Hahaha oooo na BB is het zelfbediening geworden..quote:Op maandag 15 april 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die mag je zelf zetten de waterkoker staat hier in de kast. DIe komt alleen te voorschijn als mijn schoondochter komt
Ja ben met vakantiequote:Op maandag 15 april 2024 06:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hahaha oooo na BB is het zelfbediening geworden..
Haha groot gelijk... was zeker lekker wakker worden zonder een Cos met gezeik? Effe wennen zeker...quote:
Ja, heb tijd over nu.quote:Op maandag 15 april 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha groot gelijk... was zeker lekker wakker worden zonder een Cos met gezeik? Effe wennen zeker...
Nou lekker toch.... je hebt hard genoeg gezwoegd, nu even genieten van de rust...quote:
Heb gisteren op de bank gelegen MAFS australie kijkenquote:Op maandag 15 april 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou lekker toch.... je hebt hard genoeg gezwoegd, nu even genieten van de rust...
Ja genieten hé... lekker programma om languit van te genieten...quote:Op maandag 15 april 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb gisteren op de bank gelegen MAFS australie kijken
Ja, ik zit het nu ook te kijken. Vind het toch iets spraakmakender dan de Nederlandse versiequote:Op maandag 15 april 2024 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja genieten hé... lekker programma om languit van te genieten...
Ik vind de Nederlandse versie niks....Australië is het leukst...quote:Op maandag 15 april 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zit het nu ook te kijken. Vind het toch iets spraakmakender dan de Nederlandse versie
Dit is nog langzaam. KOmt omdat het daar om punten gaatquote:Op maandag 15 april 2024 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Het gaat soms wel retesnel elders Dot...
Ja ik snap dat het dan een stuk sneller gaat... puntjes scoren hahaquote:Op maandag 15 april 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is nog langzaam. KOmt omdat het daar om punten gaat
Het is eigenlijk een spel, een sc waar je punten kan verdienen.
Daarom is er ook 24 per dag altijd wel iemand
Maar de COS is net zo snel zo nog niet sneller
Als je kijkt naar de stats gaat het in bb toch snellerquote:Op maandag 15 april 2024 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het dan een stuk sneller gaat... puntjes scoren haha
Ja met de live is de COS ook niet te doen maar over het algemeen goed te volgen vind ik...
Ja maar op een normale dag gaat de COS toch niet snel... te snel?quote:Op maandag 15 april 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de stats gaat het in bb toch sneller
Zeker in het begin wel hoor. Was soms niet bij te benenquote:Op maandag 15 april 2024 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar op een normale dag gaat de COS toch niet snel... te snel?
Ja oké... dat is zo...quote:Op maandag 15 april 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker in het begin wel hoor. Was soms niet bij te benen
Ze voorspellen rotweer voor de rest van de week vanaf deze middagquote:Op zondag 14 april 2024 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Jockari kun je misschien een beetje fatsoenlijk weer regelen voor noord België de komende week? De Nederlandse buienradar kan dat niet.
Hier kan je zien hoeveel er gepost is tijdens de BB periodequote:Op maandag 15 april 2024 08:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja oké... dat is zo...
Op zaterdagavond tikte ik nooit anders kon ik de live niet helemaal meekrijgen... niet dat het vreselijk boeiend was maar toch...
Morguhquote:
Ja hier ook en een stukje frisserquote:Op maandag 15 april 2024 08:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze voorspellen rotweer voor de rest van de week vanaf deze middag
Wat bent u vrolijk deze morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |