SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jacco Slotquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel benieuwd naar het lijstje van trainers die Arne kunnen opvolgen.
Ik kom namelijk niet zo ver met namen.
Noem jouw top 3 kandidaten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het ultieme doemscenario.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb Ron Jans er altijd van verdacht stiekem een Feyenoorder te zijn.
Dan een buitenlandse trainer.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kom niet eens tot 3 namen.
Misschien wil Jurgen Klopp welquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Een Duitser. Past wel bij Rotterdam @:Caland
Gewoon Mourinhoquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Een Duitser. Past wel bij Rotterdam @:Caland
Om op te bank te zetten?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:13 schreef Slobeend het volgende:
Het eerste wat Arne gaat doen is Orrie bevrijden van Schmidt.
Kokcu bij Liverpool, of uberhaupt in de Premier League, lijkt me nou niet bepaald een goed idee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:13 schreef Slobeend het volgende:
Het eerste wat Arne gaat doen is Orrie bevrijden van Schmidt.
Mourinhoquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee absoluut geen leuke rubriek maar voor Kokcu maken Arend en ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kokcu bij Liverpool, of uberhaupt in de Premier League, lijkt me nou niet bepaald een goed idee.
Sowieso, Nederlandse trainers die al hun standaard favorietjes naar hun club halen. Leuke rubriek.
Wat zou ik jou graag als TD bij Feyenoord willen zienquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Kees van Wonderen nu wel rijp voor het trainerschap van Feyenoord
hij heeft met matig materiaal overal goed kunnen presteren
hij verdient nu met goed materiaal de kans in de top
hij staat bij mij op nummer 1 als slot elot echt weggaat
Anders Gio gewoon weer terughalen
Die zou het met de huidige financiële middelen en selectie het vele malen beter doen dan in zijn eerste periode waarin hij al verschrikkelijk goed was als trainer
Ik zie hem liever bij Ajaxquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat zou ik jou graag als TD bij Feyenoord willen zien
Een volle haardosquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op basis van diepgravend onderzoek, namelijk het lezen van een paar artikeltjes en het bekijken van een aantal filmpjes, vind ik dat Feyenoord Henrik Rydström van Malmö moet halen. Een kale, intelligente trainer die kiest voor een innovatief systeem, wat wil een mens nog meer?
Waarom? Is belangrijker dan welke speler dan ook.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou normaal gesproken denken dat het Kees van Wonderen of Henk Fraser zou worden, maar die tijd hebben we gelukkig achter de rug. Ik laat me verrassen, 10 miljoen vangen voor een trainer zou wel bizar zijn gezien de bedragen waar wij normaliter spelers voor verkopen. Ik zou zelfs Slot lekker laten gaan voor zo'n bedrag.
Denk dat die helemaal nog geen trainer van Feyenoord wil worden op dit momentquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie zegt maar tegen Heerenveen ik wacht nog even.
Moet ‘ie ook niet doen. Eerst even bij andere clubs wat laten zien.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat die helemaal nog geen trainer van Feyenoord wil worden op dit moment
Jij zou mij ook graag als TD bij 020 willen zien....quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat zou ik jou graag als TD bij Feyenoord willen zien
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Die Arne Slot heeft dit allemaal op z'n geweten, als hij faalt bij Feyenoord (en die kans is vrij groot) dan is zijn trainerscarrière over.
De Kuip is een rookvrij stadionquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:46 schreef DonRaja het volgende:
Zou Sarri willen komen als vervanger van Slot...
Met een zak geld kun je ook hele verkeerde dingen doenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:43 schreef CR7 het volgende:
Spannende tijden. Nieuwe trainer krijgt een flinke zak met geld om te besteden. Maar met een kuttrainer heb je ook niks aan een zak met cash.
De fans zitten niet op Slot te wachtenquote:
Weet niet of Twitter (of X tegenwoordig.. ) daar de allerbeste bron voor isquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De fans zitten niet op Slot te wachten
Als ik de comments moet geloven
Druk van supporters kan een rol spelenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weet niet of Twitter (of X tegenwoordig.. ) daar de allerbeste bron voor is
In Engeland hebben ze inmiddels wel een redelijk collectief trauma wat betreft Nederlandse trainers denk ik zo.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weet niet of Twitter (of X tegenwoordig.. ) daar de allerbeste bron voor is
Met Slot zelf als trainer zou dat anders zijn?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
De opvolger van Slot krijgt sowieso een groot probleem als Giminez, HAnsco Wieffer gaan vertrekken....
Alles kan weer anders zijn volgend seizoen
Feyenoord verving na de Conference League finale vrijwel de hele basis 11. Overtuigend kampioen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met Slot zelf als trainer zou dat anders zijn?
Ruilen voor een BUK-raketquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Marino Pusic zou een goede opvolger zijn voor slot
kent feyenoord
alleen het prijskaartje is de vraag
hij doet het wel goed bij sjachtar
die kosten ongeveer 5 miljoen per stukquote:
Dit zou hooguit uit pure coulance naar ArneGod een optie zijn. Leuk, dat de markt voor trainers eigenlijk pas de laatste jaren op gang komt, maar zijn waarde voor de club is natuurlijk beduidend groter dan dat, hij heeft ons zo 100m opgeleverd aan premies en waardeontwikkeling. Ze hebben hem ook niet voor niets verlengd voor het hoogste trainerssalaris ooit in ruil voor geen clausule dit jaar. Alles onder de 20, 25 is gunnen. Nou zou Liverpool wel een geweldige stap zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:
10 miljoen vangen voor een trainer zou wel bizar zijn gezien de bedragen waar wij normaliter spelers voor verkopen. Ik zou zelfs Slot lekker laten gaan voor zo'n bedrag.
Slot gaat wel weg. Laat hem dan maar gelijk naar een mooie club als Liverpool gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het zou iig fijn zijn als Robin even tekent bij Heerenveen. Liverpool zie ik wel voor die Portugees gaan
En dan terugkomen naar de Kuip als tegenstander in de CL.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Slot gaat wel weg. Laat hem dan maar gelijk naar een mooie club als Liverpool gaan.
Zal je altijd zien he.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan terugkomen naar de Kuip als tegenstander in de CL.
we maken liverpool helemaal kapoetquote:
Graag inkorten tot een top 3.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:18 schreef De_Pel het volgende:
Je moet er natuurlijk “alles” aan doen om Arend te behouden. Mocht dat niet lukken ben ik erg benieuwd, er is een flinke carrousel aan de gang, veel beschikbare trainers ook. Zomaar een paar namen, zegt u het maar:
- GioGod
- Tomassen
- Hulshof
- de Wolf
- van Gastel
- Pusic
- Persie
- Oosting
- Meijer
- Fraser
- Koeman
- Koeman
- de Boer
- Gullit
- Cocu
- van Nistelrode
- Keizer
- ten Hag
- Maaskant
- Seedorf
- Cruijff
- Pastoor
- Steijn
- Rutten
- Letsch
- Flick
- Hasenhutl
- Klopp
- Conte
- Mourinho
- Xavi
- Inzaghi
- Gatusso
- Tedesco
- Lampard
- Potter
- Low
- Sampaioli
- Knutsen
- Villas-Boas
- Klinsmann
- Benitez
Het kampioenschap was oprecht een prestatie, de beker heeft Feyenoord ook geregeld gewonnen onder andere trainers, met name omdat ze geluk hadden dat ze vaak thuiswedstrijden konden spelen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De trein dendert door.
4 teams uit de top 7, waaronder niet het kansloos scheelgetikte Ajax…quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het kampioenschap was oprecht een prestatie, de beker heeft Feyenoord ook geregeld gewonnen onder andere trainers, met name omdat ze geluk hadden dat ze vaak thuiswedstrijden konden spelen.
50 procent kans dat je thuis speeltquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het kampioenschap was oprecht een prestatie, de beker heeft Feyenoord ook geregeld gewonnen onder andere trainers, met name omdat ze geluk hadden dat ze vaak thuiswedstrijden konden spelen.
Vaak thuis werd gecompenseerd door niet tegen 4e klassers te loten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:18 schreef De_Pel het volgende:
Je moet er natuurlijk “alles” aan doen om Arend te behouden. Mocht dat niet lukken ben ik erg benieuwd, er is een flinke carrousel aan de gang, veel beschikbare trainers ook. Zomaar een paar namen, zegt u het maar:
- GioGod
- Tomasson
- Hulshof
- de Wolf
- van Gastel
- Pusic
- Persie
- Oosting
- Meijer
- Fraser
- Koeman
- Koeman
- de Boer
- Gullit
- Cocu
- van Nistelrode
- Keizer
- ten Hag
- Maaskant
- Seedorf
- Cruijff
- Pastoor
- Steijn
- Rutten
- Schreuder
- Schreuder
- Letsch
- Flick
- Hasenhutl
- Klopp
- Conte
- Mourinho
- Xavi
- Inzaghi
- Gattuso
- Tedesco
- Lampard
- Potter
- Low
- Sampaioli
- Knutsen
- Villas-Boas
- Klinsmann
- Benitez
en dan zelfs door 4e klassers zoals hercules uitgeschakeld te wordenquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vaak thuis werd gecompenseerd door niet tegen 4e klassers te loten.
Zidanequote:Op dinsdag 23 april 2024 21:18 schreef De_Pel het volgende:
- GioGod
- Tomasson
- Hulshof
- de Wolf
- van Gastel
- Pusic
- Persie
- Oosting
- Meijer
- Fraser
- Koeman
- Koeman
- de Boer
- Gullit
- Cocu
- van Nistelrode
- Keizer
- ten Hag
- Maaskant
- Seedorf
- Cruijff
- Pastoor
- Steijn
- Rutten
- Schreuder
- Schreuder
- van den Brom
- Letsch
- Flick
- Hasenhutl
- Klopp
- Conte
- Mourinho
- Xavi
- Inzaghi
- Gattuso
- Tedesco
- Lampard
- Potter
- Low
- Sampaioli
- Knutsen
- Villas-Boas
- Klinsmann
- Benitez
- Sarri
- Tuchel
- Schuster
- Scolari
Bijna allemaal zo beschikbaar.
Slot naar Sporting zou ik ook wel typisch vinden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Slot gaat wel weg. Laat hem dan maar gelijk naar een mooie club als Liverpool gaan.
Akkoord.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sipke stroomt natuurlijk gewoon door.
Case closed.
Dan ga ik hardop huilen…quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Slot naar Sporting zou ik ook wel typisch vinden.
Kan zijn broer niet even een aantal weken een cursus Arne doen?quote:
Ik heb het niet per se over dit seizoen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
4 teams uit de top 7, waaronder niet het kansloos scheelgetikte Ajax…
Dit is dus het verschil tussen kansrekening en statistiek:quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
50 procent kans dat je thuis speelt
50 procent kans dat je uitspeelt
die loting wordt niet gedaan door feyenoord zelf he....
Dit kun je Feyenoord of de KNVB ook verder niet kwalijk nemen, maar het is vooral een constatering, Feyenoord heeft hier aardig wat geluk mee gehad.quote:Laatste tien seizoenen vaak thuis
Het imago dat de Rotterdammers momenteel hebben, wordt bevestigd door de statistieken wanneer er wordt gekeken naar de laatste tien seizoenen. Het Algemeen Dagblad maakte onlangs melding dat Feyenoord sinds het seizoen 2013/2014 in totaal 41 bekerwedstrijden heeft gespeeld (inclusief FC Groningen-thuis) en daarvan werden er 32 thuiswedstrijden gespeeld. Dit komt neer op een percentage van 78%.
Dan heb je het vooral over de eerste twee à drie rondes neem ik aan? Het bekertoernooi begint pas echt na de achtste finale.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vaak thuis werd gecompenseerd door niet tegen 4e klassers te loten.
Nee, nee, nee, nee, geen Kees van Wonderen, dan ga je weer met z'n allen in je eigen 16 staan. Die man geniet niet eens van het vak en dat straalt ie uit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Kees van Wonderen nu wel rijp voor het trainerschap van Feyenoord
hij heeft met matig materiaal overal goed kunnen presteren
hij verdient nu met goed materiaal de kans in de top
hij staat bij mij op nummer 1 als slot elot echt weggaat
Anders Gio gewoon weer terughalen
Die zou het met de huidige financiële middelen en selectie het vele malen beter doen dan in zijn eerste periode waarin hij al verschrikkelijk goed was als trainer
quote:Raad van Commissaris Sjaak Troost maakte zich eerder intern sterk voor een rentree Glenn van der Kraan, die momenteel met de jongste jeugd werkt bij Manchester City als Head of Coaching.
Alle prestaties van Feyenoord zijn in principe geluk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Arne zelf wil is het tussen hem en Liverpool zo gedaan, die palmt iedereen in met z’n welbespraaktheid en tactische colleges. De vraag is hoe hoog Feyenoord in de boom gaat zitten en of Liverpool dat wil betalen.quote:
Raad van Commissarisquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Genieten jullie ook altijd zo van het bloemrijke taalgebruik van @:zka? Vandaag brengt hij een ode aan Denker des Vaderlands Edgar Davids.
[..]
ik heb geen idee wat ze precies zegtquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:54 schreef Slobeend het volgende:
De eerste tweet als ik zoek op Slot.
[ x ]
Dat riepen ze ook over Schreuder, was zelfs brein achter Ten Hag maar als hoofdtrainer heeft ie er niks van gebakken. Sommige trainers zijn ideale assistent en Sipke lijkt me ook zo eentje.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:36 schreef Alaianaya het volgende:
Doe mij maar Sipke. Die heeft vast voldoende kunnen leren van Arne.
Als Slot trainer wordt kan ze net zo goed een eind aan haar leven maken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ze precies zegt
De kans lijkt me groot dat Sipke meegaat met Arend.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:36 schreef Alaianaya het volgende:
Doe mij maar Sipke. Die heeft vast voldoende kunnen leren van Arne.
oh ik las "slot football" als slotball zeg maarquote:Op dinsdag 23 april 2024 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Slot trainer wordt kan ze net zo goed een eind aan haar leven maken.
Als ik de geruchten moeten geloven zijn we al een halfjaar bezig met een dure reserve back van Spurs die ook tijdens verhuur periodes geen potten wist te breken als dat je versterkingen ook nog eens moet worden zie ik het somber in.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:01 schreef bbuddybb het volgende:
Het waren een paar leuke jaren, jongons.
De opvolger van Slot kan alleen maar tegenvallen.
Ik gun het hem echt van harte, al had ik hem liever bij Feyenoord zien blijven.quote:
Ik ook, maar tegen Liverpool zeg je geen nee als getalenteerde coach.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:56 schreef Document1 het volgende:
Ik had ergens de hoop dat hij de Arsene Wenger van Feyenoord zou zijn.
Als werknemer heeft hij ook gewoon rechten en een dusdanige verbetering in contract, statuur en prestige lijkt me dat het weinig standhoud in een arbitrage zaak. Dus je kan eisen wat je wil maar als Slot wil en Liverpool wil Slot dan moet je met tien miljoen gewoon in je handjes knijpen, ben ik bang.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:39 schreef F.M.D. het volgende:
Sporting vecht voor behoud van hun toptrainer, zetten er een prijs van meer dan 20 miljoen op. Ik mag hopen Feyenoord dat ook doet. Arne Is zo'n stap zeker gegund, maar hij heeft nog gewoon een contract voor 2 seizoenen. Het clubbelang staat altijd voorop.
Is er ooit een arbitragezaak geweest voor een internationale transfer?quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als werknemer heeft hij ook gewoon rechten en een dusdanige verbetering in contract, statuur en prestige lijkt me dat het weinig standhoud in een arbitrage zaak. Dus je kan eisen wat je wil maar als Slot wil en Liverpool wil Slot dan moet je met tien miljoen gewoon in je handjes knijpen, ben ik bang.
Gun het hem maar er borrelen nu allerlei trauma’s omhoog.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ook, maar tegen Liverpool zeg je geen nee als getalenteerde coach.
Wel mee eens, zeker omdat transfers voor trainers niet helemaal 'normaal' zijn. Hoogstens 15, dat zou al behoorlijk hoog zijn voor een trainer.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als werknemer heeft hij ook gewoon rechten en een dusdanige verbetering in contract, statuur en prestige lijkt me dat het weinig standhoud in een arbitrage zaak. Dus je kan eisen wat je wil maar als Slot wil en Liverpool wil Slot dan moet je met tien miljoen gewoon in je handjes knijpen, ben ik bang.
Ik wil het niet uitproberen, van mij mag ie over 20 jaar terugkomen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er ooit een arbitragezaak geweest voor een internationale transfer?
Helemaal mee eens, ik hoop dat het achteraf leuk is om deze comments terug te zien, maar als ik zie dat sommige 'orakels' in dit topic Kees van Wonderen naar voren schuiven houd ik mijn hart vast.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Gun het hem maar er borrelen nu allerlei trauma’s omhoog.
Als Liverpool concreet voor Slot gaat is het wel klaar vrees ik. Vorig seizoen was Tottenham een wespennest en bovendien zaten we met zijn allen vast in de grote ZKA-show, maar als opvolger van Klopp bij Liverpool zie ik geen nee gebeuren.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:57 schreef hhh38 het volgende:
Die geruchtenmolen komt wel precies op hetzelfde moment als vorig jaar op gang
Vorig jaar ook meteen de dag nadat we een prijs binnen hadden.
Is toch ook wel een enorme eer om gevraagd te worden die man op te volgen.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Liverpool voor Slot gaat is het wel klaar vrees ik. Vorig seizoen was Tottenham een wespennest en bovendien zaten we met zijn allen vast in de grote ZKA-show, maar als opvolger van Klopp bij Liverpool zie ik geen nee gebeuren.
Geen idee, vermoedelijk is het eieren kiezen voor je geld, het devies. Gok dat als je de kont in de kribbe gooit en Slot wil dat het al een hele kunst wordt om die tien miljoen te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Exact, en het lijkt mij ook een ontzettend logische keuze. Het enige wat ik onwaarschijnlijk vind is dat Liverpool all-in gaat voor een trainer die (makkelijk) tweede is geworden in de Eredivisie en Europees is uitgeschakeld door een matig Lazio, maar verder zal er geen logischere lange termijn optie beschikbaar zijn,quote:Op woensdag 24 april 2024 00:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is toch ook wel een enorme eer om gevraagd te worden die man op te volgen.
Statistieken in de CL waren dan weer geweldig, ik vind het juist goed beleid dat men niet ook voor de Mourinhos, Potters en Touchels gaat. Klopp was toen misschien een iets minder grote gok vanuit Engels perspectief, maar ik denk dat het best nog wel eens zou kunnen gaan werken. Ze hebben iig goed gekeken naar het hele plaatje niet alleen de tweede plaats, lijkt mij zo. Lijkt mij leuk om te volgen hoe snel hij eventueel ook de wind meekrijgt vanuit de supporters, die nu niet overtuigd zijn, al kent bijna niemand zijn werk.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact, en het lijkt mij ook een ontzettend logische keuze. Het enige wat ik onwaarschijnlijk vind is dat Liverpool all-in gaat voor een trainer die (makkelijk) tweede is geworden in de Eredivisie en Europees is uitgeschakeld door een matig Lazio, maar verder zal er geen logischere lange termijn optie beschikbaar zijn,
Als Liverpool concreet is, is OH ARNE weg.
Een arbitragezaak verliest Slot (en die spant ie ook niet aan, want dat verwoest zijn carrière) maar dat is het punt ook niet. Een trainer is eindverantwoordelijk en heeft daarom een sterke positie tov de club. Als een speler niet meer komt opdagen, stel je hem gewoon niet meer op. Als een trainer ermee stopt, heb je vrijwel direct niks meer om op terug te vallen. Je bent afhankelijk van je trainer tenzij je hem ontslaat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het gevaar is wel dat je strak Slot kwijt bent en ook Geertruida, Hancko, Wieffer, Santi. En dan heb je “geluk” dat Hartman geblesseerd is en dus nog een jaartje blijft.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel mee eens, zeker omdat transfers voor trainers niet helemaal 'normaal' zijn. Hoogstens 15, dat zou al behoorlijk hoog zijn voor een trainer.
Ik ben vooral bang voor een totale leegloop.
Het is natuurlijk allemaal hypothetisch geneuzel deze discussie. Maar waarom denk je dat hij dat zou verliezen als Liverpool tien miljoen zou willen betalen?quote:Op woensdag 24 april 2024 00:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een arbitragezaak verliest Slot (en die spant ie ook niet aan, want dat verwoest zijn carrière) maar dat is het punt ook niet. Een trainer is eindverantwoordelijk en heeft daarom een sterke positie tov de club. Als een speler niet meer komt opdagen, stel je hem gewoon niet meer op. Als een trainer ermee stopt, heb je vrijwel direct niks meer om op terug te vallen. Je bent afhankelijk van je trainer tenzij je hem ontslaat.
Frank en Ronald de Boer naar Barcelona, die verloren ze overigens.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor een nieuwe trainer misschien wel fijn dat er wat oud bloed vertrekt en dat hij ‘opnieuw’ mag beginnen.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Het gevaar is wel dat je strak Slot kwijt bent en ook Geertruida, Hancko, Wieffer, Santi. En dan heb je “geluk” dat Hartman geblesseerd is en dus nog een jaartje blijft.
De keuze voor de nieuwe trainer gaat de belangrijkste beslissing in jaren waren. Kies de verkeerde en je wordt weer teruggeworpen en dan waren het 3 leuke jaren.
Arbitragezaken zijn per definitie eigenlijk kansloos en enkel een (paarden)middel als je sowieso al op een definitieve breuk aanstuurt. In het beste geval is het een dreigmiddel voor recent doorgebroken jeugdspelers die aan een kutcontractje worden vastgehouden.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal hypothetisch geneuzel deze discussie. Maar waarom denk je dat hij dat zou verliezen als Liverpool tien miljoen zou willen betalen?
Beetje de vloek van de Eredivisie. Na succes wordt je leeggekocht en vervolgens kan je niet dezelfde kwaliteit terugkopen.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Het gevaar is wel dat je strak Slot kwijt bent en ook Geertruida, Hancko, Wieffer, Santi. En dan heb je “geluk” dat Hartman geblesseerd is en dus nog een jaartje blijft.
De keuze voor de nieuwe trainer gaat de belangrijkste beslissing in jaren waren. Kies de verkeerde en je wordt weer teruggeworpen en dan waren het 3 leuke jaren.
Nee omdat ze hem het vermoedelijk wel gunnen daarbij is de genoemde tien miljoen voor een Nederlandse trainer al vrij absurd.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arbitragezaken zijn per definitie eigenlijk kansloos en enkel een (paarden)middel als je sowieso al op een definitieve breuk aanstuurt. In het beste geval is het een dreigmiddel voor recent doorgebroken jeugdspelers die aan een kutcontractje worden vastgehouden.
Dat heeft Slot niet nodig.
Kloptquote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 24 april 2024 00:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel wat mee gaat vallen alleen die Euda geloof ik niet in..
Hoop tegen beter weten in. Slot heeft altijd wel laten doorschemeren dat hij ambitieus is. Als speler heeft hij de absolute top niet kunnen halen. Als trainer wil hij dat wel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:56 schreef Document1 het volgende:
Ik had ergens de hoop dat hij de Arsene Wenger van Feyenoord zou zijn.
En flink getraumatiseerd door de situatie bij AZ. Dus hij blijft ook heel eerlijk zeggen dat er altijd een theoretische kans van meerdere opties zijn die afgewogen moeten worden in plaats van de standaard teksten "dat er nog niets speelt".quote:Op woensdag 24 april 2024 06:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoop tegen beter weten in. Slot heeft altijd wel laten doorschemeren dat hij ambitieus is. Als speler heeft hij de absolute top niet kunnen halen. Als trainer wil hij dat wel.
Hier steekt Twente zelf vast een stokkie voorquote:Op woensdag 24 april 2024 08:03 schreef Caland het volgende:
Die tokkie van Twente wordt al genoemd
Geen genot
Als je dan toch per se een Nederlander wil is dit wel de beste minst slechte optie.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:03 schreef Caland het volgende:
Geen genot
Alsof er überhaupt spelers zijn bij Feyenoord die goed genoeg zijn voor Liverpool.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:14 schreef Scrummie het volgende:
Hoop vooral dat Slot niet de halve club meeneemt, qua staf. Spelers mag wel, denk dat het wel goed als een nieuwe trainer met heel wat nieuwe jongens zou starten zoals @:Haringkop ook al aangaf. Krijg je in elk geval niet het gezeik 'onder Slot was alles beter'.
Als 'ie slim is neemt hij alleen Hancko en Timber meequote:Op woensdag 24 april 2024 08:14 schreef Scrummie het volgende:
Hoop vooral dat Slot niet de halve club meeneemt, qua staf. Spelers mag wel, denk dat het wel goed als een nieuwe trainer met heel wat nieuwe jongens zou starten zoals @:Haringkop ook al aangaf. Krijg je in elk geval niet het gezeik 'onder Slot was alles beter'.
Mwah, qua transfer targets die uit de hoed van Slot kwamen vond ik het altijd vrij matig. Volgens geruchten danquote:Op woensdag 24 april 2024 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als 'ie slim is neemt hij alleen Hancko en Timber mee
En ik ben bang dat hij slim is.
Dat is het verkeerde lijstje.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:03 schreef Caland het volgende:
Geen genot
Ik ken geen Nederlandse trainer opnoemen die zo speelt als Slot en zulke kwaliteiten heeft. Ook het bezeten van zijn vak en zijn kwaliteiten om de groep te managen, omgang met de pers, Slot beheerst bijna alles.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je dan toch per se een Nederlander wil is dit wel de beste minst slechte optie.
Maar liever gewoon helemaal geen Nederlandse trainer @:Dennis .
Hancko, Geert en Wieffer bedoel je.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent al vrij veel mensen kwijt die voor de ‘revolutie’ hebben gezorgd, niet alleen Arnesen en Pusic maar ook een hoop scouts hebben een mooie stap gemaakt. We gaan zien hoe gezond de club nou echt is gemaakt in die paar jaar als Slot nu met een deel van de staf vertrekt, daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:14 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zou Bijlow naar Liverpool gaan? Zowel Allison Becker en Kelleher zijn veel beter dan hem. Een derde keepert kunnen ze ook wel uit de jeugd halen.quote:Op woensdag 24 april 2024 07:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is natuurlijk voor Feyenoord een uitstekend moment, kan KloeseGod nog even rustig gaan koken op de opvolger en de transfersom voor Bijlow naar Liverpool bepalen.
Misschien nog even een bak koffie nemen maat, dan herken je cynisme iets beter.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou Bijlow naar Liverpool gaan? Zowel Allison Becker en Kelleher zijn veel beter dan hem. Een derde keepert kunnen ze ook wel uit de jeugd halen.
Kunnen die gasten uit Ingurland eindelijk eens horen hoe een echte artiest dat YNWA zingt.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:53 schreef onlogisch het volgende:
Wel leuk dat we dan Feyenoord - Liverpool krijgen aan het begin van volgend seizoen ipv een Spaanse nobuddie.
Je hebt ook een half elftal aan uitstekende jeugdspelers klaarstaan waarmee je veel eventuele vertrekkers al heel behoorlijk kan opvangen.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:14 schreef Scrummie het volgende:
Nu er theoretisch niks meer op het spel staat voor Feyenoord hoop ik dat Slotgod daar ook wel naar gaat handelen. We willen allemaal meer Sauer.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt ook een half elftal aan uitstekende jeugdspelers klaarstaan waarmee je veel eventuele vertrekkers al heel behoorlijk kan opvangen.
Milambo, Zechiël, Read, Sauer en Slory moeten zo onderhand toch wel echt richting een basisplaats gaan. Of op zijn minst veel meer minuten krijgen.
Van Duncan Laurence?quote:Op woensdag 24 april 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen die gasten uit Ingurland eindelijk eens horen hoe een echte artiest dat YNWA zingt.
Eerst even kampioen worden met O21 dit jaar. Minteh mag die kleuters dol gaan draaien op een knollenveld voor 100 man publiek.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu er theoretisch niks meer op het spel staat voor Feyenoord hoop ik dat Slotgod daar ook wel naar gaat handelen. We willen allemaal meer Sauer.
@:fetx
@:Caland
Slory en Zechiël (die al heel lang geblesseerd is) nog niet. Dat Slory nu toch lijkt door te breken verbaast mij, heeft hij zich recent zo goed ontwikkeld?quote:Op woensdag 24 april 2024 08:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt ook een half elftal aan uitstekende jeugdspelers klaarstaan waarmee je veel eventuele vertrekkers al heel behoorlijk kan opvangen.
Milambo, Zechiël, Read, Sauer en Slory moeten zo onderhand toch wel echt richting een basisplaats gaan. Of op zijn minst veel meer minuten krijgen.
Ik ben vooral enthousiast over 't Zand.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die jongens van Dordrecht doen het ook goed ja. Ik ben ook groot fan van Tsoungui.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben vooral enthousiast over 't Zand.
De Boertjes dacht ik.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
404 Errorquote:Op woensdag 24 april 2024 10:25 schreef Zipportal het volgende:
https://www.liverpoolfc.com/team/mens/staff/arne-slot
Done deal. @:de_kraam
Ja leuk maar met 5 van de gasten kan je natuurlijk niet starten in serieuze wedstrijden. Je hebt echt wel ervaring nodig aan de bovenkant. Iemand als Beelen ontwikkelt zich ook goed doordat je er een Hancko naast hebt staan.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hancko waarschijnlijk wel. Timber en Geertruida wellicht maar laatstgenoemde gaat sowieso wel weg.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:14 schreef Scrummie het volgende:
Meer van dat!quote:
Hou op hoor, die domme kamper. Een soort Maurice Steijnquote:Op woensdag 24 april 2024 11:07 schreef fetX het volgende:
Qua NL trainers is Oosting geen gekke optie, speelt in ieder geval aanvallend verzorgd voetbal en daar moet je wel aan vasthouden. Zolang hij de spelers maar lekker bij Twente laat.
Maar ik zou het helemaal niet erg vinden als ze eens een keer over de grens kijken. Voertaal is toch al lang en breed Engels sinds Dick en Cor weg zijn.
Mwah. Steijn had het bij een subtopper niet laten zien. Ik zeg ook niet dat ik hem zou nemen, maar qua NL trainers zie ik niet veel betere opties. En dat is dan toch de vijver waar je een beetje in moet vissen.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou op hoor, die domme kamper. Een soort Maurice Steijn
Meijer ook maar benaderen?
Sinds Arend ben ik meer dan ooit van mening dat je als hoofdtrainer toch ook wel over een bovengemiddeld intelligentieniveau dient te beschikken.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:17 schreef Scrummie het volgende:
Caland laat zijn vooroordelen weer eens spreken.
Ik zie inderdaad in Nederland ook geen betere trainers en dat is precies de reden waarom je over de grens MOET gaan kijken.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Steijn had het bij een subtopper niet laten zien. Ik zeg ook niet dat ik hem zou nemen, maar qua NL trainers zie ik niet veel betere opties. En dat is dan toch de vijver waar je een beetje in moet vissen.
Ik zou zelf lekker over de grens kijken.
Klopt, maar ik zou er toch maar alvast rekening mee houden dat ze hem gaan polsen.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad in Nederland ook geen betere trainers en dat is precies de reden waarom je over de grens MOET gaan kijken.
quote:Op woensdag 24 april 2024 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds Arend ben ik meer dan ooit van mening dat je als hoofdtrainer toch ook wel over een bovengemiddeld intelligentieniveau dient te beschikken.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Een trainer is zo goed als zijn materiaal zei een wijs man ooit.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Een trainer is zo goed als zijn materiaal. Heerlijke dooddoener, maar klopt wel grotendeels.
Sinds Arend en jij komt met quotes van 2011 aanzettenquote:
Nou ja zegquote:Op woensdag 24 april 2024 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds Arend en jij komt met quotes van 2011 aanzetten
Wat ben je toch ook een mokerdom varken (al klopt die stelling nog steeds grotendeels wel)
En welke goeie trainers van over de grens hebben zin in NL?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad in Nederland ook geen betere trainers en dat is precies de reden waarom je over de grens MOET gaan kijken.
Het is gelukkig niet mijn werk om met een lijstje op de proppen te komen maar iets beters dan onderstaand moet toch vindbaar zijn met het vooruitzicht op 8 wedstrijden CL-voetbal.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
En welke goeie trainers van over de grens hebben zin in NL?
Mourinho zit zonder club, even polsen misschienquote:Op woensdag 24 april 2024 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
En welke goeie trainers van over de grens hebben zin in NL?
quote:Op woensdag 24 april 2024 11:07 schreef fetX het volgende:
Qua NL trainers is Oosting geen gekke optie, speelt in ieder geval aanvallend verzorgd voetbal en daar moet je wel aan vasthouden. Zolang hij de spelers maar lekker bij Twente laat.
Maar ik zou het helemaal niet erg vinden als ze eens een keer over de grens kijken. Voertaal is toch al lang en breed Engels sinds Dick en Cor weg zijn.
quote:Op woensdag 24 april 2024 11:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Mourinho zit zonder club, even polsen misschien
Oosting zou ik ook niet aan beginnen, die moet eerst maar laten zien of het volgend seizoen ook gaat lukken en verder is het moeilijk om Slot op te volgen, de club zit nu in een hele andere positie dan toen hij eraan begon.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet mijn werk om met een lijstje op de proppen te komen maar iets beters dan onderstaand moet toch vindbaar zijn met het vooruitzicht op 8 wedstrijden CL-voetbal.
[ afbeelding ]
Als de dood dat ze met Pascal Jansen komen @:ggmm
Oosting die tegen PSV met een soort treintje wilde spelen. Dat kan ik echt niet aan.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:07 schreef fetX het volgende:
Laten we stoppen met het hypen van die kneus.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat we maar bij één man te rade kunnen gaan voor de nieuwe trainer van Feyenoord.
@:Klaasweetalles kom maar door, wie moet het gaan doen in de Kuip als Arend Martijn naar het eiland vertrekt?
Bedoel je onlogisch of klaas?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we stoppen met het hypen van die kneus.
Een echt goede trainer is beter dan zijn materiaal. Ik vind nog steeds dat Slot spelers beter laat spelen dan dat ze zijn. Dat is eigenlijk een zeer groot compliment.quote:
Reken maar dat Pascal Jansen op de lijst staat.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet mijn werk om met een lijstje op de proppen te komen maar iets beters dan onderstaand moet toch vindbaar zijn met het vooruitzicht op 8 wedstrijden CL-voetbal.
[ afbeelding ]
Als de dood dat ze met Pascal Jansen komen @:ggmm
Arne kan op een gedeelde vijfde plaats binnenkomen qua transferinkomsten.quote:Feyenoord hoopt op vijftien miljoen euro voor zijn hoofdtrainer, maar het bedrag wat Liverpool geboden heeft, ligt momenteel miljoenen onder dat bedrag.
Haha, nou die had het over Kees van Wonderen, blijkbaar wil Klaas weer snel terug naar oude tijden.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat we maar bij één man te rade kunnen gaan voor de nieuwe trainer van Feyenoord.
@:Klaasweetalles kom maar door, wie moet het gaan doen in de Kuip als Arend Martijn naar het eiland vertrekt?
Kloptquote:Op woensdag 24 april 2024 11:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedoel je onlogisch of klaas?
Zullen wel op een miljoen of 10 uitkomen. Prima voor een trainer.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arne kan op een gedeelde vijfde plaats binnenkomen qua transferinkomsten.
Ik kijk al uit naar hoe vaak Arne dit gaat benoemen
Helemaal mee eens, maar ja, het is niet alsof de Slotten voor het oprapen liggen.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen Oosting en geen Jansen iig, veel te licht.
Wat iemand al eerder zei, Mourinho heeft geen club.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ja, het is niet alsof de Slotten voor het oprapen liggen.
Das nou niet echt Slot Bal, dan ga je heel verdedigend spelen.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat iemand al eerder zei, Mourinho heeft geen club.
Nee joh, dan ga je van een echte heer, naar een of andere psychopaat met z'n sigarettenfilter.quote:
Dan ben je die transfersom van Slot al aan tekengeld kwijt.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat iemand al eerder zei, Mourinho heeft geen club.
We pakken dan gewoon Xavi.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:59 schreef Epistaxiophobia het volgende:
snel Graham Potter wegkapen van Ajax!!
Dan hadden we in de jaren 70 moeten stoppen. Laten we de periode onder Slot ook weer niet groter maken dan die is. Van Bronckhorst heeft bijvoorbeeld meer prijzen gewonnen.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:01 schreef TweedeKlum het volgende:
We kunnen ook gewoon de boel opheffen, gewoon stoppen op het hoogtepunt.
Mensen met de achternaam Schreuder vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:59 schreef Vis1980 het volgende:
Wat vinden jullie van Dick Schreuder?
(niet dat ik hem als optie zie, maar hoor zijn naam vaak vallen als het over vakmanschap gaat, maar begrijp ook dat ie wellicht te licht is).
Ik ben team Henrik, gejat van @Rellende_Rotscholierquote:Op woensdag 24 april 2024 11:58 schreef Slobeend het volgende:
Met de Amerikaanse contacten van Te Kloese hoop ik op Gregg Berhalter.
Geen vrouwenmeppert.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:58 schreef Slobeend het volgende:
Schijnt z'n ploeg wel leuk voetbal te laten spelen, ik heb het nog nooit gezien maar eigenaar is nogal gek van data.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:59 schreef Vis1980 het volgende:
Wat vinden jullie van Dick Schreuder?
(niet dat ik hem als optie zie, maar hoor zijn naam vaak vallen als het over vakmanschap gaat, maar begrijp ook dat ie wellicht te licht is).
Henrik wie?quote:Op woensdag 24 april 2024 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben team Henrik, gejat van @:rellende_rotscholier
is dan niet Tomasson een betere optie?quote:Op woensdag 24 april 2024 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben team Henrik, gejat van @:rellende_rotscholier
Lijkt me een prima plan.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Henrik Rydstrom, en dan Henrik Larsson als assistent
quote:Op woensdag 24 april 2024 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, en iets met spelers die vele malen meer waard werden.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan hadden we in de jaren 70 moeten stoppen. Laten we de periode onder Slot ook weer niet groter maken dan die is. Van Bronckhorst heeft bijvoorbeeld meer prijzen gewonnen.
Al ging het onder Slot wel gepaard met beter voetbal (over het algemeen).
Maar kent hij de club en de stad?quote:Op woensdag 24 april 2024 12:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kaal en er komt iemand binnen.
Je wilt vragen of hij wel Feyenoord-dna heeft?quote:
Ik lees dat deze man vrij politiek actief is en behoorlijk links georienteerd is.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als iemand die met wat versterking een fontein weet te slopen dus iik vermoed van welquote:Op woensdag 24 april 2024 12:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je wilt vragen of hij wel Feyenoord-dna heeft?
Laten we er dan maar niet aan beginnen.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik lees dat deze man vrij politiek actief is en behoorlijk links georienteerd is.
Geen wonder dat @:Rellende_Rotscholier fan is. Ik spring ook op de bandwagon.
Klopt, maar dat gaat ook gepaard met goed aankoopbeleid. Arnesen en te Kloese krijgen daar ook een groot deel van de credits voor wat mij betreft.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oja, en iets met spelers die vele malen meer waard werden.
Als hij slim is neemt hij niemand mee.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Of iemand voor de absolute hoofdprijs.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij slim is neemt hij niemand mee.
Met het WK 2026 in Joeesee niet heel realistisch lijkt mij, vrouwenschopper Krek.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:58 schreef Slobeend het volgende:
Dit ja, alsof Hancko VVD uit de basis zou spelen, wat er bij Liverpool wel ontbreekt is een voetballende spits maar van het niveau die zij nodig hebben zie ik die niet in NL.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof er ook maar een speler van Feyenoord is die daar meerwaarde kan hebben.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Regilio Tuur als assistent!quote:Op woensdag 24 april 2024 11:58 schreef Slobeend het volgende:
Niet alleen daarom trouwens maar ik zou alles vermijden om in de Hagval te trappen.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof er ook maar een speler van Feyenoord is die daar meerwaarde kan hebben.
Van Dijk is niet de jongste meer, die moet in de aankomende tijd een keer vervangen worden, al wil dat niet zeggen dat je dat dan moet doen met Hancko.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, alsof Hancko VVD uit de basis zou spelen, wat er bij Liverpool wel ontbreekt is een voetballende spits maar van het niveau die zij nodig hebben zie ik die niet in NL.
Ik zie hem Wieffer meenemen.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof er ook maar een speler van Feyenoord is die daar meerwaarde kan hebben.
Het is ook een wat andere situatie dan die van Ten Hag toen bij ManU, qua selectie wat beter op orde ook, dat is ook het voordeel van hoger in de pyramide zitten, in principe verlies je geen spelers die je niet kwijt wil.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet alleen daarom trouwens maar ik zou alles vermijden om in de Hagval te trappen.
Klopp opvolgen zal al lastig zat zijn.
Ja leuk dat Gio meer prijzen pakte maar qua voetbal en omwikkeling van spelers is het een wereld van verschil. Je legt nu de tegenstander je wil op, zelfs van niveau Atletico, speelt herkenbaar en spelers worden daadwerkelijk meer waard. Als je ziet wat Slot doet of heeft gedaan met een Kokcu, Timber, Minteh.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan hadden we in de jaren 70 moeten stoppen. Laten we de periode onder Slot ook weer niet groter maken dan die is. Van Bronckhorst heeft bijvoorbeeld meer prijzen gewonnen.
Al ging het onder Slot wel gepaard met beter voetbal (over het algemeen).
ManU is natuurlijk ook een ranzig slecht geleide club. En het helpt natuurlijk ook niet mee als je voor 100 miljoen een clown als Anthony haalt. Wat dat betreft kan je in een situatie als Ten Hag en straks Slot maar beter niet teveel spelers van je oude club halen. Geertruida lijkt mij op de back positie een prima aanwinst voor Liverpool en relatief betaalbaar. Daar moet je het dan bij houdenquote:Op woensdag 24 april 2024 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook een wat andere situatie dan die van Ten Hag toen bij ManU, qua selectie wat beter op orde ook, dat is ook het voordeel van hoger in de pyramide zitten, in principe verlies je geen spelers die je niet kwijt wil.
Arne moet lekker 10 jaar hier bij ons blijven.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne gaat gewoon een gigantisch succes worden.
Geertruida gaat Trent Alexander-Arnold er vast wel even uitspelen ja.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:06 schreef alopio het volgende:
[..]
ManU is natuurlijk ook een ranzig slecht geleide club. En het helpt natuurlijk ook niet mee als je voor 100 miljoen een clown als Anthony haalt. Wat dat betreft kan je in een situatie als Ten Hag en straks Slot maar beter niet teveel spelers van je oude club halen. Geertruida lijkt mij op de back positie een prima aanwinst voor Liverpool en relatief betaalbaar. Daar moet je het dan bij houden
Dat zie ik hem zo bij Liverpool doen.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Arne moet lekker 10 jaar hier bij ons blijven.
Ze hebben op RB 2 hele goeie spelers, dus lijkt me niet, wat ik al eerder zei, denk dat het enige wat ze echt missen is een vervanger van Firmino, een meevoetballende spits en misschien dat Salah er ook klaar mee is na dit seizoen en gaat cashen in de zandbak, dat moeten we even afwachten.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:06 schreef alopio het volgende:
[..]
ManU is natuurlijk ook een ranzig slecht geleide club. En het helpt natuurlijk ook niet mee als je voor 100 miljoen een clown als Anthony haalt. Wat dat betreft kan je in een situatie als Ten Hag en straks Slot maar beter niet teveel spelers van je oude club halen. Geertruida lijkt mij op de back positie een prima aanwinst voor Liverpool en relatief betaalbaar. Daar moet je het dan bij houden
een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas).quote:Op woensdag 24 april 2024 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben op RB 2 hele goeie spelers, dus lijkt me niet, wat ik al eerder zei, denk dat het enige wat ze echt missen is een vervanger van Firmino, een meevoetballende spits en misschien dat Salah er ook klaar mee is na dit seizoen en gaat cashen in de zandbak, dat moeten we even afwachten.
Je probeert het nog een keer?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas).
Eens hoor, zeg niet dat ze hem nodig hebben maar andere spelers zie ik niet gebeuren. Timber zou kunnen maar dat is voor nu nog echt te vroeg, die moet echt nog minimaal een jaar groeien en constant worden (en nog belangrijker) bij Feyenoord. Die is nog lang niet uitgeleerd. Laat hem maar eerst net zo dominant worden als Kokcuquote:Op woensdag 24 april 2024 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben op RB 2 hele goeie spelers, dus lijkt me niet, wat ik al eerder zei, denk dat het enige wat ze echt missen is een vervanger van Firmino, een meevoetballende spits en misschien dat Salah er ook klaar mee is na dit seizoen en gaat cashen in de zandbak, dat moeten we even afwachten.
1. Marino Pusic. Ik acht de kans vrij groot als Slot echt naar Liverpool gaat dat Pusic Slot gaat volgen naar Liverpool maar mocht dat niet zo zijn dat moet Feyenoord hem zeker benaderenquote:Op woensdag 24 april 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2024 13:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Klopp heeft dit seizoen af en toe geexperimenteerd met Trent op 6-positie. Wellicht dat Slot dat doorzet maar waarschijnlijk wordt het een Malacia-scenario voor Geertruida als hij gaat.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geertruida gaat Trent Alexander-Arnold er vast wel even uitspelen ja.
quote:Op woensdag 24 april 2024 13:16 schreef Ali_boo het volgende:
We are ferry angry with this offer
[ x ]
Gaat dus rond de 12 wordenquote:Op woensdag 24 april 2024 13:16 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Zoiets ja, 13.5M als die de CL weet te winnenquote:
Wel gewaagd, stel nu dat het onverhoopt stukloopt dan zal Slot niet blij zijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:16 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Wieffer zou nog kunnen al hebben ze die ook niet echt nodig maar Slot zal ook wel iets anders gaan spelen.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens hoor, zeg niet dat ze hem nodig hebben maar andere spelers zie ik niet gebeuren. Timber zou kunnen maar dat is voor nu nog echt te vroeg, die moet echt nog minimaal een jaar groeien en constant worden (en nog belangrijker) bij Feyenoord. Die is nog lang niet uitgeleerd. Laat hem maar eerst net zo dominant worden als Kokcu
Vind de eisen van Feyenoord niet onredelijk, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 24 april 2024 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel gewaagd, stel nu dat het onverhoopt stukloopt dan zal Slot niet blij zijn.
Ik zou Wieffer niet doen, als ik Slot was zou ik sowieso wegblijven van de Ten Hag valkuil. Maar zoals je zelf net al poste is de selectie natuurlijk wel op een beter niveau bij Liverpool. Ik denk trouwens dat Slot gewoon nagenoeg hetzelfde zou willen spelen. Dat is met Liverpool ook de ideale club ervoor. Wellicht op accenten anders.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wieffer zou nog kunnen al hebben ze die ook niet echt nodig maar Slot zal ook wel iets anders gaan spelen.
Ja, die heeft zijn contract opgewaardeerd zien krijgen, met meer salaris en als deal heeft men besloten dit jaar geen clausule in het contract te zetten. Hij heeft ervoor getekend. Er zit natuurlijk wel een limiet aan, maar TeKloese moest ook weer aan het legioen laten zien dat hij hem niet 'zomaar' laat gaan. Anders gaat dat tegen hem werken.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel gewaagd, stel nu dat het onverhoopt stukloopt dan zal Slot niet blij zijn.
Slot van Alireza ook een lieve jongen en neemt hem mee natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne is een goed man en neemt dus maar maximaal 1 speler mee, als hij dat wil natuurlijk.
En dat is gewoon Hancko, zonder twijfel.
Krijg echt rillingen, en niet op een goede manier, als ik de namen hier voorbij zie komenquote:Op woensdag 24 april 2024 13:24 schreef Vis1980 het volgende:
Van Wonderen geniet niet van zijn vak en heeft het bij Heerenveen helemaal niet goed gedaan. Staat bekend als 'Minister van defensie'. Ik zie echt totaal geen reden om Kees op het lijstje te zetten. Gio noemen is niets anders dan terug gaan naar 'mensen die bij ons hebben gespeeld' en het verschil in speelstijl, tactiek, intelligentie is enorm groot.
Sjaak Troost had hem voor een gratis seizoenskaart van Liverpool laten gaanquote:Op woensdag 24 april 2024 13:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, die heeft zijn contract opgewaardeerd zien krijgen, met meer salaris en als deal heeft men besloten dit jaar geen clausule in het contract te zetten. Hij heeft ervoor getekend. Er zit natuurlijk wel een limiet aan, maar TeKloese moest ook weer aan het legioen laten zien dat hij hem niet 'zomaar' laat gaan. Anders gaat dat tegen hem werken.
Die namen kunnen echt niet. Eigenlijk had er inmiddels al een kroonprins klaar moeten staan die exact dezelfde manier van spelen maar ook de spelers benaderen hanteert maar daarin nog moet groeien..quote:Op woensdag 24 april 2024 13:24 schreef Vis1980 het volgende:
Van Wonderen geniet niet van zijn vak en heeft het bij Heerenveen helemaal niet goed gedaan. Staat bekend als 'Minister van defensie'. Ik zie echt totaal geen reden om Kees op het lijstje te zetten. Gio noemen is niets anders dan terug gaan naar 'mensen die bij ons hebben gespeeld' en het verschil in speelstijl, tactiek, intelligentie is enorm groot.
Nu Arne weggaat is er alleen maar meer reden om het contract van Alireza te verlengen.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Slot van Alireza ook een lieve jongen en neemt hem mee natuurlijk.
Mijn verwachting is dat Ali zijn schepjes al aan het inpakken is om hier te gaan spelen:quote:Op woensdag 24 april 2024 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu Arne weggaat is er alleen maar meer reden om het contract van Alireza te verlengen.
Precies, we hebben iemand nodig die voldoet aan het profielquote:Op woensdag 24 april 2024 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Die namen kunnen echt niet. Eigenlijk had er inmiddels al een kroonprins klaar moeten staan die exact dezelfde manier van spelen maar ook de spelers benaderen hanteert maar daarin nog moet groeien..
Je moet gewoon op deze manier van trainen en spelen doorborduren..
Wat dat te gaat is het eeuwig zonde dat Fritz Korbach is er niet meer is.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies, we hebben iemand nodig die voldoet aan het profiel
- Aanvallend dominant voetbal
- Iemand die bewezen heeft jonge spelers beter te maken
- Iemand die weet hoe je hoog druk moet zetten
- Verzorgd opbouw van achteruit
- Communicatief vaardig
En dan vervolgens een trainer aanstellen die aan al die verwachtingen kan voldoen
Geert is voor heel veel posities inzetbaar en relatief goedkoop. Bovendien een (veel) betere speler dan Malacia. Weet niet of hij daar een absolute basiskracht zou worden maar sowieso wel nuttig.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopp heeft dit seizoen af en toe geexperimenteerd met Trent op 6-positie. Wellicht dat Slot dat doorzet maar waarschijnlijk wordt het een Malacia-scenario voor Geertruida als hij gaat.
Klopt, vorige seizoen waren we even gelinkt aan Jon Dahl Tomassonquote:
Iedere Nederlandse trainer wil zo spelen, inclusief Jaap Stam.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies, we hebben iemand nodig die voldoet aan het profiel
- Aanvallend dominant voetbal
- Iemand die bewezen heeft jonge spelers beter te maken
- Iemand die weet hoe je hoog druk moet zetten
- Verzorgd opbouw van achteruit
- Communicatief vaardig
En dan vervolgens een trainer aanstellen die aan al die verwachtingen kan voldoen
Daarom moet je alleen kandidaten aanstellen die bewezen hebben dat ze op die manier kunnen spelenquote:Op woensdag 24 april 2024 13:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iedere Nederlandse trainer wil zo spelen, inclusief Jaap Stam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |