X-23quote:Op maandag 22 april 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
Die glimlach als Wolverine met zijn voorhoofd tegen die pistool aan gaat leunen!
Na 3 pogingen geluktquote:Op maandag 22 april 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
Die glimlach als Wolverine met zijn voorhoofd tegen die pistool aan gaat leunen!
Staat ook een tekst op het pistool waar de kogel uit komtquote:Op maandag 22 april 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Smile! Wait for the flash!![]()
![]()
Dat maakt die glimlach nog leuker!
Ja ik zag het wel meteen, maar ging pas kijken wat het was nadat ik het had afgekeken.quote:Op maandag 22 april 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat ook een tekst op het pistool waar de kogel uit komtZie ik nu pas
quote:
Wel zin inquote:Op maandag 22 april 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
Deze vrouw kan lekkere aardappelschotels maken!quote:Op maandag 22 april 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
Een heerlijke aardappelschotel is een geweldige keuze voor een vullende en smakelijke maaltijd. Hier zijn een paar ideeën die je misschien lekker vindt:
- **Makkelijke aardappel-preischotel**: Een eenvoudige schotel met zoete aardappel, prei, rundergehakt en extra belegen Goudse kaas. Het is een kwestie van alles in een ovenschaal doen en laten bakken tot het goudgeel en gaar is¹.
- **Aardappelschotel met kip en broccoli**: Een gezonde en glutenvrije optie met kip en broccoli, gekruid naar smaak en gebakken tot perfectie¹.
- **Romige zoete aardappelschotel met tonijn, prei en spinazie**: Een rijke en romige schotel die een combinatie van zoete aardappel, tonijn, prei en spinazie bevat¹.
Welke van deze gerechten spreekt je het meest aan? Of heb je bepaalde ingrediënten in gedachten die je graag zou willen gebruiken? Ik kan je helpen met het aanpassen van een recept naar jouw smaak! 😊
Bron: Gesprek met Bing, 22-4-2024
(1) 11+ aardappel ovenschotel recepten van Allerhande | Albert Heijn. https://www.ah.nl/allerhande/recepten/aardappelschotels.
(2) Aardappelschotels; heerlijke recepten! - Lekker Tafelen. https://lekkertafelen.nl/(...)-heerlijke-recepten/.
(3) 7x ovenschotels met zoete aardappel | Lekker en Simpel. https://www.lekkerensimpe(...)met-zoete-aardappel/.
(4) 5 ovenschotels met aardappel | Lekker en Simpel. https://www.lekkerensimpel.com/5-ovenschotels-met-aardappel/.
Die laatste waarin Wolverine in dood ging was sowieso echt een erg goede film, maar echt veel te zwaarmoedig voor mijn smaak en ik heb het altijd jammer gevonden dat dat de afsluiter was.quote:
Ik hoop dat ze meedoet dafne keen is een mooie dame geworden.quote:
Oh ik vond Logan geweldig zat in mijn hoodie gedoken in de bioscoop als x-23 dat kruis naar een x draait he ik herinnerde me weer helemaal dat ik als 12 jarige naar de eerste ging in 2000.quote:Op maandag 22 april 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Die laatste waarin Wolverine in dood ging was sowieso echt een erg goede film, maar echt veel te zwaarmoedig voor mijn smaak en ik heb het altijd jammer gevonden dat dat de afsluiter was.
Dit is zo veel gaver!
Mooi personage idd...quote:Op maandag 22 april 2024 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze meedoet dafne keen is een mooie dame geworden.
Geschreven?quote:Op maandag 22 april 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
Ik heb een paar meditatie-visualisatiess geschreven, maar ik vrees dat ik ze weggegooid heb.
Sluit je ogen en stel je een waterval voor in een tropisch regenwoud. In gedachten hoor je het water vallen. In de bomen zie je allerlei kleurige vogels en hun geschreeuw overstemt bijna het geluid van het vallende water. Val in slaap.quote:
Ik ook!quote:
Ga vanavond proberenquote:Op maandag 22 april 2024 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Sluit je ogen en stel je een waterval voor in een tropisch regenwoud. In gedachten hoor je het water vallen. In de bomen zie je allerlei kleurige vogels en hun geschreeuw overstemt bijna het geluid van het vallende water. Val in slaap.
Klaar
geluid van een waterval?quote:
quote:Op maandag 22 april 2024 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
geluid van een waterval?
Veel naar de wc dus
Nee de meditatiequote:Op maandag 22 april 2024 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
geluid van een waterval?
Veel naar de wc dus
Kom effe naar messenger als je wilquote:
Mocht hij willenquote:Op maandag 22 april 2024 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat Dennis Schouten van roddelpraat na zijn transformatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |