Te vroeg is ook niet altijd fijn. Wel eens gehad dat de monteur om 9 uur zou komen, maar vervolgens om half 8 al aanbelde, omdat de buren de deur niet open deden.quote:Op maandag 22 april 2024 12:56 schreef DJMO het volgende:
Ik zit te wachten op lui van EP Labels&Advies die het energielabel van mijn woning komen opnemen. Zouden tussen 12:30 en 14:30 uur komen. En ze komen natuurlijk nooit vroeg, maar altijd laat
ik ben wel bezigquote:
Nou je doet tenminste iets.quote:Op maandag 22 april 2024 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben wel bezig
maar productief is wat anders
Hoi Schotelquote:
Die is er uit!quote:Op maandag 22 april 2024 13:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Schotel![]()
![]()
![]()
Werd vandaag niet de keuken eruit gehaald of vergis ik me met de dag?
Mjah. Als ze er om 14:30 uur niet zijn, trek ik onverbiddelijk de deur achter me dicht. Dan maken ze maar een nieuwe, meer gedetailleerde, afspraak.quote:Op maandag 22 april 2024 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Te vroeg is ook niet altijd fijn. Wel eens gehad dat de monteur om 9 uur zou komen, maar vervolgens om half 8 al aanbelde, omdat de buren de deur niet open deden.
Op tijd komen, dat zou het fijnste zijn, of een half uurtje van tevoren een seintje geven, zodat je niet helemaal aan huis gebonden bent.
Jawel. Het is goed voor de gezamelijke weerstandquote:Op maandag 22 april 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ook mensen zijn die gewoon niet van zoenen houden. Het is op zich natuurlijk ook niet heel hygiënisch
quote:Op maandag 22 april 2024 13:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
[..]
Jawel. Het is goed voor de gezamelijke weerstand
quote:
Meest smerige wat er is. Al die bacteriën in je speekselquote:Op maandag 22 april 2024 13:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]10 secondjes of langer tongzoenen houdt mensen gezonder
![]()
![]()
![]()
Eerst gorgelen met mondwaterquote:Op maandag 22 april 2024 13:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Meest smerige wat er is. Al die bacteriën in je speeksel
quote:Op maandag 22 april 2024 13:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]10 secondjes of langer tongzoenen houdt mensen gezonder
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat hij wel eens kooktquote:Op maandag 22 april 2024 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]hoe lang zit je nu zonder keuken?
Mensen al aangeboden dat je wel bij hun mag koken, als ze ook mee mogen eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |