https://www.uefa.com/uefa(...)roup-stage-fixtures/SPOILER: SpeeldataOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het op 1 na meest verschrikkelijkequote:
Dat noem ik ook nog eens balverlies (lol)quote:
-quote:Op woensdag 17 april 2024 23:42 schreef PSVCL het volgende:
Speelde een waardeloze wedstrijd die Silva..
Teelbalkankered?quote:
Ik ben groot fan van Bernardo en vind hem ernstig onderschat maar dit was ruk.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:42 schreef PSVCL het volgende:
Speelde een waardelose wedstrijd die Silva..
Ik ook maar vandaag was het niet veel.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Bernardo en vind hem ernstig onderschat maar dit was ruk.
Niet met Modric he.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal Drank de Boer EK 2000 penals.
Wachten op de Jaap Stam penalquote:Op woensdag 17 april 2024 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal Drank de Boer EK 2000 penals.
En als toetje een sjokkende Bosveltpenalquote:Op woensdag 17 april 2024 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wachten op de Jaap Stam penal
Zazapingel blijft de bestequote:Op woensdag 17 april 2024 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En als toetje een sjokkende Bosveltpenal
quote:Op woensdag 17 april 2024 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wachten op de Jaap Stam penal
Gras.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:52 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Oriente met de enige juiste voorspelling van Bayern - Arsenal.
Luxemburgquote:
Van Basten scoorde 51 van z'n 54. Maar net die ene niet.quote:
Wel eens al is Real een beetje oud geld fout, een finale Bayern-Dortmund zou wat dat betreft het netste zijn en dan Dortmund als winnaar.quote:
En een Duitse finale op Wembleyquote:Op donderdag 18 april 2024 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens al is Real een beetje oud geld fout, een finale Bayern-Dortmund zou wat dat betreft het netste zijn en dan Dortmund als winnaar.
Wat is er kut aan ? Ze spelen geweldig aanvallend voetbal met mooie spelers als de Bruijne en Haaland.quote:
Waarom is-ie schijt ? Scoort ie al jaren teveel en breekt hij te veel records ?quote:Op donderdag 18 april 2024 09:19 schreef byah het volgende:
Die schijt Haaland was ook weer mokerslecht
Misschien kunnen Bergwijn en Brobbey dit interview eens bekijken om te zien hoe praten werkt.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:29 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Een wereldster van 20 die ook nog eens iets te vertellen heeft. Wtf is dit.
Nu heb ik nog wel een zwak voor Brubby (goed he) omdat hij in ieder geval wel echt zichzelf isquote:Op donderdag 18 april 2024 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien kunnen Bergwijn en Brobbey dit interview eens bekijken om te zien hoe praten werkt.
Voor dit type speler is de uitspraak: "verstandige jongen die ver gaat komen" uitgevonden.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:29 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Een wereldster van 20 die ook nog eens iets te vertellen heeft. Wtf is dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Feyenoord?quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ajax >>>>> PSV
Weer wat geleerd.
Erg hoog in de Conference League tabel wellichtquote:
Die Welt cuts straight to the chase with their coverage of tonight's game. "Bayern fight for last chance at a title In their semi-final against Real Madrid" is the headline, with the Bavarian giants out to avoid a first trophyless season since 2012. The mood has shifted since Arsenal's visit to Munich, with fans who had previously written this campaign off now talking with conviction of reaching the Champions League final.quote:"I think it's still possible to achieve a small turnaround, find our form and prevail against the best teams in Europe. At the moment, we're a long way off being able to say that we'll win the Champions League – but the chance is there, and the desire is there as well."
2-1quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
30 april 21:00 Bayern München - Real Madrid | RTL7/Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
2-2quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
30 april 21:00 Bayern München - Real Madrid | RTL7/Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
@:Tarado 2-1
@:R-woud93
1-1quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:R-woud93 2-2
Ik heb niemand om voor te juichen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:09 schreef PzKpfw het volgende:
Heb symphatie voor beide clubs maar net iets meer voor Real
0-3quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Bezsen 1-1
2-1quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-2quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 2-1
@:klaasweetalles 0-3
3-3quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:DombohetOlifantje1 0-2
Zeg het maar
@:Scrummie 3-3
1-2quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
jij lijkt me iemand die voor die moffen isquote:
Jij lijkt mij iemand die het leven niet waard is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij lijkt me iemand die voor die moffen is
Valt mee ik had vorige week ruzie met Kimquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker maat. Goed leventje heb jij. Dutjes en Cola Zero en Witte de With
Jong-un?quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Valt mee ik had vorige week ruzie met Kim
Min-Jae?quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Valt mee ik had vorige week ruzie met Kim
Vieze ventquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Tucheltje weer die extra poeder gesnovengenot
wat een psychopathische tekstenquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij lijkt mij iemand die het leven niet waard is.
@de_boswachterquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Tucheltje weer die extra poeder gesnovengenot
Hoe-oe! Ik ben de ransuil! Als de zon schijnt, zie je mij niet zo snel want dan doe ik een dutje hoog in de bomen. Zodra het donker wordt, ga ik op pad. Dan vlieg ik superstil door het bos op zoek naar een lekker hapje. Het mannetje maakt niet heel veel geluid, maar soms roept hij een beetje zeurderig: hoe-oe-oe. Het vrouwtje haar geluid is wat hoger en zachter.quote:
Zeg het maar
Heb je te veel salvia op?quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Hoe-oe! Ik ben de ransuil! Als de zon schijnt, zie je mij niet zo snel want dan doe ik een dutje hoog in de bomen. Zodra het donker wordt, ga ik op pad. Dan vlieg ik superstil door het bos op zoek naar een lekker hapje. Het mannetje maakt niet heel veel geluid, maar soms roept hij een beetje zeurderig: hoe-oe-oe. Het vrouwtje haar geluid is wat hoger en zachter.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Hoe-oe! Ik ben de ransuil! Als de zon schijnt, zie je mij niet zo snel want dan doe ik een dutje hoog in de bomen. Zodra het donker wordt, ga ik op pad. Dan vlieg ik superstil door het bos op zoek naar een lekker hapje. Het mannetje maakt niet heel veel geluid, maar soms roept hij een beetje zeurderig: hoe-oe-oe. Het vrouwtje haar geluid is wat hoger en zachter.
Wtfquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Creatief momentje. Nawerking van de training van vandaag.quote:
Ik ben tegen racismequote:Op dinsdag 30 april 2024 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Mane en sane lijken ook op elkaar naast de gelijknissen met de naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kane ook niet van jouquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator komt klaar bij kane
ik ben niet onder de indruk van kane
Sane - Kane - Manequote:Op dinsdag 30 april 2024 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben tegen racismequote:Op dinsdag 30 april 2024 21:14 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zie binnen 10 minuten al hetzelfde spelbeeld van de wedstrijd van real tegen manchester city
real gaat straks een dodelijke counter doen
binnen 20 minuten
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus is het wachten op de 0-1
Goal werd in de 24e minuut gescoord.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zie binnen 10 minuten al hetzelfde spelbeeld van de wedstrijd van real tegen manchester city
real gaat straks een dodelijke counter doen
binnen 20 minuten
die 20 minuten gingen in vanaf ik mijn post deed vriendquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goal werd in de 24e minuut gescoord.
Oh ik dacht binnen 20 minuten vanaf toenquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hmmmmnnnnnquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo maakte ik ze ook bij de Fjesquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:27 schreef NLGooner het volgende:
Hier kun je alleen maar respect voor hebben
Nee. Zipportal exposedquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:28 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Oh ik dacht binnen 20 minuten vanaf toen
Klaas exposed
Hij wilde graag prijzen pakken. Iets wat hij bij de Spurs niet zag gebeuren..quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:42 schreef xzaz het volgende:
Speelt kane nog jho. Dacht dat hij al met pensioen was.
De engelse berghuisquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij wilde graag prijzen pakken. Iets wat hij bij de Spurs niet zag gebeuren..
Als het Feyenoord in de Kuip was was het rood voor de tegenstander, dat had klaas op zich goed gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:45 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de scheids en de club
doorgebroken spelerquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:45 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de scheids en de club
Rustig Oriente.quote:
Is haar niet zover ik mij haar kan herinneren op een meet. Ze woont ook in Swalmenquote:
Nee is ze niet. Laatste keer kwam er een user zeer boos mij dat vertellen en uitleggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Is haar niet zover ik mij haar kan herinneren op een meet. Ze woont ook in Swalmen
Lekker maatquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker maat. Dit weekend bij kampioensfeest ook weer flink nakken.
Ga je mee met mij @PSVCL en @Dj_Day-V ?quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker maat. Dit weekend bij kampioensfeest ook weer flink nakken.
Ondertussen vast omgebouwd tot jongetje.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee is ze niet. Laatste keer kwam er een user zeer boos mij dat vertellen en uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |