Hahaha oooo na BB is het zelfbediening geworden..quote:Op maandag 15 april 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die mag je zelf zetten de waterkoker staat hier in de kast. DIe komt alleen te voorschijn als mijn schoondochter komt
Ja ben met vakantiequote:Op maandag 15 april 2024 06:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hahaha oooo na BB is het zelfbediening geworden..
Haha groot gelijk... was zeker lekker wakker worden zonder een Cos met gezeik? Effe wennen zeker...quote:
Ja, heb tijd over nu.quote:Op maandag 15 april 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha groot gelijk... was zeker lekker wakker worden zonder een Cos met gezeik? Effe wennen zeker...
Nou lekker toch.... je hebt hard genoeg gezwoegd, nu even genieten van de rust...quote:
Heb gisteren op de bank gelegen MAFS australie kijkenquote:Op maandag 15 april 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou lekker toch.... je hebt hard genoeg gezwoegd, nu even genieten van de rust...
Ja genieten hé... lekker programma om languit van te genieten...quote:Op maandag 15 april 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb gisteren op de bank gelegen MAFS australie kijken
Ja, ik zit het nu ook te kijken. Vind het toch iets spraakmakender dan de Nederlandse versiequote:Op maandag 15 april 2024 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja genieten hé... lekker programma om languit van te genieten...
Ik vind de Nederlandse versie niks....Australië is het leukst...quote:Op maandag 15 april 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zit het nu ook te kijken. Vind het toch iets spraakmakender dan de Nederlandse versie
Dit is nog langzaam. KOmt omdat het daar om punten gaatquote:Op maandag 15 april 2024 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Het gaat soms wel retesnel elders Dot...
Ja ik snap dat het dan een stuk sneller gaat... puntjes scoren hahaquote:Op maandag 15 april 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is nog langzaam. KOmt omdat het daar om punten gaat
Het is eigenlijk een spel, een sc waar je punten kan verdienen.
Daarom is er ook 24 per dag altijd wel iemand
Maar de COS is net zo snel zo nog niet sneller
Als je kijkt naar de stats gaat het in bb toch snellerquote:Op maandag 15 april 2024 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het dan een stuk sneller gaat... puntjes scoren haha
Ja met de live is de COS ook niet te doen maar over het algemeen goed te volgen vind ik...
Ja maar op een normale dag gaat de COS toch niet snel... te snel?quote:Op maandag 15 april 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de stats gaat het in bb toch sneller
Zeker in het begin wel hoor. Was soms niet bij te benenquote:Op maandag 15 april 2024 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar op een normale dag gaat de COS toch niet snel... te snel?
Ja oké... dat is zo...quote:Op maandag 15 april 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker in het begin wel hoor. Was soms niet bij te benen
Ze voorspellen rotweer voor de rest van de week vanaf deze middagquote:Op zondag 14 april 2024 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Jockari kun je misschien een beetje fatsoenlijk weer regelen voor noord België de komende week? De Nederlandse buienradar kan dat niet.
Hier kan je zien hoeveel er gepost is tijdens de BB periodequote:Op maandag 15 april 2024 08:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja oké... dat is zo...
Op zaterdagavond tikte ik nooit anders kon ik de live niet helemaal meekrijgen... niet dat het vreselijk boeiend was maar toch...
Morguhquote:
Ja hier ook en een stukje frisserquote:Op maandag 15 april 2024 08:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze voorspellen rotweer voor de rest van de week vanaf deze middag
Wat bent u vrolijk deze morgenquote:
Dat is wel geinig...quote:Op maandag 15 april 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier kan je zien hoeveel er gepost is tijdens de BB periode
[ afbeelding ]
Ja d'r komt aardig wat aan als je de berichten moet geloven... de wind trekt al aan hier... zo even de buitenboel veilig stellen..quote:
Heb je de cijfers van voorgaande jaren ook nog?quote:Op maandag 15 april 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier kan je zien hoeveel er gepost is tijdens de BB periode
[ afbeelding ]
Ja we hebben het goed gerocktquote:Op maandag 15 april 2024 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is wel geinig...![]()
Wat een verschil hejj ten opzichte van de anderen...
Dan moet ik de datums weten en die weet ik nietquote:Op maandag 15 april 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je de cijfers van voorgaande jaren ook nog?
Nou echt hé... wel gaaf om te zien dat het zo lekker loopt.. ook leuk voor jou en Gert...quote:
Ja, het is altijd leuk als het goed loopt. Het liefst zonder gedoe, maar dat is ijdele hoopquote:Op maandag 15 april 2024 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hé... wel gaaf om te zien dat het zo lekker loopt.. ook leuk voor jou en Gert...
Gedoe is er altijd daar ontkom je niet aan... maar in welke mate, dat maakt het verschil..quote:Op maandag 15 april 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is altijd leuk als het goed loopt. Het liefst zonder gedoe, maar dat is ijdele hoopdenk ik
Ja toen liep EJVJ beter dan BBquote:Op maandag 15 april 2024 09:37 schreef greysbones het volgende:
vorig jaar was natuurlijk EJVJL gelijktijdig
maar dit Jaar dus een goede score voor BB
Dat is zeker waarquote:Op maandag 15 april 2024 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gedoe is er altijd daar ontkom je niet aan... maar in welke mate, dat maakt het verschil..
Zit nog steeds MAFS te kijkenquote:Op maandag 15 april 2024 10:04 schreef Frummelie het volgende:
Netflix, flikkert er ook maar wat op hoor...Real housewives Beverly Hills... seizoen 9, echt uit het jaar kruik..
Daar heb ik de meeste al van gezien alleen die van vandaag nog niet... en de verraders moet ik nog even kijken..quote:
Ik ben bij aflevering 14 en verraders kijk ik nooit net als WIDMquote:Op maandag 15 april 2024 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar heb ik de meeste al van gezien alleen die van vandaag nog niet... en de verraders moet ik nog even kijken..
Ooh dan heb je nog even te gaan met MAFS... ik vind de verraders altijd wel leuk... nu is het met onbekenden, vind ik iets minder maar ja...quote:Op maandag 15 april 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben bij aflevering 14 en verraders kijk ik nooit net als WIDM
Ik kijk alleen LLDL en bondgenoten. Verder ben ik wel klaar met al die spelletjes tvquote:Op maandag 15 april 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan heb je nog even te gaan met MAFS... ik vind de verraders altijd wel leuk... nu is het met onbekenden, vind ik iets minder maar ja...
De Mol kijk ik ook nooit..
Lang leve de liefde laat ik oplopen en kijk ik tig afleveringen achter elkaar, bondgenoten vind ik ook wel geinig...quote:Op maandag 15 april 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk alleen LLDL en bondgenoten. Verder ben ik wel klaar met al die spelletjes tv
Heb ik twee keer gezien B&B vol liefde die augurken heb ik niet gekekenquote:Op maandag 15 april 2024 11:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lang leve de liefde laat ik oplopen en kijk ik tig afleveringen achter elkaar, bondgenoten vind ik ook wel geinig...
Kijk jij niet naar B & B vol liefde?
En de augurkenkoning Oosie?
quote:Op maandag 15 april 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik twee keer gezien B&B vol liefde die augurken heb ik niet gekeken
Alleen al de titel van dat programma lokte mij niet om te kijken heb er nog geen sec van gezienquote:Op maandag 15 april 2024 11:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]...die augurken heb ik niet gekeken...Oosie is lief en leuk...
Agh joh soms moet je iets proberen, doe ik ook.... soms valt het mee en soms valt het tegen..quote:Op maandag 15 april 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen al de titel van dat programma lokte mij niet om te kijken heb er nog geen sec van gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |