Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lovely TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier zijn het woorden, maar zie weinig dadenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Rare ijsjes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sommige dingen gaan jou dan ook helemaal niet aanquote:Op maandag 22 april 2024 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zijn het woorden, maar zie weinig daden![]()
Een ongezouten mening...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
We zijn allebei al aan anderen gematcht!
Zo, mijn werkdag zit erop, ik ga naar huis
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dat is nou jammer,quote:Op maandag 22 april 2024 15:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan jou dan ook helemaal niet aanzou het leuk voor lovely vinden nl
Ik zag daar geen ijsjes inquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hey draak is er toch niet mee gestopt, ze is er weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zagen we dus hetzelfde.quote:
Ze liet me wel even schrikken.quote:Op maandag 22 april 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Hey draak is er toch niet mee gestopt, ze is er weer
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolleke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
remiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
solleke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo was ik weer
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
o ja oeps, ik ging stoppenquote:Op maandag 22 april 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Hey draak is er toch niet mee gestopt, ze is er weerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Leuk ommetje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Hebben er al zoveel gezegd, maar iedereen komt terug
Once you check in...quote:Op maandag 22 april 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hebben er al zoveel gezegd, maar iedereen komt terug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OmmetjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Yepquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Lekker!quote:Op maandag 22 april 2024 13:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Witte bolletjes met knakworst, cheddar en mosterd.
of
Lasagna♡♡♡♡![]()
Stamppot spruiten en een speklap staat op het menu"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Voor even, of voor de hele maand of nog langer?quote:
Dat dus ......quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhu"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Lekker, waar haal jij nog spruiten?quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
Stamppot spruiten en een speklap staat op het menu
Had van de week diepvries spruiten bij AH gekocht Maar dat was eenmalig wat mij betreftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klinkt lekker.quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
Speklap!quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
@Speklap3000
Ik heb ze ook in de koelkast liggen, maar vanavond wordt het gnocchi met spinazie.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Is ook lekkerquote:
Gnocchi is ook lekker, lang geleden dat ik t een keer gemaakt hebquote:Op maandag 22 april 2024 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speklap!
@:Speklap3000
Ik heb ze ook in de koelkast liggen, maar vanavond wordt het gnocchi met spinazie."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik heb zo'n knorr wereldgerecht, helemaal zelf koken gaat me te verquote:Op maandag 22 april 2024 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gnocchi is ook lekker, lang geleden dat ik t een keer gemaakt heb
Nou is prima toch, haal die ook wel eensquote:Op maandag 22 april 2024 16:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n knorr wereldgerecht, helemaal zelf koken gaat me te ver
Ja, wel verse ingrediënten nog toevoegen, dus er zit iig vitamine in, alleen misschien teveel zout en suiker nog in de kruidenmixzakjes.quote:Op maandag 22 april 2024 16:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou is prima toch, haal die ook wel eensOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Wow coolquote:
Ze stoppen er wel volgens mij steeds minder in..quote:Op maandag 22 april 2024 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wel verse ingrediënten nog toevoegen, dus er zit iig vitamine in, alleen misschien teveel zout en suiker nog in de kruidenmixzakjes."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
28 meter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: