Ja he?quote:
Wat kook je normaal?quote:Op maandag 22 april 2024 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet geregeld ook normaal kook hoor.
Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op maandag 22 april 2024 16:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja he?
Heb jij ook een "wat een antwoord" antwoord?
daarom heb je wel heul veul tijd voor Fokquote:
Heer aloa.quote:
Blijven roeren.quote:
Wat een vraag.quote:Op maandag 22 april 2024 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zei ze dat ook afgelopen nacht?
GG is een van de weinige die als hij werken moet ook echt werkt en zijn tijd niet verdoet op Fok!quote:
quote:Op maandag 22 april 2024 17:01 schreef drakin het volgende:
[..]
daarom heb je wel heul veul tijd voor Fok
Wie werken dan niet echt?quote:Op maandag 22 april 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG is een van de weinige die als hij werken moet ook echt werkt en zijn tijd niet verdoet op Fok!
Dus ja dan snel in de ping en bolken die hap, tijd in halen
Liever minder werk en meer tijd aan goed eten bestedenquote:Op maandag 22 april 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG is een van de weinige die als hij werken moet ook echt werkt en zijn tijd niet verdoet op Fok!
Dus ja dan snel in de ping en bolken die hap, tijd in halen
Jij bent er ook niet echt veel onder werktijdquote:
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 22 april 2024 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever minder werk en meer tijd aan goed eten besteden
Wat let jequote:Op maandag 22 april 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Jij maakt risotto las ik net, dat heb ik dus nog nooit gemaakt. Zelfs nog nooit gegeten
Is toch een soort van rijst?quote:
Kijk eens Dot.quote:
Ja zie, ben meer een aardappel eten, niet zo van de pasta's en helemaal niet van de rijst.quote:
Wat de Dot niet kent....quote:Op maandag 22 april 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zie, ben meer een aardappel eten, niet zo van de pasta's en helemaal niet van de rijst.
Laat ze over aan een vent.quote:
Ik eet het wel hoor en wat ik niet ken proef ik altijd.quote:
Eend weetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |