SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja 1 ging over je energiebanen reinigen met de energieën van de elementen, en de andere vulde je chakra's op met specifieke edelstenen die bij iedere chakra hoort.quote:
Toen ik in mijn burn-out kwam heb ik het overgrote deel van die spirituele zaken weggedonderd. Achteraf wel spijt van.![]()
![]()
Ah!quote:Op maandag 22 april 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Google maar op Copilot is wel bijna het zelfde![]()
![]()
Mwa soms ben je in zo'n opruimbui en dan later krijg je er spijt van dat het weg gegooid hebtquote:Op maandag 22 april 2024 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 1 ging over je energiebanen reinigen met de energieën van de elementen, en de andere vulde je chakra's op met specifieke edelstenen die bij iedere chakra hoort.
Toen ik in mijn burn-out kwam heb ik het overgrote deel van die spirituele zaken weggedonderd. Achteraf wel spijt van.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Marktplaats zou beter idee geweest zijn denk ikquote:Op maandag 22 april 2024 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 1 ging over je energiebanen reinigen met de energieën van de elementen, en de andere vulde je chakra's op met specifieke edelstenen die bij iedere chakra hoort.
Toen ik in mijn burn-out kwam heb ik het overgrote deel van die spirituele zaken weggedonderd. Achteraf wel spijt van.
Weg is weg maar dan wel herbruikt![]()
Datzei je gister ook, maar er kwam geen leuke TT van jouquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vaak zat meegemaakt, ja.quote:Op maandag 22 april 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa soms ben je in zo'n opruimbui en dan later krijg je er spijt van dat het weg gegooid hebt![]()
Oh ik heb wel veel zooi via Marktplaats weggegeven. Sommige dingen voor een schijntje verkocht, en als de koper me beviel, kreeg die er van alles gratis bij.quote:Op maandag 22 april 2024 18:17 schreef Rob het volgende:
[..]
Marktplaats zou beter idee geweest zijn denk ik
Weg is weg maar dan wel herbruikt![]()
* Rob heeft kamers vol met bende die eigenlijk weg zouden moeten...
Maar te vaak het achteraf gevoel gehad.... Dus stel het maar uit.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: