Goedenavondquote:
Kan nie hequote:Op zondag 14 april 2024 13:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjj goedenmiddag, ik zie je berichtje met pas...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hellooo poeppiekakkiescheetje...quote:Op zondag 14 april 2024 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
[..]
Kan nie he![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Goedeavond
Nu de nacht nogquote:Op zondag 14 april 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ja zo hebben we elkaar ieder dagdeel gegroet
quote:Op zondag 14 april 2024 19:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo poeppiekakkiescheetje...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...
quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk en lief @:jockari
vind het ook leuk dat je er weer bij was![]()
Jij bent hier pas 4 maanden???
Bowlen leuk, klapband niet leuk en een uur wachten helemaal niet leuk..quote:Op zondag 14 april 2024 22:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Vanmiddag gaan bowlen nadat ik een klapband had met de auto en uur stond te wachten op de pechthulp
![]()
Daarna een tijd met de hond gaan wandelen , nah ja.. wandelen.. er liepen nog 9 honden rondZe lieten zichzelf uit.
Stil zonder BB op de achtergrond aan, ook wel lekker rustig moet ik zeggen.
detoxenquote:Op zondag 14 april 2024 22:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bowlen leuk, klapband niet leuk en een uur wachten helemaal niet leuk..![]()
Ooh dat is wel relaxed wandelen dan...![]()
Het is wel wennen.. het is stilletjes in huis... we moeten er effies doorheen...
Morguh Frum. lekker bakkie koffiequote:
O die mag je zelf zetten de waterkoker staat hier in de kast. DIe komt alleen te voorschijn als mijn schoondochter komtquote:Op maandag 15 april 2024 06:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo... nou ik ben meer van de thee Dotje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |