Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd voor de verradersquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goeie TT!![]()
Shania!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oh ik dacht altijd dat dat een fictief stel wasquote:Op vrijdag 19 april 2024 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende: [..] Dat is ingrid van henk en ingrid.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Komen vast leuke mensen op af.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dat badoo hè eigenlijk moet een psycholoog tegen zijn onzekere vrouwelijke cliënten zeggen neem Badoo dat doet wonderen voor je zelfvertrouwen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten amyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga jullie verlaten!![]()
Poging tot slapen doen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Birdies?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ahwwwwwquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Trusten!quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga jullie verlaten!![]()
Poging tot slapen doen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Net thee opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dus je bent er klaar voor?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ik wil niet meer
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zal ik @kree wakker maken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat wil je dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als in :wel meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slapenquote:
Bolken
Boek lezen
DatenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nu?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En blijkbaar: Daten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Blijf dan maar Bolken.Slapen kan nog wel,lezen kan je al en Daten vast ook wel.quote:
Ja, ze kan niet eerst nu gaan slapen, want dan kan ze niet meer bolken, lezen of daten....quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blijf dan maar Bolken.Slapen kan nog wel,lezen kan je al en Daten vast ook wel.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Prioriteiten Sally.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ze kan niet eerst nu gaan slapen, want dan kan ze niet meer bolken, lezen of daten....
Tja.quote:
Daten?
Eh. Ik ben niet van de damesliefde, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met @:drakin ?
Dan streep ik die ook af.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gewoon proberen,dames zijn echt leuk en zacht.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh. Ik ben niet van de damesliefde, voor zover ik weet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nu ja, ben er zelf 1quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon proberen,dames zijn echt leuk en zacht.
Rob.quote:
Die leg te snurken 😴quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nu al?quote:
Ik Lag om kwart over tien al volgens mij, en ik ha ga zo weer terug ookquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik Lag om kwart over tien al volgens mij, en ik ha ga zo weer terug ook
Een dame ja?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dacht ik wel.quote:
Zo nog eens checken op de wc dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik geloof je zo ook wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom vraag je het dan?quote:![]()
Als in een dame dame achtig.Moet ik het uitleggen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah.quote:Op vrijdag 19 april 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
Als in een dame dame achtig.Moet ik het uitleggen?
Daar dacht ik wel even 10x over na ja.
Maar ik besloot het onnozele schaap te spelen(en vandaar net óók de
)
Je zeurt niet,bent altijd direct en humor.Kan een stoot uitdelen maar ook incaseren.quote:Op vrijdag 19 april 2024 01:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah.
Daar dacht ik wel even 10x over na ja.
Maar ik besloot het onnozele schaap te spelen(en vandaar net óók de
)
Zo zie ik jou.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stomme jannieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mis ik weer iets?quote:
De verraders die kleurdoos zit weer op de verkeerdequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kleurdoos als in poederloeder?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die vrouw is kleurencoach.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat wil ik ook.quote:
quote:
Op basis van de kleur die ze elke ochtend trekt speelt ze het spel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat vreselijk enig zo`n type.quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op basis van de kleur die ze elke ochtend trekt speelt ze het spel.
Is dat je vriendin? Wel erg vrolijke kleurtjesquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op basis van de kleur die ze elke ochtend trekt speelt ze het spel.![]()
![]()
Kan zo meepostenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Elke dag een bijpassende UI.quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ben je verliefd Mikey?
Kan je dat etenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-04-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2731 / +108 / +54 / 2892 / 3787
2. AardappelSchotel / 703 / +21 / +0 / 2170 / 2553
3. kree / 674 / +121 / +0 / 1688 / 2124
4. Monsterkoekie / 674 / +0 / +0 / 2544 / 2825
5. JustinK / 547 / +18 / +0 / 1956 / 2235
6. drakin / 522 / +23 / +2 / 1257 / 1482
7. MizzezAmy / 483 / +23 / +1 / 1358 / 1717
8. HappyCharly / 477 / +24 / +0 / 1485 / 1694
9. Superbadeendje / 436 / +21 / +0 / 919 / 1172
10. Dr.Mikey / 401 / +50 / +20 / 589 / 788
11. KillemWieft / 376 / +13 / +0 / 151 / 319
12. hemarookworst / 363 / +38 / +0 / 747 / 975
13. devzero / 349 / +8 / +5 / 656 / 828
14. Lovely / 329 / +22 / +0 / 1059 / 1292
15. ieniminimuis / 256 / +22 / +0 / 898 / 1090
16. DerRabbit / 210 / +6 / +0 / 431 / 496
17. gebrokenglas / 180 / +0 / +0 / 524 / 630
18. greysbones / 175 / +6 / +0 / 881 / 966
19. Speklap3000 / 171 / +0 / +0 / 1136 / 1241
20. mario390 / 160 / +0 / +0 / 158 / 234SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ha ik schijt toch op wokequote:Op vrijdag 19 april 2024 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan poep je wel in alle kleuren van de regenboog 🌈
R.I.P DTS.![]()
Leuk zo'n Kleurencoach.
Was ooit een Kleurenconsulent hier op een workshop middag.
Ik had die test wel willen doen, maar 40 euro heb ik er dan weer niet voor overquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:36 schreef Sally het volgende:
Leuk zo'n Kleurencoach.
Was ooit een Kleurenconsulent hier op een workshop middag.![]()
![]()
Waar ik 2e stond sta ik inmiddels 21e
R.I.P DTS.![]()
Ik heb 2 boekjes, over kleurkeuzes, en wat het zegt in je kleding(keuze)quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had die test wel willen doen, maar 40 euro heb ik er dan weer niet voor over
Waarschijnlijk zou het over mij zeggen dat ik geen smaak heb met betrekking tot klerenquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb 2 boekjes, over kleurkeuzes, en wat het zegt in je kleding(keuze)![]()
![]()
Ja voor dat huis wel zuur want dat is de enige waarvan ik dacht hier zie ik mijzelf wel oud worden.quote:
Die anderen of te klein of in een vage buurt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou het over mij zeggen dat ik geen smaak heb met betrekking tot kleren
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ging erom waarom je die kleuren uitkoos - intuitiefquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou het over mij zeggen dat ik geen smaak heb met betrekking tot kleren
Je vindt wel wat anders. Niet opgevenquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja voor dat huis wel zuur want dat is de enige waarvan ik dacht hier zie ik mijzelf wel oud worden.
Die anderen of te klein of in een vage buurt.![]()
Ik koos vroeger standaard altijd blauw, maar zit nu maar naar paars of groen of geelquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging erom waarom je die kleuren uitkoos - intuitief![]()
![]()
Ja moet maar ondertussen denken mijn nieuwe buren dat ze in een studentenhuis wonen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je vindt wel wat anders. Niet opgevenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt natuurlijk wel de UTwente om de hoek en als student is het best lastig om iets te vinden in Enschedequote:Op vrijdag 19 april 2024 02:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja moet maar ondertussen denken mijn nieuwe buren dat ze in een studentenhuis wonen.![]()
Hiervoor woonde er een UT student maar die was rustig hoorde je nooit was amper thuis dit zijn verwende lui roken uit het raam hardcore muziek op elke keer iemand over de vloer.quote:Op vrijdag 19 april 2024 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel de UTwente om de hoek en als student is het best lastig om iets te vinden in EnschedeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarschijnlijk bedrijfskunde studentenquote:Op vrijdag 19 april 2024 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hiervoor woonde er een UT student maar die was rustig hoorde je nooit was amper thuis dit zijn verwende lui roken uit het raam hardcore muziek op elke keer iemand over de vloer.![]()
![]()
Ik denk verwende kinderen van nieuw geld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen ik hier kwam wonen, was de enige brewpub net dicht gegaan. Maar nu hebben we iets van 7 lokale brouwerijtjes en binnenkort gaat de 2de distilleerderij (rum, gin, whisky) open. Ik ben benieuwd
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 19-04-2024 03:57:56 ]![]()
Whiskeyquote:Op vrijdag 19 april 2024 03:52 schreef devzero het volgende:
Toen ik hier kwam wonen, was de enige brewpub net dicht gegaan. Maar nu hebben we iets van 7 lokale brouwerijtjes en binnenkort gaat de 2de distilleerderij (rum, ging, whisky) open. Ik ben benieuwd.
En wat is ging? Is dat lekker?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ginquote:Op vrijdag 19 april 2024 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Whiskey.
En wat is ging? Is dat lekker?![]()
![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Rob. Lekker bakkie thnxWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent er weer vroeg bij deze morgen. Ouderwets. WeerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je dan nooit terug. Ik hoef er gelukkig zelden uit om te sasssen. Maar als het al eens zo is dan sassen en het bed weer inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee 🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had mijn dikke vesten weer in de kast opgeruimd. Maar heb er maar weer een uit gepakt. Het is best frisjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gewoonweg koud.
Normaal zakt de thermostaat niet naar achttien graden. nu wel. Dus behoorlijk fris buiten![]()
Het is 6 gr hier buiten en regen. Maar als ik lees dat ze 40 gr voorspelllen deze zomer heb ik toch liever ditWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja niet iets waar ik naar uit kijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BuikpijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
DOe het toch liever in de pan op de kookplaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb liever die temperatuur nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat wordt naar ademsmakken danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben weer schoon!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
A lekker bakkie thnxquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Bb
Ook al weer vroeg present deze vrijdag morgen. Wat een drullerige dag zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker, en dan toch vroeg wakkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is er wel weer voor om lekker in bed te liggen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier nog een, als ik een keer langer kan slapen ben ik de hele dag dufquote:
Zonder Scharreltje niet, anders welquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is er wel weer voor om lekker in bed te liggen.![]()
![]()
A je bent nog vrijgezel(lig)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4a5 uurtjes zat hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nog een, als ik een keer langer kan slapen ben ik de hele dag duf![]()
ik heb eindelijk enig ballast weg kunnen werken en ga zo ook nog ff terug denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is er wel weer voor om lekker in bed te liggen.![]()
A de porseleinen troon heeft een boodschap van je mogen ontvangenquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:14 schreef Rob het volgende:
[..]
ik heb eindelijk enig ballast weg kunnen werken en ga zo ook nog ff terug denk ik
Daarom heb ik een LAT relatie, wil never meer anders dan datquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:15 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gelukkig wel, als ze beginnen te zeuren en zeiken kan je ze weg sturenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed bekeken ookquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heb ik een LAT relatie, wil never meer anders dan dat![]()
![]()
Ik zou het denk ik niet eens meer kunnen, woon al zo lang alleen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
ALs je je daar gelukkig bij voelt helemaal niets mis mee tochquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:19 schreef Bally-b het volgende:
Bevalt mijn prima zo.
Af en toe dinnetje en klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh AS
je bent dus "niet voor een gat te vangen"quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:19 schreef Bally-b het volgende:
Bevalt mijn prima zo.
Af en toe dinnetje en klaar![]()
![]()
Precies. En geen verplichtingen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je je daar gelukkig bij voelt helemaal niets mis mee toch
Ik doe wat ik zelf wil en zin in heb.Moggelquote:![]()
![]()
En dat in een slaapbolkquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:22 schreef Rob het volgende:
[..]
je bent dus "niet voor een gat te vangen"
Idd,gaat ook snel vervelen denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:22 schreef Rob het volgende:
[..]
je bent dus "niet voor een gat te vangen"![]()
![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-04-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2735 / +108 / +58 / 2892 / 3787
2. AardappelSchotel / 703 / +21 / +0 / 2172 / 2555
3. Monsterkoekie / 674 / +0 / +0 / 2544 / 2825
4. kree / 674 / +121 / +0 / 1688 / 2124
5. JustinK / 547 / +18 / +0 / 1956 / 2235
6. drakin / 522 / +23 / +2 / 1257 / 1482
7. Dr.Mikey / 493 / +50 / +112 / 592 / 797
8. MizzezAmy / 483 / +23 / +1 / 1358 / 1717
9. HappyCharly / 477 / +24 / +0 / 1485 / 1694
10. Superbadeendje / 436 / +21 / +0 / 919 / 1172
11. devzero / 432 / +8 / +88 / 661 / 844
12. KillemWieft / 378 / +13 / +2 / 152 / 323
13. hemarookworst / 363 / +38 / +0 / 747 / 975
14. Lovely / 329 / +22 / +0 / 1059 / 1292
15. ieniminimuis / 256 / +22 / +0 / 898 / 1090
16. DerRabbit / 210 / +6 / +0 / 431 / 496
17. gebrokenglas / 180 / +0 / +0 / 524 / 630
18. greysbones / 175 / +6 / +0 / 881 / 966
19. Speklap3000 / 171 / +0 / +0 / 1136 / 1241
20. Rob / 164 / +9 / +36 / 237 / 309SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Slaap lekkerquote:
Morguhquote:je hebt ruimte gemaakt
quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Morguhje hebt ruimte gemaakt
Ik moest ook pissen en ga ook terug
Ik heb er één en ik ben er trots op
Oquote:
quote:Tot latersss
Mannen...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
je ken niet met en niet zonder zegt men
![]()
Lekker thnxquote:
![]()
Nog plannen voor het weekend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg zaterdag bezoek, zondag nog geen ideequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Darmen weer geleegdquote:
Morguh Amyquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen, nog geen zin om op te staan![]()
![]()
Dan blijf je nog even liggen, mits dat mogelijk is natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen, nog geen zin om op te staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ehhhquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Elk weekend wat doen, dan komt het wel een keer af.It was a dark and stormy night.![]()
Maar ik heb heerlijke koffie klaar staan!quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen, nog geen zin om op te staanIt was a dark and stormy night.![]()
quote:quote:quote:hoi mam en fansquote:Op vrijdag 19 april 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan blijf je nog even liggen, mits dat mogelijk is natuurlijk.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Paulquote:
Doe ik, maar straks een werkafspraak, heb vooral daar geen zin in. Maar daarna weekendquote:Op vrijdag 19 april 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan blijf je nog even liggen, mits dat mogelijk is natuurlijk.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doe ik, maar straks een werkafspraak, heb vooral daar geen zin in. Maar daarna weekend![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ik heb heerlijke koffie klaar staan!ik lust geen koffie. Maar misschien die van jou wel?
Wel T?quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik lust geen koffie. Maar misschien die van jou wel?
![]()
O, dan kan je moeilijk blijven liggen. Maar daarna weekend dus er is iets leuks om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 19 april 2024 08:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doe ik, maar straks een werkafspraak, heb vooral daar geen zin in. Maar daarna weekend
Ja, ik moet alleen kijken. De rest vind het niksquote:Op vrijdag 19 april 2024 08:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ook, dit weekend maar eens bingen![]()
![]()
Het is crew...quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom kan ik paul niet blokkeren![]()
Wel met de Frontpage volgens mij.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet meer toch? Hij heeft toch niks met het forum te maken?![]()
Ik ookquote:maar nog meer water zonder toevoegingen
Morguh Muisquote:
Water ook ja. Moet 1.5 tot 2 liter per dag drinken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ookmaar nog meer water zonder toevoegingen
![]()
Ja, maar vaak drink ik nog wel wat meer.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Water ook ja. Moet 1.5 tot 2 liter per dag drinken.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Moet kunnen toch. Beetje verdelen over de dag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar vaak drink ik nog wel wat meer.![]()
Jaaa WalibiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Als het dan toch slecht weer is, kunnen jullie wel het nieuwe album van TS luisterenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wie is TS?quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het dan toch slecht weer is, kunnen jullie wel het nieuwe album van TS luisteren![]()
Topic Starter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Taylor Swift.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zit aan zee..quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het waait hard bij jou? Het valt wel mee hier.![]()
MOONtje.quote:
Heer aloaquote:![]()
Heb een paar uur geslapen.
Jij een goede nachtrust gehad?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja redelijk geslapenquote:Op vrijdag 19 april 2024 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa![]()
Heb een paar uur geslapen.
Jij een goede nachtrust gehad?![]()
![]()
JIJ MAG DAT.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook iemand wakker.quote:
Heer Schotel.quote:
Maar ik geloof,ik geloof in jou en mij...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boudewijn?quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik geloof,ik geloof in jou en mij...![]()
Nu hoef je nooit je jas meer aan te trekken en te hopen dat het licht het doetquote:Op vrijdag 19 april 2024 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik geloof,ik geloof in jou en mij...![]()
![]()
Nu hoef je nooit je jas meer aan te trekken en te hopen dat je licht het doet
Laat buiten de stormwind nu maar razen
In het donker want binnen is het warm en licht en goed
Hand hand in naar buiten kijken waar de regen valt
Ik zie het vuur van hoop en twijfel in je ogen en
Ik ken je diepste angst
Want je kunt niet zeker weten en alles gaat voorbij
Maar ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof in jou en mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eén kopje koffie...![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Alstu.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Eén kopje koffie, één kopje koffiequote:
Ik sta op, nog niet wakker
Ik wankel door het huis als 'n stakker
Maar ondanks alles haal ik m'n doel
Op het gevoel ja, ik ben een gebruiker
Het pure spul, dus zonder de suiker
Ik giet het zwarte goud in een kop
Leef weer op (één kopje koffie)
En de markt wordt stabieler
De grote winkels werken als dealer
Een argeloze Braziliaan levert het aan
Het bevat cafeïne
Ik loop erop als was 't benzine
Espresso, super, beide loodvrij
Dus doet U mij (één kopje koffie)
Refrein: Eén kopje koffie
Over de verzuiling heen is
Er troost voor iedereen
In de uren van nood en ontbering
Neem er nog één (kopje koffie)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo even een lekker broodje halen.
Haal je ook weleens vieze broodjes?quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:41 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo even een lekker broodje halen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 19 april 2024 08:40 schreef aloa het volgende:
Ik neem er nog één.
Zwart zonder de suiker.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haal je ook weleens vieze broodjes?![]()
![]()
![]()
Hey Draakje.quote:
![]()
Draakje doet een slaapje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede nacht gehad, maar nog moe
Hier ook nog niet echt wakker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent toch de hele nacht wakker?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb je geslapen dan vannacht?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet elke nacht hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Dot.quote:![]()
Iets van 4 uur denk ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dacht dat je dts belangrijker vind dan slaapquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Denk je dat echt?quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dts belangrijker vind dan slaap“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanneer slaap je dan?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hey FF toch nog iemand die tegen mij praatquote:![]()
Lekker ik slaap vaak ook niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: