Wat leuk!quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kom zojuist bij mijn moeder vandaan, ze heeft vanmorgen een lintje mogen ontvangen van de burgemeester vanwege al haar vrijwilligerswerk wat ze doet zo lang ik me kan herinneren. Zo trots op haar!!![]()
Ik had ze wel terug kunnen brengen naar school, maar we hadden niet zo veel tijd voor de speurtocht en ik wilde het graag afmaken voor de rest.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:58 schreef FlyingFish het volgende:
Wat stom SaskiaR. Hadden jullie geen contactnummer van de juf? Die zou ik bij dergelijk gedrag wel gebeld hebben eigenlijk, en de aanstichter mee laten nemen. En foto’s maken van wat hij gedaan heeft om dat ook naar de juf te sturen zodat ze daarmee naar de ouders kan stappen. Een op laten halen zorgt er ook direct voor dat de andere jongens makke lammetjes worden.
Normaal gesproken gaan probleemgevallen hier in het groepje bij hun eigen ouder, of met een juf, om dit soort dingen te voorkomen. Zij hebben ervaring met die kinderen.
Ik had alleen wat hanggroepjongens van groep 8 die vanaf 10:00 uur al klaar waren met de Koningsspelen. Een volle dag was voor alle kinderen te lang overigens, alleen voor de stormbaan was het nog te kort.
Woon jij in een dorp?quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:28 schreef Quoi het volgende:
Reveille![]()
Je zal weten dat je in een dorp woont.
Gefeliciteerd met onze koning!
Delfgauwquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Woon jij in een dorp?
Leve de Koning
Leuk! Wij willen in juni gaan, studiedagquote:Op zaterdag 27 april 2024 15:36 schreef Amsel het volgende:
We zijn met vakantie in de buurt van Hellendoorn en zijn daar vanochtend even naar de kleedjesmarkt geweest. Een stuk kleinschaliger dan thuis, was wel fijn.
Daarna naar het pretpark gegaan. Lekker rustig, nergens rijen. Maar alsnog (logischerwijs) wel heel veel prikkels voor de jongste, dus die is inmiddels met mijn man naar huis terwijl oudste en ik nog 15x in de wildwaterbaan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |