Ik kijk nu op 2 streams, ES gaat pas aan als de eerste potjes voetbal zijn geweest.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je zo'n nieuw Ziggo kastje? Want dan loopt de TV sowieso achter op veel andere TVs
Sommigen raken dan al in paniek, maar ik ziet het probleem ook niet zo.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:06 schreef kilon het volgende:
Niet verkeerd dus, alles binnen de 20 seconden is wel te doen.
Als je weet dat er een medaillemoment komt even niet scrollen op FOK! en alles is primaquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommigen raken dan al in paniek, maar ik ziet het probleem ook niet zo.
Over medaillemomenten gesproken, die event alerts staan op HBO Max standaard uit (megafoon rechts boven op het scherm) dus dat is ook goed geregeld.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je weet dat er een medaillemoment komt even niet scrollen op FOK! en alles is prima
Is dat zo ja? Heb het nog niet besteld.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je zo'n nieuw Ziggo kastje? Want dan loopt de TV sowieso achter op veel andere TVs
Omdat ze te weinig dagen hebben voor teveel sport?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:11 schreef Bezsen het volgende:
Hoezo begint dit al voor de openingsceremonie????
Erg jammer dat de immer vervelende Fransen zelfs dit niet kunnenquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat ze te weinig dagen hebben voor teveel sport?
Dit is de laatste keren altijd zo geweest dat sommige sporten (waaronder vaak voetbal) al eerder starten dan de openingsceremonie.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Erg jammer dat de immer vervelende Fransen zelfs dit niet kunnen
Van de altijd sympathieke Oezbeken?quote:
Wanneer is de laatste keer dat er niet gesport werd voor de openingsceremonie?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is de laatste keren altijd zo geweest dat sommige sporten (waaronder vaak voetbal) al eerder starten dan de openingsceremonie.
Handboogschieten, handbal en de rugby sevens ook. Alle a-sporten dusquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:11 schreef Bezsen het volgende:
Dat zou wel grappig zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van de altijd sympathieke Oezbeken?
Bij voetbal gewoon al die rustdagen schrappen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Handboogschieten zou wel later kunnen denk ik en Rugby Sevens ook wel. Tenzij ze stadions nog nodig hebben
Dat verschil heb ik ook. Beide via stream. Argentinië op Ziggo en Spanje op Max.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij loopt ARG-MAR ongeveer gelijk, UZB-ESP 10 seconden achter
1996 Atlanta.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat er niet gesport werd voor de openingsceremonie?
Handboogschieten is een unieke locatie die voor geen enkele andere sport gebruikt wordt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Handboogschieten zou wel later kunnen denk ik en Rugby Sevens ook wel. Tenzij ze stadions nog nodig hebben
quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:11 schreef Bezsen het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)igenlijk-woensdag-alquote:Maar waarom beginnen deze sporten al voor de openingsceremonie?
Dat is om een praktische reden: bij voetbal, rugby, boogschieten en handbal worden er relatief veel wedstrijden gespeeld, omdat daar wordt gewerkt met voorrondes en groepsfases. Dus beginnen die toernooien al wat eerder, zodat ze een speelschema hebben met ook genoeg rustdagen.
TV-Tip: Rugbyquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:23 schreef kilon het volgende:
Ik weet nou niet zo goed of Oezbekistan beter is dan ik dacht of Spanje slechter.
Beide wedstrijden overtuigen trouwens totaal niet.
15:30. Allemaal terug te vinden in het competitieschema.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:26 schreef kilon het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit pas 4 uur begon? Stream gaat aan.
Zuid-Amerika vs Afrika genotquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
er wordt vooral geschopt bij Argentinie - Marokko
Ik moet nog even warm draaienquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
15:30. Allemaal terug te vinden in het competitieschema.
Zap er net naar toe. Doen er nog "bekenden" mee ?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
er wordt vooral geschopt bij Argentinie - Marokko
Hakimi en Alvarezquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zap er net naar toe. Doen er nog "bekenden" mee ?
De voetbalmensjes moeten niet zo klagen met hun miljoenensalaris en meer dan voldoende (verplichte) rust tussen de wedstrijden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Alex Baena en Julian Alvarez zijn straks onironisch al twaalf maanden aan het voetballen. Net geen dwangarbeid.
Is alleen maar goed. Anders wordt er veel te veel aandacht en zendtijd aangegeven.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:32 schreef TLC het volgende:
Blijft jammer dat bij de mannen Nederland bijna nooit meedoet![]()
T laatst in Beijing en dat was ook geen daverend succes voor Oranje
Flauwekul. Gaat veel te ver tegenwoordig. Het gaat ook niet alleen om de wedstrijden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
De voetbalmensjes moeten niet zo klagen met hun miljoenensalaris en meer dan voldoende (verplichte) rust tussen de wedstrijden.
Wat een onzin. Voetballers hebben een trainingsarbeid en mentaliteit van niks tegenover 90% van de andere atleten hier, die er ook nog vaak geld bij moeten doen. Niks mis mee omdat er vraag naar is, maar ga dan niet zo lopen klagen alsof je het zo ontzettend zwaar hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flauwekul. Gaat veel te ver tegenwoordig. Het gaat ook niet alleen om de wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |