Gekkerdquote:Very nice stage presence, love his energy, cool visuals... What more can we wish for? Finally a song in Eurovision that I really like! Also props to the cameraguy on stage haha! Genius!
Mooi interview. En @Greys wat ben jij lang:)quote:
Het is niet helemaal wat je zoekt. Maar hier hebben ze wel iets dat er op lijkt.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:36 schreef NailQueen het volgende:
Bij Eurovision in Concert zag ik mensen met een Europapa stropdas. Weet iemand waar je die kunt kopen?
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Ja, dat is best tof.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik zie bij de Eurovision odds staan dat Nederland zowaar op 1 staat als winnaar van semi final 2, boven Zwitserland dus ook (47 procent tegenover maar 24 procent voor Zwitserland !!!)
![]()
![]()
![]()
Hoop dat ze hem ervoor betaald hebben. Weer wat centjes voor de pyro in de molen straks!quote:
Sommige andere artiesten hebben nog 5 pre party's extra erbij gedaan, inclusief media. Songfestival is niet alleen twee optredens geven in mei.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Die jongen moet toch onderhand bek- en bekaf zijn ....
En dan moet het nog beginnen ....
Is dit niet de Avrotros microfoon? Misschien gaan we er nog meer van zien! Normaal gesproken doen ze altijd een 'Op weg naar het Songfestival', toch? Alleen geen idee of Joost daar ook aan meedoet.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem ervoor betaald hebben. Weer wat centjes voor de pyro in de molen straks!
Viel me ook al op ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:49 schreef Em31 het volgende:
We zijn ondertussen trouwens wel zowat het enige land dat ontbreekt in de promo die Eurovision doet op Instagram en TikTok
Misschien heeft Joost ook nog niks opgestuurd voor A Little Bit More op YouTube. Of die social media posts met vragen en favoriete foto's etc.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:49 schreef Em31 het volgende:
We zijn ondertussen trouwens wel zowat het enige land dat ontbreekt in de promo die Eurovision doet op Instagram en TikTok
HAHAHHAA zie je m'n hoofd op het moment dat ze zegt dat het echt niet meer kan, een interview?quote:
Die vrouw van de telegraaf Eurovisie podcast klaagde over hoe de AVRO iedereen behandelt dit jaar. Is het zo erg?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHHAA zie je m'n hoofd op het moment dat ze zegt dat het echt niet meer kan, een interview?
En dat het daarna TOCH NOG LUKTE.
(m'n foon maakte automatisch Luktelk van lukte)
Wat zei ze dan over behandelen? Want ik snap wel dat die dames op zich gewoon moesten zorgen dat hij op tijd weg moest. Ze hebben ook een schema qua soundchecks enzo. En ze waren niet onvriendelijk tegen ons. Maar misschien hebben we een en ander gemist bij anderen.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die vrouw van de telegraaf Eurovisie podcast klaagde over hoe de AVRO iedereen behandelt dit jaar. Is het zo erg?
Woehoeeequote:
Vooral dat ze als enige de delegatie heel erg weghouden bij andere en vooral heel erg neerkijken op de 'fan pers/kleinere media'. TE streng zijn. Te weinig meedenken en dergelijke.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zei ze dan over behandelen? Want ik snap wel dat die dames op zich gewoon moesten zorgen dat hij op tijd weg moest. Ze hebben ook een schema qua soundchecks enzo. En ze waren niet onvriendelijk tegen ons. Maar misschien hebben we een en ander gemist bij anderen.
Thanks, ik ga straks even luisteren!quote:Op woensdag 17 april 2024 20:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooral dat ze als enige de delegatie heel erg weghouden bij andere en vooral heel erg neerkijken op de 'fan pers'. TE streng zijn. Te weinig meedenken en dergelijke.
https://pca.st/episode/47cb0f7c-2c35-4c4c-94f3-599fbae9e65d
Dat denk ik ook ja, want de beginnen veel anderen ook gewoon te herhalen. Dus denk niets opgestuurd (nog).quote:Op woensdag 17 april 2024 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien heeft Joost ook nog niks opgestuurd voor A Little Bit More op YouTube. Of die social media posts met vragen en favoriete foto's etc.
Het blijft zo leuk dat het jullie gelukt is, want als jij praat is het net of ik er zelf sta.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHHAA zie je m'n hoofd op het moment dat ze zegt dat het echt niet meer kan, een interview?
En dat het daarna TOCH NOG LUKTE.
(m'n foon maakte automatisch Luktelk van lukte)
Geen idee maar er stond steeds een enorme rij die hele middag dus misschien wel 30 of 40? Of meer.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het blijft zo leuk dat het jullie gelukt is, want als jij praat is het net of ik er zelf sta.![]()
Hoeveel interviews zou Joost ongeveer die avond gegeven hebben?
En dan moet je elke keer leuk antwoorden (op dezelfde vragen) en leuk blijven doen.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee maar er stond steeds een enorme rij die hele middag dus misschien wel 30 of 40? Of meer.
Ik las van de week ergens dat Baby Lasagna ook al rond de 40 interviews gaf die middag.
Ik heb zeker niet alles gezien maar in elk interview hoor ik weer iets nieuws of moois.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan moet je elke keer leuk antwoorden (op dezelfde vragen) en leuk blijven doen.
Bij Joost valt het mee. Wel vaak wat ga je aan doen in Malmo. Bij sommige andere landen komen wel vaak zelfde vragen langs.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb zeker niet alles gezien maar in elk interview hoor ik weer iets nieuws of moois.
Die hadden die vrouwen zelf gemaakt!quote:Op woensdag 17 april 2024 17:36 schreef NailQueen het volgende:
Bij Eurovision in Concert zag ik mensen met een Europapa stropdas. Weet iemand waar je die kunt kopen?
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Oh dan heb ik kennelijk steeds de beste interviews gezien.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij Joost valt het mee. Wel vaak wat ga je aan doen in Malmo. Bij sommige andere landen komen wel vaak zelfde vragen langs.
@joost dit is goed idee voor merchandising. Heb nog altijd het gevoel dat Joost wel iemand zou kunnen zijn met een fok accountquote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
@:Joost dit is goed idee voor merchandising. Heb nog altijd het gevoel dat Joost wel iemand zou kunnen zijn met een fok account
Welkom op het forum, Jonguh.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
Uit onbevestigde bronnen kan ik bevestigen dat Joost Klein deze website heeft bezocht.
Hahahahah... Dit klinkt als Joost.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
Uit onbevestigde bronnen kan ik bevestigen dat Joost Klein deze website heeft bezocht.
Hele dag in BNW.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
@:Joost dit is goed idee voor merchandising. Heb nog altijd het gevoel dat Joost wel iemand zou kunnen zijn met een fok account
Precies de reden dat wij altijd proberen vragen te bedenken die anderen niet snel zullen stellen.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij Joost valt het mee. Wel vaak wat ga je aan doen in Malmo. Bij sommige andere landen komen wel vaak zelfde vragen langs.
Die was echt leuk jaquote:Op woensdag 17 april 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies de reden dat wij altijd proberen vragen te bedenken die anderen niet snel zullen stellen.
Die van de 'met wie zou je een kamer delen als het overbooked was' hebben we zelf veel plezier om gehad. En volgens mij vonden ze het allemaal een leuke vraag.
Wel grappig om fok rond te zoeken naar eerste berichten over Joostquote:Op woensdag 17 april 2024 20:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
Haha, alleen maar afgezeken.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel grappig om fok rond te zoeken naar eerste berichten over Joost
ONZ / Eenhoornjoost
Nationale held.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Haha, alleen maar afgezeken.
Het kan verkeren zeg
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil de boel niet verder hypen maar hij begint Italie bij de bookies toch echt wel in het vizier te krijgen
Huidige favorietenlijst op Betfair:quote:Op woensdag 17 april 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil de boel niet verder hypen maar hij begint Italie bij de bookies toch echt wel in het vizier te krijgen
Ierland in de top 10.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Huidige favorietenlijst op Betfair:
1. Zwitserland 3.10
2. Kroatië 4.65
3. Italië 7.50
4. Nederland 8.50
5. Oekraïne 17.25
6. Frankrijk 28
7. Griekenland 43
8. Israël 60
9. België 62
10. Ierland 82
Het komt denk ik door de Eurojury, maar stiekem hoop ik dat het komt door inside info over de staging nu die repetities begonnen zijn.quote:
Tijd voor deze:quote:
Tja, om eerlijk te zijn scoort ie daar nu ook weer niet buitensporig goed nu de stemmen steeds meer beginnen binnen te druppelen, randje top 10 denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het komt denk ik door de Eurojury, maar stiekem hoop ik dat het komt door inside info over de staging nu die repetities begonnen zijn.
Dan ga ik gek worden hoor.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:32 schreef d_elise het volgende:
[..]
Heeft Käärijä een optreden vanavond/morgen? Want dan misschien Europapa ft. Käärijä?!!
Dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 14:32 schreef d_elise het volgende:
[..]
Heeft Käärijä een optreden vanavond/morgen? Want dan misschien Europapa ft. Käärijä?!!
Nee, z’n enige concert deze lente is 4 mei.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:32 schreef d_elise het volgende:
[..]
Z’n tandenborstel en mobielquote:
Nee in die Tiktok van Haarija.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Z’n tandenborstel en mobiel![]()
[ afbeelding ]
Ik had ‘m al gepost, maar wil het met alle liefde nog een keer doenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Omg Nederland naar 10% en Oekraïne naar 7%. Kom maar door met het gifje.
Ja, snap ikquote:
Volgens mij is dat z'n (tour)manager oid. Hij staat wel vaker bij interviews en zo op de achtergrond.quote:
Hey GJ! Bij EIC stond ik zowat naast jullie maar door alle hectiek/enthousiasme was ik helemaal vergeten om me voor te stellenquote:Op donderdag 18 april 2024 12:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We mochten in de podcast van deze week niet alleen HEEL eventjes kletsen met Joost, maar ook met Tantu Beats kletsen. En die vertelt super toffe dingen.
Als het goed is, begin je direct bij Joost en daarna Tantu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:04 schreef GeorgeM het volgende:
We zijn niet voor niets groen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey GJ! Bij EIC stond ik zowat naast jullie maar door alle hectiek/enthousiasme was ik helemaal vergeten om me voor te stellenOhaiii!!!! Ik vond je juist super gezellig, dus laat Marco maar staren. Doen ze ook naar hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Goeie titel voor een liedquote:Op donderdag 18 april 2024 15:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
adem in adem uit en dan Gillûh Meisjûh
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey GJ! Bij EIC stond ik zowat naast jullie maar door alle hectiek/enthousiasme was ik helemaal vergeten om me voor te stellenIk doe niets liever dan Marco raar naar me laten staren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, en fins voor Joost is waarschijnlijk Jäärijä.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dat Häärijä een soort alterego van Käärijä was. Maar het is dus een echt persoon
Knettergekquote:
De crossover waar we op zaten te wachtenquote:
Ik snap niet helemaal waarom hij Joost als Dzjoest uitspreekt. De kerstman (Joulupukki) spreek je daar uit met de beginklank van Jo( zoals in Joost). Of misschien doet hij het expres.quote:
Laat dat maar aan Mister Marketing over.quote:
Hahaha ja mooi hè. Ik tweette ook al dat het een tot leven gekomen cartoon lijkt, die twee samen.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is echt een soort Avengers
Dons!quote:Op donderdag 18 april 2024 18:43 schreef Momo het volgende:
Joost moet alleen nog zijn Bojan van dit jaar vinden
Misschien zijn ze Joost z'n bijdrage voor dat EurovisionALBM aan het opnemen. Joost ft. Käärijä met Eurochacha.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja mooi hè. Ik tweette ook al dat het een tot leven gekomen cartoon lijkt, die twee samen.
Zou heel goed kunnen!quote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien zijn ze Joost z'n bijdrage voor dat EurovisionALBM aan het opnemen. Joost ft. Käärijä met Eurochacha.
Ja, je vliegt niet voor een story op Instagram naar Finland. Neem ik toch aan.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:56 schreef Greys het volgende:
Er komt in ieder geval méér, want hij is daarheen gevlogen in z'n drukste tijd ooit zo vlak voor het ESF. En dat is niet voor niets.
De Troef?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, je vliegt niet voor een story op Instagram naar Finland. Neem ik toch aan.
Ik geloof niet dat ze nog een keer repeteren met de stand-ins, maar niet zeker. Ze krijgen nu allemaal de beelden opgestuurd en geven dan de feedback door zodat dat meteen toegepast kan worden tijdens de eerste echte repetitie.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:19 schreef drxanax het volgende:
Doen ze stand inn rehearsals op volgorde? Dat betekent dan dat alle stand-ins al geweest zijn. Gaat nu snel.
Hoe vaak krijgt de delegatie de beelden te zien? Ik bedoel, ze geven feedback op de beelden vd stand inn. Is het dat of gaat die stand inn met die feedback aan de slag en mogen ze meerdere keren feedback geven op die beelden?
Dit denk ik ook! Of Käärijä doet mee met de postcard van Joost? Weet niet of dat kan/mag, maar het lijkt alsof ze ergens in een tv-studio staan qua achtergrond.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien zijn ze Joost z'n bijdrage voor dat EurovisionALBM aan het opnemen. Joost ft. Käärijä met Eurochacha.
Blåblåblå escargots blåblåblå fish and chips.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Probeert hier een Zweed nou Europapa te zingen
Ik denk dat al die postcards ondertussen wel klaar zijn eigenlijk. Daar zal nog wel wat Zweedse nabewerking op zitten, dus dat zou anders wel erg krap worden.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:18 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dit denk ik ook! Of Käärijä doet mee met de postcard van Joost? Weet niet of dat kan/mag, maar het lijkt alsof ze ergens in een tv-studio staan qua achtergrond.
Gaat nu wel heel hard inderdaad, misschien toch de staging.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, om eerlijk te zijn scoort ie daar nu ook weer niet buitensporig goed nu de stemmen steeds meer beginnen binnen te druppelen, randje top 10 denk ik.
Dus wellicht zit er wat anders achter
Gaaf!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef summer52 het volgende:
Donderdagmiddag is er in Ede een groot formaat muurschildering gemaakt van Eurovisie Songfestival artiest Joost Klein, de inzending uit Nederland. De muurschildering is te zien aan de schildervrijplaats van Ede, gelegen aan de Dwarsweg.
Volgens de maker, die schuil gaat onder het alias Don Slizer, is het een ludieke actie als steun voor ‘onze’ inzending. ,,Hopelijk vind hij het geinig”, aldus Don.
[ afbeelding ]
Wat leuk! Dat is hier vlakbij, dit weekend misschien even kijken!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef summer52 het volgende:
Donderdagmiddag is er in Ede een groot formaat muurschildering gemaakt van Eurovisie Songfestival artiest Joost Klein, de inzending uit Nederland. De muurschildering is te zien aan de schildervrijplaats van Ede, gelegen aan de Dwarsweg.
Volgens de maker, die schuil gaat onder het alias Don Slizer, is het een ludieke actie als steun voor ‘onze’ inzending. ,,Hopelijk vind hij het geinig”, aldus Don.
[ afbeelding ]
Tof zeg..quote:
En dan die Duolingo uil er ineens ook bij in Malmö op het podiumquote:Op donderdag 18 april 2024 20:16 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Tof zeg..
Zou toch fantastisch zijn als Kaarija ineens tijdens dat 'welkom in Europa Jongen' stuk meedanst.
Dat zou echt wel een goede zet zijn denk ik.
Mag je trouwens andere dansers hebben tijdens de halve finale dan in de finale? Of moet alles hetzelfde zijn?
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef summer52 het volgende:
Artikel staat in het weekblad Ede Stad.
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef summer52 het volgende:
Artikel staat in het weekblad Ede Stad.
[ afbeelding ]
Nu al zes.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:33 schreef Arcee het volgende:
Nu al vier odds gelijk of lager dan Italië.
Nederland is inderdaad precies nu ruim onder Italië gegaan op Betfair.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:02 schreef Greys het volgende:
Vanuit Finland kan hij wellicht wedden, hopelijk jaagt ie niet z'n hele staging budget er doorheen.
Lijkt me ook niet. Het clubje dat er aan werkt in de arena weet het ook al weken ivm voorbereidingen voor licht en visuals. In andere jaren zagen we ook geen veranderingen in de odds, pas bij de daadwerkelijke rehearsalsquote:Op donderdag 18 april 2024 21:14 schreef d_elise het volgende:
Aan de ene kant vind ik dit fantastisch, maar aan de andere kant wil ik ook geen Malta 2021 scenario... Want waar komt dit nou ineens vandaan? Alleen die stand in rehearsals? Weten zoveel mensen daarvan af dan, of zo?
Ik denk niet dat de odds zo makkelijk te manipuleren zijn, lijkt me? En daar zie ik Nederland ook niet voor aan.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:14 schreef d_elise het volgende:
Aan de ene kant vind ik dit fantastisch, maar aan de andere kant wil ik ook geen Malta 2021 scenario... Want waar komt dit nou ineens vandaan? Alleen die stand in rehearsals? Weten zoveel mensen daarvan af dan, of zo?
Gezien zijn opmerkingen over bookies en het feit dat het een behoorlijke marketingmachine is sluit ik ook niet helemaal uit dat er her en der toch wat gemanipuleerd wordtquote:Op donderdag 18 april 2024 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de odds zo makkelijk te manipuleren zijn, lijkt me? En daar zie ik Nederland ook niet voor aan.Bij die repetities nu zullen aardig wat mensen aanwezig zijn, dus dat gaat nu wel echt leven, doorverteld worden etc.
Ik heb werkelijk echt geen idee hoeveel dat eventueel zou moeten kostenquote:Op donderdag 18 april 2024 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gezien zijn opmerkingen over bookies en het feit dat het een behoorlijke marketingmachine is sluit ik ook niet helemaal uit dat er her en der toch wat gemanipuleerd wordt
Aan de andere kant wijzen alle signalen op een hele behoorlijke televotescore, dus een Malta 2021 zie ik ook niet helemaal gebeuren, of het moet de juryscore zijn
Ja straks weer veel te hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:24 schreef aarontje112 het volgende:
Ik wil niet jinxen, maar hoe hard zullen we wel niet stijgen bij de eerste repetities. Of het blijkt straks allemaal een anti-climax…
Had in ieder geval niet verwacht dat we nog een sprintje zouden trekken op dit moment
Zullen we onze Fred Bet vragen? @Fred_Bquote:Op donderdag 18 april 2024 21:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk echt geen idee hoeveel dat eventueel zou moeten kostenis dat nu nog makkelijk te manipuleren?
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:30 schreef Greys het volgende:
Hij heeft vaker ineens lagere odds gekregen de laatste tijd natuurlijk. De hele rit van 22e naar 4e plek. En daar was ook niet altijd één specifieke reden voor.
Het zal nu waarschijnlijk een combi zijn van:
- het feit dat hij in de (positieve) aandacht weet te blijven
- zijn gunfactor nogal hoog is en blijft
- het feit dat de preparties afgelopen weekend goed gingen
- het feit dat vandaag toch best wat medewerkers in Malmö daadwerkelijk de staging hebben gezien
Jaaa potver die vergat ik nog!quote:Op donderdag 18 april 2024 21:31 schreef Em31 het volgende:
[..]+ de stijging begon deze week wel door de Eurojury.
Met een paar duizend euro kan je sowieso veel doen, en het helpt natuurlijk dat de timing goed is. Om nu keihard tegen Nederland in te gaan, moet je toch redelijk zeker van je zaak zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk echt geen idee hoeveel dat eventueel zou moeten kostenis dat nu nog makkelijk te manipuleren?
WTF is happening? !quote:Op donderdag 18 april 2024 23:19 schreef TheVulture het volgende:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
11%
Ja, ik vind dit ook wel iets te opvallend hoor, sowieso dat die Smarkets altijd heel laag staat voor Nederland. Misschien wordt er toch geld tegenaan gegooid via anderen. Kan mij niet voorstellen dat die filmpjes met Kaarija (die wel voor extra punten uit Finland zouden kunnen zorgen, maar geen bult jurypunten), nou echt dat verschil maken. Eurojury is redelijk, maar geen aanleiding nu voor een top 5 bij de jury's. Of er moet echt iets gelekt zijn uit de act, maar daar lees ik nergens iets over. Die plannen zijn achter de schermen natuurlijk ook al wel weken bekend. Dan zou iemand die bij stand in rehearsals meewerkt ineens iets hebben gezien. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een paar duizend euro kan je sowieso veel doen, en het helpt natuurlijk dat de timing goed is. Om nu keihard tegen Nederland in te gaan, moet je toch redelijk zeker van je zaak zijn.
'Morgen in Boulevarrrrd'...quote:Op donderdag 18 april 2024 23:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit ook wel iets te opvallend hoor, sowieso dat die Smarkets altijd heel laag staat voor Nederland. Misschien wordt er toch geld tegenaan gegooid via anderen. Kan mij niet voorstellen dat die filmpjes met Kaarija (die wel voor extra punten uit Finland zouden kunnen zorgen, maar geen bult jurypunten), nou echt dat verschil maken. Eurojury is redelijk, maar geen aanleiding nu voor een top 5 bij de jury's. Of er moet echt iets gelekt zijn uit de act, maar daar lees ik nergens iets over. Die plannen zijn achter de schermen natuurlijk ook al wel weken bekend. Dan zou iemand die bij stand in rehearsals meewerkt ineens iets hebben gezien. Ik weet het niet.
Omdat mid table staan voor een nummer met zoveel streams in het buitenland niet logisch is. Die top 5/7 is compleet logisch. Logisch dat België en Oekraïne daar langzaam uitvallen vanwege live optredens Mustii en Eurojury scores van Oekraine. Joost heeft een ok Eurojury score so far(licht positief), geen reacties echt op de live optredens in de bookies. Viel mij al eerder op dat Smarkets laatste weken elke keer al veel lager stond dan de rest sinds dat hij daar boven in staat. Zou mij niet verbazen dat met goed nieuws, je het een extra duwtje geeft de goede richting in. Dat hoeft echt niet met bakken geld elke keer. Het is geen Malta 2021. Maar die obsessie met de bookmakers en die opmerkingen over de bookmakers in die interviews zou het mij niet verbazen als #TeamJoost de bookies een beetje aan het trollen is, zou heel erg Joost zijn. Je kan hype groter maken, en daar weet hij alles van als social media expert.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
'Morgen in Boulevarrrrd'...
Nee noem me maar naïef maar ik geloof niet echt in manipulatie met geld vanuit team NL. Dan zouden ze dat all the way van 22 naar 4 gedaan moeten hebben ook ofzo?
Ik geloof voor dit laatste stapje naar 3 in goede marketing en misschien iets met een staging. Eén iemand (familie of kennis van medewerker) hoeft er maar een flinke som geld op te hebben gezet.
Ik bedoel: hoezo is het nú verdacht maar bij alle vorige stappen omhoog niet dan?
Nou ik dacht ook al.quote:
Precies. Er zijn momenteel zo veel reeds genoemde factoren die het zouden kunnen veroorzaken. Enkele gokkende Britten na z'n interview en lied op de radio daar klinkt ook eigenlijk best heel logisch dus die kan aan dat lijstje toegevoegd.quote:Op vrijdag 19 april 2024 05:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik dacht ook al.het kan net zo goed een andere random Nederlander of wie ook maar in het buitenland zijn en dan zonder enig bewijs het Nederlandse team beschuldigen van manipulatie.
Wie weet komt het door een stel gokkende Britten die gisteren naar de radio zaten te luisteren, weten wij veel.
Daar ben ik alquote:Op vrijdag 19 april 2024 06:51 schreef Arcee het volgende:
11% en al acht odds lager of gelijk aan Italie.
Ik denk het uiteindelijk ook niet, maar het zou wel in de gekkigheid passenquote:Op vrijdag 19 april 2024 00:28 schreef Greys het volgende:
Oké maar 'de bookmakers een beetje trollen' dat wisten we al, door z'n grappige uitspraken daarover maar daarentegen riep hij zondag in een interview ook weer dat wedden/gokken levens kapot maakt en 'stop promoting that' oid (en dat sigaretten dan nog een betere verslaving zijn)
Ik geloof persoonlijk iig niet dat er flink geld tegenaan gegooid wordt door TeamJoost zelf. Want dat moet dan dus al via het buitenland, en vierde of derde bij de bookmakers maakt nou niet héél veel uit voor je winkansen vermoed ik. Hij zei zelf nog dat hij vierde of vijfde wel lekker vond omdat hij dan tenminste nog kon stijgen bij de repetities oid.
En dat je niks leest over eventueel lekken van de staging zegt natuurlijk niks over of Hørman van de techniek in Malmö iets tegen z'n neef gezegd heeft die daar uiteraard niks over online zet want hij wilde geld inzetten tegen hógere odds om zo z'n winst te vergroten.
Ach nee geen idee eigenlijk.
Ik geloof gewoon zelf niet in financiële manipulatie hier. Wel in hype creëren overal. En dat doet ie, want dat kan ie.
Die hele wedkantoren / statistische (toekomst) voorspellingen, zijn natuurlijk niets meer dan self fulfilling prophecy van de hoogste plank. Dus hoemeer Joost in Beeld komt hoe meer mensen hem herinneren hoe meer mensen op hem wedden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:41 schreef summer52 het volgende:
Hoe zo verdacht? Wat een complottheorieën.![]()
Nou Aran B kom er maar in, relletje is geboren.Jeetje staat NL een keer hoog bij de odds dan is het verdacht, stijgen andere landen dan is het hoezee. Laten we er nu gewoon van genieten want de stemming kan ook ineens omslaan.
![]()
Ik denk dat het een combinatie van factoren is, maar vooral de marketingmachine Joost die het momentum weer te pakken heeft wat hij door Madrid een beetje kwijt was. En verder zal het vooral kuddegedrag zijn wat je ook ziet op de beurs wanneer een aandeel zonder echt een duidelijke reden ineens populair wordt.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat mid table staan voor een nummer met zoveel streams in het buitenland niet logisch is. Die top 5/7 is compleet logisch. Logisch dat België en Oekraïne daar langzaam uitvallen vanwege live optredens Mustii en Eurojury scores van Oekraine. Joost heeft een ok Eurojury score so far(licht positief), geen reacties echt op de live optredens in de bookies. Viel mij al eerder op dat Smarkets laatste weken elke keer al veel lager stond dan de rest sinds dat hij daar boven in staat. Zou mij niet verbazen dat met goed nieuws, je het een extra duwtje geeft de goede richting in. Dat hoeft echt niet met bakken geld elke keer. Het is geen Malta 2021. Maar die obsessie met de bookmakers en die opmerkingen over de bookmakers in die interviews zou het mij niet verbazen als #TeamJoost de bookies een beetje aan het trollen is, zou heel erg Joost zijn. Je kan hype groter maken, en daar weet hij alles van als social media expert.
Al zullen in het verleden vast meer landen dit soort dingen hebben gedaan. Georgië dit jaar laat ook soms rare sprongen zien.
Maar misschien is er daadwerkelijk iets gelekt over staging en heeft een klein groepje geld gezet, we zullen zien.
Als ik het goed heb betekent het dat het bedrag dat je krijgt voor je inzet (op Nederland in dit geval) kleiner wordt, omdat de kans op winst groter wordt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:24 schreef TLC het volgende:
Ik weet niet precies wat groene balletjes betekenen (alleen bij Lingo vroeger) maar dat schijnt positief te zijn en Joost is de enige in de top 10 met alleen maar groene balletjes![]()
Waar slaat deze reactie dan weer op? We doen niks anders dan juichen hier als Nederland stijgt en andere landen dalen. Juist de bookies zijn zo maakbaar en de belang lijkt alleen maar groter geworden waar je staat bij veel aspecten. Niet raar om daar ook kritisch te kijken, ook als het Nederland betreft. Maar ik zal mezelf uitlaten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:41 schreef summer52 het volgende:
Hoe zo verdacht? Wat een complottheorieën.![]()
Nou Aran B kom er maar in, relletje is geboren.Jeetje staat NL een keer hoog bij de odds dan is het verdacht, stijgen andere landen dan is het hoera. Laten we er nu gewoon van genieten want de stemming kan ook ineens omslaan.
![]()
Ik denk dat Joost zelf het volledig met je eens is afgaande op zijn interviews afgelopen weekend. Hij wil niet als dé favoriet naar Malmö, maar hij wil daar de favoriet worden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:01 schreef GeorgeM het volgende:
België krijgt flink wat punten bij die Jurydingen, maar zakt toch weg.
Geweldig al die groene bolletjes, maar ik vind de derde/vierde plek eigenlijk wel even prima. Ben bang dat we straks anders naar beneden donderen. En dan na de rehearsals..BAM
Belgie gaat live denk ik echt minder goed uit de verf komen dan op basis van de video. Stem is niet altijd even lekker, nog los van zijn wat agressieve onvriendelijke uitstraling. Doodzonde van het liedje wel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:01 schreef GeorgeM het volgende:
België krijgt flink wat punten bij die Jurydingen, maar zakt toch weg.
Geweldig al die groene bolletjes, maar ik vind de derde/vierde plek eigenlijk wel even prima. Ben bang dat we straks anders naar beneden donderen. En dan na de rehearsals..BAM
Oh! Maar ik hoorde in dat stukje toch iemand escargots en fish and chips zingen en het was niet Joost.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:12 schreef aarontje112 het volgende:
Volgens mij zijn trouwens alleen nog maar de technische rehearsals begonnen, stand-in rehearsal zullen wel ergens dit weekend beginnen
Echt? Wie vond de stijging te opvallend? En nu ook weer je moet er kritisch naar kijken. Maar jij mag je mening geven en ik niet? Oké dan zie je mij hier voorlopig niet meer. Dus je kunt jezelf weer binnenlaten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie dan weer op? We doen niks anders dan juichen hier als Nederland stijgt en andere landen dalen. Juist de bookies zijn zo maakbaar en de belang lijkt alleen maar groter geworden waar je staat bij veel aspecten. Niet raar om daar ook kritisch te kijken, ook als het Nederland betreft. Maar ik zal mezelf uitlaten.
Welk stukje?quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Maar ik hoorde in dat stukje toch iemand escargots en fish and chips zingen en het was niet Joost.
Is er een verschil dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:12 schreef aarontje112 het volgende:
Volgens mij zijn trouwens alleen nog maar de technische rehearsals begonnen, stand-in rehearsal zullen wel ergens dit weekend beginnen
Ik weet dat deze een grap is maar ik hoop dat de echte DL owl iets, al is het maar één post, doet met ESF (in zijn algemeen). Nu is DuoLingo Amerikaans dus de kans is klein maar er is weinig beter dan de socials van DuoLingo. Ik heb dat beest zelfs twerkend gezien.quote:
Dat vind ik zelf dan juist weer totaal niet, maar dat is een persoonlijk gevoel. Want al die vele heel positieve reactievideo's waren er gewoon vanaf het begin, de meeste streams per dag waren er en zijn er zelfs nog steeds, de meeste youtube views op het ESF kanaal etc. Plus z'n enorme leuke positieve campagne tot nu toe, de vele moeite die hij erin steekt. Daar zou dit juist totaal níet bij passen voor mijn gevoel. Omdat hij het ook absoluut niet nodig heeft en zelf graag als vierde of vijfde naar Malmö zou gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk het uiteindelijk ook niet, maar het zou wel in de gekkigheid passen
Hieronder! Ik hoor toch escargots en fish and chips of ben ik nou gek.quote:
Ik ook, maar misschien was dat de cameraman.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Maar ik hoorde in dat stukje toch iemand escargots en fish and chips zingen en het was niet Joost.
Ja precies. Wat langer vóór het ESF zeggen we altijd dat het nog niet zo veel zegt omdat er nog niet zo veel geld in de markt zit en dat er later nog veel kan veranderen. Later is misschien nu, enkele weken voor het ESF komen er misschien meer mensen die alsnog even een gokje wagen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:42 schreef Ama het volgende:
Het lijkt me sowieso niet zo gek dat drie weken voor het hele gebeuren er nog van alles kan gebeuren bij de bookmakers.
Ik vraag me trouwens af of het camerastandpunten zijn, daar is dit niet een logisch stuk voor. En bovenin het scherm staat K4/HB met voorgrond publiek.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hieronder! Ik hoor toch escargots en fish and chips of ben ik nou gek.(kan hoor)
[ x ]
Dat account dat dit post zei iig zelf dat het camera switches zijn en de video komt uit een story van dat account van dat 'programma' dat ze ervoor gebruiken. Heb het gecheckt op hun insta.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of het camerastandpunten zijn, daar is dit niet een logisch stuk voor. En bovenin het scherm staat K4/HB met voorgrond publiek.
Is het niet voor de belichting of ledwall?
Goeie! Misschien zijn ze bij de meest moeilijke (voor hen qua techniek) staging begonnen zodat het als eerste naar NL gestuurd kan worden omdat ze misschien bij deze nog veel tweakerij en wijzigingen verwachten? Is eigenlijk het enige dat ik kan bedenken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat rehearsal-filmpje wel opmerkelijk. Er staat "here we go" alsof ze net begonnen zijn. En het podium is volgens mij ook pas net klaar. Waarom zijn ze dan nu al bij Joost, letterlijk het laatste nummer van de 37 dat te zien zal zijn? Zijn ze misschien met hem begonnen omdat er iets bijzonder aan is en ze zo goed de camerastandpunten kunnen testen?
Die software is voor het automatisch switchen tussen camera's, eerst gebruikten ze daar CuePilot voor en nu blijkbaar LiveEdit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of het camerastandpunten zijn, daar is dit niet een logisch stuk voor. En bovenin het scherm staat K4/HB met voorgrond publiek.
Is het niet voor de belichting of ledwall?
Het stemgeluid, nadat ik het goed door goede koptelefoons heb beluisterd, komt echt vanuit een microfoon vanuit de zaal.. Dus wellicht (ik zeg maar wat) is dit al een stand-in performance maar een extraatje voor de tecnishe crew omdat het zo snel gaat ofzo?...quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ook, maar misschien was dat de cameraman.
EBU is scared for the boom boomquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verlang zo naar die molen.
Ik ben zó benieuwd hoe alles eruit gaat zien.
Ik vind het echt zo belachelijk spannend worden. 2019 was het wel vrij duidelijk eigenlijk dat we gingen winnen maar het is nu zo spannend en ook nog een artiest die ik al leuk vond.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:32 schreef GeorgeM het volgende:
Eigenlijk nog leuker en spannender dan in 2019![]()
Zullen we samen gaan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:35 schreef GeorgeM het volgende:
Ik denk dat ik in therapie moet voor mijn odds-checking-dwangneurose
Is goe!quote:
En dan meeten in een Green Room.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is goe!
Misschien kunnen we een clubje van verslaafden oprichten. AOC (Anonieme Odds Checkers) of zoiets
volgens mij is niet enkel zozeer Joost gestegen, als dat ook Italie gezakt is, wat al drie weken het geval is, die zijn langzaam van 15% naar nu 11% gedaald, terwijl Joost van 8% naar 12% gestegen is.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef blackswangreen het volgende:
Cornald denkt dat het aan het BBC-interview ligt. Ja, misschien ook een beetje... maar ik denk het eigenlijk niet. En Aran noemt de foto met Käärijä als belangrijke reden. Kortom: niemand snapt het
[ x ]
Hier wel weer op 12%quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:34 schreef GeorgeM het volgende:
Weer terug naar 11%, maar nog wel op 3.
[ afbeelding ]
Ik ook iedere keer. Maar was ook niet voorbereid op de live versie van de outro. Tranen met tuiten. Als die emotie van het staan op dat podium ook nog meekomtquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:00 schreef Ann-Lynn het volgende:
Ik ben de tel kwijt hoe vaak ik het lied heb beluisterd, bekeken... alle reactievideo's inmiddels gezien geloof... En toch moet ik bij het einde elke keer janken! Houdt het een keer op! Wat een goed nummer, niet dat Nederland wint, dat lijkt me toch echt heel sterk, maar dit is wel top 5 materiaal!!
Heb je Florida 2009 live wel eens bekeken en beluisterd?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:03 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik ook iedere keer. Maar was ook niet voorbereid op de live versie van de outro. Tranen met tuiten. Als die emotie van het staan op dat podium ook nog meekomt
Uiteindelijk zal het gewoon een combi van al die dingen zijn gok ik.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef blackswangreen het volgende:
Cornald denkt dat het aan het BBC-interview ligt. Ja, misschien ook een beetje... maar ik denk het eigenlijk niet. En Aran noemt de foto met Käärijä als belangrijke reden. Kortom: niemand snapt het
[ x ]
Genieten dit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:10 schreef GeorgeM het volgende:
Nasr 3 en 12%![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hangt denk ik echt van de staging af gok ik. Als Kroatië niet al te veel veranderd en wij de hype waarmaken dan zie ik het misschien wel gebeuren. Of in ieder geval heel dicht op elkaar/ gelijkstand... fingers crossed...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:10 schreef NailQueen het volgende:
Durf te vragen: zouden we Kroatie nog voorbij gaan? Of is dat te hoog gegrepen?
Ik had deze gemist in alle hysterie en chaos maar jij mag jezelf helemaal niet uitlaten want we hebben je nodig hier en we willen niet zonder je.quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je Florida 2009 live wel eens bekeken en beluisterd?
Lees ff terug lekkere luiwammes vamme.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:30 schreef Greys het volgende:
Hij heeft vaker ineens lagere odds gekregen de laatste tijd natuurlijk. De hele rit van 22e naar 4e plek. En daar was ook niet altijd één specifieke reden voor.
Het zal nu waarschijnlijk een combi zijn van:
- het feit dat hij in de (positieve) aandacht weet te blijven
- zijn gunfactor nogal hoog is en blijft
- het feit dat de preparties afgelopen weekend goed gingen
- het feit dat vandaag toch best wat medewerkers in Malmö daadwerkelijk de staging hebben gezien
- misschien is Häärijä stiekem miljonair en heeft ie een pak geld uit z'n gele pak getrokken en op Joost ingezet
Edit: terechte toevoegingen van Em31:
- Eurojury gaat beter dan verwacht
- Heel positief op BBC radio geweest met lied en interview en jubelreacties dus wellicht een paar gokkende Britten
Meer dan genoeg redenen dus.
dankuwelquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees ff terug lekkere luiwammes vamme.![]()
Hier hebbie een aantal mogelijke redenen:
[..]
Alstublieft. En die van Haarija is uiteraard een grapje. Maar dat leek me duidelijk.quote:
ik dacht serieusquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Alstublieft. En die van Haarija is uiteraard een grapje. Maar dat leek me duidelijk.
Dan moeten we toch maar weer deze ertegenaan gooienquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:00 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hier wel weer op 12%
Op plek 3, ja ja dat doet ie goed hé.
Ik wil dat steeds, maar ik durf nietquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je Florida 2009 live wel eens bekeken en beluisterd?
Jaaaaaa ik wil ditquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:47 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En dan meeten in een Green Room.
Ja dat here we go viel me ook op, maar er was gisteren ook een foto van dat ze Noorwegen testen, denk dus dat ze wel al klaar zijn. Misschien iemand die enthousiast is over Joost of misschien gewoon iemand z’n eerste dag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie van factoren is, maar vooral de marketingmachine Joost die het momentum weer te pakken heeft wat hij door Madrid een beetje kwijt was. En verder zal het vooral kuddegedrag zijn wat je ook ziet op de beurs wanneer een aandeel zonder echt een duidelijke reden ineens populair wordt.
Ik vind zelf dat rehearsal-filmpje wel opmerkelijk. Er staat "here we go" alsof ze net begonnen zijn. En het podium is volgens mij ook pas net klaar. Waarom zijn ze dan nu al bij Joost, letterlijk het laatste nummer van de 37 dat te zien zal zijn? Zijn ze misschien met hem begonnen omdat er iets bijzonder aan is en ze zo goed de camerastandpunten kunnen testen?
Er zaten trouwens best wat goede ideeën in die visuals. Zoals op het moment dat hij "I love you all" zingt stond er "I <3 u all" op dat scherm. Dat is eigenlijk heel slim.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik blijf deze op het Led screen bij EIC echt ultiem grappig vinden.Wat een held.
[ x ]
En omdat hij een van de meest artistieke liedjes heeft geschreven en misschien wel meest artistieke hitnummer van Nederlandse bodem in de afgelopen 10 jaar????quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees ff terug lekkere luiwammes vamme.![]()
Hier hebbie een aantal mogelijke redenen:
[..]
Ja natuurlijk! Maar dat had hij al in de hele reis van de 22e plek naar de 4e bij de bookmakers. Het was nu vooral even de vraag hoe het kwam dat hij na een tijd 4e/5e op dit moment ineens toch zo goed richting de 3 ging.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:23 schreef Korenfok het volgende:
[..]
En omdat hij een van de meest artistieke liedjes heeft geschreven en misschien wel meest artistieke hitnummer van Nederlandse bodem in de afgelopen 10 jaar????
Had ie toch maar mooi ff op z'n ipadje gemaakt zei hij hahaha. En die briljante troll actie van 's middags in interviews zeggen dat er een hint zou zitten voor Malmö in de visuals en dat er dan stond 'dit zijn niet m'n esf visuals kijk maar gewoon op 9 mei'quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zaten trouwens best wat goede ideeën in die visuals. Zoals op het moment dat hij "I love you all" zingt stond er "I <3 u all" op dat scherm. Dat is eigenlijk heel slim.
Geen idee of het ook maar enigszins overeenkomt met wat we in Malmö te zien krijgen, maar toch.
Wat is dit genieten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:10 schreef GeorgeM het volgende:
Nasr 3 en 12%![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dadelijk blijven we in de halve finale hangenquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Wat is dit genieten.Wie had dat gedacht na die blamage van vorig jaar
Da's ook een knappe prestatie als je zo'n goede uitgangspositie hebt. Dan wil ik volgend jaar wel een duet tussen Joost en Käärija voor de ultieme revenge.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dadelijk blijven we in de halve finale hangen
Dan sturen we Joost volgend jaar nog een keer. En het jaar daarop weer. Tot hij een keer de finale haalt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
How dare you.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
soort valentina vanaf 2012 dusquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan sturen we Joost volgend jaar nog een keer. En het jaar daarop weer. Tot hij een keer de finale haalt.
Ja weet ik, maar hij had het ook over kruimels van de uiteindelijke performance die hij zou laten zien. Het waren ook typische Joost-visuals, zou me verbazen als hij in Malmö ineens voor een heel andere stijl gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ie toch maar mooi ff op z'n ipadje gemaakt zei hij hahaha. En die briljante troll actie van 's middags in interviews zeggen dat er een hint zou zitten voor Malmö in de visuals en dat er dan stond 'dit zijn niet m'n esf visuals kijk maar gewoon op 9 mei'
Ik twijfel!quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar hij had het ook over kruimels van de uiteindelijke performance die hij zou laten zien. Het waren ook typische Joost-visuals, zou me verbazen als hij in Malmö ineens voor een heel andere stijl gaat.
Gewoon even het stof van het Ahoy draaiboek blazen en dat volgen zónder de testtenten met de snavelstokken. Eitje! JATOCHNIETAN.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:00 schreef Em31 het volgende:
Trouwens, ik denk wel één van de belangrijkste vragen van dit moment: kan Sietse Bakker twee evenementen tegelijkertijd organiseren?
Helaas kunnen ze niet de postcards van 2020 hergebruikenquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon even het stof van het Ahoy draaiboek blazen en dat volgen zónder de testtenten met de snavelstokken. Eitje! JATOCHNIETAN.
Het zal in ieder geval altijd makkelijker zijn dan de vorige keer door al dat corona gedoe.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon even het stof van het Ahoy draaiboek blazen en dat volgen zónder de testtenten met de snavelstokken. Eitje! JATOCHNIETAN.
Wat is het tweede evenement dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:00 schreef Em31 het volgende:
Trouwens, ik denk wel één van de belangrijkste vragen van dit moment: kan Sietse Bakker twee evenementen tegelijkertijd organiseren?
Sietse Bakker is de programmadirecteur van Amsterdam750. En verantwoordelijk voor alle festiviteiten rondom het 750 jarig bestaan van Amsterdam.quote:
@Strani wat staat hier?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:16 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Hij had gewoon hier z'n paella kunnen regelen!
Dat kan wel een andere keer gevierd wordenquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sietse Bakker is de programmadirecteur van Amsterdam750. En verantwoordelijk voor alle festiviteiten rondom het 750 jarig bestaan van Amsterdam.
Oh ja.... Oh hoe vet zou het zijn als we dan het songfestival in Amsterdam zouden kunnen organiseren in het jaar van 750 jaar Amsterdam! (Ja Ziggo heeft al wat dingen staan maar het zijn maar 3 concerten ofzo die ze zouden moeten verplaatsen op het moment....) Ik weet dat het niet gaat gebeuren maar het zou toch mooi samenvallen als het toch op een of andere manier lukt... Droom groot!quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sietse Bakker is de programmadirecteur van Amsterdam750. En verantwoordelijk voor alle festiviteiten rondom het 750 jarig bestaan van Amsterdam.
We schrijven Rotterdam 2025 vast met potlood op.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:55 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Oh ja.... Oh hoe vet zou het zijn als we dan het songfestival in Amsterdam zouden kunnen organiseren in het jaar van 750 jaar Amsterdam! (Ja Ziggo heeft al wat dingen staan maar het zijn maar 3 concerten ofzo die ze zouden moeten verplaatsen op het moment....) Ik weet dat het niet gaat gebeuren maar het zou toch mooi samenvallen als het toch op een of andere manier lukt... Droom groot!![]()
Goed plan, de IJsselhallen in Zwolle worden momenteel gesloopt, dus hier is geen plek.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We schrijven Rotterdam 2025 vast met potlood op.
Ik weet niet of de akoestiek geweldig is en hoeveel gewicht het dak kan dragen voor licht en geluid. Al heeft Tina Turner ook wel eens in Thialf opgetreden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:07 schreef NailQueen het volgende:
Heeft Friesland nog een grote concertzaal?
Anders Thialf 2025
En oude thunderdome edities, om in de gabbersfeer te blijven.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de akoestiek geweldig is en hoeveel gewicht het dak kan dragen voor licht en geluid. Al heeft Tina Turner ook wel eens in Thialf opgetreden.
?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas kunnen ze niet de postcards van 2020 hergebruiken![]()
Ik vind het zo jammer dat we die nooit te zien hebben gekregen
Beetje offtopic maar hoezo dat?quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Goed plan, de IJsselhallen in Zwolle worden momenteel gesloopt, dus hier is geen plek.
Voordat de act begint laten de deelnemers een soort postcard zien die ze gemaakt hebben. Is gewoon een heel kort filmpje.quote:
Er zijn er wel een aantal postcards opgenomen voor de 2020 editiequote:
Niet dezelfde opbouw als 2021?quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn er wel een aantal postcards opgenomen voor de 2020 editie
Maar idee van dat ding is toch altijd beetje hetzelfde?quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:43 schreef Em31 het volgende:
Nee toch? 2020 was bij verenigingen, open up je huis enzo. Dat zou wel weer kunnen.
Niet echt toch? Of nouja de artiest introduceren, maar gok dat die huisjes in 2021 niet de bedoeling waren in 2020.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar idee van dat ding is toch altijd beetje hetzelfde?
Het moet plaats maken voor meer woningen..quote:
Pfffffquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:47 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Het moet plaats maken voor meer woningen..
2020quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:43 schreef Em31 het volgende:
Nee toch? 2020 was bij verenigingen, open up je huis enzo. Dat zou wel weer kunnen.
quote:The organization of the Eurovision Song Contest 2020 asks Dutch people to apply with their sports club, group or community. Their goal is to show Europe and the participating artists a unique part of the Netherlands in the form of Dutch activities, traditions and hobbies.
quote:In line with the theme “Open Up,” the organization of the Eurovisie Songfestival 2021 (Eurovision Song Contest) invited the Netherlands to recommend unique spots for the postcards: short introductory videos that precede each performance. Out of a total of 750 entries, 39 were chosen.
Normally, the participating artists come to the Netherlands to record their postcard videos, but this wasn’t possible due to corona measures. Using a new concept, the participants now appear as holograms in the illuminated framework of a Tiny House. The Tiny House featured in the 39 recommended Dutch highlights. The interior of the houses gives an insight into the life and personality of the artist.
Woningbouw inderdaad. En plannen voor een vervangende evenementenhal zijn onlangs afgewezen.quote:
Stel het zou zo mogen zijn, dan hoop ik dat ze wat anders bedenken. Eigen slogan kan soberso niet meer. #joenaaitedbaaimjoesikquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:43 schreef Em31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |