Gekkerdquote:Very nice stage presence, love his energy, cool visuals... What more can we wish for? Finally a song in Eurovision that I really like! Also props to the cameraguy on stage haha! Genius!
Mooi interview. En @Greys wat ben jij lang:)quote:
Het is niet helemaal wat je zoekt. Maar hier hebben ze wel iets dat er op lijkt.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:36 schreef NailQueen het volgende:
Bij Eurovision in Concert zag ik mensen met een Europapa stropdas. Weet iemand waar je die kunt kopen?
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Ja, dat is best tof.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik zie bij de Eurovision odds staan dat Nederland zowaar op 1 staat als winnaar van semi final 2, boven Zwitserland dus ook (47 procent tegenover maar 24 procent voor Zwitserland !!!)
![]()
![]()
![]()
Hoop dat ze hem ervoor betaald hebben. Weer wat centjes voor de pyro in de molen straks!quote:
Sommige andere artiesten hebben nog 5 pre party's extra erbij gedaan, inclusief media. Songfestival is niet alleen twee optredens geven in mei.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Die jongen moet toch onderhand bek- en bekaf zijn ....
En dan moet het nog beginnen ....
Is dit niet de Avrotros microfoon? Misschien gaan we er nog meer van zien! Normaal gesproken doen ze altijd een 'Op weg naar het Songfestival', toch? Alleen geen idee of Joost daar ook aan meedoet.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem ervoor betaald hebben. Weer wat centjes voor de pyro in de molen straks!
Viel me ook al op ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:49 schreef Em31 het volgende:
We zijn ondertussen trouwens wel zowat het enige land dat ontbreekt in de promo die Eurovision doet op Instagram en TikTok
Misschien heeft Joost ook nog niks opgestuurd voor A Little Bit More op YouTube. Of die social media posts met vragen en favoriete foto's etc.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:49 schreef Em31 het volgende:
We zijn ondertussen trouwens wel zowat het enige land dat ontbreekt in de promo die Eurovision doet op Instagram en TikTok
HAHAHHAA zie je m'n hoofd op het moment dat ze zegt dat het echt niet meer kan, een interview?quote:
Die vrouw van de telegraaf Eurovisie podcast klaagde over hoe de AVRO iedereen behandelt dit jaar. Is het zo erg?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHHAA zie je m'n hoofd op het moment dat ze zegt dat het echt niet meer kan, een interview?
En dat het daarna TOCH NOG LUKTE.
(m'n foon maakte automatisch Luktelk van lukte)
Wat zei ze dan over behandelen? Want ik snap wel dat die dames op zich gewoon moesten zorgen dat hij op tijd weg moest. Ze hebben ook een schema qua soundchecks enzo. En ze waren niet onvriendelijk tegen ons. Maar misschien hebben we een en ander gemist bij anderen.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die vrouw van de telegraaf Eurovisie podcast klaagde over hoe de AVRO iedereen behandelt dit jaar. Is het zo erg?
Woehoeeequote:
Vooral dat ze als enige de delegatie heel erg weghouden bij andere en vooral heel erg neerkijken op de 'fan pers/kleinere media'. TE streng zijn. Te weinig meedenken en dergelijke.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zei ze dan over behandelen? Want ik snap wel dat die dames op zich gewoon moesten zorgen dat hij op tijd weg moest. Ze hebben ook een schema qua soundchecks enzo. En ze waren niet onvriendelijk tegen ons. Maar misschien hebben we een en ander gemist bij anderen.
Thanks, ik ga straks even luisteren!quote:Op woensdag 17 april 2024 20:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooral dat ze als enige de delegatie heel erg weghouden bij andere en vooral heel erg neerkijken op de 'fan pers'. TE streng zijn. Te weinig meedenken en dergelijke.
https://pca.st/episode/47cb0f7c-2c35-4c4c-94f3-599fbae9e65d
Dat denk ik ook ja, want de beginnen veel anderen ook gewoon te herhalen. Dus denk niets opgestuurd (nog).quote:Op woensdag 17 april 2024 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien heeft Joost ook nog niks opgestuurd voor A Little Bit More op YouTube. Of die social media posts met vragen en favoriete foto's etc.
Het blijft zo leuk dat het jullie gelukt is, want als jij praat is het net of ik er zelf sta.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHHAA zie je m'n hoofd op het moment dat ze zegt dat het echt niet meer kan, een interview?
En dat het daarna TOCH NOG LUKTE.
(m'n foon maakte automatisch Luktelk van lukte)
Geen idee maar er stond steeds een enorme rij die hele middag dus misschien wel 30 of 40? Of meer.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het blijft zo leuk dat het jullie gelukt is, want als jij praat is het net of ik er zelf sta.![]()
Hoeveel interviews zou Joost ongeveer die avond gegeven hebben?
En dan moet je elke keer leuk antwoorden (op dezelfde vragen) en leuk blijven doen.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee maar er stond steeds een enorme rij die hele middag dus misschien wel 30 of 40? Of meer.
Ik las van de week ergens dat Baby Lasagna ook al rond de 40 interviews gaf die middag.
Ik heb zeker niet alles gezien maar in elk interview hoor ik weer iets nieuws of moois.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan moet je elke keer leuk antwoorden (op dezelfde vragen) en leuk blijven doen.
Bij Joost valt het mee. Wel vaak wat ga je aan doen in Malmo. Bij sommige andere landen komen wel vaak zelfde vragen langs.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb zeker niet alles gezien maar in elk interview hoor ik weer iets nieuws of moois.
Die hadden die vrouwen zelf gemaakt!quote:Op woensdag 17 april 2024 17:36 schreef NailQueen het volgende:
Bij Eurovision in Concert zag ik mensen met een Europapa stropdas. Weet iemand waar je die kunt kopen?
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Oh dan heb ik kennelijk steeds de beste interviews gezien.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij Joost valt het mee. Wel vaak wat ga je aan doen in Malmo. Bij sommige andere landen komen wel vaak zelfde vragen langs.
@joost dit is goed idee voor merchandising. Heb nog altijd het gevoel dat Joost wel iemand zou kunnen zijn met een fok accountquote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
@:Joost dit is goed idee voor merchandising. Heb nog altijd het gevoel dat Joost wel iemand zou kunnen zijn met een fok account
Welkom op het forum, Jonguh.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
Uit onbevestigde bronnen kan ik bevestigen dat Joost Klein deze website heeft bezocht.
Hahahahah... Dit klinkt als Joost.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
Uit onbevestigde bronnen kan ik bevestigen dat Joost Klein deze website heeft bezocht.
Hele dag in BNW.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
@:Joost dit is goed idee voor merchandising. Heb nog altijd het gevoel dat Joost wel iemand zou kunnen zijn met een fok account
Precies de reden dat wij altijd proberen vragen te bedenken die anderen niet snel zullen stellen.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij Joost valt het mee. Wel vaak wat ga je aan doen in Malmo. Bij sommige andere landen komen wel vaak zelfde vragen langs.
Die was echt leuk jaquote:Op woensdag 17 april 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies de reden dat wij altijd proberen vragen te bedenken die anderen niet snel zullen stellen.
Die van de 'met wie zou je een kamer delen als het overbooked was' hebben we zelf veel plezier om gehad. En volgens mij vonden ze het allemaal een leuke vraag.
Wel grappig om fok rond te zoeken naar eerste berichten over Joostquote:Op woensdag 17 april 2024 20:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
Haha, alleen maar afgezeken.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel grappig om fok rond te zoeken naar eerste berichten over Joost
ONZ / Eenhoornjoost
Nationale held.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Haha, alleen maar afgezeken.
Het kan verkeren zeg
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil de boel niet verder hypen maar hij begint Italie bij de bookies toch echt wel in het vizier te krijgen
Huidige favorietenlijst op Betfair:quote:Op woensdag 17 april 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil de boel niet verder hypen maar hij begint Italie bij de bookies toch echt wel in het vizier te krijgen
Ierland in de top 10.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Huidige favorietenlijst op Betfair:
1. Zwitserland 3.10
2. Kroatië 4.65
3. Italië 7.50
4. Nederland 8.50
5. Oekraïne 17.25
6. Frankrijk 28
7. Griekenland 43
8. Israël 60
9. België 62
10. Ierland 82
Het komt denk ik door de Eurojury, maar stiekem hoop ik dat het komt door inside info over de staging nu die repetities begonnen zijn.quote:
Tijd voor deze:quote:
Tja, om eerlijk te zijn scoort ie daar nu ook weer niet buitensporig goed nu de stemmen steeds meer beginnen binnen te druppelen, randje top 10 denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het komt denk ik door de Eurojury, maar stiekem hoop ik dat het komt door inside info over de staging nu die repetities begonnen zijn.
Dan ga ik gek worden hoor.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:32 schreef d_elise het volgende:
[..]
Heeft Käärijä een optreden vanavond/morgen? Want dan misschien Europapa ft. Käärijä?!!
Dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 14:32 schreef d_elise het volgende:
[..]
Heeft Käärijä een optreden vanavond/morgen? Want dan misschien Europapa ft. Käärijä?!!
Nee, z’n enige concert deze lente is 4 mei.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:32 schreef d_elise het volgende:
[..]
Z’n tandenborstel en mobielquote:
Nee in die Tiktok van Haarija.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Z’n tandenborstel en mobiel![]()
[ afbeelding ]
Ik had ‘m al gepost, maar wil het met alle liefde nog een keer doenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Omg Nederland naar 10% en Oekraïne naar 7%. Kom maar door met het gifje.
Ja, snap ikquote:
Volgens mij is dat z'n (tour)manager oid. Hij staat wel vaker bij interviews en zo op de achtergrond.quote:
Hey GJ! Bij EIC stond ik zowat naast jullie maar door alle hectiek/enthousiasme was ik helemaal vergeten om me voor te stellenquote:Op donderdag 18 april 2024 12:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We mochten in de podcast van deze week niet alleen HEEL eventjes kletsen met Joost, maar ook met Tantu Beats kletsen. En die vertelt super toffe dingen.
Als het goed is, begin je direct bij Joost en daarna Tantu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:04 schreef GeorgeM het volgende:
We zijn niet voor niets groen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey GJ! Bij EIC stond ik zowat naast jullie maar door alle hectiek/enthousiasme was ik helemaal vergeten om me voor te stellenOhaiii!!!! Ik vond je juist super gezellig, dus laat Marco maar staren. Doen ze ook naar hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Goeie titel voor een liedquote:Op donderdag 18 april 2024 15:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
adem in adem uit en dan Gillûh Meisjûh
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey GJ! Bij EIC stond ik zowat naast jullie maar door alle hectiek/enthousiasme was ik helemaal vergeten om me voor te stellenIk doe niets liever dan Marco raar naar me laten staren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, en fins voor Joost is waarschijnlijk Jäärijä.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dat Häärijä een soort alterego van Käärijä was. Maar het is dus een echt persoon
Knettergekquote:
De crossover waar we op zaten te wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |