Welke talenten moeten we in de gaten houden?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lijkt me een goede afspiegeling van de mannen. Bij Spanje is de topgeneratie van drie jaar geleden eigenlijk gewoon doorgestroomd naar het winnende EK-team.
Voor 6 eurootjes ook prima beeld, geen reclame en hopelijk werkt de derde stream zo ook. Dan vind ik het allemaal prima.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
10 eurie pakketje geeft me haarscherp beeld. Uitstekend.
Binnen dezelfde browser wordt het als 1 apparaat gezien, ongeacht het aantal streams, dus dat zou goed moeten komen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor 6 eurootjes ook prima beeld, geen reclame en hopelijk werkt de derde stream zo ook. Dan vind ik het allemaal prima.
Voor 4 euro nog steeds prima beeld.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor 6 eurootjes ook prima beeld, geen reclame en hopelijk werkt de derde stream zo ook. Dan vind ik het allemaal prima.
Sesamstraat stopt?quote:
Arg-Mar 5.10 NU op teeveequote:Op woensdag 24 juli 2024 15:05 schreef kilon het volgende:
Kijkt iedereen hier op stream, of ook iemand op tv? Ik ben wel benieuwd naar de vertraging.
Arg-Mar 4:50
Uzb-Esp 5:00
Bij mij loopt ARG-MAR ongeveer gelijk, UZB-ESP 10 seconden achterquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:05 schreef kilon het volgende:
Kijkt iedereen hier op stream, of ook iemand op tv? Ik ben wel benieuwd naar de vertraging.
Arg-Mar 4:50
Uzb-Esp 5:00
Heb je zo'n nieuw Ziggo kastje? Want dan loopt de TV sowieso achter op veel andere TVsquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij loopt ARG-MAR ongeveer gelijk, UZB-ESP 10 seconden achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |