Ja die een camping hebben gekocht in Zweden?quote:Op maandag 15 april 2024 16:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Staf Coppens en zijn nederlandse vrouw
Je zou hier wegblijven.... ???quote:Op maandag 15 april 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja die een camping hebben gekocht in Zweden?
Idd. Zijn vrouw is Monique van der Velden, meervoudig kampioene kunstschaatsen in nederland blijkbaar.quote:Op maandag 15 april 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja die een camping hebben gekocht in Zweden?
Ik vind ze erg leuk samenquote:Op maandag 15 april 2024 19:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Zijn vrouw is Monique van der Velden, meervoudig kampioene kunstschaatsen in nederland blijkbaar.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Monique_van_der_Velden
Beetje rare opmerking. Dat heeft ze niet gezegd. Uit de COS weg melde ze nadat Tom exit ging en volgens mij heeft ze woord gehouden.quote:
LOl. Ik heb geen idee of je kan zien of je een TR hebt gezet ik dacht het niet. Ik probeer het ook maar niet uit.quote:Op maandag 15 april 2024 19:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk dat ik perongeluk een tr gezet heb![]()
Mijn kat lag op mijn telefoon
kun je niet zienquote:Op maandag 15 april 2024 19:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
LOl. Ik heb geen idee of je kan zien of je een TR hebt gezet ik dacht het niet. Ik probeer het ook maar niet uit.
Ik neem het vrijwel altijd op (serieopname)quote:Op maandag 15 april 2024 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hele lading wat je kijkt.
Blijft er nu weer ruimte over om nog iets anders te kijken nu bb is afgelopen
Ik van die stem van die kerel, echt vreselijkquote:Op maandag 15 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk de meilandjes ook niet. Krijg al de kriebels bij de naam
quote:Op maandag 15 april 2024 19:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
O dat doe ik ook. Opnemen en terug kijke zoefff weg die reclamequote:Op maandag 15 april 2024 19:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik neem het vrijwel altijd op (serieopname)
Lekker in kijksessie soms delen versneld zonder reclame terugkijken als ik tijd en zin heb.
Vreselijk, van die dochter ook.quote:Op maandag 15 april 2024 19:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik van die stem van die kerel, echt vreselijk
Doe eens lief.quote:
Nee kan je als user niet zienquote:Op maandag 15 april 2024 19:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
LOl. Ik heb geen idee of je kan zien of je een TR hebt gezet ik dacht het niet. Ik probeer het ook maar niet uit.
Stoute kat 🤣quote:Op maandag 15 april 2024 19:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Yep. en bv bij Kassa of Radar als het over iets gaat wat voor mij totaal niet interessant is ook. Hoppa snel 5x of nog sneller doorspoelen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doe ik ook. Opnemen en terug kijke zoefff weg die reclame
Heerlijk is dat hequote:Op maandag 15 april 2024 20:05 schreef Iceage het volgende:
[..]
Yep. en bv bij Kassa of Radar als het over iets gaat wat voor mij totaal niet interessant is ook Hoppa snel 5x of nog sneller doorspoelen.
Dat zou wel handig zijn 🤣quote:Op maandag 15 april 2024 20:07 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ja idd. Jammer dat het irl niet 5x zo snel kan. bv grasmaaien of planten verpotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |