SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jacco Slotquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel benieuwd naar het lijstje van trainers die Arne kunnen opvolgen.
Ik kom namelijk niet zo ver met namen.
Noem jouw top 3 kandidaten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het ultieme doemscenario.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb Ron Jans er altijd van verdacht stiekem een Feyenoorder te zijn.
Dan een buitenlandse trainer.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kom niet eens tot 3 namen.
Misschien wil Jurgen Klopp welquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Een Duitser. Past wel bij Rotterdam @:Caland
Gewoon Mourinhoquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Een Duitser. Past wel bij Rotterdam @:Caland
Om op te bank te zetten?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:13 schreef Slobeend het volgende:
Het eerste wat Arne gaat doen is Orrie bevrijden van Schmidt.
Kokcu bij Liverpool, of uberhaupt in de Premier League, lijkt me nou niet bepaald een goed idee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:13 schreef Slobeend het volgende:
Het eerste wat Arne gaat doen is Orrie bevrijden van Schmidt.
Mourinhoquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |