Was dat geen buitenspel?quote:
Natuurlijk niet.quote:
Dacht dat de keeper er voor stond maar zag geen goede herhaling.quote:
schermen begint pas over een paar dagenquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Er zijn 2 sporten bezig en ik kom nu al schermen tekort
Op het moment van de voorzet stond die gozert net in de 5metert.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat de keeper er voor stond maar zag geen goede herhaling.
Je zou bijna willen dat het niet in Europa is zodat je door de tijdsverschillen nog wat tijd hebt voor de rest van het leven.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Rugby is geen sportquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Vermaak me er meer mee dan met voetbal vandaag.quote:
Alleen slimme liedjes?quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Argentijntjes gaan nu geen domme liedjes zingen schat ik zo in.
Bij het EK was het juist weer opvallend weinig, niet erg consequentquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kennelijk houden ze bij FIFA nog steeds stopwatch ingedrukt bij elk keer dat spel stil ligt
We gaan nog even VARren bij Spanje.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
We moeten eigenlijk alweer door met volgend potje
Gelukkig niet in dezelfde stadionsquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
We moeten eigenlijk alweer door met volgend potje
Ik zap wel als dit is afgelopenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:01 schreef Frutsel het volgende:
Egypte is ook los...tegen de Dominicaanse Republiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |