Hip!quote:Op maandag 22 april 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
Onze wasmachine doet een muziekje wanneer hij klaar is.
Samsung?quote:Op maandag 22 april 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
Heer Schotel.quote:
quote:
Die van mij ook met blauwe ledlampjes hopelijk werkt hij nog na een jaar bij moeders in de schuur.quote:Op maandag 22 april 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
quote:
quote:Op maandag 22 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg de link van de buurman,
https://www.tuinkriebels.(...)ernatief-of-verboden
Dat zei ik hem ook, want hij gooit strooizout als het glad is of gesneeuwd heeft.quote:Op maandag 22 april 2024 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we ook stoppen met het strooien van zout in de winter
Verboten!quote:Op maandag 22 april 2024 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik hem ook, want hij gooit strooizout als het glad is of gesneeuwd heeft.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Round up.quote:Op maandag 22 april 2024 14:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zelf gebruik ik ammoniumnitraat, hoppa
Dan vertrouw ik op jou en niemand ziet het wat ik achter het huis strooiquote:Op maandag 22 april 2024 14:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Verboten!
Maar ik heb een licentie Bedrijfsvoeren Gewasbescherming, en ik hoor het voor het eerst, dus met boetes zal het wel meevallen
Is ook niet goed voor milieu, maar niet strooien is dan gevaarlijk en dat wil je al helemaal niet hebbenquote:Op maandag 22 april 2024 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we ook stoppen met het strooien van zout in de winter
Het is ook maar net waar je leest,op andere sites wordt het gewoon aangeraden.quote:Op maandag 22 april 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik op jou en niemand ziet het wat ik achter het huis strooi
Hij heeft mooi zijn eigenstukje achter de schuurtjes weggehaald.
Dan moeten we sneeuw en ijs in de winter maar gaan verbiedenquote:Op maandag 22 april 2024 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is ook niet goed voor milieu, maar niet strooien is dan gevaarlijk en dat wil je al helemaal niet hebben
Je kan precies vinden wat je wil horen tegenwoordig.quote:Op maandag 22 april 2024 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook maar net waar je leest,op andere sites wordt het gewoon aangeraden.
Is toch al zeldzaam hierquote:Op maandag 22 april 2024 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moeten we sneeuw en ijs in de winter maar gaan verbieden
Waarom zou hij anders een nieuwe keuken nemen?quote:
Is idd maar een paar dagen per jaar glad, max een week.quote:
Ja daarom, had het van iemand van hier dus rondgekeken op het net en niets gevonden dat het niiet mochtquote:Op maandag 22 april 2024 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook maar net waar je leest,op andere sites wordt het gewoon aangeraden.
Ik steun deze motie.quote:Op maandag 22 april 2024 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moeten we sneeuw en ijs in de winter maar gaan verbieden
Maar, ik wil sneeuwquote:Op maandag 22 april 2024 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik steun deze motie.
En gaat over tot de orde van de dag.
Zodat je weer zout kan strooien zeker?quote:
Ik hou van kokenquote:Op maandag 22 april 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zou hij anders een nieuwe keuken nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |