Is recent nog verlengd.quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een heerlijke middag! Mag ik hopen dat Hancko zijn contract verlengd?
Die speelt gewoon prima, ondanks zijn tekortkomingen.quote:
Heel goed zelfs, vind ik.quote:Op zondag 7 april 2024 15:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die speelt gewoon prima, ondanks zijn tekortkomingen.
Nog langer?quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef Vis1980 het volgende:
Voetballend is het ook aardig, gewoon lastig tegen zo’n muur. Alhoewel het sinds de 1-0 helemaal gebroken is daarquote:Op zondag 7 april 2024 15:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O dit absoluut, voetballend is het matig, maar het collectieve drukzetten is echt fenomenaal goed vandaag
Heeft ie onlangs gedaanquote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef Vis1980 het volgende:
Ik bedoel dat ie niet weggaat aan het einde van het seozoen of tot het einde van zijn loopbaan. Het hele jaar gaat het erover dat ie vertrekt, maar meneer is een legende.quote:
Denk dat Hancko bij de absolute top moeiteloos mee kan is ook op en top prof laat zich nooit gek maken.quote:Op zondag 7 april 2024 15:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ie niet weggaat aan het einde van het seozoen of tot het einde van zijn loopbaan. Het hele jaar gaat het erover dat ie vertrekt, maar meneer is een legende.
In Football Manager met de editor misschien.quote:Op zondag 7 april 2024 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk dat Hancko bij de absolute top moeiteloos mee kan is ook op en top prof laat zich nooit gek maken.
Kan je idd lekker doen tegen een kleine clubquote:Op zondag 7 april 2024 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooie wedstrijd voor Beelen om voetballend wat meer bluf te tonen.
Die zou ik best terug willen hebben, heeft hier altijd geleverd.quote:
Nee je onderschat hem.quote:Op zondag 7 april 2024 15:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
In Football Manager met de editor misschien.
Kolder.quote:Op zondag 7 april 2024 15:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee je overschat 'm grandioos. Je kan makkelijk 250 betere verdedigers opnoemen in Europa.
Wie is volgens jou eigenlijk wel een goede speler?quote:Op zondag 7 april 2024 15:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee je overschat 'm grandioos. Je kan makkelijk 250 betere verdedigers opnoemen in Europa.
Nee.quote:
Jij bent een soort wandelende transfermarkt website? Dat je zo ff 250 verdedigers in Europa kan rangschikken. Dat zou ik sowieso wel knap vinden onafhankelijk van de volgordequote:Op zondag 7 april 2024 15:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |