SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jacco Slotquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel benieuwd naar het lijstje van trainers die Arne kunnen opvolgen.
Ik kom namelijk niet zo ver met namen.
Noem jouw top 3 kandidaten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het ultieme doemscenario.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb Ron Jans er altijd van verdacht stiekem een Feyenoorder te zijn.
Dan een buitenlandse trainer.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kom niet eens tot 3 namen.
Misschien wil Jurgen Klopp welquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Een Duitser. Past wel bij Rotterdam @:Caland
Gewoon Mourinhoquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Een Duitser. Past wel bij Rotterdam @:Caland
Om op te bank te zetten?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:13 schreef Slobeend het volgende:
Het eerste wat Arne gaat doen is Orrie bevrijden van Schmidt.
Kokcu bij Liverpool, of uberhaupt in de Premier League, lijkt me nou niet bepaald een goed idee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:13 schreef Slobeend het volgende:
Het eerste wat Arne gaat doen is Orrie bevrijden van Schmidt.
Mourinhoquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee absoluut geen leuke rubriek maar voor Kokcu maken Arend en ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kokcu bij Liverpool, of uberhaupt in de Premier League, lijkt me nou niet bepaald een goed idee.
Sowieso, Nederlandse trainers die al hun standaard favorietjes naar hun club halen. Leuke rubriek.
Wat zou ik jou graag als TD bij Feyenoord willen zienquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Kees van Wonderen nu wel rijp voor het trainerschap van Feyenoord
hij heeft met matig materiaal overal goed kunnen presteren
hij verdient nu met goed materiaal de kans in de top
hij staat bij mij op nummer 1 als slot elot echt weggaat
Anders Gio gewoon weer terughalen
Die zou het met de huidige financiële middelen en selectie het vele malen beter doen dan in zijn eerste periode waarin hij al verschrikkelijk goed was als trainer
Ik zie hem liever bij Ajaxquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat zou ik jou graag als TD bij Feyenoord willen zien
Een volle haardosquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op basis van diepgravend onderzoek, namelijk het lezen van een paar artikeltjes en het bekijken van een aantal filmpjes, vind ik dat Feyenoord Henrik Rydström van Malmö moet halen. Een kale, intelligente trainer die kiest voor een innovatief systeem, wat wil een mens nog meer?
Waarom? Is belangrijker dan welke speler dan ook.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou normaal gesproken denken dat het Kees van Wonderen of Henk Fraser zou worden, maar die tijd hebben we gelukkig achter de rug. Ik laat me verrassen, 10 miljoen vangen voor een trainer zou wel bizar zijn gezien de bedragen waar wij normaliter spelers voor verkopen. Ik zou zelfs Slot lekker laten gaan voor zo'n bedrag.
Denk dat die helemaal nog geen trainer van Feyenoord wil worden op dit momentquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie zegt maar tegen Heerenveen ik wacht nog even.
Moet ‘ie ook niet doen. Eerst even bij andere clubs wat laten zien.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat die helemaal nog geen trainer van Feyenoord wil worden op dit moment
Jij zou mij ook graag als TD bij 020 willen zien....quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat zou ik jou graag als TD bij Feyenoord willen zien
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Die Arne Slot heeft dit allemaal op z'n geweten, als hij faalt bij Feyenoord (en die kans is vrij groot) dan is zijn trainerscarrière over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |