abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 april 2024 @ 17:44:43 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_213250311
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 17:39 schreef exode het volgende:
Mijn ervaring is dat als er 1 iemand thuis komt te zitten, de troep alleen maar toeneemt :o

Ik zou Lego alleen volledig sorteren en compleet maken als het nog waarde heeft, anders wordt iemand er ook blij van als er 1 blokje ontbreekt. Dat geldt niet voor de duurdere/bijzondere sets maar voor gewoon de Lego City etc etc etc maakt 1 blokje meer of minder niet uit.
Bij ons gaat het vooral om Lego Hero Factory. Daar heb ik het idee dat ze wel echt compleet moeten zijn. En misschien dat zoonlief ze zelf wel wil houden als ze weer in elkaar gezet zijn. Daar had hij toch het meeste plezier van. De overige lego heb ik inderdaad niet echt de behoefte om het bij elkaar te zoeken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_213250385
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2024 17:16 schreef Troel het volgende:

[..]
Het ligt er maar net aan waar je in gelooft ;)

Zo heb ik jongste pas ook uitgelegd dat als je in de hemel komt, dat je dan mensen niet herkent als zijnde je partner en dergelijke (had ik tenminste nog iets aan mijn bijbelkennis)
Voor zover ik weet geloofde de familie dat je begraven moest worden om in de hemel te komen. Maar er zaten wel wat ongelovigen tussen. De kerk heeft er bij mijn opa&oma te vaak een potje van gemaakt.
pi_213250467
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 17:07 schreef livelink het volgende:

[..]
Elke legoset heeft toch ook wat reservedingen? Misschien zijn dat wel de overgebleven blokjes. Ergens stond op mijn to-do-lijst ook om een keer al het lego uit te zoeken en wellicht te verkopen wat nog een geheel is. Maar ik moet dan eerst een keer langdurig uitvallen op mijn werk, want een fulltime baan en huishouden laat zich moeilijk combineren met alles wat ik nog wil doen. En langdurig uitvallen zie ik ook niet zitten, dus dan blijft de lego maar ongesorteerd.
Die reservedingen zijn vooral kleine blokjes, bloemblaadjes enzo. Niet van die grotere blokjes, maar ik kon ook alweer wat wegstrepen toen ik vond wat er voor die extra dingetjes nodig was. Ik denk dat ik het grotendeels heb opgelost zo. Die ene slinger planten, hoort denk ik nog bij een set die al in een zakje zit, verkeerd geteld waarschijnlijk en zo nog een paar dingen.

Ik werk niet betaald en met dat prutweer en tussen de huishoudelijke klussen enzo door ben ik toch een eind opgeschoten inmiddels.
Lijstje met wat mist is ook klaar. Eens kijken of alles te bestellen is, want ik zag op de site waar ik keek al dat er een paar dingen niet leverbaar waren. En ik mis ook wat stickers, maar via een of andere engelse site waren die wel te krijgen voor 10 pond per velletje ofzo. Nou dan vind ik het wel gezegend... ik ga er niet de hoofdprijs voor betalen.
Maar goed, de meeste lego is weer uit de kamer. En dan kan ik weer verder met project opruimen van andere dingen.
Fake it till you make it...
pi_213251192
Ik ben in goed overleg bij een van mijn ouders 'onterfd' (dwz ik krijg alleen mijn kindsdeel en mijn zus dus 3x zoveel). En de kleinkinderen krijgen allemaal evenveel. Het geld zit vooral in het huis en ik acht de kans reëler dat zij dat zou willen hebben dus dat komt goed uit qua uitkopen. Qua emotionele zaken denk ik dat we er wel uitkomen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_213252153
Bij mijn vriend is er bij de erfenis van zijn stief of half broer zoals er al verwacht werd ook gezeik gekomen. Advocaat had hij zelfs ingeschakeld om meer dan het kindsdeel eruit te willen slepen. Heel gedoe geweest allemaal.

Mijn ouders zijn een tijdje terug naar een notaris geweest en hebben alles goed vast laten leggen. Zodat mijn zus en ik 50-50 in het testament staan als ze beide komen te overlijden.
Ook bij wilsonbekwaamdheid van mijn vader staat mijn moeder als 1e persoon en mijn zus en ik als gezamenlijke 2e. Dit hebben ze gedaan in het geval dat mijn vader wel dementie zou krijgen.
En als er dan iets met mijn mijn moeder zou gebeuren dan moeten mijn zus en ik samen beslissingen nemen.
Mijn moeder is nu wel bezig om het huis te koop te zetten en een seniorenwoning te zoeken voor haarzelf in de buurt van het verpleeghuis van mijn vader.
Wel voortgang met fysio met de loopbrug met ondersteuning heeft hij een aantal stappen gezet!

Troel hoe is het met je zoon?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 23% gewijzigd door _Ingrid_ op 18-04-2024 20:14:29 ]
  donderdag 18 april 2024 @ 20:29:28 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_213252442
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 20:09 schreef _Ingrid_ het volgende:

Troel hoe is het met je zoon?

Hij waggelt als een pinguin, maar is redelijk pijnvrij met een paracetamolspiegel. Niet volledig pijnvrij, dus dat is wel pech voor hem.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 april 2024 @ 14:22:23 #107
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213259790
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2024 20:29 schreef Troel het volgende:

[..]
Hij waggelt als een pinguin, maar is redelijk pijnvrij met een paracetamolspiegel. Niet volledig pijnvrij, dus dat is wel pech voor hem.
Mag hij er niks anders bij? Als het echt zeer doet...

Ik ben zo moe. Man heeft straks vakantie, maar ik heb nog een week te gaan. En toen bleek vanochtend dat de biebboeken niet meer verlengd konden worden, dat er vandaag pianoles was voor de oudste en dat het brood op was. Alles geregeld nu, maar ik duik met een grote kop thee op de bank en de kinderen mogen 'bioscoopje spelen'.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 19 april 2024 @ 14:42:40 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_213259926
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 14:22 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Mag hij er niks anders bij? Als het echt zeer doet...

Ik ben zo moe. Man heeft straks vakantie, maar ik heb nog een week te gaan. En toen bleek vanochtend dat de biebboeken niet meer verlengd konden worden, dat er vandaag pianoles was voor de oudste en dat het brood op was. Alles geregeld nu, maar ik duik met een grote kop thee op de bank en de kinderen mogen 'bioscoopje spelen'.
Nouja, ik denk dat het grootste probleem is dat hij niet zo heel erg netjes is met zijn paracetamol innemen en dat hij daar pas wat mee doet als het pijn doet. Ondanks dat ik het voor hem klaar leg, hem help herinneren en dergelijke. Ik kan nog diclofenac bijgeven, maar weet neit of het daar echt anders van wordt als hij telkens wacht totdat het echt veel pijn gaat doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213260323
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2024 14:42 schreef Troel het volgende:

[..]
Nouja, ik denk dat het grootste probleem is dat hij niet zo heel erg netjes is met zijn paracetamol innemen en dat hij daar pas wat mee doet als het pijn doet. Ondanks dat ik het voor hem klaar leg, hem help herinneren en dergelijke. Ik kan nog diclofenac bijgeven, maar weet neit of het daar echt anders van wordt als hij telkens wacht totdat het echt veel pijn gaat doen.
Hij maakt het zichzelf onnodig lastig zo! Helpt het als je het hem zo uitlegt?
  vrijdag 19 april 2024 @ 16:01:03 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_213260488
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 15:39 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Hij maakt het zichzelf onnodig lastig zo! Helpt het als je het hem zo uitlegt?
Tot nu toe niet helaas :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213260691
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2024 16:01 schreef Troel het volgende:

[..]
Tot nu toe niet helaas :(
Lastig en ook herkenbaar hier!
pi_213266594
Wij gaan zo afzwemmen voor A *O* *O* *O* Simon is best zenuwachtig, maar we hebben er alle vertrouwen in!
Daarna meteen door voor een feestje van een vriendje en als het nog lukt iets te reserveren vanavond uit eten om het zwemdiploma te vieren.
pi_213266635
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2024 14:42 schreef Troel het volgende:

[..]
Eigenwijze puber?
Vervelend, hoe lang staat er voor het herstel gemiddeld?
Lijkt me ook gewoon een heel nare plek, je zal het vast bij elke stap voelen :X

@Tink89 :*

@ToilstoiFan succes voor Simon *O*

Mijn ene kind heeft vakantie, de andere moet nog een week naar school (met een rooster waarvan je denkt: goh ze hadden er ook een vrije week van kunnen maken... elke dag 2 uurtjes of hooguit 3).
pi_213266816
Lastig Troel. De mijne werd zo duf van de paracetamol dat hij gewoon alles slikte dat ik hem voor schotelde (toen zijn schouderkop gebroken was, die bijwerking kwamen we pas achter toen hij paracetamol gebruiken voor beugel pijn en in de klas bijna in slaap viel)

Afzwemmen *O*

Hier nog een week gewoon les voor beide pubers. Maar daarna 2 weken vrij.

En de vakantie is geboekt. Helemaal blij mee. Lekker naar het zuiden in de week dat ze daar al weer naar school moeten, kans op dagje Efteling zonder hysterische drukte.
  zaterdag 20 april 2024 @ 09:51:46 #115
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_213267771
Ooh dat is lekker DF! Als wij laat vakantie hebben gaan we ook altijd in de laatste week naar de Efteling (ondanks dat wij ook regio zuid zijn). Scheelt echt wel in drukte en maar je hebt nog wel de lange zomeropeningstijd.

Dit jaar zijn we vroeg en gaan we juist direct op vakantie omdat dat veel geld scheelt.
pi_213268134
Het is volgende week alweer Koningsdag :o
Tijdsnelheid wordt steeds bizarder.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_213268999
Diploma in the pocket *O* *O* *O* Wat zijn we trots op Simon! Het zwembad had er echt een feestje van gemaakt, inclusief een dubbele ereronde om aan al het publiek de diploma's te showen *O* .
pi_213269037
Yay, gefeliciteerd met Simons A diploma Tolstoi! *O* 🎈
Veel plezier vandaag!
If they say
pi_213271272
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 11:32 schreef TolstoiFan het volgende:
Diploma in the pocket *O* *O* *O* Wat zijn we trots op Simon! Het zwembad had er echt een feestje van gemaakt, inclusief een dubbele ereronde om aan al het publiek de diploma's te showen *O* .
Ahw O+. Gefeliciteerd!! *G*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_213273186
De ergernis van de dag: 20 km omrijden vanwege wegwerkzaamheden die op het laatste moment afgelast blijken te zijn :( 8 uur voor de start stonden de borden er nog en op internet was er geen informatie te vinden én Google Maps zei dat de weg dicht was. Maar dat was een grapje :')
  zaterdag 20 april 2024 @ 22:09:58 #121
37150 livelink
pi_213274520
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2024 19:33 schreef Hupje het volgende:
De ergernis van de dag: 20 km omrijden vanwege wegwerkzaamheden die op het laatste moment afgelast blijken te zijn :( 8 uur voor de start stonden de borden er nog en op internet was er geen informatie te vinden én Google Maps zei dat de weg dicht was. Maar dat was een grapje :')
-O-
pi_213278411
@Hupje, dat is flink balen!

Morgen sluit bij ons de inschrijving voor de avondvierdaagse. We waren het een beetje vergeten, hadden al een tijdje geleden een mailing erover gehad, maar afgelopen week tijdens mijn schoolbieb tijd hoorde ik er kinderen over praten en toen dacht ik "o, ja, sh*t helemaal vergeten".

We twijfelen een beetje of we Simon willen inschrijven. Hij zit nu in groep 3 en mag dus voor het eerst meedoen.
Start is altijd 's avonds 18 uur en groep 3 en 4 lopen 5 km. Geen idee hoe lang zo'n groep kinderen over 5 km. doet. Hij zegt de ene keer dat hij mee wil doen en de andere keer niet.

De reden dat we twijfelen (met name ik :P ) is dat hij overdag natuurlijk gewoon naar school moet. Normaal ligt ie om 19 uur in bed, dat zal dan tijdens de Vierdaagse wel zo'n 1 - 1,5 uur later zijn. Afgelopen week hebben we ook een paar drukke dagen achter elkaar gehad en gisteravond toen we uit eten waren, was ie rond 19 uur zo moe dat ie naar huis wilde. En tijdens de Avondvierdaagse heeft ie ook nog 1 middag zwemles, dus extra vermoeiend.
Er doen redelijk wat kinderen uit zijn klas mee, dus dat is wel weer leuk om dan ook mee te doen (ik wil ook niet dat hij de enige is niet meedoet).

Stel ik me aan en moet ik niet zo moeilijk doen? Of is die Vierdaagse niet zo leuk/bijzonder?
Ik heb het zelf nooit meegemaakt (kom uit een heel klein dorpje,waar het nooit was), dus kan het moeilijk inschatten.
  zondag 21 april 2024 @ 10:17:37 #123
37150 livelink
pi_213278621
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 10:08 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Hupje, dat is flink balen!

Morgen sluit bij ons de inschrijving voor de avondvierdaagse. We waren het een beetje vergeten, hadden al een tijdje geleden een mailing erover gehad, maar afgelopen week tijdens mijn schoolbieb tijd hoorde ik er kinderen over praten en toen dacht ik "o, ja, sh*t helemaal vergeten".

We twijfelen een beetje of we Simon willen inschrijven. Hij zit nu in groep 3 en mag dus voor het eerst meedoen.
Start is altijd 's avonds 18 uur en groep 3 en 4 lopen 5 km. Geen idee hoe lang zo'n groep kinderen over 5 km. doet. Hij zegt de ene keer dat hij mee wil doen en de andere keer niet.

De reden dat we twijfelen (met name ik :P ) is dat hij overdag natuurlijk gewoon naar school moet. Normaal ligt ie om 19 uur in bed, dat zal dan tijdens de Vierdaagse wel zo'n 1 - 1,5 uur later zijn. Afgelopen week hebben we ook een paar drukke dagen achter elkaar gehad en gisteravond toen we uit eten waren, was ie rond 19 uur zo moe dat ie naar huis wilde. En tijdens de Avondvierdaagse heeft ie ook nog 1 middag zwemles, dus extra vermoeiend.
Er doen redelijk wat kinderen uit zijn klas mee, dus dat is wel weer leuk om dan ook mee te doen (ik wil ook niet dat hij de enige is niet meedoet).

Stel ik me aan en moet ik niet zo moeilijk doen? Of is die Vierdaagse niet zo leuk/bijzonder?
Ik heb het zelf nooit meegemaakt (kom uit een heel klein dorpje,waar het nooit was), dus kan het moeilijk inschatten.
Dat verschilt zo per kind. Ikzelf als kind en mijn kinderen hebben de Avondvierdaagse nooit echt leuk gevonden. De drukte en het massale van het gebeuren moet je liggen. Mijn dochter heeft hem een paar keer uitgelopen omdat de hele klas natuurlijk mee deed, maar echt leuk was het niet. In die tijd zat ik ook in de oudercommissie, dus was ik in die periode extra druk met koffie zetten vooraf en bij de bevoorradingsplekken staan. Het was echt een idiote week. En dan ook nog in juni, in de maand dat alles al zo enorm druk is met alles wat clubs en scholen kunnen verzinnen aan eindejaars-dingen.

Maar ja, ik ken ook kinderen waarvoor het het hoogtepunt van het jaar was.
  zondag 21 april 2024 @ 10:20:58 #124
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213278699
Ik vond het alleen leuk omdat ik met vriendinnetjes vooruit mocht lopen en later naar bed mocht, maar verder was het vooral nat, vermoeiend en zere voeten. Mijn dochter zit natuurlijk pas in groep 2, maar ik zou haar nog niet laten gaan. Ze is nu al moe na een week met twee keer bso en een keer zwemles...

Misschien kun je afspreken dat je voor de lol 1 of 2 avonden meeloopt met een vriendje?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213278716
@TolstoiFan Het kan best leuk zijn. En de vermoeidheid, als je kind het enigszins trekt (en hij heeft er zin in) dan zou ik het gewoon proberen dit jaar. Alle kinderen liggen dan later in bed en zijn meer moe, dus daar wordt op school dan vaak ook rekening mee gehouden.
En mocht het echt tegenvallen, dan kun je natuurlijk ook stoppen. Je hóeft de 4 dagen niet vol te maken...

Wij hebben een klein dorp en dus een driedaagse :D Enige jammere is dat iedereen hier als individu loopt. Juist het lopen en zingen als groep vond ik vroeger zo leuk.
pi_213278951
De avondvierdaagse, B kijkt er altijd naar uit en Juul kan niet wachten tot ze mee mag doen (volgend jaar). Ze doen met school mee wat het extra leuk en gezellig maakt.

Maar het is vermoeiend en laat. Ook vroeger eten, ik stop eerder met werken etc. Voordeel voor ons is dat ze starten en finishen 300 meter van ons huis. Ze komen ook 3 van de 4 avonden door onze straat dus als het echt niet gaat kunnen ze eerder afhaken.

Het valt hier in een drukke week met verschillende 'moetjes'. Maar al onze weken zijn tegenwoordig druk.

We zitten nu ook met een kind die zich echt niet lekker voelt. Hij zou op Scoutingkamp zijn vanaf vrijdag maar hij was nog zo moe van schoolkamp. Dus hij is thuisgebleven. Gisteren flink gespuugd maar hij eet weer dus ik denk dat ie er vanaf is.
  zondag 21 april 2024 @ 12:04:24 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_213280252
Bij ons lopen kleuters al mee met de avondvierdaagse. Dat vond ik nog wat vroeg dus vanaf groep 3 lopen ze mee. Het is ook echt wel een feestje op/door school. Overigens moeten ze hier 3 vn de 4 keer meelopen voor een medaille dus dan kun je toch nog een beetje rust in de tent krijgen. Ik vond/vind het zelf vooral gedoe met op tijd eten en daarmee ook op tijd thuis zijn van werk enzo.

Sneu Exode. Goed dat ie dan in elk geval thuis is gebleven van kamp dit weekend.
  zondag 21 april 2024 @ 13:46:37 #128
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213281510
Lekker gaan. Wat nou als 'ie het perfect trekt en het een superleuke ervaring wordt? :P
pi_213281694
Mijn kinderen liepen vorig jaar voor het eerst, vonden het geweldig, gezellig met vriendinnetjes. Ik vond het vooral heel druk. Dit jaar wilden ze weer heel graag mee doen.

Ze lopen er ongeveer 2 uur over, bij ons lagen ze rond 20:30 in bed. Wij slaan de 1e dag altijd over ivm zwemles, dat is geen probleem. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk de tien km doen, dat is veel rustiger waardoor je netto bijna net zo lang bezig bent. De afstand is hier voor de kinderen zelf geen probleem, bed tijd ook niet want ze slapen thuis vrijwel direct.
  zondag 21 april 2024 @ 14:27:31 #130
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_213282047
Wij gaan ook meedoen. 5 km, groep 3, te laat en zo maar Jacob wou het graag proberen dus we zien wel waar het schip strandt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 21 april 2024 @ 14:44:01 #131
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_213282314
wij hebben het ook kunnen ontwijken tot groep drie maar we gaan het dit jaar ook doen met onze zesjarige (die normaal elke avond om 19u als een blok in slaap valt 😅)

heb er geen zin in :X hele dag werken, haasten, snel eten en dan met zo'n sjokkende groep koters op pad, maar wie weet valt het mee :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 21 april 2024 @ 15:06:02 #132
37150 livelink
pi_213282648
Met mijn jongste, die in een andere stad op school zat en wiens school niet mee deed met de Avondvierdaagse, heb ik me twee jaar individueel ingeschreven. Beide keren ging het vanwege de drukte al binnen een uur fout op de eerste dag, maar hebben we samen nog wel later de routes gelopen. Hem boeide zoiets als medaille of feestelijk inhalen op de laatste avond toch helemaal niks. Samen de route lopen was gewoon wel gezellig en ging ook een stuk sneller.
  FOK!fotograaf zondag 21 april 2024 @ 15:27:06 #133
148247 taxibabe
pi_213282913
Bij ons lopen de kleuters 'maar' 2,5 km. Ik heb goede herinneringen aan de avondvierdaagse, dus ik heb ons ook opgegeven! Bij de kleuters moet sowieso een ouder meelopen.
  zondag 21 april 2024 @ 15:58:06 #134
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_213283341
Hier doet school er niets speciaals mee, en ik vind het echt niets dat kliekje lopen in de drukte ik vind ook de intocht waar de mega snoepzakken je om de oren vliegen echt verschrikkelijk.
Ik vind het echt een poppenkast dat niet bij mij past.

Plus de hoeveelheid organisatie dat er bij zou komen kijken is waarom wij nooit mee doen.

Ik zou wel overstag gaan als school er mee mee deed en ze bijvoorbeeld met de klas konden lopen maar ik loop het hele jaar al met mijn kinderen :D
pi_213283479
Er staat me zoiets bij dat er 1 keer bij zoon, óf dochter met school werd meegedaan aan de vierdaagse. We liepen iig niet mee want anders had ik me vast wel kunnen herinneren bij welke van de 2 dat was :')
Vroeg het net aan zoon maar die ziet er en het nut niet van in en heeft er geen zin in. En ik voel me ook niet geroepen om mee te doen :+
If they say
  zondag 21 april 2024 @ 16:27:19 #136
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_213283664
ik moet me ook nog even voorbereiden op het zang gedeelte, is het hondje van de bakker nog cool? 8-)
  zondag 21 april 2024 @ 16:33:45 #137
344469 Amsel
zonder t
pi_213283779
De oudste kan dit jaar voor het eerst geen 5 km meer lopen maar moet meedoen met de 10. Ze wist nog niet zeker of ze dat wel wilde, dus ik heb haar maar gewoon opgegeven en dan zien we op het laatste moment wel. De jongste wil nu voor het eerst meedoen, maar ook daarbij kijken we gewoon aan of hij het volhoudt. Die medaille interesseert ze toch niet.

Vandaag zijn we naar Pantropia geweest, wat vroeger de Orchideeënhoeve was. Was enorm leuk! Betaalbaar ook. Aanrader dus :) Nu nog bedenken hoe we de rest van de meivakantie gaan volplannen, want we worden allemaal heel onrustig van lege dagen. Ik wou dat mijn kinderen gewoon een beetje konden aanlummelen in en rond huis, maar daar worden ze alleen maar lamlendig en irritant van.
  zondag 21 april 2024 @ 16:36:16 #138
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213283816
Zingen? Bij ons werd er niet gezongen, ouders liepen in kleine groepjes te kletsen, kinderen vaak een stukje vooruit of - de hele kleintjes - bij papa of mama aan de hand...
pi_213284014
Vroeger toen ik op de basisschool zat was het wel iets heel normaals, avondvierdaagse.
Maar kleine plaats, dus misschien was het daardoor ook wel iets wat er gewoon bij hoorde.
Alle scholen liepen mee, dus opgeven ging ook via school.

Waar we nu wonen, leeft het veel minder heb ik het idee. De school waar mijn kinderen op zaten deed ook niet als school mee ofzo. Dus ik kwam er een keer achter dat het was doordat ik het had opgezocht.
Maar nooit vanuit school iets over gehoord volgens mij.

Ik vond het altijd wel gezellig. Kreeg een appel mee voor onderweg en dan hadden we van school uit limonade halverwege. En altijd bloemen de laatste dag. Mijn ouders deden niet mee aan de snoep-trend (vond ik toen stom, nu snap ik het wel ;) ).
Wij zongen heel veel, hondje van de slager en potje met vet en 1, 2, 3, 4, 5, 6, zeeeeeven, zo gaat ie goed, zo gaat ie beter alweer een kilometer van mijn schoenen af gesleten wat mijn moeder niet mag weten, want dan krijg ik niks te eten en dan moet ik vroeg naar bed ;). (geen idee of en wat ze nu zingen)

Met onze buren heb ik volgens mij ook een paar keer meegedaan met de fietsvierdaagse (ik heb foto's in mijn fotoboek waar ik doorweekt ben met een bosje bloemen in mn hand leunend op de fiets :') ).

Mijn kinderen zijn nu niet meer te porren voor avondvierdaagse. De oudste haat bewegen, de jongste zou alleen willen als bff ook mee zou lopen.
pi_213284693
Wij hadden vroeger in mijn geboortedorp de zwemvierdaagse in het dorpszwembad, geweldig!

B geniet nu ook echt van de avonden terwijl hij een hekel aan lopen heeft. En met de snoepoverdaad doen wij niet mee. Wel krijgt ie op de laatste avond van ons een lollie of zo.
Onderweg zijn er verschillende punten met drinken, een appel, etc etc. Geen snoep volgens mij. Inhalen doen zij ook op het schoolplein en niet bij de officiele finish.

Ik had zo'n gezellige middag :) verjaardag bij een vriendin in Brabant. Er waren meerdere gezamelijke vrienden en die had ik allemaal zo lang niet gezien. Het was ongedwongen gezellig, heerlijk.
B heeft vooral gehangen thuis begreep ik en Juul was met een vriendin mee naar het bos en heeft daar pannekoeken gegeten.
pi_213285223
Ohhh ik vond avondvierdaagse zo leuk. O+ Maar dat was idd met de hele school, dus als klas liep je ook samen en dan liedjes zingen, zwaaien naar je ouders, veel snoep in ontvangst nemen. Was top!

Hadden jullie ook een halve citroen met pepermuntjes erop en een zakdoek er overheen? :+
pi_213285236
Ik had een ongezellige man vanmiddag en ben zelf een beetje chagrijnig over onze zandbak die water met drijfzand is geworden terwijl het deksel er gewoon op zat, en waarvan ik geen idee heb hoe we dat moeten fixen.

Gelukkig is man weer opgevrolijkt en is Pukje altijd vrolijk ‘s avonds. O+
pi_213285251
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 18:27 schreef Bami het volgende:
Ohhh ik vond avondvierdaagse zo leuk. O+ Maar dat was idd met de hele school, dus als klas liep je ook samen en dan liedjes zingen, zwaaien naar je ouders, veel snoep in ontvangst nemen. Was top!

Hadden jullie ook een halve citroen met pepermuntjes erop en een zakdoek er overheen? :+
Nee dat hadden wij niet. Mijn moeder deed wel altijd een appel met de appelboor en daar dan een veter door zodat ik em kon omhangen.
pi_213285614
quote:

Ja hier ook de citroen traditie!
pi_213286053
Dank voor al jullie ervaringen. We hebben de keuze aan Simon gelaten, maar vandaag was het steeds stuivertje wisselen tussen wel en niet mee doen.

Vanmiddag een flinke wandeling met Simon gemaakt (op lege blikjesjacht). Na thuiskomst via afstandmeten eens gekeken hoeveel we gelopen hadden zo kris kras door de wijk en dat was zo'n 4,5 à 5 kilometer. Op het eind was ie wel moe, maar hij kan het wel (daar zat ook niet de twijfel).

Toen ik vroeg of ie morgen weer zo'n stuk wilde lopen en overmorgen en woensdag ook, zag ie dat echt niet zitten. Ondanks dat ie een medaille zou krijgen (want daar zou hij het dan voornamelijk voor doen) en laat naar bed (een andere reden om mee te doen *) ) , wil hij dit jaar toch echt niet meedoen met de A4D.
Prima, volgend jaar weer een nieuwe kans.
pi_213286071
Wat houdt die citroentraditie dan in :? ?
pi_213286426
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 19:22 schreef TolstoiFan het volgende:
Wat houdt die citroentraditie dan in :? ?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nt-zakdoek-tradities
  Moderator/colorchick zondag 21 april 2024 @ 19:40:08 #148
382129 crew  Donna
pi_213286461
Wij lopen alleen de laatste avond mee. Met kleuter, net 6.
  zondag 21 april 2024 @ 20:13:21 #149
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213287198
quote:
Maar hoe eet je dit? Moet je erop sabbelen? En hoe dan? Ik snap hier echt niks van...

@Bami: met mooi weer in de zon open laten staan, af en toe omscheppen als het begint te drogen en dan gaat het als het straks wat warmer is, vanzelf.

Ik ben even blij dat wij niet komende week op vakantie gaan, maar die erna. Het gaat gewoon vriezen! Vriezen! Arme bomen vol bloesem...
pi_213287968
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 16:36 schreef Tink89 het volgende:
Zingen? Bij ons werd er niet gezongen, ouders liepen in kleine groepjes te kletsen, kinderen vaak een stukje vooruit of - de hele kleintjes - bij papa of mama aan de hand...
Dat is hier nu ook. In mijn dorp vroeger liepen er een paar hulpouders per schoolgroep mee en kon je als groep ook prijzen winnen door leuk te zingen enz :D

Ik was vandaag voor het eerst sinds jaren weer eens in het Openluchtmuseum in Arnhem. Blijft tof O+
  zondag 21 april 2024 @ 21:26:44 #151
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213288227
Vanaf de kleuterklas wordt hier gelopen, vaak bijna met de hele klas. Ze hebben dan zo'n lol dat ze ongeveer 5x de afstand lopen, heen en weer. En juf maakt dat iets leuks voor ze bij binnenkomst de laatste avond, opa's en oma's langs de kant, drumband mee... ik krijg er altijd tranen van in mijn ogen, want zo herinner ik het me uit mijn eigen jeugd.

Vorig jaar was ik de chef route en liep voorop en liepen we dus per ongeluk de lange afstand met groep 3. Nooit aan iemand met een chemobrein overlaten :D
  zondag 21 april 2024 @ 21:30:35 #152
37150 livelink
pi_213288271
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 20:13 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ben even blij dat wij niet komende week op vakantie gaan, maar die erna. Het gaat gewoon vriezen! Vriezen! Arme bomen vol bloesem...
Ik woon in de fruitregio en daar is dit toch wel elk jaar aan de orde. Altijd wel een mooi gezicht om in de vroege ochtend de sproeiers aan te zien staan en dan het ijs aan de knoppen te zien hangen.
pi_213288304
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 21:26 schreef Quoi het volgende:
Vanaf de kleuterklas wordt hier gelopen, vaak bijna met de hele klas. Ze hebben dan zo'n lol dat ze ongeveer 5x de afstand lopen, heen en weer. En juf maakt dat iets leuks voor ze bij binnenkomst de laatste avond, opa's en oma's langs de kant, drumband mee... ik krijg er altijd tranen van in mijn ogen, want zo herinner ik het me uit mijn eigen jeugd.

Vorig jaar was ik de chef route en liep voorop en liepen we dus per ongeluk de lange afstand met groep 3. Nooit aan iemand met een chemobrein overlaten :D
Wat leuk!!
Hier wordt niet vanuit school gelopen en dat vind ik toch wel echt heel erg jammer. Wat je zegt zo'n jeugdsentiment O+ en die kinderen vinden het zo leuk met zn allen.

Wij gaan dit jaar ook weer met zn vieren lopen. Hier wordt altijd 5 dagen gelopen waarvan je er dan 4 moet. Heel fijn want dat geeft een heel klein beetje speelruimte.
:)
pi_213288587
quote:

[..]
Maar hoe eet je dit? Moet je erop sabbelen? En hoe dan? Ik snap hier echt niks van...
Knijpen en dan tegelijk sabbelen/likken. Plakzooi is wel gegarandeerd.
Goede herinneringen al A4d met school. Geen idee wat ze hier doen.
pi_213288660
Onze school doet niet mee met de avondvierdaagse *O*
Mijn oude basisschool deed dat ook niet *O*

Vorig jaar de neefjes binnen gehaald, wat een vreselijk gebeuren :')
Inderdaad al dat snoep, hysterische kinderen, ouders die doen alsof hun kind olympisch kampioen is geworden, meh oO<
pi_213288927
Hier hebben ze ook een aantal jaar gelopen. Tis hier in de stad ook 5 dagen, waarvan je er 4 loopt. Elke avond 2 start locaties omdat t anders te druk is. De meesten lopen met school.

Ik ben ook wel blij dat ze nu niet meer lopen, zoveel gedoe met het werk, trainingen van sport etc.
*poef* nu is het weg
  Moderator/colorchick zondag 21 april 2024 @ 22:31:24 #157
382129 crew  Donna
pi_213288994
Ik moet echt even iets kwijt. Sinds kort nieuwe liefde, helemaal in de 7de hemel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 21 april 2024 @ 22:35:50 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_213289030
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:31 schreef Donna het volgende:
Ik moet echt even iets kwijt. Sinds kort nieuwe liefde, helemaal in de 7de hemel.
SPOILER
Oh sjezus Donna! :o
Wat tof zeg, hoteldebotel! O+
Maar wat een schrik zeg! :o :*
  zondag 21 april 2024 @ 22:48:32 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_213289122
quote:
SPOILER
Och nee ;( Dat is wel schrikken lijkt me! Maar inderdaad, dan merk je pas echt hoeveel je in korte tijd om iemand kan geven!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213289214
Jeetje wat een schrik Donna! Gelukkig is ie oké!
pi_213289235
Ohh Donna, fijn van de liefde O+ maar dat is heftig schrikken ja :*
pi_213290095
quote:
SPOILER
Wat een schrik! Gelukkig is het oke!

Lekker verder in de 7e hemel O+
pi_213290162
@Donna O+ en :*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_213290409
Awww @Donna O+ Veel geluk! En sterkte :*
If they say
  maandag 22 april 2024 @ 08:58:36 #165
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_213290450
Waarom zitten jullie naakt? Het is stervenskoud hier :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_213290921
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
O+ O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_213291289
quote:

[..]

@:Bami: met mooi weer in de zon open laten staan, af en toe omscheppen als het begint te drogen en dan gaat het als het straks wat warmer is, vanzelf.

Likken en zuigen. :+

Ja ik hoop dat dit water niveau geen terugkerend ding wordt, maar we gaan er wel gaten in boren ofzo.
pi_213291311
Ach Donna O+ en ook :* hopelijk geen blijvende schade en snel herstel en dikke *O* voor de liefde.

B is nog steeds thuis, hij is niet meer ziek ziek maar echt nog niet 100%. Dus bankhangen, wat eten en hij probeert wel wat te spelen in de tuin. Kijken morgen wel weer verder hoe het dan gaat. Het heerst....kamp is een virus verspreider gebleken.
pi_213291324
Bami, je hebt er misschien geen zak meer aan, maar wij hadden bewust een houten zandbak en die op lage pootjes gezet. Zo kon het water altijd weg. Zo'n zandtafel is ook ideaal. Het zand werd wel nat, maar dat is juist leuk met bouwen. Zeiknat werd het nooit.
pi_213291640
@Donna Dat is wel erg schrikken ja!
Sterkte en natuurlijk veel geluk met je nieuwe liefde. O+
  Moderator/colorchick maandag 22 april 2024 @ 11:50:15 #171
382129 crew  Donna
pi_213291787
Thanks!

Maar idd wel *O* voor de liefde. Heb dit echt nog nooit meegemaakt, hoe ik me voel bij hem. *;
  maandag 22 april 2024 @ 12:54:02 #172
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213292299
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 10:51 schreef Bami het volgende:

[..]
Likken en zuigen. :+

Ja ik hoop dat dit water niveau geen terugkerend ding wordt, maar we gaan er wel gaten in boren ofzo.
Wij hadden een bouwzeil over onze schelpzandbak gedaan en hij is droog gebleven deze winter :)
  maandag 22 april 2024 @ 13:12:18 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213292411
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
We wilden jou hierheen lokken…
pi_213292419
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 12:54 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Wij hadden een bouwzeil over onze schelpzandbak gedaan en hij is droog gebleven deze winter :)
Ja, de schelp heeft wel extra afdekking nodig. Of gaten in de bodem, dat zou ook best nog kunnen werken, want het water kan natuurlijk nergens heen.
pi_213292441
Bij onze avondvierdaagse is het zo stom dat ze een studiedag zouden hebben op vrijdag, dat klinkt mooi. Maar de avondvierdaagse is normaal ma-do maar is nu verschoven naar di-vr en daarmee kun je dus maar heel weinig met die studiedag want dingen met veel lopen of andere activiteit is niet handig en je moet ook op tijd weer thuis zijn. Wij zouden een lang weekend weg en dat gaat dus ook niet.
pi_213292572
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 13:18 schreef Clubsoda het volgende:
Bij onze avondvierdaagse is het zo stom dat ze een studiedag zouden hebben op vrijdag, dat klinkt mooi. Maar de avondvierdaagse is normaal ma-do maar is nu verschoven naar di-vr en daarmee kun je dus maar heel weinig met die studiedag want dingen met veel lopen of andere activiteit is niet handig en je moet ook op tijd weer thuis zijn. Wij zouden een lang weekend weg en dat gaat dus ook niet.
Maar je hoeft toch niet naar de vierdaagse?
Bedoel: afmelden is dan ook een optie, zou ik denken als je graag dat weekend weg gaat. :)
pi_213292614
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 13:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Bedoel: afmelden is dan ook een optie, zou ik denken als je graag dat weekend weg gaat. :)
Is geen verplichting inderdaad toch?
pi_213292668
Hier hebben ze nooit mee gedaan aan de avondvierdaagse, ik werk sowieso al een of twee avonden en dan nog spirt van of mezelf of de kinderen. Man krijgt het snel in z’n rug als hij niet op z’n eigen tempo wandelt en is niet altijd op tijd terug van het werk. Daarbij hebben ze er ook nooit écht om gevraagd en doen er ook niet specifiek goede vrienden/vriendinnen van de kinderen mee, dus vind het wel prima zo.

Heb natuurlijk wel van andere leuke foto’s en filmpjes op Facebook gezien waarbij ik dan even denk of ik de kinderen niet te kort doe. Maar goed, zo lang ze zelf niet aangeven dat ze er heel erg graag aan mee willen doen, vind ik het wel gezegend.

Ik zou in zo’n geval overigens een dagje weg of weekend weg ook verkiezen op zo’n studiedag boven de avondvierdaagse. Maar wel jammer dat ze het dus verplaatst hebben, anders kon beide gewoon door gaan. (En de genen die niets gaan doen op de studiedag kunnen hem gebruiken voor uitslapen/bijkomen)
  maandag 22 april 2024 @ 14:35:01 #179
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213292966
Die nieuwe auto he, waar ik zo ongelooflijk blij mee was? Die reed ik vanochtend total loss met m'n kind achterin. Ik ben al jaren niet zo in paniek geweest als toen ik 'm er niet uit kon halen, omdat de deur niet meer open ging.

We zaten overigens allebei fout. Had m'n tegenligger niet gezien en sloeg linksaf, maar hij reed veel te hard... Ik zie wel wat de verzekering zegt, gelukkig all risk verzekerd. Maar toch. Tering.

En volgende week op vakantie met de caravan. Of niet, want geen auto die m kan trekken nu. En ook wrs niet op tijd uitsluitsel van de verzekering en een nieuwe gekocht.

Kutdag
pi_213292979
Nou ja, wat waardeloos zeg Tink, wat een enorme schrik. Jullie hebben niets?
  maandag 22 april 2024 @ 14:41:46 #181
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213293010
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 14:37 schreef exode het volgende:
Nou ja, wat waardeloos zeg Tink, wat een enorme schrik. Jullie hebben niets?
Spruit is oké. Ik heb een schram op m'n hand. En nu overal spierpijn. En ik ben nogal huilerig... Auto belt de verzekering nog over, maar we verwachten total loss.
pi_213293027
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 14:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Spruit is oké. Ik heb een schram op m'n hand. En nu overal spierpijn. En ik ben nogal huilerig... Auto belt de verzekering nog over, maar we verwachten total loss.
Let je wel op jezelf?! Die auto komt wel goed, maar wel even op je lichaam en je geestelijke gesteldheid letten. :*
pi_213293110
Ach wat heftig @Tink89 :* Het is gelukkig 'maar' de auto, jullie zijn belangrijker. Hoe rot het ook is.
pi_213293113
Oh nee tink wat schrikken :o
Gelukkig hebben jullie niks, maar ik kan me de angst helemaal voorstellen als je je kind niet meteen uit de auto kan krijgen als je net een aanrijding hebt gehad.

Zorg goed voor je zelf nu, want zo iets kan flinke impact hebben! (En ook voor je kind natuurlijk!)

Wellicht dat je voor jullie vakantie een leenauto kunt krijgen zodat je toch kan gaan? Zou vervelend zijn als die ook niet door kan gaan na zo’n ongeluk.
  maandag 22 april 2024 @ 15:10:40 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_213293208
Tink! Gelukkig alleen maar een schrammetje! Dat had veel erger gekund :X

Inderdaad een leenauto en anders kijken of je iets kunt huren. Zijn zat mensen die vanwege vakantie een auto huren omdat hun eigen auto geen caravan kan trekken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213293649
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 13:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar mijn kind vindt dit superleuk en het is de laatste keer, dus ik wil het hem ook niet ontnemen.

Het is vooral vrij dom dat de boel verschoven wordt (vanwege de Europese verkiezingen, allemaal heel begrijpelijk maar wel wat ondoordacht).
pi_213293788
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 16:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar mijn kind vindt dit superleuk en het is de laatste keer, dus ik wil het hem ook niet ontnemen.

Het is vooral vrij dom dat de boel verschoven wordt (vanwege de Europese verkiezingen, allemaal heel begrijpelijk maar wel wat ondoordacht).
Ah zo. Ik was benieuwd naar de oorsprong van het probleem. :P
Leuk voor je kind natuurlijk en erg balen van je weekend-opties. :)

@Tink89
Wat klote van je auto! -O- Natuurlijk geschrokken en verdrietig. Dat herbeleef je vast nog wel een paar keer.
Godzijdank hebben jullie er niets aan overgehouden maar ik had je meer/langer plezier gegund met je bakkie. -O-
  maandag 22 april 2024 @ 16:34:32 #188
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_213293952
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 14:35 schreef Tink89 het volgende:
Die nieuwe auto he, waar ik zo ongelooflijk blij mee was? Die reed ik vanochtend total loss met m'n kind achterin. Ik ben al jaren niet zo in paniek geweest als toen ik 'm er niet uit kon halen, omdat de deur niet meer open ging.

We zaten overigens allebei fout. Had m'n tegenligger niet gezien en sloeg linksaf, maar hij reed veel te hard... Ik zie wel wat de verzekering zegt, gelukkig all risk verzekerd. Maar toch. Tering.

En volgende week op vakantie met de caravan. Of niet, want geen auto die m kan trekken nu. En ook wrs niet op tijd uitsluitsel van de verzekering en een nieuwe gekocht.

Kutdag
wat een schrik, Tink. Total loss, dat is dan best een klap geweest? Veel sterkte! En hopelijk lukt het toch nog om een (tijdelijke) auto te vinden voor jullie kampeerplan.
in de haak.
pi_213293968
Och Tink en kind, sterkte!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 22 april 2024 @ 16:38:20 #190
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_213293985
quote:
SPOILER
(sorry ik lees achterstevoren bij)

Wat heftig. Super voor je dat je een nieuwe liefde gevonden hebt! Maar een hartinfarct.. wat ontzettend eng. Kunnen ze al iets zeggen over de ernst? Wat is zijn leeftijd? Sterkte ermee!
in de haak.
  maandag 22 april 2024 @ 16:39:39 #191
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_213293996
quote:

hier wordt dat met sinaasappels gedaan. En dan likken dus.
in de haak.
  maandag 22 april 2024 @ 17:18:03 #192
37150 livelink
pi_213294413
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 14:35 schreef Tink89 het volgende:

Kutdag
Ach Tink ;(
Met recht mag je dit een kutdag noemen. Wat zullen jullie ook allebei geschrokken zijn. Veel sterkte :*
pi_213294496
Boh Tink ;( Gelukkig is met jullie alles oké maar wat zal je geschrokken zijn.
Hoop ik wel dat jullie vakantie wél doorgaat want dat zal je nu zeker nodig hebben :*
If they say
pi_213294510
Gats Tink wat naar!
Sterkte :*
pi_213294670
Tink wat heftig. ;( Hopelijk lukt het om iets te regelen voor de vakantie!
  maandag 22 april 2024 @ 17:56:21 #196
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213294805
Dank lieverds! Het ging inderdaad best hard, andere auto is met flinke snelheid in onze rechterzijachterkant geknald. Spruit zat aan die kant, dus was echt heel eng.

Schadebedrijf belde: hun oordeel is totaal verlies. Nu mailde de verzekering dat ze er tien werkdagen over gaan doen om een schade expert te laten oordelen en we krijgen maximaal 10 kalenderdagen vervangend vervoer (en die auto kan de caravan niet trekken). En in de tussentijd krijg je logischerwijs nog geen geld, want misschien zegt de expert wel dat de auto toch gerepareerd moet worden. Maar wat je dan na die tien kalenderdagen moet doen, weet niemand. Behalve afwachten en maar vast op zoek naar een andere auto... Maar die kun je nog niet kopen, want je hebt nog geen zekerheid of geld. Ik snap echt niks van dit systeem.

Maar goed, het is zo. Desnoods huren we een auto voor de eerste en laatste dag van onze vakantie, gelukkig hebben we dichtbij huis de camping geboekt. Ik leg spruit zo in bed en kruip bij prul, die klaagt over pijn in haar oor. Maak dus maar een campingbedje op naast haar bed. En morgen ga ik nog even niet werken, alles doet pijn en ik ben echt enorm schrikkerig.
  Moderator/colorchick maandag 22 april 2024 @ 18:07:57 #197
382129 crew  Donna
pi_213294949
Jeetje wat heftig en k.ut Tink! :'(
  Moderator/colorchick maandag 22 april 2024 @ 18:09:15 #198
382129 crew  Donna
pi_213294970
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 16:38 schreef trui het volgende:

[..]
(sorry ik lees achterstevoren bij)

Wat heftig. Super voor je dat je een nieuwe liefde gevonden hebt! Maar een hartinfarct.. wat ontzettend eng. Kunnen ze al iets zeggen over de ernst? Wat is zijn leeftijd? Sterkte ermee!
43 en voor de derde keer in dezelfde ader, dus doodeng als je het mij vraagt. :'(
  maandag 22 april 2024 @ 18:13:19 #199
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_213295029
dat echt je ergste nachtmerrie tink. Even lekker bij elkaar kruipen en elkaar vasthouden en morgen maar weer verder zien :*
pi_213295214
Rust maar even lekker uit Tink en fijn dat je morgen niet gaat werken. Dit moet echt even bezinken.
Wel een tip: ga vooral wél zo snel mogelijk weer achter het stuur. Voor je angst krijgt en niet meer durft te rijden.
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')