Eto’o mag je in dat lijstje ook wel noemen. Was nog geen wereldster toen Kameroen goud pakte.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:33 schreef tong80 het volgende:
Klasse OP.
Gelukkig hebben de Nederlandse mannen en vrouwen zich niet geplaatst. Niet omdat ik voetbal geen Olympische sport vind, maar omdat die onevenredig veel zendtijd en aandacht zouden krijgen. Verder zijn er in het verleden leuke wedstrijden geweest en leuke spelers naar boven gekomen. Kanu, Michailichenko en Romario bijvoorbeeld.
Die is gelukkig al gemaakt dankzij @Frozen-assassinquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
Waar is het voetbaltopic? Ik wil voorbeschouwen op Nieuw Zeeland - Guinee en Irak - Oekraine
Ik heb geen zin om zelf een topic met OP te maken
Ik mis een bronvermelding naar Wikipedia.quote:
quote:Text is available under the Creative Commons Attribution-ShareAlike License 4.0; additional terms may apply.
Matige preview. Guinee, Irak, Oezbekistan en Japan staan er niet inquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Die is gelukkig al gemaakt dankzij @:Frozen-assassin
Wij kijken halsreikend uit naar je uitvoerige voorbeschouwing op bovengenoemde wedstrijden en uiteraard op de kwaliteit en sterspelers van Marokko, Dominicaanse Republiek, Mali en Israėl (bij de mannen).
Die waren toen nog niet geplaatst. Terechte klacht verder, vooral deze vier landen verdienen een roemruchte voorbeschouwing.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Matige preview. Guinee, Irak, Oezbekistan en Japan staan er niet in
Argentiniė heeft ook een aardig team met Alvarez en toptalent Echeverri.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Die waren toen nog niet geplaatst. Terechte klacht verder, vooral deze vier landen verdienen een roemruchte voorbeschouwing.
Nou, om een voorzet te geven: vanmiddag staat bij Irak met #3 Hussein Ali op het veld. Geboren in Zweden, spelend bij Heerenveen als rechtsback.
Ik zie dat Bind Hassan de uiteindelijke selectie niet heeft gehaald. Die is geboren in Nederlanden speelt voor De Graafschap.
Verder doen er nog een paar spelers mee die in NLspelen geloof ik (twee spelers van Sparta bij Japan: met #10 Kiki Saito en met #14 Shunsuke Mito).
Spanje is wel favoriet bij de M denk ik. Vrouwen? Geen idee. Misschien ook wel Spanje. Of thuisland Frankrijk. Of toch Canada. Of tóch weer de VS.
Tot zover mijn voorbeschouwing en aanverwante hersenspinsels.
Canada bij de dames, mwah. Spanje voor VS, Japan en Frankrijk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Die waren toen nog niet geplaatst. Terechte klacht verder, vooral deze vier landen verdienen een roemruchte voorbeschouwing.
Nou, om een voorzet te geven: vanmiddag staat bij Irak met #3 Hussein Ali op het veld. Geboren in Zweden, spelend bij Heerenveen als rechtsback.
Ik zie dat Bind Hassan de uiteindelijke selectie niet heeft gehaald. Die is geboren in Nederlanden speelt voor De Graafschap.
Verder doen er nog een paar spelers mee die in NLspelen geloof ik (twee spelers van Sparta bij Japan: met #10 Kiki Saito en met #14 Shunsuke Mito).
En bij de VS: Taylor Booth (Utrecht) en Paxten Aaronson (Vitesse). Bij Nieuw-Zeeland: Matthew Garbett van NAC Breda.![]()
Spanje is wel favoriet bij de M denk ik. Vrouwen? Geen idee. Misschien ook wel Spanje. Of thuisland Frankrijk. Of toch Canada. Of tóch weer de VS.
Spanje is veruit favoriet bij de vrouwen lijkt me. Met VS (vernieuwd elftal) en Frankrijk daarnaast.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Salina het volgende:
[..]
En bij de VS: Taylor Booth (Utrecht) en Paxten Aaronson (Vitesse). Bij Nieuw-Zeeland: Matthew Garbett van NAC Breda.![]()
Japan niet onderschatten. Die wonnen 4-0 van Spanje vorig jaar. Ook benieuwd naar het niveau van Duitsland, Colombia en Nigeria.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spanje is veruit favoriet bij de vrouwen lijkt me. Met VS (vernieuwd elftal) en Frankrijk daarnaast.
Het mannenvoetbal is wel echt de misvormde baby onder de olympische sporten. Zeker met de Copa America en het EK in dezelfde zomer zullen niet eens de beste jonge voetballers aanwezig zijn. Ik vind het wel leuk om wat talenten in actie te zien, maar eigenlijk boeit het niemand wie er wint.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:57 schreef VoMy het volgende:
Deze schijnvertoningen hebben niets te zoeken op de OS. #KickOutOlympicFootball
Lijkt me een goede afspiegeling van de mannen. Bij Spanje is de topgeneratie van drie jaar geleden eigenlijk gewoon doorgestroomd naar het winnende EK-team.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:46 schreef Felagund het volgende:
Volgens de bookies zijn bij de vrouwen VS favoriet, net voor Spanje en daarachter Frankrijk, Duitsland, Japan en Brazilie (in die volgorde).
Bij de mannen staan Frankrijk het hoogste, voor wederom Spanje, Argentiniė, Marokko en de VS.
Welke talenten moeten we in de gaten houden?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lijkt me een goede afspiegeling van de mannen. Bij Spanje is de topgeneratie van drie jaar geleden eigenlijk gewoon doorgestroomd naar het winnende EK-team.
Voor 6 eurootjes ook prima beeld, geen reclame en hopelijk werkt de derde stream zo ook. Dan vind ik het allemaal prima.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
10 eurie pakketje geeft me haarscherp beeld. Uitstekend.
Binnen dezelfde browser wordt het als 1 apparaat gezien, ongeacht het aantal streams, dus dat zou goed moeten komen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor 6 eurootjes ook prima beeld, geen reclame en hopelijk werkt de derde stream zo ook. Dan vind ik het allemaal prima.
Voor 4 euro nog steeds prima beeld.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor 6 eurootjes ook prima beeld, geen reclame en hopelijk werkt de derde stream zo ook. Dan vind ik het allemaal prima.
Sesamstraat stopt?quote:
Arg-Mar 5.10 NU op teeveequote:Op woensdag 24 juli 2024 15:05 schreef kilon het volgende:
Kijkt iedereen hier op stream, of ook iemand op tv? Ik ben wel benieuwd naar de vertraging.
Arg-Mar 4:50
Uzb-Esp 5:00
Bij mij loopt ARG-MAR ongeveer gelijk, UZB-ESP 10 seconden achterquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:05 schreef kilon het volgende:
Kijkt iedereen hier op stream, of ook iemand op tv? Ik ben wel benieuwd naar de vertraging.
Arg-Mar 4:50
Uzb-Esp 5:00
Heb je zo'n nieuw Ziggo kastje? Want dan loopt de TV sowieso achter op veel andere TVsquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij loopt ARG-MAR ongeveer gelijk, UZB-ESP 10 seconden achter
Ik kijk nu op 2 streams, ES gaat pas aan als de eerste potjes voetbal zijn geweest.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je zo'n nieuw Ziggo kastje? Want dan loopt de TV sowieso achter op veel andere TVs
Sommigen raken dan al in paniek, maar ik ziet het probleem ook niet zo.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:06 schreef kilon het volgende:
Niet verkeerd dus, alles binnen de 20 seconden is wel te doen.
Als je weet dat er een medaillemoment komt even niet scrollen op FOK! en alles is primaquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommigen raken dan al in paniek, maar ik ziet het probleem ook niet zo.
Over medaillemomenten gesproken, die event alerts staan op HBO Max standaard uit (megafoon rechts boven op het scherm) dus dat is ook goed geregeld.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je weet dat er een medaillemoment komt even niet scrollen op FOK! en alles is prima
Is dat zo ja? Heb het nog niet besteld.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je zo'n nieuw Ziggo kastje? Want dan loopt de TV sowieso achter op veel andere TVs
Omdat ze te weinig dagen hebben voor teveel sport?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:11 schreef Bezsen het volgende:
Hoezo begint dit al voor de openingsceremonie????
Erg jammer dat de immer vervelende Fransen zelfs dit niet kunnenquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat ze te weinig dagen hebben voor teveel sport?
Dit is de laatste keren altijd zo geweest dat sommige sporten (waaronder vaak voetbal) al eerder starten dan de openingsceremonie.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Erg jammer dat de immer vervelende Fransen zelfs dit niet kunnen
Van de altijd sympathieke Oezbeken?quote:
Wanneer is de laatste keer dat er niet gesport werd voor de openingsceremonie?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is de laatste keren altijd zo geweest dat sommige sporten (waaronder vaak voetbal) al eerder starten dan de openingsceremonie.
Handboogschieten, handbal en de rugby sevens ook. Alle a-sporten dusquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:11 schreef Bezsen het volgende:
Dat zou wel grappig zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van de altijd sympathieke Oezbeken?
Bij voetbal gewoon al die rustdagen schrappen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Handboogschieten zou wel later kunnen denk ik en Rugby Sevens ook wel. Tenzij ze stadions nog nodig hebben
Dat verschil heb ik ook. Beide via stream. Argentiniė op Ziggo en Spanje op Max.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij loopt ARG-MAR ongeveer gelijk, UZB-ESP 10 seconden achter
1996 Atlanta.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat er niet gesport werd voor de openingsceremonie?
Handboogschieten is een unieke locatie die voor geen enkele andere sport gebruikt wordt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Handboogschieten zou wel later kunnen denk ik en Rugby Sevens ook wel. Tenzij ze stadions nog nodig hebben
quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:11 schreef Bezsen het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)igenlijk-woensdag-alquote:Maar waarom beginnen deze sporten al voor de openingsceremonie?
Dat is om een praktische reden: bij voetbal, rugby, boogschieten en handbal worden er relatief veel wedstrijden gespeeld, omdat daar wordt gewerkt met voorrondes en groepsfases. Dus beginnen die toernooien al wat eerder, zodat ze een speelschema hebben met ook genoeg rustdagen.
TV-Tip: Rugbyquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:23 schreef kilon het volgende:
Ik weet nou niet zo goed of Oezbekistan beter is dan ik dacht of Spanje slechter.
Beide wedstrijden overtuigen trouwens totaal niet.
15:30. Allemaal terug te vinden in het competitieschema.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:26 schreef kilon het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit pas 4 uur begon? Stream gaat aan.
Zuid-Amerika vs Afrika genotquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
er wordt vooral geschopt bij Argentinie - Marokko
Ik moet nog even warm draaienquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
15:30. Allemaal terug te vinden in het competitieschema.
Zap er net naar toe. Doen er nog "bekenden" mee ?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
er wordt vooral geschopt bij Argentinie - Marokko
Hakimi en Alvarezquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zap er net naar toe. Doen er nog "bekenden" mee ?
De voetbalmensjes moeten niet zo klagen met hun miljoenensalaris en meer dan voldoende (verplichte) rust tussen de wedstrijden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Alex Baena en Julian Alvarez zijn straks onironisch al twaalf maanden aan het voetballen. Net geen dwangarbeid.
Is alleen maar goed. Anders wordt er veel te veel aandacht en zendtijd aangegeven.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:32 schreef TLC het volgende:
Blijft jammer dat bij de mannen Nederland bijna nooit meedoet![]()
T laatst in Beijing en dat was ook geen daverend succes voor Oranje
Flauwekul. Gaat veel te ver tegenwoordig. Het gaat ook niet alleen om de wedstrijden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
De voetbalmensjes moeten niet zo klagen met hun miljoenensalaris en meer dan voldoende (verplichte) rust tussen de wedstrijden.
Wat een onzin. Voetballers hebben een trainingsarbeid en mentaliteit van niks tegenover 90% van de andere atleten hier, die er ook nog vaak geld bij moeten doen. Niks mis mee omdat er vraag naar is, maar ga dan niet zo lopen klagen alsof je het zo ontzettend zwaar hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flauwekul. Gaat veel te ver tegenwoordig. Het gaat ook niet alleen om de wedstrijden.
Overdrijven is ook een vak. Wie klaagt erquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voetballers hebben een trainingsarbeid en mentaliteit van niks tegenover 90% van de andere atleten hier, die er ook nog vaak geld bij moeten doen. Niks mis mee omdat er vraag naar is, maar ga dan niet zo lopen klagen alsof je het zo ontzettend zwaar hebt.
De FIFA is letterlijk gisteren aangeklaagd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Wie klaagt erDeden ze dat maar eens vaker.
Werd tijd, FIPRO komt veel te laat in actie.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
De FIFA is letterlijk gisteren aangeklaagd.
Nou, daar zijn we het dus grondig over oneens.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd tijd, FIPRO komt veel te laat in actie.
Dat mag.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou, daar zijn we het dus grondig over oneens.
Dit wordt weer een vreemd voetbaltoernooi.quote:
Oezbekistan - Spanje is nog bezig.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:49 schreef Zipportal het volgende:
Het is rust.
Ellie.jpg
Topic kan gereekst worden.
Irak en Oekraine. Nog niet problematisch.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentiniė hep een probleem.
Wie zitten er bij de Argentijntjes in de groep?
Wel potentieel tegen Frankrijk in de QF als ze de groep niet winnen. Dat kan wel leuk worden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Irak en Oekraine. Nog niet problematisch.
Maar voor 50%quote:
Gaat niet lukken. Er is altijd 1 grappenmaker die alles spoilt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we overigens voor de rest van de Spelen afspreken om geen spoilers voor andere sporten te doen in de topics? Niet iedereen kan alles live kijken.
Pikstart Jantje Ykema.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Er is altijd 1 grappenmaker die alles spoilt.
Dat betekent niet dat ieder ander het ook maar moet doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Er is altijd 1 grappenmaker die alles spoilt.
Geen halve maatregelenquote:De assistent-coach van het Canadese team, Jasmine Mander, en analist Joseph Lombari worden door Canada verantwoordelijk gehouden voor de drone-spionage en zijn naar huis gestuurd. De drone-operator is volgens Canada een "niet-geaccrediteerd lid van het Canadese ondersteuningsteam" en is inmiddels aangehouden door de Franse autoriteiten.
Hoofdcoach Beverly Priestman neemt tijdens het duel met Nieuw-Zeeland geen plaats op de bank: "Dit vertegenwoordigt niet de waarden waar ons team voor staat. Ik ben eindverantwoordelijk voor dit gedrag. Om de integriteit van ons team te benadrukken, heb ik daarom vrijwillig besloten om donderdag af te zien van het coachen tijdens de wedstrijd."
Het is echt ontzettend slecht.quote:
Dat was 12 jaar geleden nog wel.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Frank Kramer hierbij was episch geweest.
Argentinie maakt er ook een rommeltje van. Het is nog niet best vandaag.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is echt ontzettend slecht.
Was dat geen buitenspel?quote:
Natuurlijk niet.quote:
Dacht dat de keeper er voor stond maar zag geen goede herhaling.quote:
schermen begint pas over een paar dagenquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Er zijn 2 sporten bezig en ik kom nu al schermen tekort
Op het moment van de voorzet stond die gozert net in de 5metert.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat de keeper er voor stond maar zag geen goede herhaling.
Je zou bijna willen dat het niet in Europa is zodat je door de tijdsverschillen nog wat tijd hebt voor de rest van het leven.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Rugby is geen sportquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Vermaak me er meer mee dan met voetbal vandaag.quote:
Alleen slimme liedjes?quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Argentijntjes gaan nu geen domme liedjes zingen schat ik zo in.
Bij het EK was het juist weer opvallend weinig, niet erg consequentquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kennelijk houden ze bij FIFA nog steeds stopwatch ingedrukt bij elk keer dat spel stil ligt
We gaan nog even VARren bij Spanje.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
We moeten eigenlijk alweer door met volgend potje
Gelukkig niet in dezelfde stadionsquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
We moeten eigenlijk alweer door met volgend potje
Ik zap wel als dit is afgelopenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:01 schreef Frutsel het volgende:
Egypte is ook los...tegen de Dominicaanse Republiek
Ik sla over, pak Frankrijk wel mee straksquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:01 schreef Frutsel het volgende:
Egypte is ook los...tegen de Dominicaanse Republiek
Extra tijd van de extra tijd heeft GELEVERD.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:04 schreef hhh38 het volgende:
Met alle oponthoud tijdens de extra tijd kan er wel weer 3 minuten bij
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:04 schreef Salina het volgende:
Hoeveel extra tijd van de extra tijd dalijk?
Rugby is eerder vol (en een half uur later begonnen)quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Wat gaat dit topic over B-voetbal hard dan.
Dat snap ik dan wel weerquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rugby is eerder vol (en een half uur later begonnen)
De OS is net onderweg, en met Argentiniė v Marokko stond er al een serieuze kraker op het programma.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Wat gaat dit topic over B-voetbal hard dan.
Dat is dan ook gewoon netjes gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te snappen. Alleen te reeksen.
Waar zijn ze goed in, behalve roeien?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet zo slim van het keepertje. Jammer. Guinee is leuker, Nieuw-Zeeland wint al genoeg op de Spelen.
Kano zeilen, rugby vooral.quote:
Eindelijk een reserve-Duitser ipv al die kutkinderen met hoge grafstemmetjes.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:13 schreef Zipportal het volgende:
Bert van Losser in het commentaarhok. @:powerloungen
Nieuw-Zeelandse vrouwen zijn topfavoriet bij Rugby Sevens als je in Tokio goud wint en afgelopen seizoen vier van de zeven series wint.quote:
Werkquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guinee - Nieuw-Zeeland! @:PippenScottie
Nu klaar neem ik aan, dus de tweede helft gaan wij kijken!quote:
Forensen, aan de eettafel familie vertellen hoe de dag was terwijl we frietjes verorberen, vervolgens de vaatwasser volstouwen en dan is het voetbalfeest al voorbijquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu klaar neem ik aan, dus de tweede helft gaan wij kijken!
Ik neem aan dat iedereen Lacazette wel kent.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ken je een speler van een van de twee?
Uit de krant jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen Lacazette wel kent.
Plus de A10 is deels afgesloten en ik sta in een gigafile.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu klaar neem ik aan, dus de tweede helft gaan wij kijken!
Over A10 gaan deze wekenquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Plus de A10 is deels afgesloten en ik sta in een gigafile.
Iedereen wil natuurlijk ook Guinee - Nieuw Zeeland zien
Pics?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NZ?
Polsstokhoog! Eliza is er dit jaar weer eens
Wist niet dat ie bij NAC zit. Prima actie.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Ik ril nu al voor NAC Breda v Ajax.
Er is nog een hele knappe dame bij polshoog maar ik ben even vergeten wie.quote:
Angelica Moser?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nog een hele knappe dame bij polshoog maar ik ben even vergeten wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |