We houden het bij 4-1quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk 7-0.
@:dombohetolifantje1
Oh, in dat geval bedankt @Calandquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik toch echt voor je gekocht, lul.
Ik verwacht eigenlijk een moeizame wedstrijd. Ajax dat mokerslecht is en niet beter kan, Feyenoord wat er niet doorheen komt. Ik hou het op een 1-0. Santi in de 96e minuut.quote:
Ik zou dat ticket geven aan een andere userquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik toch echt voor je gekocht, lul.
Ik hoop dat jij vandaag op een legoblokje stapt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou dat ticket geven aan een andere user
Je begrijpt dat ik niet ιιn van de profs ben die er een half miljoen per jaar voor vangt om tegen een balletje te trappen, toch?quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is een tamelijk bizarre en onprofessionele gedachtegang en precies de manier waarop je die 2e plek nog kan gaan kwijtspelen. Ik mag toch hopen dat de spelers en staf er niet zo over denken, al lijkt het daar wel op gezien de afgelopen wedstrijd.
Geen probleem makkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, in dat geval bedankt @:Caland
Toch altijd al een lul gevonden, die @:HMFuckyouall
Nou ja, ik snap ook wel dat je in een uitgespeeld seizoen (bewust of onbewust) iets minder risico’s wil nemen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik niet ιιn van de profs ben die er een half miljoen per jaar voor vangt om tegen een balletje te trappen, toch?
Als supporter mag je best zeggen “dit is klaar, op naar volgend seizoen”. Als topsporter zou ik dat inderdaad niet aanbevelen.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb prostaatkanker. Het mooie is dat het nou net de kanker is die niet door alcohol komt. Kankerkutzooi.
Als Gimenez (of eigenlijk heel Feyenoord) nog de vorm had van september misschien ja.quote:Op zondag 7 april 2024 10:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vol vertrouwen.
Ik geloof wel in een 7-0.
Vooral geen rode kaarten pakken deze en volgende week gezien je standaard 2 potjes schorsing krijgt zo ongeveerquote:Op zondag 7 april 2024 10:29 schreef fetX het volgende:
Als we zo spelen als tegen Utrecht gaat het echt een grote uitslag worden vanmiddag. Laten we het hopen. Geen zin in een seizoen die als een nachtkaars uitgaat. Hopelijk vanmiddag niet weer een of andere random tegengoal zoals zo vaak. Vanaf begin vol d’rop klapp’n @:zipportal
Op dat schopje van Nieuwkoop na hebben we al een flinke tijd geen rode kaarten ontvangen volgens mij.quote:Op zondag 7 april 2024 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral geen rode kaarten pakken deze en volgende week gezien je standaard 2 potjes schorsing krijgt zo ongeveer
Afkloppen dusquote:Op zondag 7 april 2024 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op dat schopje van Nieuwkoop na hebben we al een flinke tijd geen rode kaarten ontvangen volgens mij.
Edit: o ja, Santi tegen Roma.
Nee, @Caland begon erover.quote:Op zondag 7 april 2024 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gurney begint over rode kaarten.
Dit gaat weer grandioos mis.
Je kijkt pas drie jaar naar voetbal?quote:Op zondag 7 april 2024 13:02 schreef Kerftminister het volgende:
Als je dit niet wint is het gewoon echt een slecht seizoen hoor.
Eens. Als je dit niet wint is de 2e plaats niet eens zeker.quote:Op zondag 7 april 2024 13:02 schreef Kerftminister het volgende:
Als je dit niet wint is het gewoon echt een slecht seizoen hoor.
Precies, dan wordt het nog met samengeknepen billetjes puntjes schrapen of hopen dat Twente bezwijkt onder de druk.quote:Op zondag 7 april 2024 13:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens. Als je dit niet wint is de 2e plaats niet eens zeker.
quote:Op zondag 7 april 2024 13:12 schreef alopio het volgende:
Mensen die serieus denken dat de 2e plek nog in gevaar komt
Als we vandaag niet winnen hι.quote:Op zondag 7 april 2024 13:12 schreef alopio het volgende:
Mensen die serieus denken dat de 2e plek nog in gevaar komt
Ja want Twente speelt verder iedereen op een hoop en wint alles makkelijk.quote:Op zondag 7 april 2024 13:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als we vandaag niet winnen hι.
We moeten ook nog NEC uit en Go Ahead Eagles uit, 2 pittige uitwedstrijden.
enige logische opstellingquote:
We zitten in een competitie met 14 kneuzenteams, dan mag je ook wel met dikke afstand 2e worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |