Nee hoor want die hebben af en toe wel eens een slecht passjequote:Op zondag 7 april 2024 17:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wieffer en Hancko waren weer op en top genieten.
Was er nou een ajax supporter in de kuip?quote:Op zondag 7 april 2024 17:28 schreef fetX het volgende:
Vandaag trouwens echt veel gezeik op vak VV. Twee vechtpartijen
Dat leek het geval, maar ik weet er verder ook het fijne niet van.quote:Op zondag 7 april 2024 17:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Was er nou een ajax supporter in de kuip?
Vast op last van de burgemeester.quote:Op zondag 7 april 2024 17:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Aan het 6 cijferige telefoonnummer te zien bestaat dat bedrijf al een tijdje niet meer.
Werd er bij VV n afgeslagen begreep ik van wat jongens die daar zaten.quote:Op zondag 7 april 2024 17:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Was er nou een ajax supporter in de kuip?
En een rode kaart.quote:Op zondag 7 april 2024 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit waren toch gewoon 2 penalty's, of niet dan?
Mwoah. Twee gasten hadden gezeik en die twee gingen op een Feyenoorder inhakken. Daarna kwam de security om ze van het vak af te halen en toen gingen ze vlak voordat ze het vak af gingen nog even iemand anders een paar stompen gevenquote:Op zondag 7 april 2024 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd er bij VV n afgeslagen begreep ik van wat jongens die daar zaten.
Ja, die act snap ik nooit bij hem.quote:Op zondag 7 april 2024 17:36 schreef Caland het volgende:
Slot die bij 6-0 nog steeds aan het sprinten was in zijn trainersvak trouwens
Wat een verschil met eenzame Sjon
Ergens wel jammer ja. Dit hadden er best 10 kunnen worden. Maar ach.quote:Op zondag 7 april 2024 17:40 schreef Hexagon het volgende:
Toch een beetje teleurstellend dat Feyenoord het bij 6-0 een beetje heeft laten lopen.
Die was met een sigaar het kampioenschap weer aan het vieren, zeker? Gekke boy is het.quote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bosz hoorde de 6-0 uitslag in het restaurant.
En in de arena staakten wat tokkies uit angst de wedstrijd anders was dat ook wel mimimaal 0-6 gewordenquote:Op zondag 7 april 2024 17:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ergens wel jammer ja. Dit hadden er best 10 kunnen worden. Maar ach.
Ik vind het vooral bizar dat dit elftal nog 6e staat. Er loopt echt historisch weinig kwaliteit rond.quote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En in de arena staakten wat tokkies uit angst de wedstrijd anders was dat ook wel mimimaal 0-6 geworden
Vraag me steeds meer af hoe PSV hier in godsnaam tegen gelijk heeft gespeeld
Die IS-vlaggen hakten erin bij PSV.quote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En in de arena staakten wat tokkies uit angst de wedstrijd anders was dat ook wel mimimaal 0-6 geworden
Vraag me steeds meer af hoe PSV hier in godsnaam tegen gelijk heeft gespeeld
Maar ze staan met een beetje geluk maar 3 punten boven de 8e plaats (als FC Utrecht straks wint).quote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat dit elftal nog 6e staat. Er loopt echt historisch weinig kwaliteit rond.
Kijk naar Twente, die staan derde met alleen een aardige keeper.quote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat dit elftal nog 6e staat. Er loopt echt historisch weinig kwaliteit rond.
Ze deden wel een paar keer een oogje dichtknijpen vandaag jaquote:Op zondag 7 april 2024 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
KNJB
Die zagen dit toevallig weer niet
Kaplan was al weer de nieuwe redder in nood en een fantastisch megatalent. Hato ook weer kinderlijk in de fout. Als je dan ziet hoe een Beelen dit seizoen speelt als een ervaren koningquote:Op zondag 7 april 2024 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was ook met enige afstand de slechtste tegenstander van het seizoen. Ajax kon echt zo weinig dat het mij nog enigszins verbaast dat ze zesde staan. Alhoewel dat ook komt door de individuele klasse van twee spelers die er vandaag niet waren.
Hato, Kaplan, vdBoomen, Mannsverk, wat een treurnis was dat allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |