abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213292572
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 13:18 schreef Clubsoda het volgende:
Bij onze avondvierdaagse is het zo stom dat ze een studiedag zouden hebben op vrijdag, dat klinkt mooi. Maar de avondvierdaagse is normaal ma-do maar is nu verschoven naar di-vr en daarmee kun je dus maar heel weinig met die studiedag want dingen met veel lopen of andere activiteit is niet handig en je moet ook op tijd weer thuis zijn. Wij zouden een lang weekend weg en dat gaat dus ook niet.
Maar je hoeft toch niet naar de vierdaagse?
Bedoel: afmelden is dan ook een optie, zou ik denken als je graag dat weekend weg gaat. :)
pi_213292614
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 13:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Bedoel: afmelden is dan ook een optie, zou ik denken als je graag dat weekend weg gaat. :)
Is geen verplichting inderdaad toch?
:)
pi_213292668
Hier hebben ze nooit mee gedaan aan de avondvierdaagse, ik werk sowieso al een of twee avonden en dan nog spirt van of mezelf of de kinderen. Man krijgt het snel in z’n rug als hij niet op z’n eigen tempo wandelt en is niet altijd op tijd terug van het werk. Daarbij hebben ze er ook nooit écht om gevraagd en doen er ook niet specifiek goede vrienden/vriendinnen van de kinderen mee, dus vind het wel prima zo.

Heb natuurlijk wel van andere leuke foto’s en filmpjes op Facebook gezien waarbij ik dan even denk of ik de kinderen niet te kort doe. Maar goed, zo lang ze zelf niet aangeven dat ze er heel erg graag aan mee willen doen, vind ik het wel gezegend.

Ik zou in zo’n geval overigens een dagje weg of weekend weg ook verkiezen op zo’n studiedag boven de avondvierdaagse. Maar wel jammer dat ze het dus verplaatst hebben, anders kon beide gewoon door gaan. (En de genen die niets gaan doen op de studiedag kunnen hem gebruiken voor uitslapen/bijkomen)
  maandag 22 april 2024 @ 14:35:01 #179
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213292966
Die nieuwe auto he, waar ik zo ongelooflijk blij mee was? Die reed ik vanochtend total loss met m'n kind achterin. Ik ben al jaren niet zo in paniek geweest als toen ik 'm er niet uit kon halen, omdat de deur niet meer open ging.

We zaten overigens allebei fout. Had m'n tegenligger niet gezien en sloeg linksaf, maar hij reed veel te hard... Ik zie wel wat de verzekering zegt, gelukkig all risk verzekerd. Maar toch. Tering.

En volgende week op vakantie met de caravan. Of niet, want geen auto die m kan trekken nu. En ook wrs niet op tijd uitsluitsel van de verzekering en een nieuwe gekocht.

Kutdag
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213292979
Nou ja, wat waardeloos zeg Tink, wat een enorme schrik. Jullie hebben niets?
  maandag 22 april 2024 @ 14:41:46 #181
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213293010
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 14:37 schreef exode het volgende:
Nou ja, wat waardeloos zeg Tink, wat een enorme schrik. Jullie hebben niets?
Spruit is oké. Ik heb een schram op m'n hand. En nu overal spierpijn. En ik ben nogal huilerig... Auto belt de verzekering nog over, maar we verwachten total loss.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213293027
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 14:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Spruit is oké. Ik heb een schram op m'n hand. En nu overal spierpijn. En ik ben nogal huilerig... Auto belt de verzekering nog over, maar we verwachten total loss.
Let je wel op jezelf?! Die auto komt wel goed, maar wel even op je lichaam en je geestelijke gesteldheid letten. :*
pi_213293110
Ach wat heftig @Tink89 :* Het is gelukkig 'maar' de auto, jullie zijn belangrijker. Hoe rot het ook is.
pi_213293113
Oh nee tink wat schrikken :o
Gelukkig hebben jullie niks, maar ik kan me de angst helemaal voorstellen als je je kind niet meteen uit de auto kan krijgen als je net een aanrijding hebt gehad.

Zorg goed voor je zelf nu, want zo iets kan flinke impact hebben! (En ook voor je kind natuurlijk!)

Wellicht dat je voor jullie vakantie een leenauto kunt krijgen zodat je toch kan gaan? Zou vervelend zijn als die ook niet door kan gaan na zo’n ongeluk.
  maandag 22 april 2024 @ 15:10:40 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_213293208
Tink! Gelukkig alleen maar een schrammetje! Dat had veel erger gekund :X

Inderdaad een leenauto en anders kijken of je iets kunt huren. Zijn zat mensen die vanwege vakantie een auto huren omdat hun eigen auto geen caravan kan trekken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213293649
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 13:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar mijn kind vindt dit superleuk en het is de laatste keer, dus ik wil het hem ook niet ontnemen.

Het is vooral vrij dom dat de boel verschoven wordt (vanwege de Europese verkiezingen, allemaal heel begrijpelijk maar wel wat ondoordacht).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_213293788
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 16:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar mijn kind vindt dit superleuk en het is de laatste keer, dus ik wil het hem ook niet ontnemen.

Het is vooral vrij dom dat de boel verschoven wordt (vanwege de Europese verkiezingen, allemaal heel begrijpelijk maar wel wat ondoordacht).
Ah zo. Ik was benieuwd naar de oorsprong van het probleem. :P
Leuk voor je kind natuurlijk en erg balen van je weekend-opties. :)

@Tink89
Wat klote van je auto! -O- Natuurlijk geschrokken en verdrietig. Dat herbeleef je vast nog wel een paar keer.
Godzijdank hebben jullie er niets aan overgehouden maar ik had je meer/langer plezier gegund met je bakkie. -O-
  maandag 22 april 2024 @ 16:34:32 #188
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_213293952
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 14:35 schreef Tink89 het volgende:
Die nieuwe auto he, waar ik zo ongelooflijk blij mee was? Die reed ik vanochtend total loss met m'n kind achterin. Ik ben al jaren niet zo in paniek geweest als toen ik 'm er niet uit kon halen, omdat de deur niet meer open ging.

We zaten overigens allebei fout. Had m'n tegenligger niet gezien en sloeg linksaf, maar hij reed veel te hard... Ik zie wel wat de verzekering zegt, gelukkig all risk verzekerd. Maar toch. Tering.

En volgende week op vakantie met de caravan. Of niet, want geen auto die m kan trekken nu. En ook wrs niet op tijd uitsluitsel van de verzekering en een nieuwe gekocht.

Kutdag
wat een schrik, Tink. Total loss, dat is dan best een klap geweest? Veel sterkte! En hopelijk lukt het toch nog om een (tijdelijke) auto te vinden voor jullie kampeerplan.
in de haak.
pi_213293968
Och Tink en kind, sterkte!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 22 april 2024 @ 16:38:20 #190
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_213293985
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:31 schreef Donna het volgende:
Ik moet echt even iets kwijt. Sinds kort nieuwe liefde, helemaal in de 7de hemel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(sorry ik lees achterstevoren bij)

Wat heftig. Super voor je dat je een nieuwe liefde gevonden hebt! Maar een hartinfarct.. wat ontzettend eng. Kunnen ze al iets zeggen over de ernst? Wat is zijn leeftijd? Sterkte ermee!
in de haak.
  maandag 22 april 2024 @ 16:39:39 #191
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_213293996
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 18:27 schreef Bami het volgende:
Ohhh ik vond avondvierdaagse zo leuk. O+ Maar dat was idd met de hele school, dus als klas liep je ook samen en dan liedjes zingen, zwaaien naar je ouders, veel snoep in ontvangst nemen. Was top!

Hadden jullie ook een halve citroen met pepermuntjes erop en een zakdoek er overheen? :+
hier wordt dat met sinaasappels gedaan. En dan likken dus.
in de haak.
  maandag 22 april 2024 @ 17:18:03 #192
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_213294413
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 14:35 schreef Tink89 het volgende:

Kutdag
Ach Tink ;(
Met recht mag je dit een kutdag noemen. Wat zullen jullie ook allebei geschrokken zijn. Veel sterkte :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_213294496
Boh Tink ;( Gelukkig is met jullie alles oké maar wat zal je geschrokken zijn.
Hoop ik wel dat jullie vakantie wél doorgaat want dat zal je nu zeker nodig hebben :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_213294510
Gats Tink wat naar!
Sterkte :*
:)
pi_213294670
Tink wat heftig. ;( Hopelijk lukt het om iets te regelen voor de vakantie!
  maandag 22 april 2024 @ 17:56:21 #196
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213294805
Dank lieverds! Het ging inderdaad best hard, andere auto is met flinke snelheid in onze rechterzijachterkant geknald. Spruit zat aan die kant, dus was echt heel eng.

Schadebedrijf belde: hun oordeel is totaal verlies. Nu mailde de verzekering dat ze er tien werkdagen over gaan doen om een schade expert te laten oordelen en we krijgen maximaal 10 kalenderdagen vervangend vervoer (en die auto kan de caravan niet trekken). En in de tussentijd krijg je logischerwijs nog geen geld, want misschien zegt de expert wel dat de auto toch gerepareerd moet worden. Maar wat je dan na die tien kalenderdagen moet doen, weet niemand. Behalve afwachten en maar vast op zoek naar een andere auto... Maar die kun je nog niet kopen, want je hebt nog geen zekerheid of geld. Ik snap echt niks van dit systeem.

Maar goed, het is zo. Desnoods huren we een auto voor de eerste en laatste dag van onze vakantie, gelukkig hebben we dichtbij huis de camping geboekt. Ik leg spruit zo in bed en kruip bij prul, die klaagt over pijn in haar oor. Maak dus maar een campingbedje op naast haar bed. En morgen ga ik nog even niet werken, alles doet pijn en ik ben echt enorm schrikkerig.
  Moderator / Colorchick maandag 22 april 2024 @ 18:07:57 #197
382129 crew  Donna
pi_213294949
Jeetje wat heftig en k.ut Tink! :'(
  Moderator / Colorchick maandag 22 april 2024 @ 18:09:15 #198
382129 crew  Donna
pi_213294970
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 16:38 schreef trui het volgende:

[..]
(sorry ik lees achterstevoren bij)

Wat heftig. Super voor je dat je een nieuwe liefde gevonden hebt! Maar een hartinfarct.. wat ontzettend eng. Kunnen ze al iets zeggen over de ernst? Wat is zijn leeftijd? Sterkte ermee!
43 en voor de derde keer in dezelfde ader, dus doodeng als je het mij vraagt. :'(
  maandag 22 april 2024 @ 18:13:19 #199
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_213295029
dat echt je ergste nachtmerrie tink. Even lekker bij elkaar kruipen en elkaar vasthouden en morgen maar weer verder zien :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_213295214
Rust maar even lekker uit Tink en fijn dat je morgen niet gaat werken. Dit moet echt even bezinken.
Wel een tip: ga vooral wél zo snel mogelijk weer achter het stuur. Voor je angst krijgt en niet meer durft te rijden.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')