Nu helpt ook niet mee dat hij geen intikkers krijgt voorgeschoteld.quote:Op zondag 7 april 2024 15:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alles is mis gegaan bij die jongen sinds het dinopak.
Dat klinkt alsof het begin jaren '90 was en toen was ik 3quote:Op zondag 7 april 2024 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Slechter dan die keer dat wij met Metgod in de spits aantraden, ik dacht dat ik gek werd toen ik dat zag.
Die 1 op 1 had voor de winterstop gewoon gezetenquote:Op zondag 7 april 2024 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu helpt ook niet mee dat hij geen intikkers krijgt voorgeschoteld.
Volgens de nos en de analisten zijn hato en rensch oranje en wereldtoppers van de toekomst.quote:Op zondag 7 april 2024 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hato, Kaplan en Rensch
Een defensie vol topwonderspelers
Ja en ow.quote:Op zondag 7 april 2024 15:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het begin jaren '90 was en toen was ik 3
Ik had die ook zelf geschotenquote:Op zondag 7 april 2024 15:14 schreef bbuddybb het volgende:
Fucking Nieuwkoop. Geef Santi die bal dan. Man man man.
Onder Jaap wel in de Arena maar toen probeerden we te ‘voetballen’quote:Op zondag 7 april 2024 15:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is echt ontzettend gênant gewoon. Zelfs onder Jaap en Dickie heb ik bij ons niet zulk slecht voetbal gezien heb ik het idee.
Dan had hij die keeper vop vertrouwen weggespeeld.quote:Op zondag 7 april 2024 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 1 op 1 had voor de winterstop gewoon gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |