Hier ook vanmorgen om half 6quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:28 schreef Quoi het volgende:
Reveille![]()
Je zal weten dat je in een dorp woont.
Gefeliciteerd met onze koning!
De zaterdag voor Pinksterenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:49 schreef SaskiaR het volgende:
Vroeger bij ons (NH) werd er wel geluilakt, maar dat was niet op dezelfde dag als koningsdag.
Hier was het erg druk, na 10 uur prima weer. Niet veel gekocht, alleen 15 Donald Duck pockets
Net heeft iemand onze vlag gestolen van de gevelNiks van gemerkt terwijl we gewoon thuis waren.
Wie steelt er nou een vlag?! Vast baldadigheid.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:49 schreef SaskiaR het volgende:
Net heeft iemand onze vlag gestolen van de gevelNiks van gemerkt terwijl we gewoon thuis waren.
Nou ja, zeg. Waarschijnlijk dronken baldadigheid, ja.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:49 schreef SaskiaR het volgende:
Archeon is sowieso leukquote:Op zondag 28 april 2024 09:38 schreef TolstoiFan het volgende:
Hier een redelijk rustige Koningsdag. Simon heeft voor 5 Dubbelpockets van Donald Duck gescoord voor ¤ 2 en nog wat andere kleine dingen.
's Middags nog even gefietst en in een speeltuin gespeeld tot het ging regenen en daarna thuis spelletjes gedaan.
Wat is leuker: Archeon of Openlucht Museum?
Morgen wordt het prachtig weer, dus we willen wat gaan doen. Andere tips zijn uiteraard ook welkom.
Archeon is leuk! En lekkere hand gebakken pannenkoeken (niet uit zo’n pannenkoekencarrousel) die je daar als lunch kan eten.quote:Op zondag 28 april 2024 09:38 schreef TolstoiFan het volgende:
Hier een redelijk rustige Koningsdag. Simon heeft voor 5 Dubbelpockets van Donald Duck gescoord voor ¤ 2 en nog wat andere kleine dingen.
's Middags nog even gefietst en in een speeltuin gespeeld tot het ging regenen en daarna thuis spelletjes gedaan.
Wat is leuker: Archeon of Openlucht Museum?
Morgen wordt het prachtig weer, dus we willen wat gaan doen. Andere tips zijn uiteraard ook welkom.
Goeie business!quote:Op zondag 28 april 2024 09:44 schreef Vicky het volgende:
T en ik hebben meuk verkocht. T had heel veel gehaakt en dat verkocht echt goed. Samen ruim ¤180 opgehaald
Ik bedoel die in Arnhem!quote:Op zondag 28 april 2024 10:09 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Openluchtmuseum zijn er meerdere in Nederland dus weet niet op welke je doelt.
Wij willen inderdaad Nemo bezoeken tijdens een studiedag ergens in juniquote:Op zondag 28 april 2024 10:26 schreef Leandra het volgende:
Nemo is imho echt studiedagmateriaal, lekker rustig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klopt. Maar volgens mij is het helemaal hip om midden in de nacht anderen wakker te schreeuwen, zonder reden dan dat men dat leuk vindtquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:56 schreef Quoi het volgende:
Maar luilak is toch ook wat anders, of niet?
Koningsdag was beregezellig hier![]()
Openluchtmuseum is vooral leuk als er extra activiteiten zijn, in de kerstvakantie en in de zomervakantie. Ik weet niet of dat nu ook het geval is.quote:Op zondag 28 april 2024 09:38 schreef TolstoiFan het volgende:
Wat is leuker: Archeon of Openlucht Museum (Arnhem)?
Museum?quote:Op zondag 28 april 2024 11:19 schreef Kyara het volgende:
Ik zoek voor dinsdag een uitstapje. Slecht weer voorspeld dus dan zijn alle binnen activiteiten ook overvol natuurlijk. Iemand nog een goede tip? (11 en 12 jaar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |