SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste is eenvoudig Geertruida. Maar je houdt van mij een lijst te goed. 250 verdedigers die beter dan Hancko zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jij bent een soort wandelende transfermarkt website? Dat je zo ff 250 verdedigers in Europa kan rangschikken. Dat zou ik sowieso wel knap vinden onafhankelijk van de volgorde
Maar jongens kom op. Hancko naar de Europese top. Ik snap de euforie maar nu heb je gesnoven.quote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:wotte doet net als Ajax heel erg zijn best maar er lukt echt helemaal niks.
Begin je met Hato en Kaplan?quote:Op zondag 7 april 2024 15:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
De eerste is eenvoudig Geertruida. Maar je houdt van mij een lijst te goed. 250 verdedigers die beter dan Hancko zijn.
Geen probleem.
Nee joh, niet eens nodig.quote:Op zondag 7 april 2024 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Begin je met Hato en Kaplan?
Hij bleef wel lekker rustig toen die kaplan hem probeerde uit te dagenquote:Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef CR7 het volgende:
Gimenez moet zijn vorm weer krijgen maar als je ziet hoe blind onze buitenspelers altijd zijn. Nieuwkoop en Minteh konden gewoon afspelen. Van die lekkere intikkers zoals De Jong gisteren ook kreeg die krijgt hij helaas zelden.
Geertruida is een klasse minder.quote:Op zondag 7 april 2024 15:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
De eerste is eenvoudig Geertruida. Maar je houdt van mij een lijst te goed. 250 verdedigers die beter dan Hancko zijn.
Geen probleem.
Hier heeft klaas wel gelijk.quote:
9-4quote:Op zondag 7 april 2024 15:50 schreef ashardalan het volgende:
Wat is de grootste overwinning thuis ooit?
9-4quote:Op zondag 7 april 2024 15:50 schreef ashardalan het volgende:
Wat is de grootste overwinning thuis ooit?
Het is dat die zoveel ergerlijke acties heeft, want hij heeft wel veel rendement als je dat zo ff op papier zetquote:Op zondag 7 april 2024 15:51 schreef CR7 het volgende:
9 goals en 4 assists in nog geen 1200 minuten. Wat een ontwikkeling maakt deze man mee.
Hartmanquote:Op zondag 7 april 2024 15:51 schreef Pistolero het volgende:
Wie of wat staat er op die scheenbeschermer van Minteh?
Eens.quote:Op zondag 7 april 2024 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rare trend de laatste tijd, met die scheenbeschermers
Gewoon een waanzinnig goede speler als je bedenkt dat ie nog twee jaar geleden in de rimboe zatquote:Op zondag 7 april 2024 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe frustrerend Minteh soms is, toch ga je altijd wel even op het puntje van je stoel zitten als ie de bal heeft
Als hij leert die balletjes op tijd af te geven kan het nog een topspeler worden voor ons.quote:Op zondag 7 april 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een waanzinnig goede speler als je bedenkt dat ie nog twee jaar geleden in de rimboe zat
Maar voortaan dit soort spelers kopen ipv huren, al die dure aankopen spelen niet vandaag.
Vorig jaar ook al.quote:Op zondag 7 april 2024 15:57 schreef Parafernalia het volgende:
Wat staat ajax in godsnaam te doen dit jaar![]()
Wordt pas écht triest als Wellenreuter wel en Santi niet, weet te scorenquote:Op zondag 7 april 2024 15:58 schreef De_Pel het volgende:
Alles en iedereen in en gaat hier scoren. Behalve Santi![]()
Heb je dit keer Absint in je Baco geflikkerd bij gebrek aan cola ofzoquote:Op zondag 7 april 2024 15:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen probleem.
Op de één of andere manier, denk ik dat niet.quote:Op zondag 7 april 2024 16:01 schreef CR7 het volgende:
Denk dat Slot zo wel zeggen op wat gas terug te nemen..
Nou ja, dat snap je gewoon echt niet. Ze blijven maar steeds dezelfde domme fouten maken. Heerlijk ditquote:Op zondag 7 april 2024 16:02 schreef Alpha0 het volgende:
En Ajax is niet zo slim om van tactiek te switch en met 11 man achter de bal te gaan spelen? Dit wordt 10-0 zo?!!
Ajax mag 3x hands maken maar krijgt uit medelijden geen pingel tegen.quote:
De DANSERquote:Op zondag 7 april 2024 16:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik kijk met mijn broer die voor Ajax is en hij is zooooooooooooooo klaar met Pasjauw die juicht
We hebben wel enorm veel kansen gehad iddquote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb het idee dat we ook nog eens heel ineffectief zijn vandaag ook
Tweede helft valt alles erin toch?quote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb het idee dat we ook nog eens heel ineffectief zijn vandaag ook
Nee hoor. We staat ondertussen op:quote:
Hij was weer walgelijk slecht. Des te knapper dat het 6-0 staat.quote:Op zondag 7 april 2024 16:09 schreef Pistolero het volgende:
Als je als spits niet weet te scoren tegen dit Ajax heb je wel écht een probleem.
Ajax de morele winnaarquote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Parafernalia het volgende:
Feyenoord zal toch wel enigszins teleurgesteld zijn als het slechts 6-0 blijft
Die moet je echt tegen elk aannemelijk bod boven de aankoopprijs laten gaan deze zomer. En dan moet je meer hopen dat er überhaupt nog een club zo gek is dat ze alleen de eerste seizoenshelft hebben gekeken.quote:Op zondag 7 april 2024 16:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij was weer walgelijk slecht. Des te knapper dat het 6-0 staat.
Ze schoten zelfs op doel, dit kan echt niet hoor.quote:Op zondag 7 april 2024 16:14 schreef Caland het volgende:
Ontzettende smet op de wedstrijd dat Ajax toch nog een corner meekrijgt
Schandalig idd, meteen ontslaan dat teamquote:Op zondag 7 april 2024 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze schoten zelfs op doel, dit kan echt niet hoor.
En een schot zelfsquote:Op zondag 7 april 2024 16:14 schreef Caland het volgende:
Ontzettende smet op de wedstrijd dat Ajax toch nog een corner meekrijgt
Bedankt maat. Maar nu snel naar het Ajax topic om daar wat klappen uit te delen.quote:Op zondag 7 april 2024 16:25 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord-vrienden
@:scrummie @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:dombohetolifantje1 @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch @:pisces29 @:bezsen @:gurneyisbestoke @:timmmmm @:klaasweetalles
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
Héél jammer dat je ze dan toch weer onnodig terug laat komen.quote:Op zondag 7 april 2024 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze schoten zelfs op doel, dit kan echt niet hoor.
Grootste nederlaag van ajax ooit, die 6 doelpunten verschilquote:Op zondag 7 april 2024 16:26 schreef DaMart het volgende:
Jammer dat het bij 6-0 is gebleven, maar desondanks mooie overwinning.
Ja, heb ik ook wel, maar op Alireza na waren de invallers niet bepaald in dezelfde vorm als de basisspelers.quote:
Neuh, als we alle kansen over beide wedstrijden willen laten zien dan past het niet op een dvdtje. Daarnaast hebben we FeyenoordONE.quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 7 april 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax - Feyenoord 0-4
Feyenoord - Ajax 6-0
@Caland is echt nooit meer welkom bij Feyenoord-Ajax, garantie voor zes goalsquote:
Dit was wel bijzonder ja. De scheids vond het opeens zielig ofzo. Maar was 1000% een pingelquote:Op zondag 7 april 2024 16:04 schreef ashardalan het volgende:
Hoe is een vuist tegen de bal geen hands meer?
@Coco wie is dit?quote:Op zondag 7 april 2024 16:31 schreef UedaMANIA het volgende:
Uead leek wat bozig. Beter gaat Jahanbakhsh even met hem op stap vandaag.
2x klaas voor beide persoonlijkheden?quote:Op zondag 7 april 2024 16:25 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:dombohetolifantje1 @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch @:pisces29 @:bezsen @:gurneyisbestoke @:timmmmm @:klaasweetalles
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
Die viel weer bedroevend in en kost je nog een goaltje met zijn voortdurende buitenspel lopen. Wellicht iets voor Ajax.quote:Op zondag 7 april 2024 16:31 schreef UedaMANIA het volgende:
Uead leek wat bozig. Beter gaat Jahanbakhsh even met hem op stap vandaag.
Waar gaan ze dat doen? Almere?quote:Op zondag 7 april 2024 16:33 schreef Vis1980 het volgende:
En nu moeten ze bij Ajax play offs spelen voor Conference Leugue in een anders stadion... _0_
Wat men zegt over Santi telt ook voor Ueda verkopen bij elk aannemelijk bod.quote:Op zondag 7 april 2024 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die viel weer bedroevend in en kost je nog een goaltje met zijn voortdurende buitenspel lopen. Wellicht iets voor Ajax.
Verder niet te veel zeuren natuurlijk, maar als Santi vertrekt moet er echt een spits bij.
quote:Op zondag 7 april 2024 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die viel weer bedroevend in en kost je nog een goaltje met zijn voortdurende buitenspel lopen. Wellicht iets voor Ajax.
Verder niet te veel zeuren natuurlijk, maar als Santi vertrekt moet er echt een spits bij.
Na een paar goede loopacties kreeg hij steeds de bal niet. Als je dan een lieve Japanner boos maakt ligt dat toch ook wel aan het team. Een spits moet bruikbare ballen krijgen om af te maken, die zijn er ook voor hem niet veel geweest.quote:Op zondag 7 april 2024 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 7 april 2024 16:37 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
[..]
Na een paar goede loopacties kreeg hij steeds de bal niet. Als je dan een lieve Japanner boos maakt ligt dat toch ook wel aan het team. Een spits moet bruikbare ballen krijgen om af te maken, die zijn er ook voor hem niet veel geweest.
Gefeliciteerd en bedanktquote:Op zondag 7 april 2024 16:40 schreef Zipportal het volgende:
User @:PSVCL kan weer met een Feyenoord stat pronken in het Ajax topic.
Eigenlijk totaal niet bijzonder in deze armoedige Eredivisie.quote:Op zondag 7 april 2024 16:41 schreef Alpha0 het volgende:
Prognose eind vh seizoen staat nu op 80-81 punten.
Ik vind dit nu al een uitstekende rubriek.quote:Op zondag 7 april 2024 16:37 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
[..]
Na een paar goede loopacties kreeg hij steeds de bal niet. Als je dan een lieve Japanner boos maakt ligt dat toch ook wel aan het team. Een spits moet bruikbare ballen krijgen om af te maken, die zijn er ook voor hem niet veel geweest.
Jarenlang speelden we vaak een goede klassieker, waren we beter en kregen we weer een luizige goal tegen en verlies je met 1-2. Of haalde je er net een 1-1 uit.quote:Op zondag 7 april 2024 16:47 schreef Haringkop het volgende:
6-0 en nog het gevoel dat er wat is laten liggen![]()
![]()
Wat een tijden hèquote:Op zondag 7 april 2024 16:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Jarenlang speelden we vaak een goede klassieker, waren we beter en kregen we weer een luizige goal tegen en verlies je met 1-2. Of haalde je er net een 1-1 uit.
En nu ontevreden na een 6-0 winst. Het kan verkeren, wat een weelde
Idd, wie had dat ooit verwacht?quote:Op zondag 7 april 2024 16:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Jarenlang speelden we vaak een goede klassieker, waren we beter en kregen we weer een luizige goal tegen en verlies je met 1-2. Of haalde je er net een 1-1 uit.
Exact dit dus jaquote:Op zondag 7 april 2024 16:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Paauwe is ook beschikbaar.quote:Op zondag 7 april 2024 16:52 schreef Haringkop het volgende:
Ik binnenkort m’n tuin opnieuw aanleggen. Heb Paixao en Minteh gebeld, die zijn wel goed in walsen.
Al achter de kiezen ouwe reus.quote:Op zondag 7 april 2024 17:01 schreef Zipportal het volgende:
@:r-woud93 gaat 6 flesjes Amstel pakken. @:coco
KNJBquote:Op zondag 7 april 2024 17:02 schreef CR7 het volgende:
Wist niet dat die klap van Bergwijn zo hard was. Dit is toch gewoon donkerrood?
Dit inderdaad. Nog steeds een geweldige spits voor Feyenoord. En aangezien er toch al flink wat spelers zullen vertrekken met Wieffer, Geert en misschien wel Timber en Hancko dan zijn wat vaste gezichten in je team wel fijn. Zeker omdat ook Hartman er lang uit ligt.quote:Op zondag 7 april 2024 16:55 schreef fetX het volgende:
Alleen balen dat Gimenez niet scoort. Dat is wel echt zorgwekkend inmiddels. De Jong heeft ook weleens zo’n half seizoen gehad, maar het lijkt me toch maar verstandig als hij nog een seizoen blijft.
Makkelie had de tweede helft gewoon medelijden met Ajaxquote:Op zondag 7 april 2024 17:02 schreef CR7 het volgende:
Wist niet dat die klap van Bergwijn zo hard was. Dit is toch gewoon donkerrood?
Dit was ook met enige afstand de slechtste tegenstander van het seizoen. Ajax kon echt zo weinig dat het mij nog enigszins verbaast dat ze zesde staan. Alhoewel dat ook komt door de individuele klasse van twee spelers die er vandaag niet waren.quote:Op zondag 7 april 2024 16:49 schreef alopio het volgende:
[..]
21 doelpunten gemaakt in de competitie tel ik beker en europa niet meequote:Op zondag 7 april 2024 17:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Nog steeds een geweldige spits voor Feyenoord. En aangezien er toch al flink wat spelers zullen vertrekken met Wieffer, Geert en misschien wel Timber en Hancko dan zijn wat vaste gezichten in je team wel fijn. Zeker omdat ook Hartman er lang uit ligt.
Hato tegen iets betere tegenstanders is echt comedy capers. Die heeft zichzelf op een fantastisch moment grootverdiener gemaaktquote:Op zondag 7 april 2024 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was ook met enige afstand de slechtste tegenstander van het seizoen. Ajax kon echt zo weinig dat het mij nog enigszins verbaast dat ze zesde staan. Alhoewel dat ook komt door de individuele klasse van twee spelers die er vandaag niet waren.
Hato, Kaplan, vdBoomen, Mannsverk, wat een treurnis was dat allemaal
Kaplan werd ook alweer omhoog geschreven maar die viel ook enorm door de mand. Genieten.quote:Op zondag 7 april 2024 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hato tegen iets betere tegenstanders is echt comedy capers. Die heeft zichzelf op een fantastisch moment grootverdiener gemaakt
Ik zou het echt genieten vinden als hij blijft. Uitstekende spits, maar er gaat nu natuurlijk niemand meer 40-45 miljoen betalen.quote:Op zondag 7 april 2024 17:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Nog steeds een geweldige spits voor Feyenoord. En aangezien er toch al flink wat spelers zullen vertrekken met Wieffer, Geert en misschien wel Timber en Hancko dan zijn wat vaste gezichten in je team wel fijn. Zeker omdat ook Hartman er lang uit ligt.
Maar die kan er toch écht helemaal niks van? Waarom wordt er nou gedaan alsof dat zo’n gigantisch talent is? Echt goede CV’s zijn wat dat betreft vrij vaak laatbloeiers omdat het toch meer een ervaringsvak is, dit was gewoon zielig.quote:Op zondag 7 april 2024 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hato tegen iets betere tegenstanders is echt comedy capers. Die heeft zichzelf op een fantastisch moment grootverdiener gemaakt
Viel wel op inderdaad dat ieder jeugdtalent met een aardig potje gelijk de lucht in gelanceerd werd. Terwijl ze bij Jong Ajax er ook niet bovenuit schieten.quote:Op zondag 7 april 2024 17:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Kaplan werd ook alweer omhoog geschreven maar die viel ook enorm door de mand. Genieten.
Het probleem is dat ie in de winterstop al op 18 stond. Hij heeft echt een flinke dip sinds januari en loopt er nu zelfs in een 6-0 overwinning een beetje verloren bij.quote:Op zondag 7 april 2024 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
21 doelpunten gemaakt in de competitie tel ik beker en europa niet mee
dan ben je gewoon een topspits
wat verwacht iedereeen....34 wedstrijden 68 doelpunten?
De eerste helft ook al..quote:Op zondag 7 april 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Makkelie had de tweede helft gewoon medelijden met Ajax
Gelachen
Wel ervoor?quote:Op zondag 7 april 2024 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor het al, Bijlow gaat de finale keepen.
Ik sta niet ACHTER die keuze van Arne.
Dat vrij lopen op plekken waar je hem echt nooit kan aanspelen, pff. Terwijl je tegen dit Ajax prima de drukte kon opzoeken omdat ze fysiek echt heel zwak waren.quote:Op zondag 7 april 2024 17:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het echt genieten vinden als hij blijft. Uitstekende spits, maar er gaat nu natuurlijk niemand meer 40-45 miljoen betalen.
Hoe zo’n Ueda ook invalt, pfff. Dat is niet veel hoor.
Dit waren toch gewoon 2 penalty's, of niet dan?quote:Op zondag 7 april 2024 17:23 schreef Scrummie het volgende:
Slechtste man van het veld was Makkelie trouwens.
Wieffer en Hancko waren weer op en top genieten.quote:Op zondag 7 april 2024 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vrij lopen op plekken waar je hem echt nooit kan aanspelen, pff. Terwijl je tegen dit Ajax prima de drukte kon opzoeken omdat ze fysiek echt heel zwak waren.
Als je Hancko, Geert en Wieffer kwijt bent deze zomer zul je serieuze vervangers moeten binnenhalen, bij wat ze tot nu toe binnen halen heb ik dat gevoel niet, en met wat er op de bank zit ook niet bepaald.
Wat er op het veld stond was vandaag wel echt steengoedzoveel mogelijk behouden, dus.
Nee hoor want die hebben af en toe wel eens een slecht passjequote:Op zondag 7 april 2024 17:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wieffer en Hancko waren weer op en top genieten.
Was er nou een ajax supporter in de kuip?quote:Op zondag 7 april 2024 17:28 schreef fetX het volgende:
Vandaag trouwens echt veel gezeik op vak VV. Twee vechtpartijen
Dat leek het geval, maar ik weet er verder ook het fijne niet van.quote:Op zondag 7 april 2024 17:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Was er nou een ajax supporter in de kuip?
Vast op last van de burgemeester.quote:Op zondag 7 april 2024 17:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Aan het 6 cijferige telefoonnummer te zien bestaat dat bedrijf al een tijdje niet meer.
Werd er bij VV één afgeslagen begreep ik van wat jongens die daar zaten.quote:Op zondag 7 april 2024 17:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Was er nou een ajax supporter in de kuip?
En een rode kaart.quote:Op zondag 7 april 2024 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit waren toch gewoon 2 penalty's, of niet dan?
Mwoah. Twee gasten hadden gezeik en die twee gingen op een Feyenoorder inhakken. Daarna kwam de security om ze van het vak af te halen en toen gingen ze vlak voordat ze het vak af gingen nog even iemand anders een paar stompen gevenquote:Op zondag 7 april 2024 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd er bij VV één afgeslagen begreep ik van wat jongens die daar zaten.
Ja, die act snap ik nooit bij hem.quote:Op zondag 7 april 2024 17:36 schreef Caland het volgende:
Slot die bij 6-0 nog steeds aan het sprinten was in zijn trainersvak trouwens
Wat een verschil met eenzame Sjon
Ergens wel jammer ja. Dit hadden er best 10 kunnen worden. Maar ach.quote:Op zondag 7 april 2024 17:40 schreef Hexagon het volgende:
Toch een beetje teleurstellend dat Feyenoord het bij 6-0 een beetje heeft laten lopen.
Die was met een sigaar het kampioenschap weer aan het vieren, zeker? Gekke boy is het.quote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bosz hoorde de 6-0 uitslag in het restaurant.
En in de arena staakten wat tokkies uit angst de wedstrijd anders was dat ook wel mimimaal 0-6 gewordenquote:Op zondag 7 april 2024 17:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ergens wel jammer ja. Dit hadden er best 10 kunnen worden. Maar ach.
Ik vind het vooral bizar dat dit elftal nog 6e staat. Er loopt echt historisch weinig kwaliteit rond.quote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En in de arena staakten wat tokkies uit angst de wedstrijd anders was dat ook wel mimimaal 0-6 geworden
Vraag me steeds meer af hoe PSV hier in godsnaam tegen gelijk heeft gespeeld
Die IS-vlaggen hakten erin bij PSV.quote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En in de arena staakten wat tokkies uit angst de wedstrijd anders was dat ook wel mimimaal 0-6 geworden
Vraag me steeds meer af hoe PSV hier in godsnaam tegen gelijk heeft gespeeld
Maar ze staan met een beetje geluk maar 3 punten boven de 8e plaats (als FC Utrecht straks wint).quote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat dit elftal nog 6e staat. Er loopt echt historisch weinig kwaliteit rond.
Kijk naar Twente, die staan derde met alleen een aardige keeper.quote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat dit elftal nog 6e staat. Er loopt echt historisch weinig kwaliteit rond.
Ze deden wel een paar keer een oogje dichtknijpen vandaag jaquote:Op zondag 7 april 2024 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
KNJB
Die zagen dit toevallig weer niet
Kaplan was al weer de nieuwe redder in nood en een fantastisch megatalent. Hato ook weer kinderlijk in de fout. Als je dan ziet hoe een Beelen dit seizoen speelt als een ervaren koningquote:Op zondag 7 april 2024 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was ook met enige afstand de slechtste tegenstander van het seizoen. Ajax kon echt zo weinig dat het mij nog enigszins verbaast dat ze zesde staan. Alhoewel dat ook komt door de individuele klasse van twee spelers die er vandaag niet waren.
Hato, Kaplan, vdBoomen, Mannsverk, wat een treurnis was dat allemaal
In de eredivisie als geheel loopt ook historische weinig kwaliteit rond.quote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn nog wel teams die -op dit moment- beter voetbal spelen imo, maar verder is de kwaliteit heel karig ja. Er zijn maar twee teams goed, dan heb je Twente die het leuk doet (maar ook dat is geen denderend elftal) en dan houdt het wel op.quote:Op zondag 7 april 2024 17:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In de hele eredivisie als geheel loopt ook historische weinig kwaliteit rond.
Nog even genieten van die hoge UEFA-ranking en de CL-plekken zolang het kan, want de Eredivisie gaat met de komende jaren toch een partijtje instorten, dat wil je niet weten.
Beelen is echt uitstekend aan het spelen ja. Op Volendam na, maar goed toen zakte driekwart van het elftal door de ondergrens.quote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Kaplan was al weer de nieuwe redder in nood en een fantastisch megatalent. Hato ook weer kinderlijk in de fout. Als je dan ziet hoe een Beelen dit seizoen speelt als een ervaren koning
En dat terwijl het echt altijd meezit!quote:Op zondag 7 april 2024 17:56 schreef Haringkop het volgende:
Dat de VAR en Makkelie die klap van Bergwijn missen kan je toch alleen wijten aan medelijden. Andere verklaringen zijn er toch niet![]()
Als dit binnen de regels was, hoef je nooit meer over ellebogen e.d. te beginnen.
Die jongen verdient veel meer credits. Een jaar geleden nog in de KKD en nu moeiteloos mee. Ook een goede pas in de benen. En ja het is makkelijker met een Geert en Hancko naast je, maar hij doet het toch maar welquote:Op zondag 7 april 2024 17:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Beelen is echt uitstekend aan het spelen ja. Op Volendam na, maar goed toen zakte driekwart van het elftal door de ondergrens.
In de Kuip altijd de scheids mee!1!1!1quote:
En niet alleen in de Eredivisie. Ook tegen Roma was hij goed.quote:Op zondag 7 april 2024 18:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Die jongen verdient veel meer credits. Een jaar geleden nog in de KKD en nu moeiteloos mee. Ook een goede pas in de benen. En ja het is makkelijker met een Geert en Hancko naast je, maar hij doet het toch maar wel
Dank vriend @GGMMquote:Op zondag 7 april 2024 16:25 schreef GGMM het volgende:
Minteh GODquote:
Er zijn bij Oranje veel goede verdedigers en genoeg beter dan Beelen. Maar als een Hato erbij komt…tja. Beelen is klasse beter, zo rustig ook.quote:Op zondag 7 april 2024 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
En niet alleen in de Eredivisie. Ook tegen Roma was hij goed.
Hier zie het nog beter. Nog schandaliger dan destijds met Martinez en Dessers. Bijzonder dat een VAR hier niet ingrijpt, idem met die twee handsballen.quote:Op zondag 7 april 2024 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
Gewoon doorspelen, niets aan de hand
Bizar. Gewoon donker rood. En de VAR keek er naar en deed niks (dat Makkelie dit niet goed ziet kan). Gewoon irritant. Een pingel is een pingel en rood is rood. Bij 0-0 1-0 of 6-0, klaar. Zeker een rode kaart heeft ook gevolgen voor de concurrentie van Ajax als hij geschorst wordt. Als hij straks de winnende maakt volgende week. Maar goedquote:Op zondag 7 april 2024 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
Helemaal mee eens, ja hij heeft de nodige verbeterpunten waar die nog aan moet werkenquote:Op zondag 7 april 2024 18:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Minteh GODdie jongen gaat steeds beter spelen. Soms erger je je kapot aan hem, maar hoe hij vandaag speelde, dat druk zetten, dat continue gaan. Als je die nou nog een jaar kan huren. Hier zie je echt wel de hand van Slot, die er echt een betere speler van maakt
Vind hem ook een stuk beter dan Hato, ja. Anderzijds ben ik nooit zo fan van spelers zo snel oproepen voor het NL Elftal. Kijken of hij dit begin volgend seizoen volhoudt.quote:Op zondag 7 april 2024 18:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Er zijn bij Oranje veel goede verdedigers en genoeg beter dan Beelen. Maar als een Hato erbij komt…tja. Beelen is klasse beter, zo rustig ook.
Brobbey, Bergwijn en Berghuis zijn natuurlijk wel goede spelers, alleen ook veel geblesseerd, maar door hun individuele klasse winnen ze af en toe nog. En Taylor is niet zo slecht als gezegd wordt. De rest is wel echt van een heel laag niveau, zonder die vier had Ajax onderaan gestaan.quote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, eigenlijk gebeurt het zelden dat hij eens een lekkere bal van de zijkant krijgt die hij lekker makkelijk kan intikken. Zoals Luuk de Jong die gisteren kreeg. Misschien ook de reden dat hij zovaak zelf dingen probeer wat vervolgens mislukt.quote:Op zondag 7 april 2024 18:00 schreef alopio het volgende:
Puntje van kritiek, als je een spits hebt die worstelt met zijn vorm mag je als medespelers best wel een bal terugleggen op hem ipv zelf te schieten. Toch 2 x gezien dat Santi een intikker op zn schoen had maar iemand anders voor eigen kans ging. Juist nu moet je hem dat soort opgelegde kansen wel geven. Ik vond Santi trouwens helemaal niet zo slecht spelen. Kwam vaak in de duels en redelijk balvast. Mooi ook hoe die Kaplan uitlachte toen die even populair kwam doen en gewoon wegliep.
En een irritatie puntje. Makkelie die de 2e helft opeens totaal anders floot dan de 1e. En gewoon weigert een pingel te geven, zeker die bal die met de vuist wordt weggespeelt. En de VAR laat het ook maar gaan. Ook met kaarten, er was een fase dat ze een beetje begonnen te schoppen, Bergwijn ook gefrustreerd.
Ja, kan echt niet dit.quote:Op zondag 7 april 2024 18:06 schreef Haringkop het volgende:
Dat de VAR en Makkelie die klap van Bergwijn missen kan je toch alleen wijten aan medelijden. Andere verklaringen zijn er toch niet![]()
Als dit binnen de regels was, hoef je nooit meer over ellebogen e.d. te beginnen.
[..]
Hier zie het nog beter. Nog schandaliger dan destijds met Martinez en Dessers. Bijzonder dat een VAR hier niet ingrijpt, idem met die twee handsballen.
Denk toch echt dat Makkelie en de VAR medelijden voelde voor Van ‘t Schip en z’n team.
Beelen komt ook nog totaal niet in aanmerking hoor. Maar dan krijg je het aloude bizarre geval weer dat als Beelen in die ufo had gespeeld hij zeker al had gedebuteerdquote:Op zondag 7 april 2024 18:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind hem ook een stuk beter dan Hato, ja. Anderzijds ben ik nooit zo fan van spelers zo snel oproepen voor het NL Elftal. Kijken of hij dit begin volgend seizoen volhoudt.
Maar de oproep van Hato was wel lachwekkend ja.
Mja In het geval van Brobbey heeft hij het langer niet laten zien dan wel, maar eens dat daar wel talent in zit al denk ik dat hij in een grotere competitie niet heel ver gaat schoppen. Doet veel op kracht. Bergwijn zie je al tijden niks meer van.quote:Op zondag 7 april 2024 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Brobbey, Bergwijn en Berghuis zijn natuurlijk wel goede spelers, alleen ook veel geblesseerd, maar door hun individuele klasse winnen ze af en toe nog. En Taylor is niet zo slecht als gezegd wordt. De rest is wel echt van een heel laag niveau, zonder die vier had Ajax onderaan gestaan.
Ik hoop op een gifje van de 5-0. Dat was exemplarisch voor deze wedstrijd vandaag. @3rr0rquote:Op zondag 7 april 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Heeft iemand nog leuke gifjes? Vooral die frustratie van Taylor was prachtig
IK vind het gejank om de scheids ook wel een beetje lachwekkend ja.quote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef GGMM het volgende:
Win je met 6-0 en gaat het de hele middag over de scheidsrechter.
Classic.
Dat je als spits dan gaat forceren, wat je spel niet ten goede komt, dat is wel een logisch gevolg ja. Vandaag vond ik dat meevallen en hij speelde echt wel in dienst van het elftal. Je moet dan ook wat geluk hebben net op de juiste plek te staan.quote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eens, eigenlijk gebeurt het zelden dat hij eens een lekkere bal van de zijkant krijgt die hij lekker makkelijk kan intikken. Zoals Luuk de Jong die gisteren kreeg. Misschien ook de reden dat hij zovaak zelf dingen probeer wat vervolgens mislukt.
Subtiel is het nietquote:Op zondag 7 april 2024 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
Ajax komt met dit soort dingen weg.quote:Op zondag 7 april 2024 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
Maar de scheids floot er gewoon voor, dus het is beoordeeld.quote:Op zondag 7 april 2024 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Subtiel is het nietschandalig dat het niet beoordeeld is inderdaad.
Klopt we kregen zelfs een vrije trap. Het boeit verder niet maar het is wel apartquote:Op zondag 7 april 2024 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar de scheids floot er gewoon voor, dus het is beoordeeld.
MintehGodquote:Op zondag 7 april 2024 18:13 schreef Haringkop het volgende:
Minteh doet gewoon mee aan de Ramadan. Die had er anders vijf gemaakt
Serieus?quote:Op zondag 7 april 2024 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen helemaal verkeerd beoordeeld. Dit is gewoon minimaal 5 wedstrijden schorsing. Je bent gewoon een ongelooflijke tyfushufter als je dit doetquote:Op zondag 7 april 2024 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is een heel wonderlijke speler.quote:Op zondag 7 april 2024 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
MintehGod
Klaas en ik zagen het al vroeg in het seizoen
Hij gaat zijn snelheid steeds beheerster inzetten. Daarnaast ook gewoon een hele goeie (schiet)techniekquote:Op zondag 7 april 2024 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is een heel wonderlijke speler.
Hij was vandaag prima, maar het blijft een frustrerende speler.quote:Op zondag 7 april 2024 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is een heel wonderlijke speler.
Arne heeft de werkethiek er wel in gekregen en zijn snelheid is natuurlijk echt wel een talent.quote:Op zondag 7 april 2024 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij gaat zijn snelheid steeds beheerster inzetten. Daarnaast ook gewoon een hele goeie (schiet)techniek
Stukje Aboutalebquote:Op zondag 7 april 2024 18:21 schreef Ali_boo het volgende:
Wat zijn dit voor Gestapo-praktijken![]()
[ x ]
Dit zal achteraf toch nog wel onderzocht worden? Probeert hem gewoon knock-out te meppen.quote:Op zondag 7 april 2024 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
Ben je ook wel een boerenlul van een vader.quote:Op zondag 7 april 2024 18:21 schreef Ali_boo het volgende:
Wat zijn dit voor Gestapo-praktijken![]()
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |