niet elektrisch poetsenquote:
Ik heb een tijdje met waterstofperoxide moeten gorgelen om bacteriën te doden, dat was ook wel vies. Liever zoenen met bacteriën danquote:
nu zin in een broodje met kaas en ham uit de oven of een broodje geitenkaasquote:
Oh jaa dat is echt smerig!quote:Op maandag 22 april 2024 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met waterstofperoxide moeten gorgelen om bacteriën te doden, dat was ook wel vies. Liever zoenen met bacteriën dan
2 weken bij pappie en mammie etenquote:Op maandag 22 april 2024 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]hoe lang zit je nu zonder keuken?
Mensen al aangeboden dat je wel bij hun mag koken, als ze ook mee mogen eten?
Oh dat heb je je goed geregeldquote:Op maandag 22 april 2024 13:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
2 weken bij pappie en mammie eten
quote:Op maandag 22 april 2024 13:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat heb je je goed geregeld![]()
Vorig jaar 4 maanden zonder keuken gezeten![]()
![]()
veel wegwerpbordjes doorheen gegaan![]()
edit is alweer 2 jaar geleden![]()
hele beneden verdieping gerenoveerdquote:
Nee denk je ik?quote:Op maandag 22 april 2024 13:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 daar zou ik echt niet tegenkunnen
Juistquote:Op maandag 22 april 2024 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet elektrisch poetsen![]()
Sowieso elektrisch![]()
en flossen! anders zit er nog gore meuk tussen de tanden in![]()
Goed van jou!quote:Op maandag 22 april 2024 13:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb al kei veel voor mijn studie gedaan!!
Heb niets met wasmachines. Vind wassen niet leuk. Heb niet zo iets van: oh dan ga ik morgen lekker wassen of zo.quote:
oef paar honderd euro lichter danquote:Op maandag 22 april 2024 13:47 schreef KoningWouter het volgende:
Morgen komt de nieuwe wasmachine
Ben nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor wat ik gekocht heb
Yup dat is het enigequote:Op maandag 22 april 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oef paar honderd euro lichter dan
Ha ja zo wel handig om te hebben.quote:Op maandag 22 april 2024 13:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb niets met wasmachines. Vind wassen niet leuk. Heb niet zo iets van: oh dan ga ik morgen lekker wassen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |