SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja 1 ging over je energiebanen reinigen met de energieën van de elementen, en de andere vulde je chakra's op met specifieke edelstenen die bij iedere chakra hoort.quote:
Toen ik in mijn burn-out kwam heb ik het overgrote deel van die spirituele zaken weggedonderd. Achteraf wel spijt van.![]()
![]()
Ah!quote:Op maandag 22 april 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Google maar op Copilot is wel bijna het zelfde![]()
![]()
Mwa soms ben je in zo'n opruimbui en dan later krijg je er spijt van dat het weg gegooid hebtquote:Op maandag 22 april 2024 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 1 ging over je energiebanen reinigen met de energieën van de elementen, en de andere vulde je chakra's op met specifieke edelstenen die bij iedere chakra hoort.
Toen ik in mijn burn-out kwam heb ik het overgrote deel van die spirituele zaken weggedonderd. Achteraf wel spijt van.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Marktplaats zou beter idee geweest zijn denk ikquote:Op maandag 22 april 2024 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 1 ging over je energiebanen reinigen met de energieën van de elementen, en de andere vulde je chakra's op met specifieke edelstenen die bij iedere chakra hoort.
Toen ik in mijn burn-out kwam heb ik het overgrote deel van die spirituele zaken weggedonderd. Achteraf wel spijt van.
Weg is weg maar dan wel herbruikt![]()
Datzei je gister ook, maar er kwam geen leuke TT van jouquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vaak zat meegemaakt, ja.quote:Op maandag 22 april 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa soms ben je in zo'n opruimbui en dan later krijg je er spijt van dat het weg gegooid hebt![]()
Oh ik heb wel veel zooi via Marktplaats weggegeven. Sommige dingen voor een schijntje verkocht, en als de koper me beviel, kreeg die er van alles gratis bij.quote:Op maandag 22 april 2024 18:17 schreef Rob het volgende:
[..]
Marktplaats zou beter idee geweest zijn denk ik
Weg is weg maar dan wel herbruikt![]()
* Rob heeft kamers vol met bende die eigenlijk weg zouden moeten...
Maar te vaak het achteraf gevoel gehad.... Dus stel het maar uit.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heb wel alle schoolspullen weg gegooid en schoolfoto's daar nog geen spijt van gehadquote:
Bewaar je zorgenquote:Op maandag 22 april 2024 18:19 schreef Rob het volgende:
* Rob heeft kamers vol met bende die eigenlijk weg zouden moeten...
Maar te vaak het achteraf gevoel gehad.... Dus stel het maar uit.
voor de dag van morgen!![]()
![]()
Ja mijn schooltijd was niet zo leuk, dus dat mis ik ook niet echt.quote:Op maandag 22 april 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb wel alle schoolspullen weg gegooid en schoolfoto's daar nog geen spijt van gehad
Laatst wel een paar dingetjes terug gevonden en ik had zoiets van: "Ja, ok, geinig.", en ik heb het ergens in een doos gestopt.![]()
Gewoon alles bij langs gaan en echt wilt bewaren doe je in dozen de rest in een vuilnis zak en zet je dat nog in de schuur/garage neer.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Welquote:Op maandag 22 april 2024 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Datzei je gister ook, maar er kwam geen leuke TT van jou![]()
Ik ken mensen die zeggen dat als je verhuisdozen een jaar lang niet geopend hebt, dat je het dan ongezien moet weggooien.quote:Op maandag 22 april 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
Gewoon alles bij langs gaan en echt wilt bewaren doe je in dozen de rest in een vuilnis zak en zet je dat nog in de schuur/garage neer..
Dat gaat mij wel echt veel te ver.![]()
nietquote:
hehehehe #metoo.quote:Op maandag 22 april 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken mensen die zeggen dat als je verhuisdozen een jaar lang niet geopend hebt, dat je het dan ongezien moet weggooien.
Dat gaat mij wel echt veel te ver.
Heb nog doos of vier 15 jaar dicht staan
het wordt vanzelf antiek en geld waard![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2024 18:26 schreef Rob het volgende:
[..]
hehehehe #metoo.
Heb nog doos of vier 15 jaar dicht staanDonders!
Ja in sommigen zitten gewoon wat dingen die je maar eens in de zoveel tijd nodig hebt.![]()
daarom ben ik vega paddestoelen risotto aan het maken om me mentaal voor te bereidenquote:Op maandag 22 april 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las dat jij verboden ging worden![]()
NWS / Rookworst Hema/Unox en meer mogelijk per 1 juli verboden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
5 jaar minstens ....quote:Op maandag 22 april 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken mensen die zeggen dat als je verhuisdozen een jaar lang niet geopend hebt, dat je het dan ongezien moet weggooien.
Dat gaat mij wel echt veel te ver.
En sommige dingen gooi je nooit weg ...![]()
Een heerlijke aardappelschotel is een geweldige keuze voor een vullende en smakelijke maaltijd. Hier zijn een paar ideeën die je misschien lekker vindt:
- **Makkelijke aardappel-preischotel**: Een eenvoudige schotel met zoete aardappel, prei, rundergehakt en extra belegen Goudse kaas. Het is een kwestie van alles in een ovenschaal doen en laten bakken tot het goudgeel en gaar is¹.
- **Aardappelschotel met kip en broccoli**: Een gezonde en glutenvrije optie met kip en broccoli, gekruid naar smaak en gebakken tot perfectie¹.
- **Romige zoete aardappelschotel met tonijn, prei en spinazie**: Een rijke en romige schotel die een combinatie van zoete aardappel, tonijn, prei en spinazie bevat¹.
Welke van deze gerechten spreekt je het meest aan? Of heb je bepaalde ingrediënten in gedachten die je graag zou willen gebruiken? Ik kan je helpen met het aanpassen van een recept naar jouw smaak! 😊
Bron: Gesprek met Bing, 22-4-2024
(1) 11+ aardappel ovenschotel recepten van Allerhande | Albert Heijn. https://www.ah.nl/allerhande/recepten/aardappelschotels.
(2) Aardappelschotels; heerlijke recepten! - Lekker Tafelen. https://lekkertafelen.nl/(...)-heerlijke-recepten/.
(3) 7x ovenschotels met zoete aardappel | Lekker en Simpel. https://www.lekkerensimpe(...)met-zoete-aardappel/.
(4) 5 ovenschotels met aardappel | Lekker en Simpel. https://www.lekkerensimpel.com/5-ovenschotels-met-aardappel/."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wanneer draait deze?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
July !quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op FOK, de online community van fanatieke gamers, was het elke dag hetzelfde liedje. De strijd om de hoogste score, de felste discussies en de scherpste rivaliteit tussen de leden. Maar te midden van al deze chaos ontstonden er ook banden van vriendschap en verbondenheid.
Elke dag werden er woorden gewisseld, meningen botsten en ruzies ontstonden. Maar wat deze community echt bijzonder maakte, was de manier waarop ze hun geschillen bijlegden. Na elke verhitte discussie volgde er altijd een moment van verzoening. Een traan werd gedroogd, een lach gedeeld en een vrolijke noot gespeeld op de achtergrond.
Muziek was de lijm die de breuken herstelde en de harten verbond. De leden van FOK kwamen samen rondom hun gedeelde passie voor gaming, maar het waren de menselijke connecties die hen bij elkaar hielden. Het ging niet alleen om de punten of de scores, maar om de mensen achter de schermen, de vriendschappen die werden gesmeed en de gemeenschap die werd gevormd.
Uiteindelijk draaide het niet om de virtuele roem of de virtuele valuta, maar om de menselijke interactie, de steun die ze elkaar boden en de vreugde die ze deelden. En terwijl de dag eindigde en de zon onderging, bleven de leden van FOK elkaar stevig vasthouden, klaar om de volgende dag samen te komen voor nieuwe avonturen en nieuwe herinneringen.![]()
duurt langquote:
X-23quote:Op maandag 22 april 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
Die glimlach als Wolverine met zijn voorhoofd tegen die pistool aan gaat leunen!
![]()
![]()
Na 3 pogingen geluktquote:Op maandag 22 april 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
Die glimlach als Wolverine met zijn voorhoofd tegen die pistool aan gaat leunen!
Ik wil er iig naartoe
Ja. Tijd voor wijn gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Staat ook een tekst op het pistool waar de kogel uit komtquote:Op maandag 22 april 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Smile! Wait for the flash!![]()
![]()
Dat maakt die glimlach nog leuker!Zie ik nu pas
Ja ik zag het wel meteen, maar ging pas kijken wat het was nadat ik het had afgekeken.quote:Op maandag 22 april 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat ook een tekst op het pistool waar de kogel uit komtZie ik nu pas
![]()
![]()
quote:Wel zin inquote:Op maandag 22 april 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
R.I.P DTS.![]()
Deze vrouw kan lekkere aardappelschotels maken!quote:Op maandag 22 april 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
Een heerlijke aardappelschotel is een geweldige keuze voor een vullende en smakelijke maaltijd. Hier zijn een paar ideeën die je misschien lekker vindt:
- **Makkelijke aardappel-preischotel**: Een eenvoudige schotel met zoete aardappel, prei, rundergehakt en extra belegen Goudse kaas. Het is een kwestie van alles in een ovenschaal doen en laten bakken tot het goudgeel en gaar is¹.
- **Aardappelschotel met kip en broccoli**: Een gezonde en glutenvrije optie met kip en broccoli, gekruid naar smaak en gebakken tot perfectie¹.
- **Romige zoete aardappelschotel met tonijn, prei en spinazie**: Een rijke en romige schotel die een combinatie van zoete aardappel, tonijn, prei en spinazie bevat¹.
Welke van deze gerechten spreekt je het meest aan? Of heb je bepaalde ingrediënten in gedachten die je graag zou willen gebruiken? Ik kan je helpen met het aanpassen van een recept naar jouw smaak! 😊
Bron: Gesprek met Bing, 22-4-2024
(1) 11+ aardappel ovenschotel recepten van Allerhande | Albert Heijn. https://www.ah.nl/allerhande/recepten/aardappelschotels.
(2) Aardappelschotels; heerlijke recepten! - Lekker Tafelen. https://lekkertafelen.nl/(...)-heerlijke-recepten/.
(3) 7x ovenschotels met zoete aardappel | Lekker en Simpel. https://www.lekkerensimpe(...)met-zoete-aardappel/.
(4) 5 ovenschotels met aardappel | Lekker en Simpel. https://www.lekkerensimpel.com/5-ovenschotels-met-aardappel/.![]()
![]()
Die laatste waarin Wolverine in dood ging was sowieso echt een erg goede film, maar echt veel te zwaarmoedig voor mijn smaak en ik heb het altijd jammer gevonden dat dat de afsluiter was.quote:
Dit is zo veel gaver!![]()
![]()
Ik hoop dat ze meedoet dafne keen is een mooie dame geworden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh ik vond Logan geweldig zat in mijn hoodie gedoken in de bioscoop als x-23 dat kruis naar een x draait he ik herinnerde me weer helemaal dat ik als 12 jarige naar de eerste ging in 2000.quote:Op maandag 22 april 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Die laatste waarin Wolverine in dood ging was sowieso echt een erg goede film, maar echt veel te zwaarmoedig voor mijn smaak en ik heb het altijd jammer gevonden dat dat de afsluiter was.
Dit is zo veel gaver!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi personage idd...quote:Op maandag 22 april 2024 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze meedoet dafne keen is een mooie dame geworden.![]()
Geschreven?quote:Op maandag 22 april 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
Ik heb een paar meditatie-visualisatiess geschreven, maar ik vrees dat ik ze weggegooid heb.Trust nobody![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het is een prachtige zonnige dag op het strand. De zon schijnt fel, de lucht is helderblauw en de golven van de zee rollen zachtjes op het zand. Mensen liggen op hun handdoeken, genietend van de warmte van de zon op hun huid. Kinderen bouwen zandkastelen en rennen lachend in en uit het water. De geur van zonnebrandcrème vermengt zich met de zilte zeelucht. Het is een perfecte dag om te ontspannen en te genieten van de schoonheid van de natuur."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sluit je ogen en stel je een waterval voor in een tropisch regenwoud. In gedachten hoor je het water vallen. In de bomen zie je allerlei kleurige vogels en hun geschreeuw overstemt bijna het geluid van het vallende water. Val in slaap.quote:
Klaar![]()
![]()
Ik ook!quote:
Er draait nu gewoon echt niks leuksDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ga vanavond proberenquote:Op maandag 22 april 2024 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Sluit je ogen en stel je een waterval voor in een tropisch regenwoud. In gedachten hoor je het water vallen. In de bomen zie je allerlei kleurige vogels en hun geschreeuw overstemt bijna het geluid van het vallende water. Val in slaap.
Klaar
Trust nobody![]()
geluid van een waterval?quote:
Veel naar de wc dusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 22 april 2024 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
geluid van een waterval?
Veel naar de wc dus![]()
![]()
![]()
Nee de meditatiequote:Op maandag 22 april 2024 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
geluid van een waterval?
Veel naar de wc dusTrust nobody![]()
![]()
Kom effe naar messenger als je wilquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mocht hij willenquote:Op maandag 22 april 2024 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat Dennis Schouten van roddelpraat na zijn transformatie?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
koffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Goed ideeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
![]()
lekker
Hij kon beter, maar was wel lekker
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Of dezequote:Op maandag 22 april 2024 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
geluid van een waterval?
Veel naar de wc dus![]()
Er is al regen genoeg.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik hou niet van regenquote:
Trust nobody![]()
Allang.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik moet even maar wat langere schroeven kopen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Yup, ik ben een Tera Mai Reiki & Seichem master & teacher.quote:Die meditaties schrijven was een deel van mijn opleiding.
Hele mond vol!![]()
![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Moest ook wel want ik had zo'n sneeuwbal en die was van glas en die is stukgevallen.
Ze is weer scherp deze avond.quote:Op maandag 22 april 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]Moet ik meteen denken aan dat van "Geachte haren van de reet....", ken je die?
Geachte haren van de reet,
eh...heren van de raad!
Ik vind het steengeil,
eh...geen stijl
dat de hoeren van Bolland,
eh...boeren van Holland,
die wonen in harige kutjes,
eh... karige hutjes,
hun gras mog naaien,
eh...nog maaien
met gespeende lullen,
eh...geleende spullen,
en met verkrachte eenden,
eh...vereende krachten
de bokken van de daken neuken,
eh...de nokken van de daken beuken.![]()
Zo praat @Grrrrrrrr ookquote:Op maandag 22 april 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
eh...heren van de raad!
Ik vind het steengeil,
eh...geen stijl
eh...boeren van Holland,
eh... karige hutjes,
hun gras mog naaien,
eh...nog maaien
met gespeende lullen,
eh...geleende spullen,
eh...vereende krachten
eh...de nokken van de daken beuken.
Uw ADH vitamine Worst
We hebben wat debielen hier.quote:
Dat is onze grommert niet, hij is gewoon een meester in husselen van lettersquote:Uw ADH vitamine Worst
Kan ik ook na een halve fles drank.quote:Op maandag 22 april 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is onze grommert niet, hij is gewoon een meester in husselen van letters
@Grrrrrrrr husselt gewoon alles wat vos en last zitquote:Op maandag 22 april 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is onze grommert niet, hij is gewoon een meester in husselen van letters![]()
Zo heb je ook een bepaalde Galliër die woorden husselt alsof-ie stomdronken is.quote:Op maandag 22 april 2024 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik ook na een halve fles drank.![]()
Ik kan hem geen ongelijk geven.quote:Op maandag 22 april 2024 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
@:grrrrrrrr husselt gewoon alles wat vos en last zitActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De schand in het Breveningse hoerkous
Scheel Heveningen was een vlooi der prammen. Ver weg op zee zag men een pissende vink. De gatbasten waren gezoodnaakt het land te verstraten en riepen in hun kloten buiten lont. Ze kakten hun poffers, en streken elkaar kak in het gelaat. Enkelen kwakten zaad, anderen kakten zalm langs een touw. De guitspasten neukten de bok van het dak. Niets werd gered dan tien linnen tepels en een lul van een predikant in de harige kut van een vinnige pissersvrouw.Uw ADH vitamine Worst
Broeva haro.quote:Op maandag 22 april 2024 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo heb je ook een bepaalde Galliër die woorden husselt alsof-ie stomdronken is.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
zoeders en musjes zijn onveilig met de banter in de puurtquote:Op maandag 22 april 2024 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan hem geen ongelijk geven.![]()
Dus ja. Avond?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
10 ct p/sActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee, maar ik weet wel wat daarna komtquote:Op maandag 22 april 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]Moet ik meteen denken aan dat van "Geachte haren van de reet....", ken je die?
![]()
![]()
toepasselijk zit net naar een raadsvergadering te kijkenquote:Op maandag 22 april 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
eh...heren van de raad!
Ik vind het steengeil,
eh...geen stijl
eh...boeren van Holland,
eh... karige hutjes,
hun gras mog naaien,
eh...nog maaien
met gespeende lullen,
eh...geleende spullen,
eh...vereende krachten
eh...de nokken van de daken beuken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nu heb ik de vogeltjesdans in mijn hoofd. Stom liedquote:Op maandag 22 april 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Wat er het dichtste bij komt.
![]()
![]()
Hele mond vol iddquote:Op maandag 22 april 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik ben een Tera Mai Reiki & Seichem master & teacher.Die meditaties schrijven was een deel van mijn opleiding.
Hele mond vol!Trust nobody![]()
Klootviool.
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Kloothommelquote:
quote:quote:
quotehommelquote:
Kennelijk heeft Aloa toch geen zin in courgettesoep.
Meer voor mij
quote:Op maandag 22 april 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
toepasselijk zit net naar een raadsvergadering te kijken!
![]()
Hopelijk zitten ze daar geen badeendjes te verkrachten dan!quote:Op maandag 22 april 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
toepasselijk zit net naar een raadsvergadering te kijken![]()
![]()
Iedereen blijft van mijn poepert af.
quote:Op maandag 22 april 2024 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen blijft van mijn poepert af.
quote:
Ik zit voor agenda punt 12 de rest is saai en ik vind het rommelig ook nogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
huh de bel gaat?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee daar zingen ze lang zal ze leven omdat er een raadslid jarig isquote:Op maandag 22 april 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopelijk zitten ze daar geen badeendjes te verkrachten dan!
Ik heb zalf gesmeerd en nu brand het, eerst vernam ik niks
DIe is al gegaan,quote:
Ehm ...quote:Op maandag 22 april 2024 20:00 schreef Lovely het volgende:
Ik heb zalf gesmeerd en nu brand het, eerst vernam ik niks![]()
Ehm..quote:Op maandag 22 april 2024 20:00 schreef Lovely het volgende:
Ik heb zalf gesmeerd en nu brand het, eerst vernam ik niks![]()
ZOu het toch Aloa zijn dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 22 april 2024 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen blijft van mijn poepert af.![]()
![]()
![]()
woon je bij samson en gert dat je verbaasd bent?quote:Uw ADH vitamine Worst
Neh, vage blonde kerel met een belachelijk raar blauw pak was het maar.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Joost?quote:Op maandag 22 april 2024 20:03 schreef drakin het volgende:
Neh, vage blonde kerel met een belachelijk raar blauw pak was het maar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben verbaast dat ik een bel heb, meestal wordt er gekloptquote:Op maandag 22 april 2024 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
woon je bij samson en gert dat je verbaasd bent?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Whoaaaaaaaa Gertjeeeeequote:Op maandag 22 april 2024 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
woon je bij samson en gert dat je verbaasd bent?![]()
Kon hem niet verstaan want het ging steeds harder en snellerquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 22 april 2024 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
woon je bij samson en gert dat je verbaasd bent?![]()
Verwarming hoger zettenquote:
Dekentje pakken
Thee maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Thee
quote:Op maandag 22 april 2024 20:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had dat filmpje serieus net gecopy/paste om hier te plaatsen![]()
!
![]()
![]()
Oke.quote:Op maandag 22 april 2024 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa is van vsm
https://www.kruidvat.nl/v(...)t-warm-gel/p/2226519![]()
Je zalf uitlenen.quote:Op maandag 22 april 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verwarming hoger zetten
Dekentje pakken
Thee maken
2 koude thee met schuim graagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
1 april geweestquote:Op maandag 22 april 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verwarming hoger zetten
Dekentje pakken
Thee maken
Check
CheckTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:
verwarming hoger zetten en niet zo zeurenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wie zeurt krijgt een beurt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
verwarmingsweigeraars
![]()
Verwarming heeft hier amper aangestaan deze winterTrotste mama van Ambar
Verwarming wel aan zeker in de ochtend even en avond.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
gewoon 19 graden staat ie op, ik vertik het in de kou te zittenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik vind verwarming tering warm en zonder verwarming is het 18 a 19 graden in huisTrotste mama van Ambar
22 graden.
Hier is 18 graden met ventilatierooster open en ik kan daar prima mee levenUw ADH vitamine Worst
Geen idee hoe warm het hier is, maar de infraroodpaneel staat wel aan, anders wordt het net wat te kil.![]()
Hier staat de zon vol op mijn ramen, dan gaat het hard.
Ik wil met mijn blote voetjes door het gras huppelen en van de zon en het (tijdelijk) aangename weer genieten. Maar ik moet binnenzitten werken en aan een "strategisch plan" werken![]()
Ik kan wel met mijn laptop in mijn veranda gaan zitten, maar dan ben ik continue afgeleid![]()
koud huis, verwarming staat de hele winter te loeienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan maar snel vakantie nemen?quote:Op maandag 22 april 2024 20:18 schreef devzero het volgende:
Ik wil met mijn blote voetjes door het gras huppelen en van de zon en het (tijdelijk) aangename weer genieten. Maar ik moet binnenzitten werken en aan een "strategisch plan" werken![]()
Ik kan wel met mijn laptop in mijn veranda gaan zitten, maar dan ben ik continue afgeleid"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb liever een infrapaarspaneel, dat vind ik warm genoegquote:Op maandag 22 april 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
Geen idee hoe warm het hier is, maar de infraroodpaneel staat wel aan, anders wordt het net wat te kil.![]()
Hier is het nog te koud om buiten te zitten.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Koffie tijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kon de W niet vinden, het had Witches zijn skattig moeten zijnquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Net zoals "niet" eigenlijk "wel" had moeten zijn?quote:Op maandag 22 april 2024 20:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Kon de W niet vinden, het had Witches zijn skattig moeten zijn![]()
Ja, dit klinkt wel logisch!quote:Op maandag 22 april 2024 20:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Kon de W niet vinden, het had Witches zijn skattig moeten zijn
Je bent er nog!
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Maar ik wil dan wel een huisje op wielenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een beetje gezelschap
Wat tijd voor jezelfTrotste mama van Ambar
Je hersenen kunnen het woordje niet toch niet verwerken, dus die kan gewoon weggelatenquote:Op maandag 22 april 2024 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Net zoals "niet" eigenlijk "wel" had moeten zijn?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Whoehoeee eindelijk mag ik het zeggen 🥰
wie heeft er interesse?🥳
Ik mag nu eindelijk aankondigen dat ik een avond met speeltjes voor volwassenen organiseer! Ik hoop dat niemand zich schaamt om ernaar te vragen.
Er zijn allerlei soorten en maten, afhankelijk van jouw wens. Discretie is gegarandeerd !!!
Alle door jou genoemde / gevraagde items zullen worden gedemonstreerd.✌🏼vragen zullen te allen tijde worden beantwoord.
Volwassenen speelgoed is natuurlijk voor beide geslachten. 🤷♀🤷🏼♂
Top prijzen...dus, schaam je niet en meld je aan bij mij....zodat ik het kan organiseren😇
‼️In de aanbieding zijn de volgende items:👇🏼👇🏽
Wandelstokken, rolstoelen, zuurstoftanks, onderarmkrukken, wegwerpluiers, rollator enz.😏
Had je nu iets anders verwacht?Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 22 april 2024 20:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hersenen kunnen het woordje niet toch niet verwerken, dus die kan gewoon weggelatenkan ik daarom soms nooit nee zeggen?
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Aan mij natuurlijkquote:Op maandag 22 april 2024 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Rare TT inderdaad. Geen idee waar @:rob aandacht
Ik heb er één en ik ben er trots op
ik ben het daar niet mee eensquote:Op maandag 22 april 2024 20:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hersenen kunnen het woordje niet toch niet verwerken, dus die kan gewoon weggelaten![]()
quote:
daar was niet aan gedachtquote:Op maandag 22 april 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]kan ik daarom soms nooit nee zeggen?
![]()
Volle buikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
We slaan de koffie over en nemen direct een borrelquote:Op maandag 22 april 2024 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Een beetje gezelschap
Wat tijd voor jezelf
![]()
Rollemanquote:Op maandag 22 april 2024 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ik wil dan wel een huisje op wielen![]()
![]()
Ik volgde creatief met kurkquote:Op maandag 22 april 2024 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
We slaan de koffie over en nemen direct een borrel
Veel leukerquote:Op maandag 22 april 2024 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
We slaan de koffie over en nemen direct een borrel![]()
![]()
echt nietquote:Op maandag 22 april 2024 20:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Kon de W niet vinden, het had Witches zijn skattig moeten zijn![]()
Ik vond ze maar niets.quote:
quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Koffietijd was als je vakantie had en je moeder keek het. Of je was ziek en er waren geen tekenfilms meerTrotste mama van Ambar
Ieder zijn eigen smaak. Sommige mensen houden liever van Andre van Duin, ik kijk liever Arjan Ederveenquote:![]()
De echtequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar bleef je, nu is de soep opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekke band en de brug stond openquote:![]()
Toen maar weer naar huis gegaan. Telefoon ook vergeten, dus kon je helaas niet appen...![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Is Dokkum bezoekje waard?
Ik zag een kort filmpje op insta van iemand"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bonifatius was er niet zo tevreden over denk ikquote:Op maandag 22 april 2024 20:45 schreef Lovely het volgende:
Ik zag een kort filmpje op insta van iemand![]()
Even aan FF vragen.quote:Op maandag 22 april 2024 20:45 schreef Lovely het volgende:
Ik zag een kort filmpje op insta van iemandActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hele mooie stad!quote:Op maandag 22 april 2024 20:45 schreef Lovely het volgende:
Ik zag een kort filmpje op insta van iemand
Hij was er tot het eind van zijn leven.quote:Op maandag 22 april 2024 20:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Bonifatius was er niet zo tevreden over denk ikActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is dus nu eindelijk achterhaald F&L / Hoe kwam er gebakken lucht in Dokkum (Bonifacius)?quote:Op maandag 22 april 2024 20:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Bonifatius was er niet zo tevreden over denk ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het viel hem denkelijk toch wat tegen daar aan het eindquote:Op maandag 22 april 2024 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was er tot het eind van zijn leven.![]()
Hij was er nooit want Dokkum bestond nog nietquote:Op maandag 22 april 2024 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was er tot het eind van zijn leven.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: