Mooie, goed verzorgde huisjes in een groot park. Van de parking naar ons hutje 20 minuten lopenquote:
Ja mensen reserveren natuurlijk ruim van te voren. Hoepend op een beetje lekker en droog weerquote:Op donderdag 18 april 2024 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooie, goed verzorgde huisjes in een groot park. Van de parking naar ons hutje 20 minuten lopen![]()
Ondanks het k*tweer was het best wel goed bezet
Mooi en anders gewoon een RLS SC van maken, dat is ook een uitnodiging voor de andere bezoekers van zo'n 43 tv, media en videoland programma's in de RLS.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
Deze chat staat nu bij RLs even kijken of het blijft door lopen
Ga ik ook doen. Laat het even zo dat we te vinden zijn voor de bb kletsersquote:Op donderdag 18 april 2024 19:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Mooi en anders gewoon een RLS SC van maken, dat is ook een uitnodiging voor de andere bezoekers van zo'n 43 tv, media en videoland programma's in de RLS.
Hey Cupfighterquote:
Tuurlijk, voor nu even nakletsen.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Laat het even zo dat we te vinden zijn voor de bb kletsers
Ik heb BB al weer uit mijn geheugen verbannen. Ben daar altijd heel snel mee klaar is klaarquote:Op donderdag 18 april 2024 19:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor nu even nakletsen.
Ja heb jij mij geleerd. Heerlijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb BB al weer uit mijn geheugen verbannen. Ben daar altijd heel snel mee klaar is klaar
Hier in de RLS kun je voor altijd kletsen over van alles! Dit RLS-forum gaat niet dicht, blijft een plekje voor iedereen!quote:Op maandag 15 april 2024 22:32 schreef GayGuy het volgende:
Zijn er nog andere topics waar geen drama is, waar ik kan posten? En waar de meesten hier, ook zitten? Vind het fok loos bestaan wel saai, haha
Ik snap dat ook niet. Het is zo klein knulletje wat ziet ze er in.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ah eens zien of dit gaat lopen
BB's Chelsea van vorig seizoen is in De Bondgenoten vooral bezig met interessant gevonden te worden. Zo gastje hoofd op hol terwijl ie iemand thuis heeft zitten die deze week nog langs komt.
Met streams op dat programma zou dit een ejvjl-Wanda 2.0 gevalletje kunnen zijn
Geen dank. Hopelijk blijft het een beetje lopen.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:49 schreef Iceage het volgende:
Ik heb nu visite.
Dotteke heel Tof. Dankje.
Fijne avond, Baai zwaai.
Ja behoorlijkquote:
Kiekeboequote:
Hey Boosterquote:
Morguh Ice,quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:44 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen,
Er is hier een schilderij bezorgd wat ik via Catawiki heb uit de Oekraine.
Ik vind hem erg mooi. tis 30x40 , olieverf op canvas. En het was hier sneller dan ik had verwacht.
Is vanuit de Oekraine naar Polen gestuurd en vanuit Polen naar hier.
Mijn winnende bod was wederom te laag vind ik, (30 euro)
Ben er blij mee. Ik heb hem even in een proef baklijst geplaatst. kan op 2 manieren de baklijst manier.
[ link | afbeelding ]
De schilderijlijst manier.
[ link | afbeelding ]
Zelf vind ik baklijst manier het mooist (maar vrienden niet)
Anyway fijne vrijdag.
Dankje. het is dezelfde lijst. kan dus op 2 manieren alleen de 2e valt gedeelte weg. Bij de eerste valt op de foto de rand van het doek erg op maar in het echt als je er recht en op wat afstand voor staat zie je dat niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ice,
Persoonlijk vind ik de eerste lijst mooier
Vind de tweede wat drukker overkomen
Je moet gewoon doen wat jij het mooiste vindt Ice, jij moet er naar kijken de anderen nietquote:Op vrijdag 19 april 2024 08:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dankje. het is dezelfde lijst. kan dus op 2 manieren alleen de 2e valt gedeelte weg. Bij de eerste valt op de foto de rand van het doek erg op maar in het echt als je er recht en op wat afstand voor staat zie je dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |