Overdrijven is ook een vak. Wie klaagt erquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voetballers hebben een trainingsarbeid en mentaliteit van niks tegenover 90% van de andere atleten hier, die er ook nog vaak geld bij moeten doen. Niks mis mee omdat er vraag naar is, maar ga dan niet zo lopen klagen alsof je het zo ontzettend zwaar hebt.
De FIFA is letterlijk gisteren aangeklaagd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Wie klaagt erDeden ze dat maar eens vaker.
Werd tijd, FIPRO komt veel te laat in actie.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
De FIFA is letterlijk gisteren aangeklaagd.
Nou, daar zijn we het dus grondig over oneens.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd tijd, FIPRO komt veel te laat in actie.
Dat mag.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou, daar zijn we het dus grondig over oneens.
Dit wordt weer een vreemd voetbaltoernooi.quote:
Oezbekistan - Spanje is nog bezig.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:49 schreef Zipportal het volgende:
Het is rust.
Ellie.jpg
Topic kan gereekst worden.
Irak en Oekraine. Nog niet problematisch.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentinië hep een probleem.
Wie zitten er bij de Argentijntjes in de groep?
Wel potentieel tegen Frankrijk in de QF als ze de groep niet winnen. Dat kan wel leuk worden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Irak en Oekraine. Nog niet problematisch.
Maar voor 50%quote:
Gaat niet lukken. Er is altijd 1 grappenmaker die alles spoilt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we overigens voor de rest van de Spelen afspreken om geen spoilers voor andere sporten te doen in de topics? Niet iedereen kan alles live kijken.
Pikstart Jantje Ykema.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Er is altijd 1 grappenmaker die alles spoilt.
Dat betekent niet dat ieder ander het ook maar moet doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Er is altijd 1 grappenmaker die alles spoilt.
Geen halve maatregelenquote:De assistent-coach van het Canadese team, Jasmine Mander, en analist Joseph Lombari worden door Canada verantwoordelijk gehouden voor de drone-spionage en zijn naar huis gestuurd. De drone-operator is volgens Canada een "niet-geaccrediteerd lid van het Canadese ondersteuningsteam" en is inmiddels aangehouden door de Franse autoriteiten.
Hoofdcoach Beverly Priestman neemt tijdens het duel met Nieuw-Zeeland geen plaats op de bank: "Dit vertegenwoordigt niet de waarden waar ons team voor staat. Ik ben eindverantwoordelijk voor dit gedrag. Om de integriteit van ons team te benadrukken, heb ik daarom vrijwillig besloten om donderdag af te zien van het coachen tijdens de wedstrijd."
Het is echt ontzettend slecht.quote:
Dat was 12 jaar geleden nog wel.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Frank Kramer hierbij was episch geweest.
Argentinie maakt er ook een rommeltje van. Het is nog niet best vandaag.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is echt ontzettend slecht.
Was dat geen buitenspel?quote:
Natuurlijk niet.quote:
Dacht dat de keeper er voor stond maar zag geen goede herhaling.quote:
schermen begint pas over een paar dagenquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Er zijn 2 sporten bezig en ik kom nu al schermen tekort
Op het moment van de voorzet stond die gozert net in de 5metert.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat de keeper er voor stond maar zag geen goede herhaling.
Je zou bijna willen dat het niet in Europa is zodat je door de tijdsverschillen nog wat tijd hebt voor de rest van het leven.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Rugby is geen sportquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Vermaak me er meer mee dan met voetbal vandaag.quote:
Alleen slimme liedjes?quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Argentijntjes gaan nu geen domme liedjes zingen schat ik zo in.
Bij het EK was het juist weer opvallend weinig, niet erg consequentquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kennelijk houden ze bij FIFA nog steeds stopwatch ingedrukt bij elk keer dat spel stil ligt
We gaan nog even VARren bij Spanje.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
We moeten eigenlijk alweer door met volgend potje
Gelukkig niet in dezelfde stadionsquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
We moeten eigenlijk alweer door met volgend potje
Ik zap wel als dit is afgelopenquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:01 schreef Frutsel het volgende:
Egypte is ook los...tegen de Dominicaanse Republiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |