Dat wil ik ook.quote:
quote:
Wat vreselijk enig zo`n type.quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op basis van de kleur die ze elke ochtend trekt speelt ze het spel.
Is dat je vriendin? Wel erg vrolijke kleurtjesquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op basis van de kleur die ze elke ochtend trekt speelt ze het spel.
Kan zo meepostenquote:
Elke dag een bijpassende UI.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-04-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ha ik schijt toch op wokequote:Op vrijdag 19 april 2024 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan poep je wel in alle kleuren van de regenboog 🌈
Ik had die test wel willen doen, maar 40 euro heb ik er dan weer niet voor overquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:36 schreef Sally het volgende:
Leuk zo'n Kleurencoach.
Was ooit een Kleurenconsulent hier op een workshop middag.
Ik heb 2 boekjes, over kleurkeuzes, en wat het zegt in je kleding(keuze)quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had die test wel willen doen, maar 40 euro heb ik er dan weer niet voor over
Waarschijnlijk zou het over mij zeggen dat ik geen smaak heb met betrekking tot klerenquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb 2 boekjes, over kleurkeuzes, en wat het zegt in je kleding(keuze)
Ja voor dat huis wel zuur want dat is de enige waarvan ik dacht hier zie ik mijzelf wel oud worden.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou het over mij zeggen dat ik geen smaak heb met betrekking tot kleren
Ging erom waarom je die kleuren uitkoos - intuitiefquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou het over mij zeggen dat ik geen smaak heb met betrekking tot kleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |