abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213169671

Balletje trap. Hoort het bij OS met veredelde jeugdteams of niet bij de mannen. Bij de vrouwen wel gewoon de beste spelers, die wel uitgeknepen worden met zoveelste toernooi in zoveelste tijd. Hoe dan ook, Nederland doet niet mee; dus voorlopig zal het ons een rotzorg wezen.

Zo vroeg in stadium behoorlijk nattevingerwerk nu selecties nog niet bekend zijn; Engeland won de EK -21 met Spanje als runner-up. Maar goed, Frankrijk speelt nu thuis. Nog maar de vraag welke grote kanonnen de landen gaan toevoegen aan hun selectie. Voor Europese landen wellicht lastiger omdat er nog een EK voorafgaand is die eindigt op 14 juli met finale. Tien dagen later trappen we af met groepsfase.

Bij de vrouwen eindigde het voor Nederland in Nations League in een deceptie. Een overwinningje tekort voor OS. Maar met huidig niveau misschien maar beter ook. Spanje is veruit topfavoriet, wellicht kunnen ze nu wel een leuk plezierig toernooi hebben, in plaats van een wereldkampioenschap winnen en dan hebben we het daar niet over dankzij een debiele coach en een perverse voorzitter. Benieuwd wel of de grote United States of America zich herstelt of nog steeds in achtervolging moet.

Bij de mannen moeten er nog wel 4 plekken ingevuld worden (3 uit Azie Cup -21 komende weken en 1 uit play-off 4e plek Azie Cup - Guinee (Afrika) op 9 mei.)

Mannen

Vrouwen

Trouwste user 2022 donderdag 11 april 2024 @ 14:33:09 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_213169898
Klasse OP. _O_

Gelukkig hebben de Nederlandse mannen en vrouwen zich niet geplaatst. Niet omdat ik voetbal geen Olympische sport vind, maar omdat die onevenredig veel zendtijd en aandacht zouden krijgen. Verder zijn er in het verleden leuke wedstrijden geweest en leuke spelers naar boven gekomen. Kanu, Michailichenko en Romario bijvoorbeeld.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213170945
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 14:33 schreef tong80 het volgende:
Klasse OP. _O_

Gelukkig hebben de Nederlandse mannen en vrouwen zich niet geplaatst. Niet omdat ik voetbal geen Olympische sport vind, maar omdat die onevenredig veel zendtijd en aandacht zouden krijgen. Verder zijn er in het verleden leuke wedstrijden geweest en leuke spelers naar boven gekomen. Kanu, Michailichenko en Romario bijvoorbeeld.

:T
Eto’o mag je in dat lijstje ook wel noemen. Was nog geen wereldster toen Kameroen goud pakte.
  Redactie Sport donderdag 11 april 2024 @ 19:33:25 #4
274204 crew  Mexicanobakker
pi_213172812
Hup Mali.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214392641
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
Waar is het voetbaltopic? Ik wil voorbeschouwen op Nieuw Zeeland - Guinee en Irak - Oekraine

Ik heb geen zin om zelf een topic met OP te maken
Die is gelukkig al gemaakt dankzij @Frozen-assassin

Wij kijken halsreikend uit naar je uitvoerige voorbeschouwing op bovengenoemde wedstrijden en uiteraard op de kwaliteit en sterspelers van Marokko, Dominicaanse Republiek, Mali en Israël (bij de mannen).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 24 juli 2024 @ 12:48:36 #6
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214392772
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 14:33 schreef tong80 het volgende:
Klasse OP.
Ik mis een bronvermelding naar Wikipedia.

quote:
Text is available under the Creative Commons Attribution-ShareAlike License 4.0; additional terms may apply.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 juli 2024 @ 12:50:10 #7
426493 crew  PippenScottie
pi_214392786
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:32 schreef Salina het volgende:

[..]
Die is gelukkig al gemaakt dankzij @:Frozen-assassin

Wij kijken halsreikend uit naar je uitvoerige voorbeschouwing op bovengenoemde wedstrijden en uiteraard op de kwaliteit en sterspelers van Marokko, Dominicaanse Republiek, Mali en Israël (bij de mannen).
Matige preview. Guinee, Irak, Oezbekistan en Japan staan er niet in
My friends all drive horses
  Redactie Sport woensdag 24 juli 2024 @ 12:51:07 #8
pi_214392791
Hup Mali, Guinee en natuurlijk SPANJE.
pi_214392836
De eerste twee dagen voor de openingsceremonie zal ik vast wel een paar wedstrijden meekrijgen. Verder ben ik voor nu wel een beetje voetbalmoe en het veredelde jeugdtoernooi of vrouwenvoetbal gaat dat niet aanwakkeren. Daarvoor is het clubvoetbal ook al begonnen.
pi_214393039
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:50 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Matige preview. Guinee, Irak, Oezbekistan en Japan staan er niet in
Die waren toen nog niet geplaatst. Terechte klacht verder, vooral deze vier landen verdienen een roemruchte voorbeschouwing.

Nou, om een voorzet te geven: vanmiddag staat bij Irak met #3 Hussein Ali op het veld. Geboren in Zweden, spelend bij Heerenveen als rechtsback.
Ik zie dat Bind Hassan de uiteindelijke selectie niet heeft gehaald. Die is geboren in Nederland w/ en speelt voor De Graafschap.

Verder doen er nog een paar spelers mee die in NL w/ spelen geloof ik (twee spelers van Sparta bij Japan: met #10 Kiki Saito en met #14 Shunsuke Mito).

En bij de VS: Taylor Booth (Utrecht) en Paxten Aaronson (Vitesse). Bij Nieuw-Zeeland: Matthew Garbett van NAC Breda. :B

Spanje is wel favoriet bij de M denk ik. Vrouwen? Geen idee. Misschien ook wel Spanje. Of thuisland Frankrijk. Of toch Canada. Of tóch weer de VS.

Tot zover mijn voorbeschouwing en aanverwante hersenspinsels.

[ Bericht 4% gewijzigd door Salina op 24-07-2024 13:30:58 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:25:58 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214393116
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Salina het volgende:

[..]
Die waren toen nog niet geplaatst. Terechte klacht verder, vooral deze vier landen verdienen een roemruchte voorbeschouwing.

Nou, om een voorzet te geven: vanmiddag staat bij Irak met #3 Hussein Ali op het veld. Geboren in Zweden, spelend bij Heerenveen als rechtsback.
Ik zie dat Bind Hassan de uiteindelijke selectie niet heeft gehaald. Die is geboren in Nederland w/ en speelt voor De Graafschap.

Verder doen er nog een paar spelers mee die in NL w/ spelen geloof ik (twee spelers van Sparta bij Japan: met #10 Kiki Saito en met #14 Shunsuke Mito).

Spanje is wel favoriet bij de M denk ik. Vrouwen? Geen idee. Misschien ook wel Spanje. Of thuisland Frankrijk. Of toch Canada. Of tóch weer de VS.

Argentinië heeft ook een aardig team met Alvarez en toptalent Echeverri.
  Redactie Sport woensdag 24 juli 2024 @ 13:35:07 #12
pi_214393221
quote:

[..]

En bij de VS: Taylor Booth (Utrecht) en Paxten Aaronson (Vitesse). Bij Nieuw-Zeeland: Matthew Garbett van NAC Breda. :B

Canada bij de dames, mwah. Spanje voor VS, Japan en Frankrijk.
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:39:03 #13
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214393290
quote:

[..]

Spanje is veruit favoriet bij de vrouwen lijkt me. Met VS (vernieuwd elftal) en Frankrijk daarnaast.
  Redactie Sport woensdag 24 juli 2024 @ 13:43:49 #14
pi_214393355
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Spanje is veruit favoriet bij de vrouwen lijkt me. Met VS (vernieuwd elftal) en Frankrijk daarnaast.
Japan niet onderschatten. Die wonnen 4-0 van Spanje vorig jaar. Ook benieuwd naar het niveau van Duitsland, Colombia en Nigeria.
pi_214393381
Volgens de bookies zijn bij de vrouwen VS favoriet, net voor Spanje en daarachter Frankrijk, Duitsland, Japan en Brazilie (in die volgorde).

Bij de mannen staan Frankrijk het hoogste, voor wederom Spanje, Argentinië, Marokko en de VS.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:57:17 #16
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214393523
Deze schijnvertoningen hebben niets te zoeken op de OS. #KickOutOlympicFootball
  woensdag 24 juli 2024 @ 14:06:10 #17
262211 hhh38
pi_214393621
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:57 schreef VoMy het volgende:
Deze schijnvertoningen hebben niets te zoeken op de OS. #KickOutOlympicFootball
Het mannenvoetbal is wel echt de misvormde baby onder de olympische sporten. Zeker met de Copa America en het EK in dezelfde zomer zullen niet eens de beste jonge voetballers aanwezig zijn. Ik vind het wel leuk om wat talenten in actie te zien, maar eigenlijk boeit het niemand wie er wint.

Bij de vrouwen heeft het in ieder geval nog waarde.
pi_214393905

Alex Baena en Julian Alvarez zijn straks onironisch al twaalf maanden aan het voetballen. Net geen dwangarbeid.
  woensdag 24 juli 2024 @ 14:33:49 #19
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214393916
Argentinie - Marokko staat gereed. Spanje geloof ik deels wel, misschien nog een scherm zoeken. Maar daarvoor liever Rugby Sevens.
pi_214393920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:46 schreef Felagund het volgende:
Volgens de bookies zijn bij de vrouwen VS favoriet, net voor Spanje en daarachter Frankrijk, Duitsland, Japan en Brazilie (in die volgorde).

Bij de mannen staan Frankrijk het hoogste, voor wederom Spanje, Argentinië, Marokko en de VS.
Lijkt me een goede afspiegeling van de mannen. Bij Spanje is de topgeneratie van drie jaar geleden eigenlijk gewoon doorgestroomd naar het winnende EK-team.
pi_214394065
En los.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_214394097
Nou als test gaan we het eerste half uur van beide wedstrijden wel meepakken en dan multitasken met het rugby,
  woensdag 24 juli 2024 @ 14:54:52 #23
262211 hhh38
pi_214394100
JAAAAA we gaan beginnen *O*
  Redactie Sport woensdag 24 juli 2024 @ 14:54:52 #24
pi_214394101
Geen reclame voorlopig. Erg mooi. Kwaliteit van de streams lijkt ook oke.
  Redactie Sport woensdag 24 juli 2024 @ 14:56:22 #25
pi_214394119
Leuk liedje van die Oezbeken