Tuurlijk wel, die is aan het koken nuquote:
jawel. De rookworst wordt misschien vanaf 1 juli niet meer verkocht...quote:
Ik bedoel natuurlijk per 1 juliquote:Op maandag 22 april 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die is aan het koken nu
Chips, daar zitten een paar dingen bij die ik graag eetquote:Dit aroma zit eveneens spek, ham, BBQ saus, knakworst, sommige chips, gerookte zalm en andere vis, amandelen, pulled pork, spare ribs, ander varkensvlees en kip, rookkaas, salades, soep, sauzen, dressing etc.
O, lees het net wat GG typt Geen idee of de worst van de hema verdwijtquote:
Wie heeft tetten gepostquote:
Oquote:
Courgettesoepquote:
Stamppotquote:Op maandag 22 april 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb stamppot spruiten op met een speklapje
De zon is heet jaquote:Op maandag 22 april 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep frisjes wel vooral in de schaduw in de zon was t wel te doen..
Waarom?quote:Op maandag 22 april 2024 17:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
DTS gaat ontploffen om 6 uur 's ochtends op 1 juli
Dan blijf ik er mooi wegquote:Op maandag 22 april 2024 17:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
DTS gaat ontploffen om 6 uur 's ochtends op 1 juli
Het is soep, met genoeg kruiden smaakt het altijd wel lekker.quote:
Ik heb er echt nog nooit van gehoordquote:Op maandag 22 april 2024 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is soep, met genoeg kruiden smaakt het altijd wel lekker.
Zelfs bietensoep en slasoep is lekker
kom maar een kommetje proeven over een uurtjequote:
Doe mij maar ouderwetse erwtensoepquote:Op maandag 22 april 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
Courget is wel lekker dus soep ook wel, zelf wil ik nog een keer bloemkoolsoep maken
Ik kom eraan..quote:Op maandag 22 april 2024 17:56 schreef drakin het volgende:
[..]
kom maar een kommetje proeven over een uurtje
quote:
Is ook wel lekker, maar ben ik zelf niet zo fan meer van liever dan chinese tomatensoep of groentesoep kippensoep of uiensoepquote:
Dat mag ik dan zeker weer regelen.quote:
Rob.quote:
Vandaar je promotie.quote:Op maandag 22 april 2024 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag ik dan zeker weer regelen.
Zou je dat wel willen?quote:Op maandag 22 april 2024 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag ik dan zeker weer regelen.
Daar heb je over nagedacht.quote:Op maandag 22 april 2024 18:01 schreef drakin het volgende:
Ik ben geen keukenprinses maar een keukendraak
Niet erg langquote:
beter toch..quote:Op maandag 22 april 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
@:Rob https://s6.ezgif.com/tmp/ezgif-6-98ec0ac0b2.jpg
Jij schud ze zo uit je mouw.quote:
Dat is wel makkelijk...quote:Op maandag 22 april 2024 18:01 schreef drakin het volgende:
Ik ben geen keukenprinses maar een keukendraak
Ach beter dan haat TT'squote:Op maandag 22 april 2024 18:04 schreef Rob het volgende:
[..]
beter toch..
maar het blijft onzinnige TT
O ja de knoflook moet nog in de soep!quote:
Die staat jou wel.quote:
Heer Bally.quote:
quote:Op maandag 22 april 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
Nee, Whiskers heeft nooit een andere wens gedaan. Zijn enige wens was een eindeloze voorraad van zijn favoriete lekkernijen, en die werd vervuld door de magische fee in het bos. Sindsdien heeft hij zijn tijd besteed aan het beschermen van het bos en het delen van zijn lekkernijen met andere dieren. 🐾
Als ik zo'n wens mocht doen dan staat er een eindeloze rij Levely's voor de deur.quote:Op maandag 22 april 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
Nee, Whiskers heeft nooit een andere wens gedaan. Zijn enige wens was een eindeloze voorraad van zijn favoriete lekkernijen, en die werd vervuld door de magische fee in het bos. Sindsdien heeft hij zijn tijd besteed aan het beschermen van het bos en het delen van zijn lekkernijen met andere dieren. 🐾
ChatGPT?quote:Op maandag 22 april 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee via Copilot
Kon ik maar zulke verhalen schrijven, dan was ik schrijfster geworden
En ik een groep Lavelosi's!quote:Op maandag 22 april 2024 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik zo'n wens mocht doen dan staat er een eindeloze rij Levely's voor de deur.
Oh dat is wel zondequote:Op maandag 22 april 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
Ik heb een paar meditatie-visualisatiess geschreven, maar ik vrees dat ik ze weggegooid heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |