Ik kreeg toen ik mijn auto total loss reed (althans, dat deed mijn medeweggebruikerquote:Op maandag 22 april 2024 17:56 schreef Tink89 het volgende:
Dank lieverds! Het ging inderdaad best hard, andere auto is met flinke snelheid in onze rechterzijachterkant geknald. Spruit zat aan die kant, dus was echt heel eng.
Schadebedrijf belde: hun oordeel is totaal verlies. Nu mailde de verzekering dat ze er tien werkdagen over gaan doen om een schade expert te laten oordelen en we krijgen maximaal 10 kalenderdagen vervangend vervoer (en die auto kan de caravan niet trekken). En in de tussentijd krijg je logischerwijs nog geen geld, want misschien zegt de expert wel dat de auto toch gerepareerd moet worden. Maar wat je dan na die tien kalenderdagen moet doen, weet niemand. Behalve afwachten en maar vast op zoek naar een andere auto... Maar die kun je nog niet kopen, want je hebt nog geen zekerheid of geld. Ik snap echt niks van dit systeem.
Maar goed, het is zo. Desnoods huren we een auto voor de eerste en laatste dag van onze vakantie, gelukkig hebben we dichtbij huis de camping geboekt. Ik leg spruit zo in bed en kruip bij prul, die klaagt over pijn in haar oor. Maak dus maar een campingbedje op naast haar bed. En morgen ga ik nog even niet werken, alles doet pijn en ik ben echt enorm schrikkerig.
Oh getsie dat is schrikken, gelukkig vooral schade aan de autoquote:Op maandag 22 april 2024 14:35 schreef Tink89 het volgende:
Die nieuwe auto he, waar ik zo ongelooflijk blij mee was? Die reed ik vanochtend total loss met m'n kind achterin. Ik ben al jaren niet zo in paniek geweest als toen ik 'm er niet uit kon halen, omdat de deur niet meer open ging.
We zaten overigens allebei fout. Had m'n tegenligger niet gezien en sloeg linksaf, maar hij reed veel te hard... Ik zie wel wat de verzekering zegt, gelukkig all risk verzekerd. Maar toch. Tering.
En volgende week op vakantie met de caravan. Of niet, want geen auto die m kan trekken nu. En ook wrs niet op tijd uitsluitsel van de verzekering en een nieuwe gekocht.
Kutdag
Ja, ook al 3x nu. Zit zowat een trein aan stents in zou je zeggen, maar goed. Hij is positief, dus dan probeer ik dat ook.quote:Op maandag 22 april 2024 20:50 schreef trui het volgende:
Pff Donna, de derde keer al, dat is inderdaad erg griezelig. Hebben ze die ader al eens gedotterd of stents geplaatst oid?
Ah dat is wel balen BEquote:Op maandag 22 april 2024 22:32 schreef BE het volgende:
Jemig Tink! Wat een schrik zeg!![]()
In het kader van enorme firstworldproblems hebben wij er hier even flink de pest erover in dat onze vakantiereis naar Afrika gecancelled is wegens niet genoeg deelnemers.
We kunnen een andere reisboeken en krijgen dan 50 eur p.p. korting ter compensatieof gewoon ons geld terug.
Aangezien we echt graag de self-drive wilden en die sws niet beschikbaar meer is denk ik dat we maar gaan voor het geld terug, maar ja... wat dan... alles wat we nu nog zouden willen boeken is natuurlijk vol of duur...
Het is misschien een mini-blessing-in-disguise want het gaat wel echt steeds minder goed met mijn moeder, maar goed, daar valt natuurlijk geen peil op te trekken verder, hoe dat gaat lopen.
Vlgs mij is er nog helemaal geen vlucht geboekt, je kunt normaliter ook pas 4wk van te voren je boekingscode krijgen van hen.quote:Op maandag 22 april 2024 23:47 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ah dat is wel balen BEkun je bij die organisatie niet een reis zelf samenstellen? Dat je de vlucht die al geboekt/gereserveerd is kunt behouden (want ik denk dat dat prijstechnisch veel verschil zou maken met nu opnieuw boeken). En dan losse accommodaties boeken en dan met een huurauto zelf rond. Of willen jullie graag met andere gezinnen op pad? Wij hebben er juist voor gekozen om in zuid Afrika zelf rond te gaan, zodat we juist niet met anderen rekening hoeven te houden en echt kunnen doen wat we zelf willen. Een aantal excursies staan vast, maar ook nog genoeg dagen dat we zelf dingen kunnen plannen (vooraf of ad hoc).
Maar kan me voorstellen dat het lastig is een verre vakantie te plannen als het met je moeder minder goed gaat.
Helemaal zelf uitgezocht hebben we het ook niet hoor. Ik had globaal gekeken naar wat ik dacht graag te willen zien en daarmee zijn we naar het reisbureau gegaan. Zij heeft toen twee touroperators een reisvoorstel laten maken, die we nog konden finetunen (en voor sommigequote:Op dinsdag 23 april 2024 07:21 schreef BE het volgende:
[..]
Vlgs mij is er nog helemaal geen vlucht geboekt, je kunt normaliter ook pas 4wk van te voren je boekingscode krijgen van hen.
En zelf rondreizen zie ik in Z-A niet zo zitten, ik hoef niet met een groep hoor (liever niet), daarom wilden we iig self-drive, maar helemaal zelf uitzoeken… nah, dat is niet echt mijn ding als het om vakanties gaat. Er zijn mensen die daar uren aan kunnen besteden maar ik heb dat helemaal niet.
Stoer hoor, dat julie dat jullie dat gaan doen!
Hij stuurde me een berichtje via Badoo en had geen idee wie ik was, maar ik herkende hem wel als een vriend van een van mijn broers van vroeger. Bleken we ook nog maar 300 meter bij elkaar vandaan te wonen.quote:Op maandag 22 april 2024 22:31 schreef Phaidra het volgende:
Wat jong @:Donna om al 3x een infarct gehad te hebben. Lijkt me ook heel eng. Maar bedenk wel dat hij ook onder controle staat, er zijn zat mensen met hartklachten waarbij dat niet zo is. En onwijs leuk een nieuwe liefde
. Vertel eens, waar heb je hem ontmoet?
@:Tink89 ook al zo’n schrik! Wat heftig! Je zal het morgen ook wel overal voelen. Fijn dat jullie er verder goed vanaf zijn gekomen, al heeft het natuurlijk emotioneel wel enorme impact.
Jeetje wat een schrikquote:Op maandag 22 april 2024 17:56 schreef Tink89 het volgende:
Dank lieverds! Het ging inderdaad best hard, andere auto is met flinke snelheid in onze rechterzijachterkant geknald. Spruit zat aan die kant, dus was echt heel eng.
Schadebedrijf belde: hun oordeel is totaal verlies. Nu mailde de verzekering dat ze er tien werkdagen over gaan doen om een schade expert te laten oordelen en we krijgen maximaal 10 kalenderdagen vervangend vervoer (en die auto kan de caravan niet trekken). En in de tussentijd krijg je logischerwijs nog geen geld, want misschien zegt de expert wel dat de auto toch gerepareerd moet worden. Maar wat je dan na die tien kalenderdagen moet doen, weet niemand. Behalve afwachten en maar vast op zoek naar een andere auto... Maar die kun je nog niet kopen, want je hebt nog geen zekerheid of geld. Ik snap echt niks van dit systeem.
Maar goed, het is zo. Desnoods huren we een auto voor de eerste en laatste dag van onze vakantie, gelukkig hebben we dichtbij huis de camping geboekt. Ik leg spruit zo in bed en kruip bij prul, die klaagt over pijn in haar oor. Maak dus maar een campingbedje op naast haar bed. En morgen ga ik nog even niet werken, alles doet pijn en ik ben echt enorm schrikkerig.
Misschien, maar niemand die 1300 kilo mag trekken. Ik zoek nog even door.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:08 schreef LeSage het volgende:
[..]
Jeetje wat een schrik![]()
Is er voor de vakantie niet toevallig een familielid/kennis/collega die de caravan naar de camping kan rijden als het toch in de buurt is?
Ik zou daar bijvoorbeeld mijn schoonouders echt wel voor durven vragen.
En zeker nu is het wel welkom om even weg te gaan
Staat de caravan in een stalling? De stalling waar onze vouwwagen stond had ook service voor van die grote caravans om die naar seizoenscampings te vervoeren.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien, maar niemand die 1300 kilo mag trekken. Ik zoek nog even door.
Waar in Afrika wilden jullie heen gaan? Een vriend van mij woont in Kenia en organiseert daar reizen in de omgeving. Misschien zit daar nog iets tussen voor jullie? Edit: ik zie dat het Zuid-Afrika was, dat is niet bepaald hetzelfdequote:Op maandag 22 april 2024 22:32 schreef BE het volgende:
In het kader van enorme firstworldproblems hebben wij er hier even flink de pest erover in dat onze vakantiereis naar Afrika gecancelled is wegens niet genoeg deelnemers.
We kunnen een andere reisboeken en krijgen dan 50 eur p.p. korting ter compensatieof gewoon ons geld terug.
Aangezien we echt graag de self-drive wilden en die sws niet beschikbaar meer is denk ik dat we maar gaan voor het geld terug, maar ja... wat dan... alles wat we nu nog zouden willen boeken is natuurlijk vol of duur...
Het is misschien een mini-blessing-in-disguise want het gaat wel echt steeds minder goed met mijn moeder, maar goed, daar valt natuurlijk geen peil op te trekken verder, hoe dat gaat lopen.
ANWB is ook zoquote:Op dinsdag 23 april 2024 00:30 schreef Amsel het volgende:
Tip van flip: de annuleringsverzekering van FBTO. Daarmee krijg je je geld terug als "een persoon om wie je veel geeft" overlijdt. Ze doen niet aan 1e/2e/3e graad. Dus als jij in puin ligt omdat de zwager van de buurvrouw van je achternicht is overleden, vergoeden ze je reis.
En ook als je hond of kat doodgaat
Geen idee trouwens of andere verzekeraars dat ook zo doen. Of dat FBTO daardoor een stuk duurder is. Maar ik vind het toffe voorwaarden![]()
En heel hele dikkevoor iedereen die een slechte dag had vandaag, het zit allemaal niet mee zeg!
Hier dus ook niet helaasquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat toevallig inderdaad!quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij stuurde me een berichtje via Badoo en had geen idee wie ik was, maar ik herkende hem wel als een vriend van een van mijn broers van vroeger. Bleken we ook nog maar 300 meter bij elkaar vandaan te wonen.
Ja, die woningen zijn vorige maand allemaal toegewezen. Helaas niet aan mij. Ik ben opzich wel wat rustiger onder de hele situatie, maar toevallig stond de buurman weer in z'n achtertuin te pissen zondagavond. Dus weer de politie en woningbouw ingeschakeld. Dat moest ook, direct zodra er weer wat voor zou vallen. Wegwezen met zulke viespeuken. Daar wil ik niet naast wonen met kinderen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat toevallig inderdaad!![]()
![]()
Over wonen gesproken: had je je nog ingeschreven voor dat nieuwbouwproject?
En even een wild idee, maar bijvoorbeeld werkspot (iemand met een werkbus die dat voor een klein prijsje wil doen) of oproep op Facebook?quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Auto huren een optie?quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zou het even aangeven bij de huisarts sowieso. Dan kan het in de gaten gehouden worden. Want het is toch wel een van de kenmerken die kunnen voorkomen na een tekenbeet. Natuurlijk is de kans zeker zo groot dat het een griepje is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef Hupje het volgende:
Ik weet het, geen medisch advies enzo, maar toch: kind had 1,5 week geleden een teek in de nek. Heeft er waarschijnlijk niet lang gezeten, was nog niet volgezogen, liet zich goed verwijderen en geen kring gezien. Nu is hij vandaag ziek geworden: koorts en overgeven. Ik maakte me niet druk, schoolstress komt er uit in de vakantie, gewoon uizieken... maar ineens denk ik aan die teek. Kan dit samenhangen?
Ik bel morgen sowieso de huisarts voor advies.
Fijn dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad. Zo fijn wat vakantie kan doen toch! Hopelijk de rest van de vakantie ook zo!quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:58 schreef LeSage het volgende:
Ik had afgelopen weken nogal veel gedoe met onze oudste. We botsten veel en hij is zo moeilijk en brutaal. Zag eigenlijk behoorlijk op tegen de vakantie (vrijdag gaan we 1200 km samen in een auto zitten).
Vandaag was mijn eerste vakantiedag en zijn we met mijn zussen en 2 vriendinnen gaan zwemmen bij het Vennenbos en het was zoooo genieten.
Van 11 tot 7 gezwommen en alleen maar genoten met de jongens.
![]()
zo’n dag kan dan ineens zoveel goed maken gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag met de kinderen een dagje een dagje beekse bergen. Eerst lekker spelen en daarna naar de dieren kijken. Het was niet heel warm maar ik ben aardig verbrand in m’n gezicht (en de jongste ook een beetje, team bleekscheet!), had die met de voorspelde temperatuur niet helemaal aan zien komen![]()
Da's plan C zegmaar. Had nagevraagd wat dat kost en een auto die de caravan mag trekken, kost minstens 60 euro per dagdeel. Dus die heb ik wel op het lijstje.quote:
Wat rot zeg, alles bij elkaar!quote:Op maandag 22 april 2024 22:32 schreef BE het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2024 11:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat rot zeg, alles bij elkaar!
Ach wat jammer van de woning. Goed dat je actie onderneemt tegen de buurman, hopelijk heeft het effect. Het lijkt me inderdaad niet prettig om daarnaast te wonen, zeker niet met kinderen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, die woningen zijn vorige maand allemaal toegewezen. Helaas niet aan mij. Ik ben opzich wel wat rustiger onder de hele situatie, maar toevallig stond de buurman weer in z'n achtertuin te pissen zondagavond. Dus weer de politie en woningbouw ingeschakeld. Dat moest ook, direct zodra er weer wat voor zou vallen. Wegwezen met zulke viespeuken. Daar wil ik niet naast wonen met kinderen.
En gisteren kwam m'n vriend net bij me en stond buurman net buiten en toen heeft vriend hem even goed aangesproken op z'n gedrag. Wie weet helpt het nog.![]()
Qua woning zou ik echt graag blijven namelijk.
Iets totaal anders, maar over superkleine kans gesproken: de vader van een vriendin had laatst een beetje een ontstoken vinger en vervolgens kreeg hij last van zijn oksels. Dus hij via google zoeken en zegt: ik denk dat het tetanus is. Iedereen deed er een beetje lacherig over, zo van ja hoor, tuurlijk, via google heb je altijd wel iets. Maar goed, toch maar even langs de dokter. Dat was een arts in opleiding, die wist eigenlijk ook niet wat hij aanmoest met die bejaarde die beweert tetanus te hebben. Voor de zekerheid toch maar even een bloedonderzoek. En verdomd! Toch tetanusquote:
Heb ik gedaan inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:14 schreef Phaidra het volgende:
TLDR: belletje naar de dokter kan nooit kwaad!
De echte opleidingen heb ik nog wel, het gaat om van die een of tweedaagse cursussen van mijn werk. Jammer als ik niet kan bewijzen dat ik die heb gedaan, maar geen grote ramp.quote:
Zo die heeft een engeltje op zn schouder gehadquote:Op woensdag 24 april 2024 16:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Iets totaal anders, maar over superkleine kans gesproken: de vader van een vriendin had laatst een beetje een ontstoken vinger en vervolgens kreeg hij last van zijn oksels. Dus hij via google zoeken en zegt: ik denk dat het tetanus is. Iedereen deed er een beetje lacherig over, zo van ja hoor, tuurlijk, via google heb je altijd wel iets. Maar goed, toch maar even langs de dokter. Dat was een arts in opleiding, die wist eigenlijk ook niet wat hij aanmoest met die bejaarde die beweert tetanus te hebben. Voor de zekerheid toch maar even een bloedonderzoek. En verdomd! Toch tetanus![]()
. Niks grappigs aan natuurlijk, want behoorlijk ernstig. Maar wel bizar dat hij dat zomaar zelf had vastgesteld terwijl er maar 2-4 gevallen per jaar bekend zijn. Gelukkig was hij nog niet echt ziek, dus met antibiotica was het snel over.
TLDR: belletje naar de dokter kan nooit kwaad!
Vergeet MingleMush niet, die dáár weer naast zit. Foodhall met leuke multiculti-tentjes en speelplek voor kinderen.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:54 schreef FlyingFish het volgende:
Tip voor 5 mei met kinderen:
https://www.nationaalarch(...)or-kinderen-20240505
Zit praktisch naast centraal station, en het kinderboekenmuseum zit daar weer naast, als je er een langer uitje van wil maken. En via de htm app is een kinderticket voor het ov in de vakantie 1 cent, dus je kan daarvoor of daarna ook goedkoop naar Scheveningen, Delft of Zoetermeer met het openbaar vervoer, bijvoorbeeld naar de Waalsdorpervlakte waar ze de avond ervoor de grote bel hebben geluid en kransen hebben gelegd, of naar het Oranjehotel (gevangenis) in Scheveningen om een beetje in thema te blijven. Mocht je er een weekend van maken, dan is er op zaterdagavond ook de kinderherdenking in Madurodam (maar geen idee van de details daarvan).
Wat leuk!quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kom zojuist bij mijn moeder vandaan, ze heeft vanmorgen een lintje mogen ontvangen van de burgemeester vanwege al haar vrijwilligerswerk wat ze doet zo lang ik me kan herinneren. Zo trots op haar!!![]()
Ik had ze wel terug kunnen brengen naar school, maar we hadden niet zo veel tijd voor de speurtocht en ik wilde het graag afmaken voor de rest.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:58 schreef FlyingFish het volgende:
Wat stom SaskiaR. Hadden jullie geen contactnummer van de juf? Die zou ik bij dergelijk gedrag wel gebeld hebben eigenlijk, en de aanstichter mee laten nemen. En foto’s maken van wat hij gedaan heeft om dat ook naar de juf te sturen zodat ze daarmee naar de ouders kan stappen. Een op laten halen zorgt er ook direct voor dat de andere jongens makke lammetjes worden.
Normaal gesproken gaan probleemgevallen hier in het groepje bij hun eigen ouder, of met een juf, om dit soort dingen te voorkomen. Zij hebben ervaring met die kinderen.
Ik had alleen wat hanggroepjongens van groep 8 die vanaf 10:00 uur al klaar waren met de Koningsspelen. Een volle dag was voor alle kinderen te lang overigens, alleen voor de stormbaan was het nog te kort.
Woon jij in een dorp?quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:28 schreef Quoi het volgende:
Reveille![]()
Je zal weten dat je in een dorp woont.
Gefeliciteerd met onze koning!
Delfgauwquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Woon jij in een dorp?
Leve de Koning
Leuk! Wij willen in juni gaan, studiedagquote:Op zaterdag 27 april 2024 15:36 schreef Amsel het volgende:
We zijn met vakantie in de buurt van Hellendoorn en zijn daar vanochtend even naar de kleedjesmarkt geweest. Een stuk kleinschaliger dan thuis, was wel fijn.
Daarna naar het pretpark gegaan. Lekker rustig, nergens rijen. Maar alsnog (logischerwijs) wel heel veel prikkels voor de jongste, dus die is inmiddels met mijn man naar huis terwijl oudste en ik nog 15x in de wildwaterbaan gaan
Hier ook vanmorgen om half 6quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:28 schreef Quoi het volgende:
Reveille![]()
Je zal weten dat je in een dorp woont.
Gefeliciteerd met onze koning!
De zaterdag voor Pinksterenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:49 schreef SaskiaR het volgende:
Vroeger bij ons (NH) werd er wel geluilakt, maar dat was niet op dezelfde dag als koningsdag.
Hier was het erg druk, na 10 uur prima weer. Niet veel gekocht, alleen 15 Donald Duck pockets
Net heeft iemand onze vlag gestolen van de gevelNiks van gemerkt terwijl we gewoon thuis waren.
Wie steelt er nou een vlag?! Vast baldadigheid.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:49 schreef SaskiaR het volgende:
Net heeft iemand onze vlag gestolen van de gevelNiks van gemerkt terwijl we gewoon thuis waren.
Nou ja, zeg. Waarschijnlijk dronken baldadigheid, ja.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:49 schreef SaskiaR het volgende:
Archeon is sowieso leukquote:Op zondag 28 april 2024 09:38 schreef TolstoiFan het volgende:
Hier een redelijk rustige Koningsdag. Simon heeft voor 5 Dubbelpockets van Donald Duck gescoord voor ¤ 2 en nog wat andere kleine dingen.
's Middags nog even gefietst en in een speeltuin gespeeld tot het ging regenen en daarna thuis spelletjes gedaan.
Wat is leuker: Archeon of Openlucht Museum?
Morgen wordt het prachtig weer, dus we willen wat gaan doen. Andere tips zijn uiteraard ook welkom.
Archeon is leuk! En lekkere hand gebakken pannenkoeken (niet uit zo’n pannenkoekencarrousel) die je daar als lunch kan eten.quote:Op zondag 28 april 2024 09:38 schreef TolstoiFan het volgende:
Hier een redelijk rustige Koningsdag. Simon heeft voor 5 Dubbelpockets van Donald Duck gescoord voor ¤ 2 en nog wat andere kleine dingen.
's Middags nog even gefietst en in een speeltuin gespeeld tot het ging regenen en daarna thuis spelletjes gedaan.
Wat is leuker: Archeon of Openlucht Museum?
Morgen wordt het prachtig weer, dus we willen wat gaan doen. Andere tips zijn uiteraard ook welkom.
Goeie business!quote:Op zondag 28 april 2024 09:44 schreef Vicky het volgende:
T en ik hebben meuk verkocht. T had heel veel gehaakt en dat verkocht echt goed. Samen ruim ¤180 opgehaald
Ik bedoel die in Arnhem!quote:Op zondag 28 april 2024 10:09 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Openluchtmuseum zijn er meerdere in Nederland dus weet niet op welke je doelt.
Wij willen inderdaad Nemo bezoeken tijdens een studiedag ergens in juniquote:Op zondag 28 april 2024 10:26 schreef Leandra het volgende:
Nemo is imho echt studiedagmateriaal, lekker rustig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klopt. Maar volgens mij is het helemaal hip om midden in de nacht anderen wakker te schreeuwen, zonder reden dan dat men dat leuk vindtquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:56 schreef Quoi het volgende:
Maar luilak is toch ook wat anders, of niet?
Koningsdag was beregezellig hier![]()
Openluchtmuseum is vooral leuk als er extra activiteiten zijn, in de kerstvakantie en in de zomervakantie. Ik weet niet of dat nu ook het geval is.quote:Op zondag 28 april 2024 09:38 schreef TolstoiFan het volgende:
Wat is leuker: Archeon of Openlucht Museum (Arnhem)?
Museum?quote:Op zondag 28 april 2024 11:19 schreef Kyara het volgende:
Ik zoek voor dinsdag een uitstapje. Slecht weer voorspeld dus dan zijn alle binnen activiteiten ook overvol natuurlijk. Iemand nog een goede tip? (11 en 12 jaar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |