SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen zomer juist niet. Er is 1 belangrijke schakel weggekocht en de andere veelspelende spelers die weggingen waren gehuurd of liet Feyenoord vrijwillig gaan.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gebeurt Feyenoord nu al twee seizoenen op rij.
Szymanski, Kokcu, Trauner die je praktisch het hele seizoen mist scheelt wel een slok op een borrel. Je mist zelfs Idrissi.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu snap ik wel dat het vertrek van Szymanski een wezenlijk verschil maakt en voelt als een half weggekocht elftal.
Idrissi ipv Ivanusec had makkelijk gekund. Maar die suggestie was niet heel populair in dit topic afgelopen zomerquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Szymanski, Kokcu, Trauner die je praktisch het hele seizoen mist scheelt wel een slok op een borrel. Je mist zelfs Idrissi.
Bij mij ook niet. Achteraf bezien had Feyenoord daar heel veel baat bij gehadquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Idrissi ipv Ivanusec had makkelijk gekund. Maar die suggestie was niet heel populair in dit topic afgelopen zomer
Komt ook in de media vaak genoeg naar boven. Maar verder dik terecht kampioen hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vinden volgens mij echt alleen Feyenoord fans.
Moet je nagaan als hij je complete as moet vervangen van de zomer. Houd je je hart toch vast.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Achteraf bezien had Feyenoord daar heel veel baat bij gehad
Uiteindelijk ook niet zo’n goede transferzomer, Te Kloese moet het wat dat betreft echt beter gaan doen over een paar maanden. Circusact en inteelthoofd stemmen mij niet meteen heel hoopvol
Ik hoop op een KNOTSGEKKE wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop op een gelijkspel.
Prima , zolang PSV maar thuis kampioen kan worden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop op een gelijkspel.
Met helaas een systeem wat lijkt te werkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:30 schreef Caland het volgende:
Bitte warten Sie
Over een half uurtje de loterij genaamd de bekerfinaleverkoop
Haha, nee dus. Op een tabblad die op mijn mobiel open stond kwam ik niet in de wachtrij en kon ik dus zo stoeltjes kiezen en betalenquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met helaas een systeem wat lijkt te werken
Ik ben in 10 minuten, 300 hele plekken opgeschoven.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha, nee dus. Op een tabblad die op mijn mobiel open stond kwam ik niet in de wachtrij en kon ik dus zo stoeltjes kiezen en betalengigantisch geluk want ik had nr 15.000 op de wachtrij
Dit is een tamelijk bizarre en onprofessionele gedachtegang en precies de manier waarop je die 2e plek nog kan gaan kwijtspelen. Ik mag toch hopen dat de spelers en staf er niet zo over denken, al lijkt het daar wel op gezien de afgelopen wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:35 schreef De_Pel het volgende:
Seizoen is natuurlijk allang voorbij, rest van de competitie zijn veredelde oefenpotjes, compleet irrelevant. Zou desalniettemin natuurlijk wel leuk zijn als het lukt om Ajax nog een keer zwaar te vernederen, maar gezien de matige vorm danwel blessures bij een aantal spelers verwacht ik er niet zo veel spannends van.
Denken dat je die 2e plek nog gaat verspelenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is een tamelijk bizarre en onprofessionele gedachtegang en precies de manier waarop je die 2e plek nog kan gaan kwijtspelen. Ik mag toch hopen dat de spelers en staf er niet zo over denken, al lijkt het daar wel op gezien de afgelopen wedstrijd.
Je kon alleen indien er doorheen onbeperkt inloggen en uitloggen op andere accountsquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met helaas een systeem wat lijkt te werken
Haha, vandaar dat die wachtrij zo belachelijk traag gingquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kon alleen indien er doorheen onbeperkt inloggen en uitloggen op andere accounts
30 kaarten eruit getrokken genot
Alsof Twente als de druk erop nog wel gaat presteren, het is een beetje het verhaal van dit seizoen, de druk is er al een tijdje af, bovenin dan, onderin zal dat wat anders liggen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is een tamelijk bizarre en onprofessionele gedachtegang en precies de manier waarop je die 2e plek nog kan gaan kwijtspelen. Ik mag toch hopen dat de spelers en staf er niet zo over denken, al lijkt het daar wel op gezien de afgelopen wedstrijd.
Ik denk 7-0.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Het kan morgen zomaar 12-0 worden.
Die jongen heeft nu al de focus op Feyenoord. Logisch, topper dus.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
Hadj Moussa niet komen opdagen op de training voor NEC - Vitesse
Kunnen we hem nog retourneren?
Die heb ik toch echt voor je gekocht, lul.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Niet in de wachtrij gestaan. Toch een kaart.
@:HMFuckyouall
Voor je het weet komen er tijdens die wedstrijd een paar doorgesnoven NEC-hooligans het veld op. Verstandige jongen dus.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Die jongen heeft nu al de focus op Feyenoord. Logisch, topper dus.
Dat lijkt me sterk, die mogen niet eens aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voor je het weet komen er tijdens die wedstrijd een paar doorgesnoven NEC-hooligans het veld op. Verstandige jongen dus.
Hele verstandige jongen. Ik snap ook wel dat je niet wilt spelen voor het troosteloze Vitesse.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voor je het weet komen er tijdens die wedstrijd een paar doorgesnoven NEC-hooligans het veld op. Verstandige jongen dus.
We houden het bij 4-1quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk 7-0.
@:dombohetolifantje1
Oh, in dat geval bedankt @Calandquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik toch echt voor je gekocht, lul.
Ik verwacht eigenlijk een moeizame wedstrijd. Ajax dat mokerslecht is en niet beter kan, Feyenoord wat er niet doorheen komt. Ik hou het op een 1-0. Santi in de 96e minuut.quote:
Ik zou dat ticket geven aan een andere userquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik toch echt voor je gekocht, lul.
Ik hoop dat jij vandaag op een legoblokje stapt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou dat ticket geven aan een andere user
Je begrijpt dat ik niet één van de profs ben die er een half miljoen per jaar voor vangt om tegen een balletje te trappen, toch?quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Geen probleem makkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, in dat geval bedankt @:Caland
Toch altijd al een lul gevonden, die @:HMFuckyouall
Nou ja, ik snap ook wel dat je in een uitgespeeld seizoen (bewust of onbewust) iets minder risico’s wil nemen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik niet één van de profs ben die er een half miljoen per jaar voor vangt om tegen een balletje te trappen, toch?
Als supporter mag je best zeggen “dit is klaar, op naar volgend seizoen”. Als topsporter zou ik dat inderdaad niet aanbevelen.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb prostaatkanker. Het mooie is dat het nou net de kanker is die niet door alcohol komt. Kankerkutzooi.
Als Gimenez (of eigenlijk heel Feyenoord) nog de vorm had van september misschien ja.quote:Op zondag 7 april 2024 10:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vol vertrouwen.
Ik geloof wel in een 7-0.
Vooral geen rode kaarten pakken deze en volgende week gezien je standaard 2 potjes schorsing krijgt zo ongeveerquote:Op zondag 7 april 2024 10:29 schreef fetX het volgende:
Als we zo spelen als tegen Utrecht gaat het echt een grote uitslag worden vanmiddag. Laten we het hopen. Geen zin in een seizoen die als een nachtkaars uitgaat. Hopelijk vanmiddag niet weer een of andere random tegengoal zoals zo vaak. Vanaf begin vol d’rop klapp’n @:zipportal
Op dat schopje van Nieuwkoop na hebben we al een flinke tijd geen rode kaarten ontvangen volgens mij.quote:Op zondag 7 april 2024 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral geen rode kaarten pakken deze en volgende week gezien je standaard 2 potjes schorsing krijgt zo ongeveer
Afkloppen dusquote:Op zondag 7 april 2024 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op dat schopje van Nieuwkoop na hebben we al een flinke tijd geen rode kaarten ontvangen volgens mij.
Edit: o ja, Santi tegen Roma.
Nee, @Caland begon erover.quote:Op zondag 7 april 2024 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gurney begint over rode kaarten.
Dit gaat weer grandioos mis.
Je kijkt pas drie jaar naar voetbal?quote:Op zondag 7 april 2024 13:02 schreef Kerftminister het volgende:
Als je dit niet wint is het gewoon echt een slecht seizoen hoor.
Eens. Als je dit niet wint is de 2e plaats niet eens zeker.quote:Op zondag 7 april 2024 13:02 schreef Kerftminister het volgende:
Als je dit niet wint is het gewoon echt een slecht seizoen hoor.
Precies, dan wordt het nog met samengeknepen billetjes puntjes schrapen of hopen dat Twente bezwijkt onder de druk.quote:Op zondag 7 april 2024 13:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens. Als je dit niet wint is de 2e plaats niet eens zeker.
quote:Op zondag 7 april 2024 13:12 schreef alopio het volgende:
Mensen die serieus denken dat de 2e plek nog in gevaar komt
Als we vandaag niet winnen hé.quote:Op zondag 7 april 2024 13:12 schreef alopio het volgende:
Mensen die serieus denken dat de 2e plek nog in gevaar komt
Ja want Twente speelt verder iedereen op een hoop en wint alles makkelijk.quote:Op zondag 7 april 2024 13:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als we vandaag niet winnen hé.
We moeten ook nog NEC uit en Go Ahead Eagles uit, 2 pittige uitwedstrijden.
enige logische opstellingquote:
We zitten in een competitie met 14 kneuzenteams, dan mag je ook wel met dikke afstand 2e worden.quote:
Die maken daar sowieso een sport vanquote:Op zondag 7 april 2024 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen Zerrouki geen Lopez
Had het AD het weer fout!
Gras is groen.quote:Op zondag 7 april 2024 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen Zerrouki geen Lopez
Ja, al jaren heel overdreven. Meerdere waterkanonnen voor wat precies?quote:Op zondag 7 april 2024 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haha, die politie-inzet en dan weer een extreem rustige sfeer bij het stadionDie agenten vervelen zich de tering.
We gaan Abou niet missen.
Met netten en zonder uitpubliek heb je zo’n beetje ieder risico wel geëlimineerd inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, al jaren heel overdreven. Meerdere waterkanonnen voor wat precies?
Voor als het echt warm wordt.quote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, al jaren heel overdreven. Meerdere waterkanonnen voor wat precies?
Hoe is het mogelijk, gebeurt normaal nooit.quote:Op zondag 7 april 2024 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen Zerrouki geen Lopez
Abou was vorige week al aan het dreigen om de klassieker zonder thuispubliek te spelen.quote:Op zondag 7 april 2024 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haha, die politie-inzet en dan weer een extreem rustige sfeer bij het stadionDie agenten vervelen zich de tering.
We gaan Abou niet missen.
De tos al verloren. Dit belooft niet veel goeds!quote:Op zondag 7 april 2024 14:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, hopelijk wordt dit geen teleurstelling.
geert kan overalquote:Op zondag 7 april 2024 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind jij dit een verstandige keuze klaas????
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 7 april 2024 14:40 schreef klaasweetalles het volgende:
mineh creeerde deze actie helemaal zelf
dus wat een gezeik
Ajax hanteert ook in principe dezelfde tactiek als Volendamquote:Op zondag 7 april 2024 14:46 schreef Kerftminister het volgende:
Het is wel echt intens trechtervoetbal wat we proberen te spelen zeg, en dan van die klote aannames de hele tijd
Nee niet in vorm slechts matig.quote:Op zondag 7 april 2024 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een mislukte voorzet.
En dan zeggen ze dat onze spitsen niet in vorm zijn
Doe maar minder, gewoon die bal passenquote:Op zondag 7 april 2024 14:54 schreef klaasweetalles het volgende:
minteh moet meer individuele acties gaan maken
alleen dan kan je deze wedstrijd gaan openbreken
10 keer fout 1 keer goed
Missen gewoon fatsoenlijke buitenspelers in zijn algemeenheid.quote:Op zondag 7 april 2024 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord mist een type die een mannetje kan passeren.
We willen gewoon meer Sauer zien.quote:Op zondag 7 april 2024 14:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Missen gewoon fatsoenlijke buitenspelers in zijn algemeenheid.
Hier ligt een PVV-grap in.quote:
Dat was tegen Volendam ook, maar daar viel die nietquote:Op zondag 7 april 2024 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit zijn niet de leukste potjes voor de ogen, maar als je echt aanzet moet er toch op een gegeven moment een goal vallen?
Ja maar dit is Feyenoord.quote:Op zondag 7 april 2024 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit zijn niet de leukste potjes voor de ogen, maar als je echt aanzet moet er toch op een gegeven moment een goal vallen?
quote:Op zondag 7 april 2024 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nieuwkoop heeft meer overzicht dan Minteh
Ja, dit Ajax is echt belachelijk slechtquote:Op zondag 7 april 2024 15:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Laten we gewoon gas blijven geven en eens 7-0 winnen die gasten. Kan gewoon.
Het is echt ontzettend gênant gewoon. Zelfs onder Jaap en Dickie heb ik bij ons niet zulk slecht voetbal gezien heb ik het idee.quote:Op zondag 7 april 2024 15:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, dit Ajax is echt belachelijk slecht
Alles is mis gegaan bij die jongen sinds het dinopak.quote:Op zondag 7 april 2024 15:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zit bij Santi tussen de oren
Slechter dan die keer dat wij met Metgod in de spits aantraden, ik dacht dat ik gek werd toen ik dat zag.quote:Op zondag 7 april 2024 15:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is echt ontzettend gênant gewoon. Zelfs onder Jaap en Dickie heb ik bij ons niet zulk slecht voetbal gezien heb ik het idee.
Nu helpt ook niet mee dat hij geen intikkers krijgt voorgeschoteld.quote:Op zondag 7 april 2024 15:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alles is mis gegaan bij die jongen sinds het dinopak.
Dat klinkt alsof het begin jaren '90 was en toen was ik 3quote:Op zondag 7 april 2024 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Slechter dan die keer dat wij met Metgod in de spits aantraden, ik dacht dat ik gek werd toen ik dat zag.
Die 1 op 1 had voor de winterstop gewoon gezetenquote:Op zondag 7 april 2024 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu helpt ook niet mee dat hij geen intikkers krijgt voorgeschoteld.
Volgens de nos en de analisten zijn hato en rensch oranje en wereldtoppers van de toekomst.quote:Op zondag 7 april 2024 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hato, Kaplan en Rensch
Een defensie vol topwonderspelers
Ja en ow.quote:Op zondag 7 april 2024 15:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het begin jaren '90 was en toen was ik 3
Ik had die ook zelf geschotenquote:Op zondag 7 april 2024 15:14 schreef bbuddybb het volgende:
Fucking Nieuwkoop. Geef Santi die bal dan. Man man man.
Onder Jaap wel in de Arena maar toen probeerden we te ‘voetballen’quote:Op zondag 7 april 2024 15:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is echt ontzettend gênant gewoon. Zelfs onder Jaap en Dickie heb ik bij ons niet zulk slecht voetbal gezien heb ik het idee.
Dan had hij die keeper vop vertrouwen weggespeeld.quote:Op zondag 7 april 2024 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 1 op 1 had voor de winterstop gewoon gezeten
Ligt gewoon aan het uitstekende drukzetten van het hele teamquote:Op zondag 7 april 2024 15:22 schreef Pistolero het volgende:
Sorry jongens, ik had de lachwekkendheid van dit Ajax toch maar weer iets onderschat.
Hij heeft een contract tot 2028quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een heerlijke middag! Mag ik hopen dat Hancko zijn contract verlengd?
quote:Op zondag 7 april 2024 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan het uitstekende drukzetten van het hele team
O dit absoluut, voetballend is het matig, maar het collectieve drukzetten is echt fenomenaal goed vandaagquote:Op zondag 7 april 2024 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan het uitstekende drukzetten van het hele team
Is recent nog verlengd.quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef Vis1980 het volgende:
Die speelt gewoon prima, ondanks zijn tekortkomingen.quote:
Heel goed zelfs, vind ik.quote:Op zondag 7 april 2024 15:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die speelt gewoon prima, ondanks zijn tekortkomingen.
Nog langer?quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef Vis1980 het volgende:
Voetballend is het ook aardig, gewoon lastig tegen zo’n muur. Alhoewel het sinds de 1-0 helemaal gebroken is daarquote:Op zondag 7 april 2024 15:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O dit absoluut, voetballend is het matig, maar het collectieve drukzetten is echt fenomenaal goed vandaag
Heeft ie onlangs gedaanquote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef Vis1980 het volgende:
Ik bedoel dat ie niet weggaat aan het einde van het seozoen of tot het einde van zijn loopbaan. Het hele jaar gaat het erover dat ie vertrekt, maar meneer is een legende.quote:
Denk dat Hancko bij de absolute top moeiteloos mee kan is ook op en top prof laat zich nooit gek maken.quote:Op zondag 7 april 2024 15:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ie niet weggaat aan het einde van het seozoen of tot het einde van zijn loopbaan. Het hele jaar gaat het erover dat ie vertrekt, maar meneer is een legende.
In Football Manager met de editor misschien.quote:Op zondag 7 april 2024 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk dat Hancko bij de absolute top moeiteloos mee kan is ook op en top prof laat zich nooit gek maken.
Kan je idd lekker doen tegen een kleine clubquote:Op zondag 7 april 2024 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooie wedstrijd voor Beelen om voetballend wat meer bluf te tonen.
Die zou ik best terug willen hebben, heeft hier altijd geleverd.quote:
Nee je onderschat hem.quote:Op zondag 7 april 2024 15:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
In Football Manager met de editor misschien.
Kolder.quote:Op zondag 7 april 2024 15:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee je overschat 'm grandioos. Je kan makkelijk 250 betere verdedigers opnoemen in Europa.
Wie is volgens jou eigenlijk wel een goede speler?quote:Op zondag 7 april 2024 15:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee je overschat 'm grandioos. Je kan makkelijk 250 betere verdedigers opnoemen in Europa.
Nee.quote:
Jij bent een soort wandelende transfermarkt website? Dat je zo ff 250 verdedigers in Europa kan rangschikken. Dat zou ik sowieso wel knap vinden onafhankelijk van de volgordequote:Op zondag 7 april 2024 15:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geertruida is een uitstekende speler.quote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wie is volgens jou eigenlijk wel een goede speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |