quote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Nog steeds niet willen snappen dat we de grenzen van de capaciteit van de aarde aan alle kanten fors aan het overschrijden zijn. Stop je kop nog wat dieper in het zand.
quote:Op zondag 14 april 2024 13:11 schreef Aberkullie het volgende:
Ik flikker vanavond nog een extra douche op de barbecue. Mij pakken ze niet!!
Kleutertaktiek 101: xpom reageert: volkomen rationeel en redelijk, andere reageren: ZIEDEND!!!quote:Op zondag 14 april 2024 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
Altijd mooi om te zien, mensen die helemaal ZIEDEND worden omdat er iemand naar zijn of haar professionele mening is gevraagd. Ook in dit topic is het weer prijs.![]()
Je moet volstrekt infantiel zijn wanneer je niet snap dat dit advies om minder vaak te douchen niet hetzelfde is als helemaal niet meer te wassen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:05 schreef Confetti het volgende:
Je moet wel volstrekt infantiel zijn om dit advies aan te nemen.
Of een milieu-fanaticus. Die stinken ook aan alle kanten.
Ja dan is het beter om niet de bron aan te pakken van het probleem, de oorzaak boeit kennelijk niet.quote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Nog steeds niet willen snappen dat we de grenzen van de capaciteit van de aarde aan alle kanten fors aan het overschrijden zijn. Stop je kop nog wat dieper in het zand.
TS heeft de OP aangepast, het eerste argument was iets als " de poolkappen smelten, hoe kan je douchen?" oidquote:Op zondag 14 april 2024 13:16 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Je moet volstrekt infantiel zijn wanneer je niet snap dat dit advies om minder vaak te douchen niet hetzelfde is als helemaal niet meer te wassen.
Altijd weer de usual suspects.quote:Op zondag 14 april 2024 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
Altijd mooi om te zien, mensen die helemaal ZIEDEND worden omdat er iemand naar zijn of haar professionele mening is gevraagd. Ook in dit topic is het weer prijs.![]()
Wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op zondag 14 april 2024 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kleutertaktiek 101: xpom reageert: volkomen rationeel en redelijk, andere reageren: ZIEDEND!!!
neem nog een lolly en ga met je GI Joe "discussieren".
Ik gok dat er wel een verschil tussen uitgebreid douchen en na het sporten even je zweet afspoelen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:16 schreef monkyyy het volgende:
2x per week douchen. Geldt dat advies ook voor mensen die 4-5x per week sporten?
Nee dat heeft een mod gedaan.quote:Op zondag 14 april 2024 13:19 schreef HeatWave het volgende:
TS heeft de OP aangepast, het eerste argument was iets als " de poolkappen smelten, hoe kan je douchen?" oid.
Omdat een dermatoloog iets zegt over douchefrequenties stinken "linkse geitenwollen sokken typetjes". Goed verhaal wel.quote:Op zondag 14 april 2024 13:25 schreef dikkedaniel het volgende:
Dit is dus waarom die linkse geitenwollen sokken typetjes altijd zo stinken
JA!quote:Op zondag 14 april 2024 13:16 schreef monkyyy het volgende:
2x per week douchen. Geldt dat advies ook voor mensen die 4-5x per week sporten?
quote:Op zondag 14 april 2024 13:27 schreef Jahr00n het volgende:
of het nou nodig is of niet, ik vind het gewoon superchill om te douchen
ik kan het gewoon makkelijk betalen dus boeit het me verder niks
Ik sta er 24/7 onderquote:
Gewoon paraplu gebruiken danquote:Op zondag 14 april 2024 13:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik sta er 24/7 onder![]()
Behalve als ik zin heb in dry peanuts, want anders worden ze nat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |