Ik snap niet helemaal waarom hij Joost als Dzjoest uitspreekt. De kerstman (Joulupukki) spreek je daar uit met de beginklank van Jo( zoals in Joost). Of misschien doet hij het expres.quote:
Laat dat maar aan Mister Marketing over.quote:
Hahaha ja mooi hè. Ik tweette ook al dat het een tot leven gekomen cartoon lijkt, die twee samen.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is echt een soort Avengers
Dons!quote:Op donderdag 18 april 2024 18:43 schreef Momo het volgende:
Joost moet alleen nog zijn Bojan van dit jaar vinden
Misschien zijn ze Joost z'n bijdrage voor dat EurovisionALBM aan het opnemen. Joost ft. Käärijä met Eurochacha.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja mooi hè. Ik tweette ook al dat het een tot leven gekomen cartoon lijkt, die twee samen.
Zou heel goed kunnen!quote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien zijn ze Joost z'n bijdrage voor dat EurovisionALBM aan het opnemen. Joost ft. Käärijä met Eurochacha.
Ja, je vliegt niet voor een story op Instagram naar Finland. Neem ik toch aan.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:56 schreef Greys het volgende:
Er komt in ieder geval méér, want hij is daarheen gevlogen in z'n drukste tijd ooit zo vlak voor het ESF. En dat is niet voor niets.
De Troef?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, je vliegt niet voor een story op Instagram naar Finland. Neem ik toch aan.
Ik geloof niet dat ze nog een keer repeteren met de stand-ins, maar niet zeker. Ze krijgen nu allemaal de beelden opgestuurd en geven dan de feedback door zodat dat meteen toegepast kan worden tijdens de eerste echte repetitie.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:19 schreef drxanax het volgende:
Doen ze stand inn rehearsals op volgorde? Dat betekent dan dat alle stand-ins al geweest zijn. Gaat nu snel.
Hoe vaak krijgt de delegatie de beelden te zien? Ik bedoel, ze geven feedback op de beelden vd stand inn. Is het dat of gaat die stand inn met die feedback aan de slag en mogen ze meerdere keren feedback geven op die beelden?
Dit denk ik ook! Of Käärijä doet mee met de postcard van Joost? Weet niet of dat kan/mag, maar het lijkt alsof ze ergens in een tv-studio staan qua achtergrond.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien zijn ze Joost z'n bijdrage voor dat EurovisionALBM aan het opnemen. Joost ft. Käärijä met Eurochacha.
Blåblåblå escargots blåblåblå fish and chips.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Probeert hier een Zweed nou Europapa te zingen
Ik denk dat al die postcards ondertussen wel klaar zijn eigenlijk. Daar zal nog wel wat Zweedse nabewerking op zitten, dus dat zou anders wel erg krap worden.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:18 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dit denk ik ook! Of Käärijä doet mee met de postcard van Joost? Weet niet of dat kan/mag, maar het lijkt alsof ze ergens in een tv-studio staan qua achtergrond.
Gaat nu wel heel hard inderdaad, misschien toch de staging.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, om eerlijk te zijn scoort ie daar nu ook weer niet buitensporig goed nu de stemmen steeds meer beginnen binnen te druppelen, randje top 10 denk ik.
Dus wellicht zit er wat anders achter
Gaaf!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef summer52 het volgende:
Donderdagmiddag is er in Ede een groot formaat muurschildering gemaakt van Eurovisie Songfestival artiest Joost Klein, de inzending uit Nederland. De muurschildering is te zien aan de schildervrijplaats van Ede, gelegen aan de Dwarsweg.
Volgens de maker, die schuil gaat onder het alias Don Slizer, is het een ludieke actie als steun voor ‘onze’ inzending. ,,Hopelijk vind hij het geinig”, aldus Don.
[ afbeelding ]
Wat leuk! Dat is hier vlakbij, dit weekend misschien even kijken!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef summer52 het volgende:
Donderdagmiddag is er in Ede een groot formaat muurschildering gemaakt van Eurovisie Songfestival artiest Joost Klein, de inzending uit Nederland. De muurschildering is te zien aan de schildervrijplaats van Ede, gelegen aan de Dwarsweg.
Volgens de maker, die schuil gaat onder het alias Don Slizer, is het een ludieke actie als steun voor ‘onze’ inzending. ,,Hopelijk vind hij het geinig”, aldus Don.
[ afbeelding ]
Tof zeg..quote:
En dan die Duolingo uil er ineens ook bij in Malmö op het podiumquote:Op donderdag 18 april 2024 20:16 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Tof zeg..
Zou toch fantastisch zijn als Kaarija ineens tijdens dat 'welkom in Europa Jongen' stuk meedanst.
Dat zou echt wel een goede zet zijn denk ik.
Mag je trouwens andere dansers hebben tijdens de halve finale dan in de finale? Of moet alles hetzelfde zijn?
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef summer52 het volgende:
Artikel staat in het weekblad Ede Stad.
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef summer52 het volgende:
Artikel staat in het weekblad Ede Stad.
[ afbeelding ]
Nu al zes.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:33 schreef Arcee het volgende:
Nu al vier odds gelijk of lager dan Italië.
Nederland is inderdaad precies nu ruim onder Italië gegaan op Betfair.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:02 schreef Greys het volgende:
Vanuit Finland kan hij wellicht wedden, hopelijk jaagt ie niet z'n hele staging budget er doorheen.
Lijkt me ook niet. Het clubje dat er aan werkt in de arena weet het ook al weken ivm voorbereidingen voor licht en visuals. In andere jaren zagen we ook geen veranderingen in de odds, pas bij de daadwerkelijke rehearsalsquote:Op donderdag 18 april 2024 21:14 schreef d_elise het volgende:
Aan de ene kant vind ik dit fantastisch, maar aan de andere kant wil ik ook geen Malta 2021 scenario... Want waar komt dit nou ineens vandaan? Alleen die stand in rehearsals? Weten zoveel mensen daarvan af dan, of zo?
Ik denk niet dat de odds zo makkelijk te manipuleren zijn, lijkt me? En daar zie ik Nederland ook niet voor aan.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:14 schreef d_elise het volgende:
Aan de ene kant vind ik dit fantastisch, maar aan de andere kant wil ik ook geen Malta 2021 scenario... Want waar komt dit nou ineens vandaan? Alleen die stand in rehearsals? Weten zoveel mensen daarvan af dan, of zo?
Gezien zijn opmerkingen over bookies en het feit dat het een behoorlijke marketingmachine is sluit ik ook niet helemaal uit dat er her en der toch wat gemanipuleerd wordtquote:Op donderdag 18 april 2024 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de odds zo makkelijk te manipuleren zijn, lijkt me? En daar zie ik Nederland ook niet voor aan.Bij die repetities nu zullen aardig wat mensen aanwezig zijn, dus dat gaat nu wel echt leven, doorverteld worden etc.
Ik heb werkelijk echt geen idee hoeveel dat eventueel zou moeten kostenquote:Op donderdag 18 april 2024 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gezien zijn opmerkingen over bookies en het feit dat het een behoorlijke marketingmachine is sluit ik ook niet helemaal uit dat er her en der toch wat gemanipuleerd wordt
Aan de andere kant wijzen alle signalen op een hele behoorlijke televotescore, dus een Malta 2021 zie ik ook niet helemaal gebeuren, of het moet de juryscore zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |