Wordt mij te veel al die RLS te gaan volgenquote:Op maandag 15 april 2024 12:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh joh soms moet je iets proberen, doe ik ook.... soms valt het mee en soms valt het tegen..
Hallo,quote:Op maandag 15 april 2024 12:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh joh soms moet je iets proberen, doe ik ook.... soms valt het mee en soms valt het tegen..
De Augurkenkoning ga ik zeker naar kijken, de rest nooit of niet meer (gescripte Meilandjes)quote:Op maandag 15 april 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt mij te veel al die RLS te gaan volgen
De b auers, de Bevers, de aurgukenGillis De meilandjes noem maar op
Hellooo...quote:Op maandag 15 april 2024 14:19 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hallo,
ik altijd: Per seconde wijzer, 2 voor 12, Lotto weekend miljonairs, Kassa, Radar, Australian border patrol Journaal, Oplichters van Kees vd Spek, Gestalked Thijs Zeeman, Wie is de mol, Expeditie robinson, vaak Zembla,, Vaak 2ekamer debatten, Tussen kunst en kitsch, enne................................
Big Brother.![]()
![]()
Fijne dag.
Meilandjes hebben voor mij ook hun beste tijd gehad... inderdaad gescript zooitje...quote:Op maandag 15 april 2024 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Augurkenkoning ga ik zeker naar kijken, de rest nooit of niet meer (gescripte Meilandjes)
Die serie van die Vlaamse die naar Zweden is verhuisd ( kan even niet meer op de naam komenquote:Op maandag 15 april 2024 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Augurkenkoning ga ik zeker naar kijken, de rest nooit of niet meer (gescripte Meilandjes)
Ik kijk de meilandjes ook niet. Krijg al de kriebels bij de naamquote:Op maandag 15 april 2024 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een hele lading wat je kijkt.quote:Op maandag 15 april 2024 14:19 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hallo,
ik altijd: Per seconde wijzer, 2 voor 12, Lotto weekend miljonairs, Kassa, Radar, Australian border patrol Journaal, Oplichters van Kees vd Spek, Gestalked Thijs Zeeman, Wie is de mol, Expeditie robinson, vaak Zembla,, Vaak 2ekamer debatten, Tussen kunst en kitsch, enne................................
Big Brother.![]()
![]()
Fijne dag.
Ken wel De Code van Coppens, maar daar kijk ik ook niet naar.quote:Op maandag 15 april 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die serie van die Vlaamse die naar Zweden is verhuisd ( kan even niet meer op de naam komen)
Van Coppens dacht ik
Staf Coppens en zijn nederlandse vrouwquote:Op maandag 15 april 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die serie van die Vlaamse die naar Zweden is verhuisd ( kan even niet meer op de naam komen)
Van Coppens dacht ik
Ogh die is hartstikke leuk, ligt er ook een beetje aan wie ze als gasten hebben... en die serie over de camping die ze hebben is ook wel geinig..quote:Op maandag 15 april 2024 16:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ken wel De Code van Coppens, maar daar kijk ik ook niet naar.
Ken het niet, alleen op de Belgische tv?quote:Op maandag 15 april 2024 16:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Staf Coppens en zijn nederlandse vrouw
Ja klopt, beide te volgen op KIJK tv...quote:Op maandag 15 april 2024 16:22 schreef spapaars het volgende:
Zie nu dat Staf Coppens dezelfde man is die ook code Coppens doet.
En
'Camping Coppens, The Big Bang.
https://www.hln.be/bv/voo(...)candinavie~ae800164/
Merciquote:Op maandag 15 april 2024 16:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, beide te volgen op KIJK tv...
Daar ben je wel een tijdje zoet mee.quote:Op maandag 15 april 2024 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben maar eens bij aflevering 1 van de bondgenoten begonnen. Toch wel geinig programma....
Ligt er altijd aan wie er mee doen. Net als kan niet op de naam komen. 2 bekende nederlanders moeten vanuit een gevangenis vluchten en drie gaan er achter aan om hun te zoeken.quote:Op maandag 15 april 2024 16:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ken wel De Code van Coppens, maar daar kijk ik ook niet naar.
Hunted?quote:Op maandag 15 april 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er altijd aan wie er mee doen. Net als kan niet op de naam komen. 2 bekende nederlanders moeten vanuit een gevangenis vluchten en drie gaan er achter aan om hun te zoeken.
Nee volgens mij heet het jachtseizoen of zo?quote:
Met dat hebben de vluchters zo'n oranje gevangenispak aan.quote:Op maandag 15 april 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee volgens mij heet het jachtseizoen of zo?
Ja klopt. Die bedoel ik ookquote:Op maandag 15 april 2024 17:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat hebben de vluchters zo'n oranje gevangenispak aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |