Dan maar snel vakantie nemen?quote:Op maandag 22 april 2024 20:18 schreef devzero het volgende:
Ik wil met mijn blote voetjes door het gras huppelen en van de zon en het (tijdelijk) aangename weer genieten. Maar ik moet binnenzitten werken en aan een "strategisch plan" werken![]()
Ik kan wel met mijn laptop in mijn veranda gaan zitten, maar dan ben ik continue afgeleid
Ik heb liever een infrapaarspaneel, dat vind ik warm genoegquote:Op maandag 22 april 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
Geen idee hoe warm het hier is, maar de infraroodpaneel staat wel aan, anders wordt het net wat te kil.
Kon de W niet vinden, het had Witches zijn skattig moeten zijnquote:
Net zoals "niet" eigenlijk "wel" had moeten zijn?quote:Op maandag 22 april 2024 20:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Kon de W niet vinden, het had Witches zijn skattig moeten zijn
Ja, dit klinkt wel logisch!quote:Op maandag 22 april 2024 20:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Kon de W niet vinden, het had Witches zijn skattig moeten zijn
Je hersenen kunnen het woordje niet toch niet verwerken, dus die kan gewoon weggelatenquote:Op maandag 22 april 2024 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Net zoals "niet" eigenlijk "wel" had moeten zijn?
quote:Op maandag 22 april 2024 20:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hersenen kunnen het woordje niet toch niet verwerken, dus die kan gewoon weggelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |