Op de dag van de Heer ben ik zo min mogelijk met aardse kwesties bezig.quote:Op zondag 14 april 2024 13:37 schreef Za het volgende:
[..]
Is die ene dag niet een bewuste keuze, of overmacht?
Elke dag?quote:Op zondag 14 april 2024 13:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
maakt mij niet uit, ik ga altijd in bad
Dus jij toont je liever als een vieze zwerver aan je makerquote:Op zondag 14 april 2024 13:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op de dag van de Heer ben ik zo min mogelijk met aardse kwesties bezig.
ga voor de 7 maat en gewoon je oksels enzo wassen, je bent toch geen mosselquote:Op zondag 14 april 2024 13:43 schreef Maharski het volgende:
Het hoort bij mij toch wel echt bij het opsta-ritueel. Tevens doe ik ook de laatste halve minuut koud, en ik kan echt het verschil merken met als ik dat niet doe: het geeft gewoon een kickstart voor de dag. Vrees dat ik dat helemaal niet als prettig zal ervaren om ineens maar 2 dagen per week te douchen. En om eerlijk te zijn, als ik eens een dag over sla, voelt dat toch ook een beetje vies of zo. 2 dagen overslaan al helemáál...
Als het moet dan moet het hequote:
Fixed.quote:Op zondag 14 april 2024 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij toont je liever als een vieze zwerver aan je maker schepper.![]()
Cold water exposure is erg lekker inderdaad! Doe je ook aan daily sunlight exposure?quote:Op zondag 14 april 2024 13:43 schreef Maharski het volgende:
Het hoort bij mij toch wel echt bij het opsta-ritueel. Tevens doe ik ook de laatste halve minuut koud, en ik kan echt het verschil merken met als ik dat niet doe: het geeft gewoon een kickstart voor de dag. Vrees dat ik dat helemaal niet als prettig zal ervaren om ineens maar 2 dagen per week te douchen. En om eerlijk te zijn, als ik eens een dag over sla, voelt dat toch ook een beetje vies of zo. 2 dagen overslaan al helemáál...
Ik bak zelfs extra biefstukken terwijl ik extra lang in bad zit.quote:
een vieze zwerver heeft meer kans de hemel te betreden dan zo'n mooiboyquote:Op zondag 14 april 2024 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij toont je liever als een vieze zwerver aan je maker
Wij douchen zaterdag avond laat nogquote:Op zondag 14 april 2024 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij toont je liever als een vieze zwerver aan je maker
Ik typ heel hard dat kan je ook wel fysiek noemen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:47 schreef PzKpfw het volgende:
Mensen die zichzelf wijsmaken dat je elke dag moet douchen.
Alleen in het geval van een fysiek beroep is daar nog iets van te zeggen. Maar al die andere lui doen gewoon aan waterverspilling, je kunt ook gewoon even een washandje over je lijf halen.
Rip @Mortaxxquote:Op zondag 14 april 2024 13:47 schreef Loverboii het volgende:
[..]
een vieze zwerver heeft meer kans de hemel te betreden dan zo'n mooiboy
Ik zie er als Indonesier de humor van het 'niet douchen om het klimaat te redden' ook wel van in.quote:Op zondag 14 april 2024 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
Altijd mooi om te zien, mensen die helemaal ZIEDEND worden omdat er iemand naar zijn of haar professionele mening is gevraagd. Ook in dit topic is het weer prijs.![]()
Zal ik jouw specerijen even komen halen of zoquote:Op zondag 14 april 2024 13:53 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik zie er als Indonesier de humor van het 'niet douchen om het klimaat te redden' ook wel van in.
Vieze Hollanders.
Ik hoop stilletjes dat jullie geliefde pleepapier eenzelfde einde ondergaat om al die bomen enzo. Dan is de grap voor mij echt af.
Toch wel minstens 1x per jaarquote:
Niet zo bekend met Indonesië. Maar als je Indiër was had ik jou uitgelachen. Jezelf wassen in zo'n stinkrivier.quote:Op zondag 14 april 2024 13:53 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik zie er als Indonesier de humor van het 'niet douchen om het klimaat te redden' ook wel van in.
Vieze Hollanders.
Ik hoop stilletjes dat jullie geliefde pleepapier eenzelfde einde ondergaat om al die bomen enzo. Dan is de grap voor mij echt af.
Ja en?quote:Op zondag 14 april 2024 14:19 schreef Za het volgende:
Er stond een link naar een artikel van de Volkskrant van afgelopen vrijdag hieromtrend.
Ook jij zou het doen in hun omstandigheden.quote:Op zondag 14 april 2024 13:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet zo bekend met Indonesië. Maar als je Indiër was had ik jou uitgelachen. Jezelf wassen in zo'n stinkrivier.
Mee eens hoor maar ik voel mij toch frisser wanneer ik dat doe onder een straal water.quote:Op zondag 14 april 2024 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
In Nederland hebben we voornamelijk hard water en ja, daar wordt je huid niet zo blij van. Dat is gewoon een gegeven. Vooral mensen met eczeem moeten uitkijken met hard water. Die zijn sowieso gebaat bij zo min mogelijk douchen.
Als je een washandje pakt, nat maakt en langs je lichaam gaat dan kan je prima om de dag douchen en in de winter er misschien zelfs 2 dagen tussen laten.
Dat dusquote:Op zondag 14 april 2024 14:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mee eens hoor maar ik voel mij toch frisser wanneer ik dat doe onder een straal water.
Het is weer een gezamenlijke mediacampagne om ons alle vooruitgang van de afgelopen 70 jaar af te nemen met het argument van nog net haalbaar, nog net betaalbaar, uiterst nodig en wat we nog net aankunnen ten bate van de facebook datacentres met zijn gezagsvriendelijke censuur?quote:Op zondag 14 april 2024 14:19 schreef Za het volgende:
[..]
Er stond een link naar een artikel van de Volkskrant van afgelopen vrijdag hieromtrend.
0% gewijzigd door @sp3c ?!!!quote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik typ heel hard dat kan je ook wel fysiek noemen.
Ik bedoelde dat ik zo hard typ dat ik ook wel iedere dag moet douchen meneertje koekepeertjequote:Op zondag 14 april 2024 14:58 schreef sp3c het volgende:
het was eerst wel gewijzigd maar achteraf vond ik dat niet nodig dus is het teruggewijzigd
nu staat er 0% gewijzigd ... maar je weet waar het feedback topic is
Cold water exposurequote:Op zondag 14 april 2024 13:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Cold water exposure is erg lekker inderdaad! Doe je ook aan daily sunlight exposure?
usual suspectsquote:Op zondag 14 april 2024 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd weer de usual suspects.
Gewoon een halve fles parfum over jezelf heen gooien zoals sommige vrouwen doen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:47 schreef einzeinz het volgende:
Gewoon stinkend door het leven dus? Komt goed uit voor Chris, die loopt elke dag stinkend rond.
Ik ruik je gewoon vanaf hierquote:Op zondag 14 april 2024 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat een dermatoloog iets zegt over douchefrequenties stinken "linkse geitenwollen sokken typetjes". Goed verhaal wel.
Duidelijk een betere onderbouwing dan die van een dermatoloog.quote:
Nu GaANn se OoK noG DOeSjeN vAn OnS AfpAKKuHquote:Op zondag 14 april 2024 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
Altijd mooi om te zien, mensen die helemaal ZIEDEND worden omdat er iemand naar zijn of haar professionele mening is gevraagd. Ook in dit topic is het weer prijs.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |