quote:Op maandag 15 april 2024 19:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk dat ik perongeluk een tr gezet heb![]()
Mijn kat lag op mijn telefoon
Alle programma's of films van de commerciëlen neem ik op om de reclames te kunnen skippen, heb er echt geen zin in om na elke 20/25 min naar een reclameblok van 8 a 9 minuten te kijkenquote:Op maandag 15 april 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doe ik ook. Opnemen en terug kijke zoefff weg die reclame
Ja vreselijk he. Het lijkt dat het op sommige erger is dan de anderquote:Op maandag 15 april 2024 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle programma's of films van de commerciëlen neem ik op om de reclames te kunnen skippen, heb er echt geen zin in om na elke 20/25 min naar een reclameblok van 8 a 9 minuten te kijken
Hoe hoger de kijkcijfers des te langer de reclameblokken.quote:Op maandag 15 april 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk he. Het lijkt dat het op sommige erger is dan de ander
Dat verhaal van Jop uit de Bus geloof ik niks van.Lijkt mij aandachtshoertrekkerij en Antonette door het slijk halen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Veel wisten we natuurlijk al, maar leuk om ook eens details te lezen.
[ x ]
Veel leesvoer. Lees het morgen wel op de laptopquote:Op maandag 15 april 2024 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[ x ]
Ik begin altijd 20 minuten later met kijken en dan skip ik de twee reclameblokken.quote:Op maandag 15 april 2024 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle programma's of films van de commerciëlen neem ik op om de reclames te kunnen skippen, heb er echt geen zin in om na elke 20/25 min naar een reclameblok van 8 a 9 minuten te kijken
Herkenbaarquote:Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik begin altijd 20 minuten later met kijken en dan skip ik de twee reclameblokken.
2020quote:Op maandag 15 april 2024 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[ x ]
Idd interessant om eens te lezen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[ x ]
Van alle tijden.quote:
Die programmamakers dekken zich ook heel goed in met die geheimhoudingsclausules. Je bent gewoon zwaar de sjaak als je dingen aan de grote klok gaat hangen.quote:
quote:
Weer wat geleerdquote:
We weten dus nog niks. Maar waar ga je het neerzetten als je er achter bent gekomen?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:02 schreef spapaars het volgende:
https://lovereality.nl/wa(...)ussen-tom-en-ariana/
pullup in RLS / Het RLS Social Media-topic #147 Mr Stiff voor Jessiequote:Op donderdag 18 april 2024 15:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We weten dus nog niks. Maar waar ga je het neerzetten als je er achter bent gekomen?
Waar gaat dit over? Ik snap er niet veel vanquote:Op donderdag 18 april 2024 15:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We weten dus nog niks. Maar waar ga je het neerzetten als je er achter bent gekomen?
Ik denk over mogelijke bonje met Flyariana.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Ik snap er niet veel van
Oooh gedoequote:Op donderdag 18 april 2024 17:02 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik denk over mogelijke bonje met Flyariana.
Omdat het hele subforum weggaatquote:Op donderdag 18 april 2024 15:00 schreef Iceage het volgende:
Jammer dat deze sc dicht gaat. (Ik snap niet waarom hij dicht moet.)
Iedereen die hier heeft gepost bedankt voor de gezelligheid maar ook de serieuze dingen die gepost zijn en alle hulp die gegeven is.![]()
Voor diegenen die alleen tijdens een rls op FOK! posten , mogelijk tot volgend jaar.
Het beste en blijf gezond!
Baai Zwaai.
![]()
![]()
Heb ik gezien maar ook daar snapte ik geen reet vanquote:
Is deze gehele SC niet over te zetten als subtopic in rls evt met toevoeging Het gezellige kletshoekje ontstaan uit BB als titel ?quote:Op donderdag 18 april 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat het hele subforum weggaat
Ik zou eventueel een SC in RLS aan kunnen maken? Maar dan wil ik wel zeker weten dat mensen van hier dan daar oook heen gaan? RLS is best groot dus zullen zeer waarschijnlijk ook andere users aansluiten.
Ik had ook al aangeven dat er in Cre ook een SC is die heel rustig is en dat daar ook gechat kan worden.
Maar niemend wil van zijn vaste stekkie hier naar elders gaan.
Maar je ziet hier ook al niet veel mensen meer, men combineert het toch met BB
Ja dat zou kunnen. Als er meer animo voor is wil ik dat wel doen.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:49 schreef Iceage het volgende:
[..]
Is deze gehele SC niet over te zetten als subtopic in rls evt met toevoeging Het gezellige kletshoekje ontstaan uit BB als titel ?
Dan blijft alles wat hier gepost is leesbaar en is erop terug te komen. Heel veel postings gingen niet over BB.
Dan blijft iedereen die hier poste ingelezen en hoeft er niet van alles opnieuw besproken en uitgelegd te worden.
Fijne avond.
zonder spoilers ?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit serieus nu pas de finale te kijken
TOP!quote:Op donderdag 18 april 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Als er meer animo voor is wil ik dat wel doen.
Moet er wel animo voor zijn. Zie er weinig meer posten hier.quote:
Nee dat nietquote:
Komt natuurlijk ook omdat mensen denken dat hij dicht gaat..quote:Op donderdag 18 april 2024 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er wel animo voor zijn. Zie er weinig meer posten hier.
Toch is dat anders geweest in het verleden. En als men het gezellig vind blijf je zo lang mogelijk kletsen.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook omdat mensen denken dat hij dicht gaat..
Ik zou ook niet snel posten denk ik in een subtopic wat toch verdwijnen gaat.
klopt. maar er wordt nog wel gelurkd zie ik aan het aantal views.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch is dat anders geweest in het verleden. En als men het gezellig vind blijf je zo lang mogelijk kletsen.
Daar hebben niets aan. Als er niet gepost wordt houden de lurkers ook op.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:47 schreef Iceage het volgende:
[..]
klopt. maar er wordt nog wel gelurkd zie ik aan het aantal views.
Nou dan zal ik maar eens posten. Bijvoorbeeld over mijn vakantie de afgelopen drie dagen in België. Waar het tussen de buien in droog was, en 's morgens 2 graden.. Ook geen pot goud aan het eind van de regenboog.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hebben niets aan. Als er niet gepost wordt houden de lurkers ook op.
Foto zelf gemaakt ? Met een drone ?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hebben niets aan. Als er niet gepost wordt houden de lurkers ook op.
Ja, met mijn drone op een meter of 70 hoogquote:Op donderdag 18 april 2024 19:19 schreef Iceage het volgende:
[..]
Foto zelf gemaakt ? Met een drone ?
Mooi. Waar was je in Belgie?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou dan zal ik maar eens posten. Bijvoorbeeld over mijn vakantie de afgelopen drie dagen in België. Waar het tussen de buien in droog was, en 's morgens 2 graden.. Ook geen pot goud aan het eind van de regenboog.![]()
[ afbeelding ]
Mooie omgeving zo te zien.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net over de grens, Center Parcs Lommel.
Mooie, goed verzorgde huisjes in een groot park. Van de parking naar ons hutje 20 minuten lopenquote:
Ja mensen reserveren natuurlijk ruim van te voren. Hoepend op een beetje lekker en droog weerquote:Op donderdag 18 april 2024 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooie, goed verzorgde huisjes in een groot park. Van de parking naar ons hutje 20 minuten lopen![]()
Ondanks het k*tweer was het best wel goed bezet
Mooi en anders gewoon een RLS SC van maken, dat is ook een uitnodiging voor de andere bezoekers van zo'n 43 tv, media en videoland programma's in de RLS.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
Deze chat staat nu bij RLs even kijken of het blijft door lopen
Ga ik ook doen. Laat het even zo dat we te vinden zijn voor de bb kletsersquote:Op donderdag 18 april 2024 19:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Mooi en anders gewoon een RLS SC van maken, dat is ook een uitnodiging voor de andere bezoekers van zo'n 43 tv, media en videoland programma's in de RLS.
Hey Cupfighterquote:
Tuurlijk, voor nu even nakletsen.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Laat het even zo dat we te vinden zijn voor de bb kletsers
Ik heb BB al weer uit mijn geheugen verbannen. Ben daar altijd heel snel mee klaar is klaarquote:Op donderdag 18 april 2024 19:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor nu even nakletsen.
Ja heb jij mij geleerd. Heerlijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb BB al weer uit mijn geheugen verbannen. Ben daar altijd heel snel mee klaar is klaar
Hier in de RLS kun je voor altijd kletsen over van alles! Dit RLS-forum gaat niet dicht, blijft een plekje voor iedereen!quote:Op maandag 15 april 2024 22:32 schreef GayGuy het volgende:
Zijn er nog andere topics waar geen drama is, waar ik kan posten? En waar de meesten hier, ook zitten? Vind het fok loos bestaan wel saai, haha
Ik snap dat ook niet. Het is zo klein knulletje wat ziet ze er in.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ah eens zien of dit gaat lopen
BB's Chelsea van vorig seizoen is in De Bondgenoten vooral bezig met interessant gevonden te worden. Zo gastje hoofd op hol terwijl ie iemand thuis heeft zitten die deze week nog langs komt.
Met streams op dat programma zou dit een ejvjl-Wanda 2.0 gevalletje kunnen zijn
Geen dank. Hopelijk blijft het een beetje lopen.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:49 schreef Iceage het volgende:
Ik heb nu visite.
Dotteke heel Tof. Dankje.
Fijne avond, Baai zwaai.
Ja behoorlijkquote:
Kiekeboequote:
Hey Boosterquote:
Morguh Ice,quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:44 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen,
Er is hier een schilderij bezorgd wat ik via Catawiki heb uit de Oekraine.
Ik vind hem erg mooi. tis 30x40 , olieverf op canvas. En het was hier sneller dan ik had verwacht.
Is vanuit de Oekraine naar Polen gestuurd en vanuit Polen naar hier.
Mijn winnende bod was wederom te laag vind ik, (30 euro)
Ben er blij mee. Ik heb hem even in een proef baklijst geplaatst. kan op 2 manieren de baklijst manier.
[ link | afbeelding ]
De schilderijlijst manier.
[ link | afbeelding ]
Zelf vind ik baklijst manier het mooist (maar vrienden niet)
Anyway fijne vrijdag.
Dankje. het is dezelfde lijst. kan dus op 2 manieren alleen de 2e valt gedeelte weg. Bij de eerste valt op de foto de rand van het doek erg op maar in het echt als je er recht en op wat afstand voor staat zie je dat niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ice,
Persoonlijk vind ik de eerste lijst mooier
Vind de tweede wat drukker overkomen
Je moet gewoon doen wat jij het mooiste vindt Ice, jij moet er naar kijken de anderen nietquote:Op vrijdag 19 april 2024 08:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dankje. het is dezelfde lijst. kan dus op 2 manieren alleen de 2e valt gedeelte weg. Bij de eerste valt op de foto de rand van het doek erg op maar in het echt als je er recht en op wat afstand voor staat zie je dat niet.
Frummelie komt wel hoor (zeker weten) zou fijn zijn als @Lavenderr ook eens komt buurtenquote:Op vrijdag 19 april 2024 08:40 schreef Iceage het volgende:
[..]
Top. ik volg de webcams van beleef de lente ook regelmatig.
Lavenderr is niet zoveel meer online, maar zou zeker leuk zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:02 schreef Iceage het volgende:
[..]
Frummelie komt wel hoor (zeker weten) zou fijn zijn als @:lavenderr ook eens komt buurten
Morguh Enginequote:
Hey Dotquote:
Inclusief verzendkosten?quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:44 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen,
Er is hier een schilderij bezorgd wat ik via Catawiki heb uit de Oekraine.
Ik vind hem erg mooi. tis 30x40 , olieverf op canvas. En het was hier sneller dan ik had verwacht.
Is vanuit de Oekraine naar Polen gestuurd en vanuit Polen naar hier.
Mijn winnende bod was wederom te laag vind ik, (30 euro)
Ben er blij mee. Ik heb hem even in een proef baklijst geplaatst. kan op 2 manieren.
De baklijst manier.
[ link | afbeelding ]
De schilderijlijst manier.
[ link | afbeelding ]
Zelf vind ik baklijst manier het mooist (maar vrienden niet)
Anyway fijne vrijdag.
Nee weinig, morgen bezoek en verder eigenlijk nietsquote:
Ook niks bijzonders. Beetje in huis rommelen en gamen denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee weinig, morgen bezoek en verder eigenlijk niets
En jij?
Ook lekker toch, doen wat je zelf wil, lekker ontspannenquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ook niks bijzonders. Beetje in huis rommelen en gamen denk ik
Ja kijk er wel naar uit eigenlijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker toch, doen wat je zelf wil, lekker ontspannen
Alweer een vrijgezellgen feest. Nu nog een voorjezelfquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kijk er wel naar uit eigenlijk![]()
Volgend weekend Koningsdag en weekend daarna een vrijgezellenfeest dus lekker even niks.
Hellooo Dotje, Frum heeft hier wel gekeken elke keer hoor maar het was zo rustig .. toen heb ik een serie uitgezocht Netflix en daar zat ik even aan vastgeplakt....quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat jij het mooiste vindt Ice, jij moet er naar kijken de anderen niet![]()
Het is niet echt druk hier, normaal in de ochtend waren er wel wat mensen.
Zoals ik al dacht zodra BB afgelopen is zijn de mensen vaak ook weg
Zelfs @:Frummelie zien we niet meer hier
Hey Frummiequote:Op vrijdag 19 april 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo Dotje, Frum heeft hier wel gekeken elke keer hoor maar het was zo rustig .. toen heb ik een serie uitgezocht Netflix en daar zat ik even aan vastgeplakt....
Maar tof dat we hier weer verder gaan...
Neejheej... Dotje maakt een doorstart om te kijken of er geef genoeg animo is...quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Laatste dag hier toch? Ik kom even buurten.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neejheej... Dotje maakt een doorstart om te kijken of er geef genoeg animo is...
Nee staat nu in RLS zodat users die hier altijd zaten door kunnen kletsenquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Laatste dag hier toch? Ik kom even buurten.
Ja ik ben ook een binger dat gezeur met elke dag een aflevering, zet gewoon het hele seizoen neer..quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie
Ja ik heb ook al de MAFS australie gekeken tot aan waar ze nu zijn, jammer kijk het liever in het geheel helemaal af
Bennu de gooddokter weer aan het kijken, althans ga ik vanmiddag weer verder kijken
Het subforum gaat dichtquote:
O dat kijk ik iedere avond, soms even niet dan ben ik het zat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een binger dat gezeur met elke dag een aflevering, zet gewoon het hele seizoen neer..
Ik heb nu 50 afleveringen lang leve de liefde staan, dus die ga ik strakjes ook kijken... heerlijk...
Ben ik blij mee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het subforum gaat dicht
De kijkcijfers en de SV zijn over gezet naar RLS
Ja lieve schat jij bent hier haast nooit meer dus krijg je het laatste nieuws niet mee...quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lieve schat jij bent hier haast nooit meer dus krijg je het laatste nieuws niet mee...
Zal je af en toe aan ons denken danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |