Vieze ventquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Tucheltje weer die extra poeder gesnovengenot
wat een psychopathische tekstenquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij lijkt mij iemand die het leven niet waard is.
@de_boswachterquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Tucheltje weer die extra poeder gesnovengenot
Hoe-oe! Ik ben de ransuil! Als de zon schijnt, zie je mij niet zo snel want dan doe ik een dutje hoog in de bomen. Zodra het donker wordt, ga ik op pad. Dan vlieg ik superstil door het bos op zoek naar een lekker hapje. Het mannetje maakt niet heel veel geluid, maar soms roept hij een beetje zeurderig: hoe-oe-oe. Het vrouwtje haar geluid is wat hoger en zachter.quote:
1-1quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
30 april 21:00 Bayern München - Real Madrid | RTL7/Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
@:maxi-mus
@:Oriente 2-1
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie 3-3
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado 2-1
@:klaasweetalles 0-3
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 0-2
@:R-woud93 2-2
@:tong80
@:Bezsen 1-1
Heb je te veel salvia op?quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Hoe-oe! Ik ben de ransuil! Als de zon schijnt, zie je mij niet zo snel want dan doe ik een dutje hoog in de bomen. Zodra het donker wordt, ga ik op pad. Dan vlieg ik superstil door het bos op zoek naar een lekker hapje. Het mannetje maakt niet heel veel geluid, maar soms roept hij een beetje zeurderig: hoe-oe-oe. Het vrouwtje haar geluid is wat hoger en zachter.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Hoe-oe! Ik ben de ransuil! Als de zon schijnt, zie je mij niet zo snel want dan doe ik een dutje hoog in de bomen. Zodra het donker wordt, ga ik op pad. Dan vlieg ik superstil door het bos op zoek naar een lekker hapje. Het mannetje maakt niet heel veel geluid, maar soms roept hij een beetje zeurderig: hoe-oe-oe. Het vrouwtje haar geluid is wat hoger en zachter.
Wtfquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Creatief momentje. Nawerking van de training van vandaag.quote:
Ik ben tegen racismequote:Op dinsdag 30 april 2024 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Mane en sane lijken ook op elkaar naast de gelijknissen met de naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kane ook niet van jouquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator komt klaar bij kane
ik ben niet onder de indruk van kane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |