Gekkerdquote:Very nice stage presence, love his energy, cool visuals... What more can we wish for? Finally a song in Eurovision that I really like! Also props to the cameraguy on stage haha! Genius!
Mooi interview. En @Greys wat ben jij lang:)quote:
Het is niet helemaal wat je zoekt. Maar hier hebben ze wel iets dat er op lijkt.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:36 schreef NailQueen het volgende:
Bij Eurovision in Concert zag ik mensen met een Europapa stropdas. Weet iemand waar je die kunt kopen?
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Ja, dat is best tof.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik zie bij de Eurovision odds staan dat Nederland zowaar op 1 staat als winnaar van semi final 2, boven Zwitserland dus ook (47 procent tegenover maar 24 procent voor Zwitserland !!!)
![]()
![]()
![]()
Hoop dat ze hem ervoor betaald hebben. Weer wat centjes voor de pyro in de molen straks!quote:
Sommige andere artiesten hebben nog 5 pre party's extra erbij gedaan, inclusief media. Songfestival is niet alleen twee optredens geven in mei.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Die jongen moet toch onderhand bek- en bekaf zijn ....
En dan moet het nog beginnen ....
Is dit niet de Avrotros microfoon? Misschien gaan we er nog meer van zien! Normaal gesproken doen ze altijd een 'Op weg naar het Songfestival', toch? Alleen geen idee of Joost daar ook aan meedoet.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem ervoor betaald hebben. Weer wat centjes voor de pyro in de molen straks!
Viel me ook al op ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:49 schreef Em31 het volgende:
We zijn ondertussen trouwens wel zowat het enige land dat ontbreekt in de promo die Eurovision doet op Instagram en TikTok
Misschien heeft Joost ook nog niks opgestuurd voor A Little Bit More op YouTube. Of die social media posts met vragen en favoriete foto's etc.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:49 schreef Em31 het volgende:
We zijn ondertussen trouwens wel zowat het enige land dat ontbreekt in de promo die Eurovision doet op Instagram en TikTok
HAHAHHAA zie je m'n hoofd op het moment dat ze zegt dat het echt niet meer kan, een interview?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |