Je vindt wel wat anders. Niet opgevenquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja voor dat huis wel zuur want dat is de enige waarvan ik dacht hier zie ik mijzelf wel oud worden.
Die anderen of te klein of in een vage buurt.
Ik koos vroeger standaard altijd blauw, maar zit nu maar naar paars of groen of geelquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging erom waarom je die kleuren uitkoos - intuitief
Ja moet maar ondertussen denken mijn nieuwe buren dat ze in een studentenhuis wonen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je vindt wel wat anders. Niet opgeven
Je hebt natuurlijk wel de UTwente om de hoek en als student is het best lastig om iets te vinden in Enschedequote:Op vrijdag 19 april 2024 02:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja moet maar ondertussen denken mijn nieuwe buren dat ze in een studentenhuis wonen.
Hiervoor woonde er een UT student maar die was rustig hoorde je nooit was amper thuis dit zijn verwende lui roken uit het raam hardcore muziek op elke keer iemand over de vloer.quote:Op vrijdag 19 april 2024 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel de UTwente om de hoek en als student is het best lastig om iets te vinden in Enschede
Waarschijnlijk bedrijfskunde studentenquote:Op vrijdag 19 april 2024 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hiervoor woonde er een UT student maar die was rustig hoorde je nooit was amper thuis dit zijn verwende lui roken uit het raam hardcore muziek op elke keer iemand over de vloer.
Whiskeyquote:Op vrijdag 19 april 2024 03:52 schreef devzero het volgende:
Toen ik hier kwam wonen, was de enige brewpub net dicht gegaan. Maar nu hebben we iets van 7 lokale brouwerijtjes en binnenkort gaat de 2de distilleerderij (rum, ging, whisky) open. Ik ben benieuwd
ginquote:Op vrijdag 19 april 2024 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Whiskey.
En wat is ging? Is dat lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |