SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jacco Slotquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel benieuwd naar het lijstje van trainers die Arne kunnen opvolgen.
Ik kom namelijk niet zo ver met namen.
Noem jouw top 3 kandidaten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het ultieme doemscenario.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb Ron Jans er altijd van verdacht stiekem een Feyenoorder te zijn.
Dan een buitenlandse trainer.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kom niet eens tot 3 namen.
Misschien wil Jurgen Klopp welquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Een Duitser. Past wel bij Rotterdam @:Caland
Gewoon Mourinhoquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Een Duitser. Past wel bij Rotterdam @:Caland
Om op te bank te zetten?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:13 schreef Slobeend het volgende:
Het eerste wat Arne gaat doen is Orrie bevrijden van Schmidt.
Kokcu bij Liverpool, of uberhaupt in de Premier League, lijkt me nou niet bepaald een goed idee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:13 schreef Slobeend het volgende:
Het eerste wat Arne gaat doen is Orrie bevrijden van Schmidt.
Mourinhoquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee absoluut geen leuke rubriek maar voor Kokcu maken Arend en ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kokcu bij Liverpool, of uberhaupt in de Premier League, lijkt me nou niet bepaald een goed idee.
Sowieso, Nederlandse trainers die al hun standaard favorietjes naar hun club halen. Leuke rubriek.
Wat zou ik jou graag als TD bij Feyenoord willen zienquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Kees van Wonderen nu wel rijp voor het trainerschap van Feyenoord
hij heeft met matig materiaal overal goed kunnen presteren
hij verdient nu met goed materiaal de kans in de top
hij staat bij mij op nummer 1 als slot elot echt weggaat
Anders Gio gewoon weer terughalen
Die zou het met de huidige financi๋le middelen en selectie het vele malen beter doen dan in zijn eerste periode waarin hij al verschrikkelijk goed was als trainer
Ik zie hem liever bij Ajaxquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat zou ik jou graag als TD bij Feyenoord willen zien
Een volle haardosquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op basis van diepgravend onderzoek, namelijk het lezen van een paar artikeltjes en het bekijken van een aantal filmpjes, vind ik dat Feyenoord Henrik Rydstr๖m van Malm๖ moet halen. Een kale, intelligente trainer die kiest voor een innovatief systeem, wat wil een mens nog meer?
Waarom? Is belangrijker dan welke speler dan ook.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou normaal gesproken denken dat het Kees van Wonderen of Henk Fraser zou worden, maar die tijd hebben we gelukkig achter de rug. Ik laat me verrassen, 10 miljoen vangen voor een trainer zou wel bizar zijn gezien de bedragen waar wij normaliter spelers voor verkopen. Ik zou zelfs Slot lekker laten gaan voor zo'n bedrag.
Denk dat die helemaal nog geen trainer van Feyenoord wil worden op dit momentquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie zegt maar tegen Heerenveen ik wacht nog even.
Moet ‘ie ook niet doen. Eerst even bij andere clubs wat laten zien.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat die helemaal nog geen trainer van Feyenoord wil worden op dit moment
Jij zou mij ook graag als TD bij 020 willen zien....quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat zou ik jou graag als TD bij Feyenoord willen zien
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Die Arne Slot heeft dit allemaal op z'n geweten, als hij faalt bij Feyenoord (en die kans is vrij groot) dan is zijn trainerscarri่re over.
De Kuip is een rookvrij stadionquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:46 schreef DonRaja het volgende:
Zou Sarri willen komen als vervanger van Slot...
Met een zak geld kun je ook hele verkeerde dingen doenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:43 schreef CR7 het volgende:
Spannende tijden. Nieuwe trainer krijgt een flinke zak met geld om te besteden. Maar met een kuttrainer heb je ook niks aan een zak met cash.
De fans zitten niet op Slot te wachtenquote:
Weet niet of Twitter (of X tegenwoordig.. ) daar de allerbeste bron voor isquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De fans zitten niet op Slot te wachten
Als ik de comments moet geloven
Druk van supporters kan een rol spelenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weet niet of Twitter (of X tegenwoordig.. ) daar de allerbeste bron voor is
In Engeland hebben ze inmiddels wel een redelijk collectief trauma wat betreft Nederlandse trainers denk ik zo.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weet niet of Twitter (of X tegenwoordig.. ) daar de allerbeste bron voor is
Met Slot zelf als trainer zou dat anders zijn?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
De opvolger van Slot krijgt sowieso een groot probleem als Giminez, HAnsco Wieffer gaan vertrekken....
Alles kan weer anders zijn volgend seizoen
Feyenoord verving na de Conference League finale vrijwel de hele basis 11. Overtuigend kampioen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met Slot zelf als trainer zou dat anders zijn?
Ruilen voor een BUK-raketquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Marino Pusic zou een goede opvolger zijn voor slot
kent feyenoord
alleen het prijskaartje is de vraag
hij doet het wel goed bij sjachtar
die kosten ongeveer 5 miljoen per stukquote:
Dit zou hooguit uit pure coulance naar ArneGod een optie zijn. Leuk, dat de markt voor trainers eigenlijk pas de laatste jaren op gang komt, maar zijn waarde voor de club is natuurlijk beduidend groter dan dat, hij heeft ons zo 100m opgeleverd aan premies en waardeontwikkeling. Ze hebben hem ook niet voor niets verlengd voor het hoogste trainerssalaris ooit in ruil voor geen clausule dit jaar. Alles onder de 20, 25 is gunnen. Nou zou Liverpool wel een geweldige stap zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:
10 miljoen vangen voor een trainer zou wel bizar zijn gezien de bedragen waar wij normaliter spelers voor verkopen. Ik zou zelfs Slot lekker laten gaan voor zo'n bedrag.
Slot gaat wel weg. Laat hem dan maar gelijk naar een mooie club als Liverpool gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het zou iig fijn zijn als Robin even tekent bij Heerenveen. Liverpool zie ik wel voor die Portugees gaan
En dan terugkomen naar de Kuip als tegenstander in de CL.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Slot gaat wel weg. Laat hem dan maar gelijk naar een mooie club als Liverpool gaan.
Zal je altijd zien he.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan terugkomen naar de Kuip als tegenstander in de CL.
we maken liverpool helemaal kapoetquote:
Graag inkorten tot een top 3.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:18 schreef De_Pel het volgende:
Je moet er natuurlijk “alles” aan doen om Arend te behouden. Mocht dat niet lukken ben ik erg benieuwd, er is een flinke carrousel aan de gang, veel beschikbare trainers ook. Zomaar een paar namen, zegt u het maar:
- GioGod
- Tomassen
- Hulshof
- de Wolf
- van Gastel
- Pusic
- Persie
- Oosting
- Meijer
- Fraser
- Koeman
- Koeman
- de Boer
- Gullit
- Cocu
- van Nistelrode
- Keizer
- ten Hag
- Maaskant
- Seedorf
- Cruijff
- Pastoor
- Steijn
- Rutten
- Letsch
- Flick
- Hasenhutl
- Klopp
- Conte
- Mourinho
- Xavi
- Inzaghi
- Gatusso
- Tedesco
- Lampard
- Potter
- Low
- Sampaioli
- Knutsen
- Villas-Boas
- Klinsmann
- Benitez
Het kampioenschap was oprecht een prestatie, de beker heeft Feyenoord ook geregeld gewonnen onder andere trainers, met name omdat ze geluk hadden dat ze vaak thuiswedstrijden konden spelen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De trein dendert door.
4 teams uit de top 7, waaronder niet het kansloos scheelgetikte Ajax…quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het kampioenschap was oprecht een prestatie, de beker heeft Feyenoord ook geregeld gewonnen onder andere trainers, met name omdat ze geluk hadden dat ze vaak thuiswedstrijden konden spelen.
50 procent kans dat je thuis speeltquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het kampioenschap was oprecht een prestatie, de beker heeft Feyenoord ook geregeld gewonnen onder andere trainers, met name omdat ze geluk hadden dat ze vaak thuiswedstrijden konden spelen.
Vaak thuis werd gecompenseerd door niet tegen 4e klassers te loten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (แ la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:18 schreef De_Pel het volgende:
Je moet er natuurlijk “alles” aan doen om Arend te behouden. Mocht dat niet lukken ben ik erg benieuwd, er is een flinke carrousel aan de gang, veel beschikbare trainers ook. Zomaar een paar namen, zegt u het maar:
- GioGod
- Tomasson
- Hulshof
- de Wolf
- van Gastel
- Pusic
- Persie
- Oosting
- Meijer
- Fraser
- Koeman
- Koeman
- de Boer
- Gullit
- Cocu
- van Nistelrode
- Keizer
- ten Hag
- Maaskant
- Seedorf
- Cruijff
- Pastoor
- Steijn
- Rutten
- Schreuder
- Schreuder
- Letsch
- Flick
- Hasenhutl
- Klopp
- Conte
- Mourinho
- Xavi
- Inzaghi
- Gattuso
- Tedesco
- Lampard
- Potter
- Low
- Sampaioli
- Knutsen
- Villas-Boas
- Klinsmann
- Benitez
en dan zelfs door 4e klassers zoals hercules uitgeschakeld te wordenquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vaak thuis werd gecompenseerd door niet tegen 4e klassers te loten.
Zidanequote:Op dinsdag 23 april 2024 21:18 schreef De_Pel het volgende:
- GioGod
- Tomasson
- Hulshof
- de Wolf
- van Gastel
- Pusic
- Persie
- Oosting
- Meijer
- Fraser
- Koeman
- Koeman
- de Boer
- Gullit
- Cocu
- van Nistelrode
- Keizer
- ten Hag
- Maaskant
- Seedorf
- Cruijff
- Pastoor
- Steijn
- Rutten
- Schreuder
- Schreuder
- van den Brom
- Letsch
- Flick
- Hasenhutl
- Klopp
- Conte
- Mourinho
- Xavi
- Inzaghi
- Gattuso
- Tedesco
- Lampard
- Potter
- Low
- Sampaioli
- Knutsen
- Villas-Boas
- Klinsmann
- Benitez
- Sarri
- Tuchel
- Schuster
- Scolari
Bijna allemaal zo beschikbaar.
Slot naar Sporting zou ik ook wel typisch vinden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Slot gaat wel weg. Laat hem dan maar gelijk naar een mooie club als Liverpool gaan.
Akkoord.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sipke stroomt natuurlijk gewoon door.
Case closed.
Dan ga ik hardop huilen…quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Slot naar Sporting zou ik ook wel typisch vinden.
Kan zijn broer niet even een aantal weken een cursus Arne doen?quote:
Ik heb het niet per se over dit seizoen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
4 teams uit de top 7, waaronder niet het kansloos scheelgetikte Ajax…
Dit is dus het verschil tussen kansrekening en statistiek:quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
50 procent kans dat je thuis speelt
50 procent kans dat je uitspeelt
die loting wordt niet gedaan door feyenoord zelf he....
Dit kun je Feyenoord of de KNVB ook verder niet kwalijk nemen, maar het is vooral een constatering, Feyenoord heeft hier aardig wat geluk mee gehad.quote:Laatste tien seizoenen vaak thuis
Het imago dat de Rotterdammers momenteel hebben, wordt bevestigd door de statistieken wanneer er wordt gekeken naar de laatste tien seizoenen. Het Algemeen Dagblad maakte onlangs melding dat Feyenoord sinds het seizoen 2013/2014 in totaal 41 bekerwedstrijden heeft gespeeld (inclusief FC Groningen-thuis) en daarvan werden er 32 thuiswedstrijden gespeeld. Dit komt neer op een percentage van 78%.
Dan heb je het vooral over de eerste twee เ drie rondes neem ik aan? Het bekertoernooi begint pas echt na de achtste finale.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vaak thuis werd gecompenseerd door niet tegen 4e klassers te loten.
Nee, nee, nee, nee, geen Kees van Wonderen, dan ga je weer met z'n allen in je eigen 16 staan. Die man geniet niet eens van het vak en dat straalt ie uit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Kees van Wonderen nu wel rijp voor het trainerschap van Feyenoord
hij heeft met matig materiaal overal goed kunnen presteren
hij verdient nu met goed materiaal de kans in de top
hij staat bij mij op nummer 1 als slot elot echt weggaat
Anders Gio gewoon weer terughalen
Die zou het met de huidige financi๋le middelen en selectie het vele malen beter doen dan in zijn eerste periode waarin hij al verschrikkelijk goed was als trainer
quote:Raad van Commissaris Sjaak Troost maakte zich eerder intern sterk voor een rentree Glenn van der Kraan, die momenteel met de jongste jeugd werkt bij Manchester City als Head of Coaching.
Alle prestaties van Feyenoord zijn in principe geluk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Arne zelf wil is het tussen hem en Liverpool zo gedaan, die palmt iedereen in met z’n welbespraaktheid en tactische colleges. De vraag is hoe hoog Feyenoord in de boom gaat zitten en of Liverpool dat wil betalen.quote:
Raad van Commissarisquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Genieten jullie ook altijd zo van het bloemrijke taalgebruik van @:zka? Vandaag brengt hij een ode aan Denker des Vaderlands Edgar Davids.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |