Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lovely TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier zijn het woorden, maar zie weinig dadenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Rare ijsjes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sommige dingen gaan jou dan ook helemaal niet aanquote:Op maandag 22 april 2024 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zijn het woorden, maar zie weinig daden![]()
Een ongezouten mening...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
We zijn allebei al aan anderen gematcht!
Zo, mijn werkdag zit erop, ik ga naar huis
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dat is nou jammer,quote:Op maandag 22 april 2024 15:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan jou dan ook helemaal niet aanzou het leuk voor lovely vinden nl
Ik zag daar geen ijsjes inquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hey draak is er toch niet mee gestopt, ze is er weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zagen we dus hetzelfde.quote:
Ze liet me wel even schrikken.quote:Op maandag 22 april 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Hey draak is er toch niet mee gestopt, ze is er weer
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolleke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
remiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
solleke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
o ja oeps, ik ging stoppenquote:Op maandag 22 april 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Hey draak is er toch niet mee gestopt, ze is er weerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Leuk ommetje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Hebben er al zoveel gezegd, maar iedereen komt terug
Once you check in...quote:Op maandag 22 april 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hebben er al zoveel gezegd, maar iedereen komt terug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OmmetjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekker!quote:Op maandag 22 april 2024 13:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Witte bolletjes met knakworst, cheddar en mosterd.
of
Lasagna♡♡♡♡![]()
Voor even, of voor de hele maand of nog langer?quote:
Dat dus ......quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, waar haal jij nog spruiten?quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
Stamppot spruiten en een speklap staat op het menu
Had van de week diepvries spruiten bij AH gekocht Maar dat was eenmalig wat mij betreftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klinkt lekker.quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
Speklap!quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
@Speklap3000
Ik heb ze ook in de koelkast liggen, maar vanavond wordt het gnocchi met spinazie.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Gnocchi is ook lekker, lang geleden dat ik t een keer gemaakt hebquote:Op maandag 22 april 2024 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speklap!
@:Speklap3000
Ik heb ze ook in de koelkast liggen, maar vanavond wordt het gnocchi met spinazie.![]()
Ik heb zo'n knorr wereldgerecht, helemaal zelf koken gaat me te verquote:Op maandag 22 april 2024 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gnocchi is ook lekker, lang geleden dat ik t een keer gemaakt heb
Nou is prima toch, haal die ook wel eensquote:Op maandag 22 april 2024 16:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n knorr wereldgerecht, helemaal zelf koken gaat me te ver![]()
![]()
Ja, wel verse ingrediënten nog toevoegen, dus er zit iig vitamine in, alleen misschien teveel zout en suiker nog in de kruidenmixzakjes.quote:Op maandag 22 april 2024 16:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou is prima toch, haal die ook wel eensOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ze stoppen er wel volgens mij steeds minder in..quote:Op maandag 22 april 2024 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wel verse ingrediënten nog toevoegen, dus er zit iig vitamine in, alleen misschien teveel zout en suiker nog in de kruidenmixzakjes.![]()
28 meter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, daar begin jij zeker niet aan. Maar niet iedereen houdt van kokenquote:
Ja, dat vind ik ook!quote:Op maandag 22 april 2024 16:11 schreef Lovely het volgende:
Je kookt toch, je stopt geen kant en klare maaltijd in de ping
Maar de kooksnobs maken natuurlijk hun eigen kruidenmixjes enzo
Kooksnobs.
Sommige hebben vast een hele la vol met kruidenquote:Op maandag 22 april 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook!
Maar de kooksnobs maken natuurlijk hun eigen kruidenmixjes enzo![]()
![]()
Jawel, ik maak die vaak klaarquote:Op maandag 22 april 2024 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daar begin jij zeker niet aan. Maar niet iedereen houdt van koken![]()
![]()
Ik!quote:Op maandag 22 april 2024 16:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige hebben vast een hele la vol met kruiden![]()
quote:Op maandag 22 april 2024 16:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jawel, ik maak die vaak klaar
Ik vroeg u watquote:Op maandag 22 april 2024 16:11 schreef Lovely het volgende:
Je kookt toch, je stopt geen kant en klare maaltijd in de ping
Ik heb ze nu bij de AH gekocht dus benieuwd hoe die zijn..quote:Op maandag 22 april 2024 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, waar haal jij nog spruiten?
Had van de week diepvries spruiten bij AH gekocht Maar dat was eenmalig wat mij betreft![]()
Thnxquote:Op maandag 22 april 2024 16:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb ze nu bij de AH gekocht dus benieuwd hoe die zijn..
Hier bij AH hadden ze geen verse spruiten meer zaterdag.
Vandaar een keer mee uit de diepvries meegenomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uit de koeling een zakje..quote:Op maandag 22 april 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Vandaar een keer mee uit de diepvries meegenomen![]()
Hier gaan ze de AH helemaal verbouwen.quote:Op maandag 22 april 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Vandaar een keer mee uit de diepvries meegenomen
Veel mensen boos.
Helaas hadden ze die ook niet meerquote:
Had er zo in lekker mat aardappelen en gado gado sausEn kleine gehakballetjes
quote:Op maandag 22 april 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hebben er al zoveel gezegd, maar iedereen komt terug
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geen andere supermarkt in de buurt?quote:Op maandag 22 april 2024 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier gaan ze de AH helemaal verbouwen.
Veel mensen boos.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien andere supermarkt?quote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas hadden ze die ook niet meer
![]()
Is maar een paar 100 meter verder.quote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef Lovely het volgende:
Waarom boos, ze kunnen toch wel naar een andere supermarkt?
quote:
Ja heb het nu al op en voor vandaag een kliekjequote:
Langer, vorig jaar was ik er soms maanden niet. Focus op de studie noem ik datquote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor even, of voor de hele maand of nog langer?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat voor kliekje?quote:Op maandag 22 april 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb het nu al op en voor vandaag een kliekje![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2024 16:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Langer, vorig jaar was ik er soms maanden niet. Focus op de studie noem ik dat
O dan is er toch niet verquote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is maar een paar 100 meter verder.
Ik baal er van dat veel supermarkten weg zijn en de Jumbi en AH straks het alleen recht hebben
Ze worden de prijzen ook hoog gehouden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ze hoger gezien daarquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Spruiten met aardappelen en gado gado saus en gehaktballetjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en had altijd goed spulquote:Op maandag 22 april 2024 16:24 schreef Lovely het volgende:
C1000 vroeger.. had je nog een echte slager er in zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aardappen?quote:Op maandag 22 april 2024 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spruiten met aardappen en gado gado saus en gehaktballetjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik denk dat je weet wat ik bedoel lquote:
Ja perenquote:
Ik ken wel gado gado maar dat is met rijst meestal toch?quote:Op maandag 22 april 2024 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spruiten met aardappelen en gado gado saus en gehaktballetjes![]()
![]()
Nee, walnotenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is met aardappelen en groente ook heel lekkerquote:Op maandag 22 april 2024 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ken wel gado gado maar dat is met rijst meestal toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gado gado is een Indonesische salade van verschillende groenten, aardappel, eieren en tofu of tempeh. Dit is overgoten met een licht pittige pindasaus om het af te maken. In 2018, is dit gerecht benoemd tot een van de vijf nationale gerechten van Indonesië, samen met soto, saté, nasi goreng en rendang. Het is dus het nationale salade gerecht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gado saus? Dus pindasausquote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas hadden ze die ook niet meer
![]()
![]()
Gnocchi van scratch maken is ook geen leuk werk, tenzij je het echt heel vaak doet. Bij mij vallen ze altijd uit elkaar dus ik koop ook maar gewoon pakjes met gnocchiquote:Op maandag 22 april 2024 16:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n knorr wereldgerecht, helemaal zelf koken gaat me te ver![]()
ik ga denk ik courgettesoep makenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja staat gado gado op het pakkiequote:
Maar ik gebruik het ook bij de sate als ik die maak
Uit een pakje.quote:Op maandag 22 april 2024 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja staat gado gado saus op het pakkie
Maar ik gebruik het ook bij de sate als ik die maak
[ afbeelding ]
![]()
Jip uit een pakjequote:
Gewoon makkelijk.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Heer GG.quote:
![]()
Ha die Fresh....quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ben jij ook gemakkelijk?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ook niet, en het is nog lekker ookquote:Op maandag 22 april 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In dit geval vind ik er weinig mis mee
GG is gek op alles uit de ping,quote:
ow wil je erover praten?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:![]()
![]()
Als expert in het breken van glas enzo ben ik helaas geen expert in repareren van gebroken dingen.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Meer tijd voor Fokquote:
Wat een vraag.quote:
Zo is dat.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet geregeld ook normaal kook hoor.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Niet raar. Een sloper is ook niet per se een goede bouwer.quote:Op maandag 22 april 2024 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
![]()
Als expert in het breken van glas enzo ben ik helaas geen expert in repareren van gebroken dingen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja he?quote:
Heb jij ook een "wat een antwoord" antwoord?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat kook je normaal?quote:Op maandag 22 april 2024 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet geregeld ook normaal kook hoor.Uw ADH vitamine Worst
Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op maandag 22 april 2024 16:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja he?
Heb jij ook een "wat een antwoord" antwoord?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daarom heb je wel heul veul tijd voor Fokquote:
Heer aloa.quote:
Loa
Blijven roeren.quote:
Wat een vraag.quote:Op maandag 22 april 2024 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zei ze dat ook afgelopen nacht?
GG is een van de weinige die als hij werken moet ook echt werkt en zijn tijd niet verdoet op Fok!quote:
Dus ja dan snel in de ping en bolken die hap, tijd in halen
quote:Op maandag 22 april 2024 17:01 schreef drakin het volgende:
[..]
daarom heb je wel heul veul tijd voor Fok
Wie werken dan niet echt?quote:Op maandag 22 april 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG is een van de weinige die als hij werken moet ook echt werkt en zijn tijd niet verdoet op Fok!
Dus ja dan snel in de ping en bolken die hap, tijd in halenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Liever minder werk en meer tijd aan goed eten bestedenquote:Op maandag 22 april 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG is een van de weinige die als hij werken moet ook echt werkt en zijn tijd niet verdoet op Fok!
Dus ja dan snel in de ping en bolken die hap, tijd in halenUw ADH vitamine Worst
Jij bent er ook niet echt veel onder werktijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 22 april 2024 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever minder werk en meer tijd aan goed eten besteden
Jij maakt risotto las ik net, dat heb ik dus nog nooit gemaakt. Zelfs nog nooit gegeten
Wat let jequote:Op maandag 22 april 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Jij maakt risotto las ik net, dat heb ik dus nog nooit gemaakt. Zelfs nog nooit gegetenUw ADH vitamine Worst
Is toch een soort van rijst?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk eens Dot.quote:
Ja zie, ben meer een aardappel eten, niet zo van de pasta's en helemaal niet van de rijst.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat de Dot niet kent....quote:Op maandag 22 april 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zie, ben meer een aardappel eten, niet zo van de pasta's en helemaal niet van de rijst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat ze over aan een vent.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik eet het wel hoor en wat ik niet ken proef ik altijd.quote:
Maar vind rijst niet zo heel veel aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eend weetquote:
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik las dat jij verboden ging wordenquote:![]()
NWS / Rookworst Hema/Unox en meer mogelijk per 1 juli verboden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
Hey Mazquote:Op maandag 22 april 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las dat jij verboden ging worden![]()
NWS / Rookworst Hema/Unox en meer mogelijk per 1 juli verboden.![]()
komt ook vast nog welquote:Op maandag 22 april 2024 17:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Broodjes kaas, die moeten ze verbieden!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hee hoiquote:Op maandag 22 april 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las dat jij verboden ging worden![]()
NWS / Rookworst Hema/Unox en meer mogelijk per 1 juli verboden.![]()
![]()
Hoe is het daar, nog BB gemistquote:
Goed hoor. Nee hoor, ik ben nu BB USA aan het kijkenquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ook niet. Is dat beter dan BB Ne/Be?quote:Op maandag 22 april 2024 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed hoor. Nee hoor, ik ben nu BB USA aan het kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Veel beter, is ook niet zo moeilijk met de tamme tv die ze gemaakt hebbenquote:Op maandag 22 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is dat beter dan BB Ne/Be?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja hier op de Nedelandse TV moet het allemaal 'netjes' zijnquote:Op maandag 22 april 2024 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Veel beter, is ook niet zo moeilijk met de tamme tv die ze gemaakt hebben
Ze mochten voor niets niet drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat komt omdat ze het altijd met die Belgen doenquote:Op maandag 22 april 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier op de Nedelandse TV moet het allemaal 'netjes' zijn
Ze mochten voor niets niet drinken![]()
Dat is ook niets aan, maar denk dat het er niet echt daar aan ligt.quote:Op maandag 22 april 2024 17:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze het altijd met die Belgen doen
Hier in Nederland mag je ook niet veel meer en al helemaal niet met sommige streamers er bij die overal gedoe van willen makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen rookworst meer.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Wat heeft hij gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Komt hema niet meer?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Tuurlijk wel, die is aan het koken nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel. De rookworst wordt misschien vanaf 1 juli niet meer verkocht...quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik bedoel natuurlijk per 1 juliquote:Op maandag 22 april 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die is aan het koken nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Chips, daar zitten een paar dingen bij die ik graag eetquote:Dit aroma zit eveneens spek, ham, BBQ saus, knakworst, sommige chips, gerookte zalm en andere vis, amandelen, pulled pork, spare ribs, ander varkensvlees en kip, rookkaas, salades, soep, sauzen, dressing etc.
O, lees het net wat GG typt Geen idee of de worst van de hema verdwijtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie heeft tetten gepostquote:
![]()
Oquote:het is rustig in dat topic, weinig meer te posten vanuit een RLS tenminste
Courgettesoepquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Stamppotquote:Op maandag 22 april 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb stamppot spruiten op met een speklapje![]()
Past wel bij dit weer..![]()
De zon is heet jaquote:Op maandag 22 april 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep frisjes wel vooral in de schaduw in de zon was t wel te doen..![]()
![]()
Waarom?quote:Op maandag 22 april 2024 17:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
DTS gaat ontploffen om 6 uur 's ochtends op 1 juli![]()
Dan blijf ik er mooi wegquote:Op maandag 22 april 2024 17:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
DTS gaat ontploffen om 6 uur 's ochtends op 1 juli![]()
![]()
Het is soep, met genoeg kruiden smaakt het altijd wel lekker.quote:
Zelfs bietensoep en slasoep is lekkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb er echt nog nooit van gehoordquote:Op maandag 22 april 2024 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is soep, met genoeg kruiden smaakt het altijd wel lekker.
Zelfs bietensoep en slasoep is lekker![]()
![]()
kom maar een kommetje proeven over een uurtjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doe mij maar ouderwetse erwtensoepquote:Op maandag 22 april 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
Courget is wel lekker dus soep ook wel, zelf wil ik nog een keer bloemkoolsoep maken![]()
![]()
Ik kom eraan..quote:Op maandag 22 april 2024 17:56 schreef drakin het volgende:
[..]
kom maar een kommetje proeven over een uurtje![]()
quote:
Is ook wel lekker, maar ben ik zelf niet zo fan meer van liever dan chinese tomatensoep of groentesoep kippensoep of uiensoepquote:![]()
![]()
![]()
Dat mag ik dan zeker weer regelen.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Rob.quote:
Vandaar je promotie.quote:Op maandag 22 april 2024 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag ik dan zeker weer regelen.
Zou je dat wel willen?quote:Op maandag 22 april 2024 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag ik dan zeker weer regelen.![]()
![]()
Ik ben geen keukenprinses maar een keukendraak
Daar heb je over nagedacht.quote:Op maandag 22 april 2024 18:01 schreef drakin het volgende:
Ik ben geen keukenprinses maar een keukendraak“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet erg langquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
beter toch..quote:Op maandag 22 april 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
@:Rob https://s6.ezgif.com/tmp/ezgif-6-98ec0ac0b2.jpg
maar het blijft onzinnige TT![]()
Jij schud ze zo uit je mouw.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is wel makkelijk...quote:Op maandag 22 april 2024 18:01 schreef drakin het volgende:
Ik ben geen keukenprinses maar een keukendraak![]()
Zo maar even keukenprinses spelen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ach beter dan haat TT'squote:Op maandag 22 april 2024 18:04 schreef Rob het volgende:
[..]
beter toch..
maar het blijft onzinnige TT![]()
![]()
![]()
O ja de knoflook moet nog in de soep!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Er was eens een avontuurlijke kat genaamd Whiskers die in een klein dorpje woonde. Whiskers was niet zoals andere katten; hij was nieuwsgierig en hield ervan om nieuwe plaatsen te ontdekken. Op een dag besloot hij het mysterieuze bos in te gaan dat naast het dorp lag.
Terwijl hij door het dichte gebladerte liep, hoorde Whiskers het geluid van kabbelend water. Hij volgde het geluid en vond een heldere beek met het zuiverste water dat hij ooit had gezien. Whiskers sprong op een grote steen en keek naar zijn reflectie in het water. Plots zag hij iets bewegen achter hem.
Whiskers draaide zich om en zag een kleine, magische fee die boven de beek zweefde. De fee glimlachte en zei: “Dappere kat, ik heb je moedige reis door het bos gezien. Ik wil je een wens geven als beloning voor je dapperheid.”
Zonder aarzelen wenste Whiskers voor een eindeloze voorraad van zijn favoriete lekkernijen. De fee lachte, zwaaide met haar toverstaf, en plotseling verscheen er een grote zak met lekkernijen voor Whiskers. Hij bedankte de fee en beloofde het bos te beschermen als dank voor haar vriendelijkheid.
Vanaf die dag stond Whiskers bekend als de beschermer van het bos. Hij deelde zijn lekkernijen met andere dieren en zorgde ervoor dat het bos een veilige plek bleef voor iedereen. En zo leefde Whiskers nog lang en gelukkig, avonturen beleven en nieuwe vrienden maken in het magische bos.![]()
En gerookt zout, mag dat nog wel?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die staat jou wel.quote:
Heer Bally.quote:
Nee, Whiskers heeft nooit een andere wens gedaan. Zijn enige wens was een eindeloze voorraad van zijn favoriete lekkernijen, en die werd vervuld door de magische fee in het bos. Sindsdien heeft hij zijn tijd besteed aan het beschermen van het bos en het delen van zijn lekkernijen met andere dieren. 🐾![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
Nee, Whiskers heeft nooit een andere wens gedaan. Zijn enige wens was een eindeloze voorraad van zijn favoriete lekkernijen, en die werd vervuld door de magische fee in het bos. Sindsdien heeft hij zijn tijd besteed aan het beschermen van het bos en het delen van zijn lekkernijen met andere dieren. 🐾![]()
![]()
In het magische bos gebeurden talloze wonderlijke dingen. De bomen fluisterden geheimen aan de wind, en de bloemen dansten in het maanlicht. Elke nacht kwamen de vuurvliegjes tevoorschijn en schilderden ze lichtgevende patronen in de lucht.
Diep in het hart van het bos woonde een oude tovenaar genaamd Eldric. Hij had een lange, grijze baard en droeg een puntige hoed. Eldric was de beschermer van de magische bron die het hele bos van energie voorzag. Hij hield de balans tussen licht en duisternis in stand.
Op een dag ontdekte Whiskers een verloren elfje dat verdwaald was. Het elfje heette Lila en had vleugels zo teer als een vlinder. Ze vertelde Whiskers over een vergeten pad dat leidde naar een verborgen schat. Samen begonnen ze aan een avontuur om de schat te vinden.
Onderweg ontmoetten ze pratende eekhoorns, een wijze uil en een mysterieuze zwarte kat met gloeiende ogen. Elke ontmoeting bracht nieuwe raadsels en uitdagingen. Whiskers en Lila werden vrienden en hielpen elkaar door dik en dun.
Uiteindelijk bereikten ze de oude eik in het hart van het bos. Daar vonden ze een glinsterende edelsteen die de kracht had om wensen te vervullen. Whiskers wenste dat alle dieren in het bos gelukkig zouden zijn, en Lila wenste dat de magische bron voor altijd zou blijven stromen.
En zo werd het magische bos een plek van vreugde, avontuur en vriendschap. Whiskers en Lila bleven er wonen, en elke nacht dansten ze onder de sterren terwijl de vuurvliegjes hun licht verspreidden. 🌲🌟![]()
Als ik zo'n wens mocht doen dan staat er een eindeloze rij Levely's voor de deur.quote:Op maandag 22 april 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
Nee, Whiskers heeft nooit een andere wens gedaan. Zijn enige wens was een eindeloze voorraad van zijn favoriete lekkernijen, en die werd vervuld door de magische fee in het bos. Sindsdien heeft hij zijn tijd besteed aan het beschermen van het bos en het delen van zijn lekkernijen met andere dieren. 🐾
De schat die Whiskers en Lila vonden in het magische bos was een glinsterende edelsteen met de kracht om wensen te vervullen. Whiskers wenste dat alle dieren in het bos gelukkig zouden zijn, en Lila wenste dat de magische bron voor altijd zou blijven stromen. De edelsteen zelf was een symbool van vriendschap, avontuur en de magie die het bos doordrong. 🌲🌟![]()
ChatGPT?quote:Op maandag 22 april 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee via Copilot
Kon ik maar zulke verhalen schrijven, dan was ik schrijfster geworden![]()
![]()
En ik een groep Lavelosi's!quote:Op maandag 22 april 2024 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik zo'n wens mocht doen dan staat er een eindeloze rij Levely's voor de deur.![]()
![]()
Oh dat is wel zondequote:Op maandag 22 april 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
Ik heb een paar meditatie-visualisatiess geschreven, maar ik vrees dat ik ze weggegooid heb.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: